quote:Op maandag 12 februari 2024 19:34 schreef -XOR- het volgende:
Vaak is voor de racisten de economische paragraaf vooral een lokkertje. Die hele PVV-'elite' die het nu zo goed voor heeft met het gewone volk liep tien jaar geleden op meervrijheid.nl nog de John Galt uit te hangen.
Ook mooi, de man die zo van de toren blies over de vermeende rijkdom van Timmermans loopt zelf met een horloge rond dat zijn achterban nooit zou kunnen betalen:quote:Op maandag 12 februari 2024 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Sociaal economisch zijn ze erg links hoor. Henk en Ingrid die moeite hebben met rondkomen moeten op allerlei manieren maximaal gepamperd worden. Het is niet voor niks dat een groot deel van hun electoraat zich in de sociale onderklasse bevinden.
quote:Op maandag 12 februari 2024 19:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Ook mooi, de man die zo van de toren blies over de vermeende rijkdom van Timmermans loopt zelf met een horloge rond dat zijn achterban nooit zou kunnen betalen:
[ afbeelding ]
(Dit is ook weer wel zo'n merk en model dat je koopt om te patsen, niet om te laten zien dat je een groot liefhebber van mooie klokjes bent)
Die staat in de openingspost.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:44 schreef Vallon het volgende:
Even voor FYI het verslag: https://www.kabinetsforma(...)rmateur+Plasterk.pdf
Aangevuld met ... bijlagen ?quote:
De link waar ik naar heb verwezen staan het verslag en de bijlagen.quote:
Dank je, altijd interessant om het origineel te lezen ipv de afgeleide nieuwsartikelen.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:44 schreef Vallon het volgende:
Het gaat daar niet om de rationele werkelijkheid, maar om wat waar voelt.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Ook mooi, de man die zo van de toren blies over de vermeende rijkdom van Timmermans loopt zelf met een horloge rond dat zijn achterban nooit zou kunnen betalen:
[ afbeelding ]
(Dit is ook weer wel zo'n merk en model dat je koopt om te patsen, niet om te laten zien dat je een groot liefhebber van mooie klokjes bent)
Dat is helaas waar.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:55 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Het gaat daar niet om de rationele werkelijkheid, maar om wat waar voelt.
Prima, de bijlage lijkt mij hier een stuk interessanter omdat die namens Rutte, de staat van de Staat weergeven.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
De link waar ik naar heb verwezen staan het verslag en de bijlagen.
Gastquote:Op maandag 12 februari 2024 19:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dat is omdat dat grotendeels beveiligingskosten zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Prima, de bijlage lijkt mij hier een stuk interessanter omdat die namens Rutte, de staat van de Staat weergeven.
Grappig hier, dat de verbouwingskosten van het Binnenhof bv zijn bestempeld als staatsgeheim.
Verslag staat al in de OPquote:Op maandag 12 februari 2024 19:44 schreef Vallon het volgende:
Met wie het nog interesseert, de bijlage (van Rutte) inzake de status omtrent tegenvallers waarop Omtzigt kennelijk in schommelstoel is gaan zitten.
https://www.kabinetsforma(...)Ble+tegenvallers.pdf
Ik gok dat Dilan het allemaal wel prima vindt.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:45 schreef Hanca het volgende:
De bal ligt bij de VVD. Advies is om snel naar de vorm te kijken, de VVD moet dus heel snel doorgeven of ze in een minderheidskabinet met PVV en BBB willen stappen. Ben benieuwd.
Wat precies? Alle opties?quote:Op maandag 12 februari 2024 20:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik gok dat Dilan het allemaal wel prima vindt.
Maar daar gaat Yeşilgöz niet in haar eentje over, ze heeft ook een fractie die er mee in moet stemmen. En volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) aan het eind ook nog een ledenraad die het moet goedkeuren.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik gok dat Dilan het allemaal wel prima vindt.
De sleutel ligt nu bij de VVD. Als de VVD in een kabinet met de PVV en BBB wil stappen zonder gedoogakkoord met NSC of met hooguit een gedoogakkoord op hoofdlijnen, dan komt dan minderheidskabinet er gewoon. Al moet ik nog zien waar die ministers dan vandaan komen.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:36 schreef Lichtloper het volgende:
Uiteindelijk ligt de sleutel gewoon bij NSC, voor zo’n beetje elke optie. En Pieter Omtzigt wil héél graag een extraparlementair kabinet. Dat zal er dan ook wel komen.
Het lijkt me heel sterk dat de VVD vrijwillig in een bootje wil stappen met deze twee wappie-partijen zonder dat ze de gedoogsteun van NSC hebben.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
De sleutel ligt nu bij de VVD. Als de VVD in een kabinet met de PVV en BBB wil stappen zonder gedoogakkoord met NSC of met hooguit een gedoogakkoord op hoofdlijnen, dan komt dan minderheidskabinet er gewoon. Al moet ik nog zien waar die ministers dan vandaan komen.
Als de VVD dat niet wil, dan moeten ze verder kijken en komt het extraparlementair kabinet in beeld. Maar dan is het ook kijken welke partijen daar aan mee willen doen. Wil PvdAGL een extraparlementair kabinet steunen die ook door de PVV wordt gesteund? En wat als FvD wil, kunnen ze die dan weigeren omdat anders de rest weg loopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |