Zeker. Vakkundig omheen gedraaid.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:14 schreef Nielsch het volgende:
Heeft Mevrouwtje VVD al de vraag gekregen of ze meer wil doen dan gedogen?
Ze doet een stap naar voren.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:14 schreef Nielsch het volgende:
Heeft Mevrouwtje VVD al de vraag gekregen of ze meer wil doen dan gedogen?
quote:
Pieter wil niet regeren maar gedogen, denkelijk. Lekker makkelijk want dan hoef je ook verantwoording af te leggen maar alleen anderen ter verantwoording roepen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:15 schreef Mrmime het volgende:
Nou Pieter, ben benieuwd naar je strategie
Dat is dus gewoon een meerderheidsregering waar Omtzigt geen zin in heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:19 schreef Hanca het volgende:
Op zich vind ik de zet van Yeşilgöz echt wel verstandig vanuit de VVD. Ze biedt een opening naar een kabinet met bijvoorbeeld van alle 4 de partijen 5 bewindspersonen en dan ook nog 5 partijloze bewindspersonen. Dan lost ze het grote probleem van de bewindspersonen van de PVV wel op.
Ik snap die ook niet helemaal. De combinatie PVV/NSC gaat gewoon niet werken. Gooi dan gewoon de deur dicht, geen idee waarom je dat via een of andere bocht wel zou willen steunen. Logisch dat van Baarle (en de anderen) hem daar nu op aanvallen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pieter wil niet regeren maar gedogen, denkelijk. Lekker makkelijk want dan hoef je ook verantwoording af te leggen maar alleen anderen ter verantwoording roepen.
Wel eens dat het een bijzondere variant is, maar ik zei ook dat ik het vanuit de VVD goed snap. Die zitten met die bewindspersonen in hun maag.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon een meerderheidsregering waar Omtzigt geen zin in heeft.
5 van de BBB lijkt mij ook een probleem.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wel eens dat het een bijzondere variant is, maar ik zei ook dat ik het vanuit de VVD goed snap. Die zitten met die bewindspersonen in hun maag.
Bertha I t/m V.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
5 van de BBB lijkt mij ook een probleem.
Keijzer, Vermeer, nog 3 uit Agrolobbyquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat ex-LTO figuren, ze hebben ook zonder problemen allemaal gedeputeerden in de provincies. Die hebben een veel groter netwerk dan de PVV. En ze hebben Keijzer, Vermeer, Helder en Pouw-Verweij.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weet niet of Wilders die heeft. Denk op korte termijn de leverage van Omtzigt verkleinen en dan maar zien.quote:
Mee eens, BBB krijgt die plekken wel gevuld.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wat ex-LTO figuren, ze hebben ook zonder problemen allemaal gedeputeerden in de provincies. Die hebben een veel groter netwerk dan de PVV. En ze hebben Keijzer, Vermeer, Helder en Pouw-Verweij.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Keijzer, Vermeer, nog 3 uit Agrolobby
Daar zijn verkiezingen voor nodig en daar komt het voorlopig niet van. En zelfs dan, de 4 partijen die onderhandelen staan op de PVV na dik op verlies maar zonder hen kan Wilders nooit een regering vormen. Dus die leverage verkleinen lijkt mij een doodlopend spoor.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Weet niet of Wilders die heeft. Denk op korte termijn de leverage van Omtzigt verkleinen en dan maar zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |