Als dit de verbindende versie van Wilders isquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Ik heb me verbindend opgesteld"
?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zelfs Timmermans vond de inbreng van Ouwehand kut.
lolquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zelfs Timmermans vond de inbreng van Ouwehand kut.
Iemand aanvallen om zijn stemgeluidquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:00 schreef xpompompomx het volgende:
Kan Geertje het ook zonder te gaan schreeuwen eigenlijk?
Ik gok van nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:00 schreef xpompompomx het volgende:
Kan Geertje het ook zonder te gaan schreeuwen eigenlijk?
Ja, wel aan eind van betoog maar veel interrumptiesquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:01 schreef superniger het volgende:
Is Geert nog steeds bezig met zijn 5 minuten?
Niet alleen rust. Ook waardigheid. Hij sneert ook nu met regelmaat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:02 schreef Hexagon het volgende:
Wilders mist echt rust in zijn manier van spreken voor de functie als premier.
Wil hij wel premier worden?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:02 schreef Hexagon het volgende:
Wilders mist echt rust in zijn manier van spreken voor de functie als premier.
Dit is wat het volk wilquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet alleen rust. Ook waardigheid. Hij sneert ook nu met regelmaat.
Putters is daar niet voor inderdaad.quote:
Hij snapt het wel, maar hij weet dat zijn kiezers het niet snappen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dijk snapt het verschil tussen inhoud en proces niet.
Nee, dit is wat ongeveer een kwart van 'het volk' wil.quote:
Nee, totaal verkeerde moment. Dit is helemaal geen onderdeel van het proces, en het beïnvloedt de reacties tegen de tijd dat het er wel over gaat niet positief.quote:
Voor f1 Mercedes wagen launch?quote:
Na de launchquote:
Verstandig. Het voegt niks toe en je krijgt geheid ergens headlines uit de categorie 'Timmermans valt partijgenoot af', daar zit ook niemand op te wachten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:01 schreef Hexagon het volgende:
Timmermans liet trouwens na om Plasterk even in mootjes te hakken en af te voeren.
Gaan ze hier ook al weglopen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:05 schreef Janneke141 het volgende:
Hervatten om 13:00 is mislukt zie ik.
Jaquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:05 schreef Janneke141 het volgende:
Hervatten om 13:00 is mislukt zie ik.
Haags kwartiertje nuquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hebben op kop af nu een uur kunnen lunchen
Krap voor een flesje wijn erbijquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hadden hun brood al in de aanslag?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slechte zaakquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:10 schreef miss_sly het volgende:
Punctualiteit staat niet hoog in het vaandel.
Dat duurt dan nog wel ffquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of zouden ze echt onderweg zijn naar Mars of zo
THE LAUNCHHHH
Laffe borrelaarquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Krap voor een flesje wijn erbij
En ze stond al aan de rand van de afgrondquote:
Ik vroeg me precies hetzelfde afquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Welk mogelijk middenkabinet heeft Jetten het over?
Dat is toch iets met aliens enzo?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
extraparlementair, weet iemand überhaupt al wat dat nou exact is?
https://historiek.net/ext(...)-voorbeelden/144522/quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PvdA/GL-VVD-NSC-D66?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik neem aan VVD/D66/NSC/PvdA+GL.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja ik ken de theorie, maar mijn punt is meer dat er geen exacte definitie is. Het klinkt leuk, maar het is niet veel meer dan een fancy woord voor een beknopt regeerakkoord tussen partijen die dan ook ministers zouden kunnen leveren (want het staat los, maar kan wel in combi met een zakenkabinet).quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
https://historiek.net/ext(...)-voorbeelden/144522/
Ik dacht dat het een vinding van Pechtold was.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:20 schreef Zorro het volgende:
Welke klapjosti heeft ooit het woord motorblok leuk gevoinden om op de politiek toe te passen? Levenslang schorsen die idioot.
Iets zonder regeerakkoord ofzoquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
PVV naar de 60 zetels kabinetquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem aan VVD/D66/NSC/PvdA+GL.
Dat krijg je als de linkse partijen met wie ze in de kabinetten hebben gezeten hun minderheidsmening over asiel blijven doordrukken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:24 schreef Raw85 het volgende:
Te gênant voor woorden dat de VVD met de PVV lijkt te willen samenwerken
Dilan wil premier worden en blijven.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:24 schreef Raw85 het volgende:
Te gênant voor woorden dat de VVD met de PVV lijkt te willen samenwerken
Dat verbaast me dan weer niks. Dat versterkt mijn voorstel voor levenslange schorsing alleen maar.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een vinding van Pechtold was.
Dan ligt het juist niet aan de linkse partijen, maar aan de partijen die 'asiel' kennelijk toch niet zo belangrijk vinden als je hoopt dat ze dat vinden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat krijg je als de linkse partijen met wie ze in de kabinetten hebben gezeten hun minderheidsmening over asiel blijven doordrukken.
Dat gaat de grootste deceptie ooit wordenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Dilan wil premier worden en blijven.
Bij basislijnbesprekingen hebben ze akkoord gevonden om EU-verdragen te blijven volgen. Dan heb je alle asielplannen van PVV al de kliko in. Dus wat heb je dan netto gewonnen straks?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat krijg je als de linkse partijen met wie ze in de kabinetten hebben gezeten hun minderheidsmening over asiel blijven doordrukken.
Of gewoon 2/3 meerderheid, kan meteen de grondwet worden aangepakt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:28 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Lafjes hoor. Roep dan gelijk om een absolute meerderheid.
Ze heeft zichzelf goed gepositioneerd. Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:28 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat gaat de grootste deceptie ooit worden
Van mij mogen ze dat in Engeland ofzo eerst even testen. Hebben ze toch al ervaring mee.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of gewoon 2/3 meerderheid, kan meteen de grondwet worden aangepakt.
Nee dat was een of andere commentator op de verkiezingsavond van 2017 toen ze het over mogelijke coalities gingen hebben. VVD, D66 en CDA hadden de zetels maar net niet genoeg. Die zouden dan het motorblok vormen. Dat is daarna overgenomen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een vinding van Pechtold was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |