abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 februari 2024 @ 20:51:08 #26
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_212405035
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 20:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat is omdat dat grotendeels beveiligingskosten zijn.
Ik zie niet goed hoe missers een geheim zouden moeten zijn.

Wmb kan prima gezegd worden of dat op 500M nauwkeurig iets wel of niet hoeveel naar verwachting gaat tegenvallen tov een eerdere raming. Veel stukken blinken sws verder niet uit in helderheid als antwoord op de vraag en komen niet verder dan mitsen en vooral mearen.

Maar goed, het gaat mij vooral om de algehele teneur dat ik als NSC ook niet zou willen meedoen aan een regering die alle zeilen van de voorganger moet gaan recht(s)zetten.
Luxer is, zoals ook VVD doet, beetje gedogen zodat eventuele missers daarin niet het eigen blazoen gaan besmeuren.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 12 februari 2024 @ 20:51:49 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212405057
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 20:45 schreef Magister_Artium het volgende:
[poll=6708]
Wat we wensen of wat we denken dat realistisch is of wat we verwachten dat er gaat gebeuren? :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_212405109
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Het lijkt me heel sterk dat de VVD vrijwillig in een bootje wil stappen met deze twee wappie-partijen zonder dat ze de gedoogsteun van NSC hebben.

Dat is echt wachten tot een van de twee iets doms doet, gevolgd door een slachting in een kamer waar je geen meerderheid hebt.
Tja, Yeşilgz lijkt er wel erg veel zin in te hebben...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  maandag 12 februari 2024 @ 20:56:43 #29
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212405135
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 20:54 schreef Hanca het volgende:

[..]
Tja, Yeşilgz lijkt er wel erg veel zin in te hebben...
De ruikt het premierschap.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_212405158
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Het lijkt me heel sterk dat de VVD vrijwillig in een bootje wil stappen met deze twee wappie-partijen zonder dat ze de gedoogsteun van NSC hebben.

Dat is echt wachten tot een van de twee iets doms doet, gevolgd door een slachting in een kamer waar je geen meerderheid hebt.
hihihi wappie-partijen!
pi_212405180
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 20:56 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De ruikt het premierschap.
Nee, lijkt me niet. Ze is gewoon fan van Wilders. Dat is ze al langer trouwens, echt zo'n rechtervleugel VVDer die de rechtsstaat maar lastig vindt.

twitter
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_212405272
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 20:59 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, lijkt me niet. Ze is gewoon fan van Wilders. Dat is ze al langer trouwens, echt zo'n rechtervleugel VVDer die de rechtsstaat maar lastig vindt.

[ twitter ]
kabinet vol met mensen die de surveillancestaat willen zsm willen uitbreiden
eerst om die stomme buitenlanders aan te pakken, en daarna langzaam inwaarts laten keren

dat wordt genieten! :)
pi_212405319
quote:

[..]

[ twitter ]
De kiezer heeft gesproken inderdaad, en 7.5 miljoen kiezers van de 10.5 miljoen kiezers hebben niet op de pvv gestemd

Conclusie is dat de overgrote deel van de kiezers in Nederland helemaal niet het beleid van de pvv wil
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212405326
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:04 schreef aTypisch het volgende:

[..]
kabinet vol met mensen die de surveillancestaat willen zsm willen uitbreiden
eerst om die stomme buitenlanders aan te pakken, en daarna langzaam inwaarts laten keren

dat wordt genieten! :)
Ja, geweldig. Niemand meer veilig want ze willen de rechtsstaat afbreken. Tusk merkt nu dat het lastig is om dat te repareren als het eenmaal in gang is gezet. Gelukkig hebben die gevaarlijke idioten nog geen meerderheid, maar ik vrees het moment dat dat wel gaat gebeuren.
pi_212405347
quote:

[..]

[ twitter ]
Mooi zij breekt de VVD nog verder af
pi_212405364
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mooi zij breekt de VVD nog verder af
Ten faveure van de PVV, dat lijkt me dan weer niet de goede kant op.
  maandag 12 februari 2024 @ 21:11:24 #37
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_212405397
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
De kiezer heeft gesproken inderdaad, en 7.5 miljoen kiezers van de 10.5 miljoen kiezers hebben niet op de pvv gestemd

Conclusie is dat de overgrote deel van de kiezers in Nederland helemaal niet het beleid van de pvv wil
PVV is de grootste partij. Kun je nagaan hoe groot het deel van de kiezers in Nederland is dat helemaal niet het beleid van <insert iedere andere partij> wil. Zo kunnen we nog wel wat conclusies blijven trekken.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_212405419
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:11 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
PVV is de grootste partij. Kun je nagaan hoe groot het deel van de kiezers in Nederland is dat helemaal niet het beleid van <insert iedere andere partij> wil. Zo kunnen we nog wel wat conclusies blijven trekken.
Meestal als dat riedeltje naar voren komt, wordt de gehele stemgerechtigde bevolking als noemer genomen om het nog wat extra cachet te geven, dat valt me dan weer mee.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_212405445
Niemand meer veilig ook, het doemdenken neemt weer enorme proporties aan.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_212405473
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:15 schreef nostra het volgende:
Zie Polen. Dat is gewoon een duidelijk bewijs van wat er gebeurt als je zulke partijen de macht geeft.
pi_212405555
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:11 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
De praktijk bewijst dat als je de grootste bent met maar 36 zetels je niet automatische het recht geeft om te regeren.

36 van de 150 is relatief heel laag. De praktijk wijst dat nu uit.

Stel dat de NSC niet was opgericht met wie had de PVV dan een coalitie kunnen vormen?

Dan was het bijna onmogelijk geweest dat PVV een regering had kunnen vormen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212405565
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zie Polen. Dat is gewoon een duidelijk bewijs van wat er gebeurt als je zulke partijen de macht geeft.
Dat is wel een ander niveautje rechts-conservatisme dan een Yesilgoz. Of Wilders for that matter.
pi_212405590
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:23 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat is wel een ander niveautje rechts-conservatisme dan een Yesilgoz. Of Wilders for that matter.
PiS is echt hetzelfde niveau als Wilders. Doen alsof dat niet zo is, dat is nu juist het gevaar.
pi_212405602
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:09 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ten faveure van de PVV, dat lijkt me dan weer niet de goede kant op.
Mee eens
pi_212405638
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
De praktijk bewijst dat als je de grootste bent met maar 36 zetels je niet automatische het recht geeft om te regeren.

36 van de 150 is relatief heel laag. De praktijk wijst dat nu uit.

Stel dat de NSC niet was opgericht met wie had de PVV dan een coalitie kunnen vormen?

Dan was het bijna onmogelijk geweest dat PVV een regering had kunnen vormen.
BBB en CDA
pi_212405691
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:29 schreef Origami94 het volgende:

[..]
BBB en CDA
CDA gaat echt nooit meer met de PVV. Of in elk geval niet zolang Wilders er zit.
  maandag 12 februari 2024 @ 21:35:01 #47
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_212405699
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:34 schreef Hanca het volgende:

[..]
CDA gaat echt nooit meer met de PVV. Of in elk geval niet zolang Wilders er zit.
Denk jij dat er ooit een PVV zonder Wilders gaat zijn?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_212405725
De term 'katholieke gluiperd' was misschien toch niet zo verkeerd. Hij heeft duidelijk niet te goeder trouw onderhandeld, want zijn CDA-fractie zou in geen geval meedoen.

Het blijft grappig om te zien dat de Christenen nog steeds denken dat de samenwerking met de PVV het CDA deed imploderen, en niet de kleurloze lijsttrekkers.
pi_212405739
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Denk jij dat er ooit een PVV zonder Wilders gaat zijn?
Geen idee. Vind het nu onwaarschijnlijk, maar Wilders heeft afgelopen verkiezingen toch ook wel door laten schemeren dat '65 is 65' ook voor hem zou moeten gelden, dat is al over 5 jaar.
pi_212405767
quote:
7s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:15 schreef nostra het volgende:
Als je ziet de afgelopen tien jaar hoe oppositie (Omtzigt functie elders), onschuldige burgers (Toeslagenaffaire), demonstranten (lockdowns) zijn tegengewerkt en corruptie bewindslieden als Grapperhaus die zijn eigen 1,5 meter overtrad in het zadel mochten blijven gaat het niet goed met de rechtsstaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')