Nee dat was een of andere commentator op de verkiezingsavond van 2017 toen ze het over mogelijke coalities gingen hebben. VVD, D66 en CDA hadden de zetels maar net niet genoeg. Die zouden dan het motorblok vormen. Dat is daarna overgenomen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een vinding van Pechtold was.
Vind ik eigenlijk ook. Met net als in de verkiezingscampagne hier een paar duidelijke punten ten opzichte van de PVV.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf goed gepositioneerd. Dat kan ik niet ontkennen.
Arrogant ook. Over dedain gesproken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:51 schreef Hexagon het volgende:
Wat heeft die Dilan een mompelende manier van praten zeg.
Helemaal mee eens maar vanuit haar kant gezien doet ze het wel goed. Ze houdt in ieder geval iets meer open dan Geert.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Arrogant ook. Over dedain gesproken.
Tijd voor een motie over een klopverbodquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:56 schreef trein2000 het volgende:
Laat die fractie z’n kop dichthouden Bosma.
Ik vind haar ook arrogant.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Arrogant ook. Over dedain gesproken.
Kloppen is tot daar aan toe. Maar er werd ook door de zaal geschreeuwd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tijd voor een motie over een klopverbod
Het is wel een warrig verhaal en sluit niet echt aan bij Wilders zijn motie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:03 schreef trein2000 het volgende:
Dilan kletst over inhoud, maar wat de inhoud van extraparlementair dan is blijft ze angstvallig bij weg…
Zou dat zijn omdat ze het zelf ook niet weet, of omdat ze het daar liever niet in een volle Kamer over heeft omdat er zo makkelijk gaten in te schieten zijn?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:03 schreef trein2000 het volgende:
Dilan kletst over inhoud, maar wat de inhoud van extraparlementair dan is blijft ze angstvallig bij weg…
Bontenbal is een verademing. Geef die man aub meer zetels bij de volgende verkiezingen.quote:
Ik denk dat hij weer een hoop van de BBB en NSC zeteltjes terug gaat halen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bontenbal is een verademing. Geef die man aub meer zetels bij de volgende verkiezingen.
Ze kan niet zeggen met wie. Want er is ook geen alternatief nu Wilders met hagel heeft geschoten op Omtzigt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou dat zijn omdat ze het zelf ook niet weet, of omdat ze het daar liever niet in een volle Kamer over heeft omdat er zo makkelijk gaten in te schieten zijn?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:08 schreef Sephael het volgende:
Tering wat moet dat mens een spierpijn hebben morgen met al die stappen naar voren. Laat haar nog maar even door stappen, wandelt ze zo Duitsland in, zijn wij er van af.
https://www.parlement.com/id/vh8lnhronvw0/soorten_kabinettenquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:05 schreef trein2000 het volgende:
“Namens de VVD” in een extraparlementair kabinet? Wat is dit voor toneelstuk joh?
Mits ze in de provincie - waaronder in mijn regio - een beetje bij zinnen komen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weer een hoop van de BBB en NSC zeteltjes terug gaat halen.
Ze doet het wel allemaal in het landsbelang hèquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:08 schreef Sephael het volgende:
Tering wat moet dat mens een spierpijn hebben morgen met al die stappen naar voren. Laat haar nog maar even door stappen, wandelt ze zo Duitsland in, zijn wij er van af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |