Als dit de verbindende versie van Wilders isquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Ik heb me verbindend opgesteld"
?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zelfs Timmermans vond de inbreng van Ouwehand kut.
lolquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zelfs Timmermans vond de inbreng van Ouwehand kut.
Iemand aanvallen om zijn stemgeluidquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:00 schreef xpompompomx het volgende:
Kan Geertje het ook zonder te gaan schreeuwen eigenlijk?
Ik gok van nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:00 schreef xpompompomx het volgende:
Kan Geertje het ook zonder te gaan schreeuwen eigenlijk?
Ja, wel aan eind van betoog maar veel interrumptiesquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:01 schreef superniger het volgende:
Is Geert nog steeds bezig met zijn 5 minuten?
Niet alleen rust. Ook waardigheid. Hij sneert ook nu met regelmaat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:02 schreef Hexagon het volgende:
Wilders mist echt rust in zijn manier van spreken voor de functie als premier.
Wil hij wel premier worden?quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:02 schreef Hexagon het volgende:
Wilders mist echt rust in zijn manier van spreken voor de functie als premier.
Dit is wat het volk wilquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet alleen rust. Ook waardigheid. Hij sneert ook nu met regelmaat.
Putters is daar niet voor inderdaad.quote:
Hij snapt het wel, maar hij weet dat zijn kiezers het niet snappen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dijk snapt het verschil tussen inhoud en proces niet.
Nee, dit is wat ongeveer een kwart van 'het volk' wil.quote:
Nee, totaal verkeerde moment. Dit is helemaal geen onderdeel van het proces, en het beïnvloedt de reacties tegen de tijd dat het er wel over gaat niet positief.quote:
Voor f1 Mercedes wagen launch?quote:
Na de launchquote:
Verstandig. Het voegt niks toe en je krijgt geheid ergens headlines uit de categorie 'Timmermans valt partijgenoot af', daar zit ook niemand op te wachten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:01 schreef Hexagon het volgende:
Timmermans liet trouwens na om Plasterk even in mootjes te hakken en af te voeren.
Gaan ze hier ook al weglopen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:05 schreef Janneke141 het volgende:
Hervatten om 13:00 is mislukt zie ik.
Jaquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:05 schreef Janneke141 het volgende:
Hervatten om 13:00 is mislukt zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |