Ja blijkbaar dus toch een possession for beide teams. Dat is wat veranderd. Voorheen kon je technisch met je eerste play in OT een touchdown scoren en dan was het klaar.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo?vage andere regels.
7 uur pas?quote:Op zondag 11 februari 2024 23:30 schreef Strani het volgende:
Oké ik word morgen rond een uur of 7 gecanceld denk ik door woedende ESF'ers. Ik vond het gezellig!
Ahwwquote:Op maandag 12 februari 2024 04:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
7 uur pas?
Nee joh, stuk vroeger al.
Ik heb ook meteen geen zin meer om koffie voor de SC te zetten, dus dat laat ik maar aan jou over om het een beetje goed te maken. Ga ik intussen wel gewoon werken.quote:
Ik kijk zo wel even, als de wedstrijd klaar isquote:Op maandag 12 februari 2024 04:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook meteen geen zin meer om koffie voor de SC te zetten, dus dat laat ik maar aan jou over om het een beetje goed te maken. Ga ik intussen wel gewoon werken.
Haha ach het was een hele vermakelijke wedstrijd dus ik ben blijquote:Op maandag 12 februari 2024 04:50 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, het is geen 5.15 geworden. KC wint in overtime en @:Strani en ik zijn teleurgesteld. Ik ben benieuwd of hij nu weer een brief schrijft.
Slaapwel Strani en goedemorgen tegen de rest
Hahaha, ik denk niet dat de mensen hier mij willen zien dansenquote:Op zondag 11 februari 2024 16:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toen heb jij heel hard 'Di yiu wanna see me dance!' geroepen![]()
Hoe bevalt het daar. Beetje mooi weer?
Als het maar geen koolmonoxidemelder combi isquote:Op maandag 12 februari 2024 08:12 schreef H_T het volgende:
Mijn week begint met matige slaap en een rookmelder die zonder duidelijke reden alarm slaat
Dat zou niet handig zijn. Want rook stijgt op en CO blijft laag.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als het maar geen koolmonoxidemelder combi is
Nee, dat gelukkig niet. Waarschijnlijk zit er wat stof voor de sensor of zoiets, dus zal ze even schoonmaken als ik er weer benquote:Op maandag 12 februari 2024 09:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als het maar geen koolmonoxidemelder combi is
De buren zullen blij zijn als het alarm stopt met loeien en meneer H_T de stofdoek heeft gevonden.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet. Waarschijnlijk zit er wat stof voor de sensor of zoiets, dus zal ze even schoonmaken als ik er weer ben
Dit doet me denken aan dat ik ooit thuis kwam in mijn oude appartement en de hele gang vol rook stond. Had mijn nieuwe buurman zo’n waxmelt in een steelpannetje op laag vuur gezet en vervolgens was hij gewoon gaan werken. Rook het appartement lekker dacht hij.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De buren zullen blij zijn als het alarm stopt met loeien en meneer H_T de stofdoek heeft gevonden.
20 keer teruggaan om te kijken of het gas wel uit is, is niet goed, maar dit is weer het andere uiterstequote:Op maandag 12 februari 2024 09:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan dat ik ooit thuis kwam in mijn oude appartement en de hele gang vol rook stond. Had mijn nieuwe buurman zo’n waxmelt in een steelpannetje op laag vuur gezet en vervolgens was hij gewoon gaan werken. Rook het appartement lekker dacht hij.
Hoe kom je erop.
Correctie, ik hou niet van de sporten die hier meestal besproken worden.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat is altijd goed. @:Cyan9 houdt niet van sport, maar hij slaapt nu toch. En de half time show is toch show, dus die past wel in dit subforum
Als het goed is heb ik vanochtend de slaapfunctie gebruikt en houdt ie zich de komende uren stil. En wie weet heb ik met het indrukken van die knop net genoeg stof aan de kant gedrukt dat de buren nergens last van hebbenquote:Op maandag 12 februari 2024 09:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De buren zullen blij zijn als het alarm stopt met loeien en meneer H_T de stofdoek heeft gevonden.
Welke sporten hou je wel van?quote:Op maandag 12 februari 2024 11:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Correctie, ik hou niet van de sporten die hier meestal besproken worden.
Vergelijkbaar met een vuurkorf in de portiek. M'n onderbuurman kreeg het een keer voor elkaar.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan dat ik ooit thuis kwam in mijn oude appartement en de hele gang vol rook stond. Had mijn nieuwe buurman zo’n waxmelt in een steelpannetje op laag vuur gezet en vervolgens was hij gewoon gaan werken. Rook het appartement lekker dacht hij.
Hoe kom je erop.
Schaatsen, TdF, en ik volg de Grandslams in het tennis een beetje.quote:
Oh wauw, da's ook lekkerquote:Op maandag 12 februari 2024 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een vuurkorf in de portiek. M'n onderbuurman kreeg het een keer voor elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |