SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Arbeit macht frei! Ow wacht dat is ook alweer politiek incorrect onderhandquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet zo janken, werken voor je geld verdomme
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ohquote:
Ja natuurlijkI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Als je komt krijg je gelijk een paar geitenwollen sokkenquote:zelf gebreid van mijn geiten die vrij mogen grazen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Aufmachen bitte!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Arbeit macht frei! Ow wacht dat is ook alweer politiek incorrect onderhandIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Waar ben je dan? Deur staat wagen wijd open voor je!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goed voor je gasrekening, want ik blijf lekker thuisquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Deur staat wagen wijd open voor je!
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik draag graag bij aan de opwarming van de aarde, Den Bosch aan zee met een gematigd klimaat en palmbomen scheelt weer enorm aan vliegreizen naar mediterraanse bestemmingenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Goed voor je gasrekening, want ik blijf lekker thuis
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet zo janken, werken voor je geld verdomme
♡♡♡♡![]()
Met hetzelfde gemak schijt je in de afvalbak.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik zag van de week een kaartje van hoe NL er uit zou zien zonder dijken, ik dacht ook meteen: DOEN!!1!!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik draag graag bij aan de opwarming van de aarde, Den Bosch aan zee met een gematigd klimaat en palmbomen scheelt weer enorm aan vliegreizen naar mediterraanse bestemmingen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die leg ik elke dag in de pot.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ist gelukt?quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, groot succes.quote:
Voel m'n darmen nu langzaam terugkrimpen naar hun eigen formaat.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Te lang gewacht dan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, groot succes.
Voel m'n darmen nu langzaam terugkrimpen naar hun eigen formaat.
Kijk, deze panter zou niet misstaan in een parlement dat NL weer groot maakt!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zag van de week een kaartje van hoe NL er uit zou zien zonder dijken, ik dacht ook meteen: DOEN!!1!!
Ik zeg: Stem allen op de Panter Partij en maak NL weer leefbaar
Ja. Wijn gvd! En chips aubIk heb er één en ik ben er trots op
Gaan we lekker bij Den Bosch aan zee een keer naar het strand een paar goede pinten pakken. Als jij een vlaai meeneemt regel ik de Bossche Bollen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, deze panter zou niet misstaan in een parlement dat NL weer groot maakt!
Ik zeg: Stem allen op de Panter Partij en maak NL weer leefbaar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-02-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 2181 / +273 / +232 / 2917 / 3502
2. devzero / 853 / +67 / +96 / 343 / 529
3. JustinK / 434 / +91 / +86 / 674 / 919
4. mario390 / 379 / +122 / +91 / 98 / 201
5. Harrie / 316 / +78 / +35 / 470 / 648
6. HappyCharly / 292 / +34 / +31 / 547 / 709
7. KoningWouter / 277 / +15 / +26 / 256 / 342
8. KillemWieft / 270 / +59 / +5 / 114 / 198
9. DerRabbit / 219 / +36 / +29 / 289 / 374
10. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 357 / 446
11. Mickytjuh / 199 / +39 / +16 / 385 / 494
12. Paul / 198 / +18 / +14 / 645 / 816
13. kree / 163 / +16 / +36 / 233 / 307
14. hemarookworst / 146 / +35 / +2 / 217 / 296
15. DJMO / 119 / +22 / +45 / 94 / 145
16. gebrokenglas / 117 / +0 / +22 / 61 / 100
17. Shii / 97 / +6 / +0 / 92 / 140
18. Rob / 85 / +7 / +0 / 109 / 138
19. ieniminimuis / 81 / +14 / +24 / 150 / 193
20. ToT / 73 / +1 / +0 / 252 / 297SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Holk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dus jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Move or die was leuk
Dus nu even stickfightOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja is leukOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Aii das wel naar.
Kleding?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gewoon die jinx bolken!quote:![]()
Alweerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:11 schreef Paul het volgende:
Warm welkom aan @:essnhills @:koen66 en @:LTVDK♡♡♡♡![]()
huh koen is niet nieuw hierquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:11 schreef Paul het volgende:
Warm welkom aan @:essnhills @:koen66 en @:LTVDKUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
bedoel de mentions an sichquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apartzag de mention nu pas voor het eerst
en jij bent toch helegaar geen nieuwkomer
♡♡♡♡![]()
laat mij gerustquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:39 schreef Paul het volgende:
Warm welkom aan @:schakeltopia @:Tuttebolleke en @:Lillibet
Welkom !Ik heb het recht om te bepalen!![]()
oje vertelquote:
of is het een onderwerp dat niet besproken mag wordenSame shit, different day
SC hopper present![]()
ik zag dat je zo een beetje de hele dag big brother kijkt tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker man, beetje irritainment volgen. voetjes omhoog.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
zeker manquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:43 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zag dat je zo een beetje de hele dag big brother kijkt tegenwoordigIk heb het recht om te bepalen!![]()
hoor jij eigenlijk niet bij je vriendin te zitten ofzo?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:43 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zag dat je zo een beetje de hele dag big brother kijkt tegenwoordigIk heb het recht om te bepalen!![]()
dat lijkt me niet verstandig neequote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oje vertel
of is het een onderwerp dat niet besproken mag worden♡♡♡♡![]()
streepjes uitgedeeld?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat lijkt me niet verstandig nee
Same shit, different day
SC hopper present![]()
WAT DOET JIJ HATENquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoor jij eigenlijk niet bij je vriendin te zitten ofzo?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
u zei?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:39 schreef Paul het volgende:
Warm welkom aan @:schakeltopia @:Tuttebolleke en @:Lillibet
Welkom !![]()
5 minquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zou het wel weten![]()
zou bb ervoor uitzetten!![]()
![]()
![]()
echt hee, ik zie dr morgen hee met carnaval heequote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zou het wel weten![]()
zou bb ervoor uitzetten!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
joo veel plezier gozer, condoompjes mee he!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:50 schreef Paul het volgende:
[..]
echt hee, ik zie dr morgen hee met carnaval hee
ik ben er weer vantussen hoor
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
neeeeeeeeeeee je moet weer vaker in DTS komenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
joo veel plezier gozer, condoompjes mee he!
[ afbeelding ]
ik ben er weer vantussen hoor
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan heb je het echt gemaakt hierquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:00 schreef Paul het volgende:
Werd net gebasht door Tong80, toch een eer![]()
Beter kan je het niet hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:00 schreef Paul het volgende:
Werd net gebasht door Tong80, toch een eer
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
heb hem wel eens gezien hierquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:07 schreef Paul het volgende:
Tong zou wel een goede DTS-er zijn trouwensSame shit, different day
SC hopper present![]()
ff pissenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:07 schreef Paul het volgende:
Tong zou wel een goede DTS-er zijn trouwens
denk het nietquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:07 schreef Paul het volgende:
Tong zou wel een goede DTS-er zijn trouwensUw ADH vitamine Worst
Met een lapo topic op slot gooien en klaar.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hier ben ik het mee oneens. Als hartpatiënt tevens prostaatkankerlijer vind ik het ongepast om in een dodespeltopic te figureren. Terwijl ik elders, als hoofdrolspeler, FOK! levend hou. Trusten lieve mede FOK!ers. Dikke en vette knipoog. Keep de halve zolen en FOK! alive.quote:
FF pissen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Okéquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met een lapo topic op slot gooien en klaar.
Alleen mods kunnen ook winnen♡♡♡♡![]()
I rest my casequote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee oneens. Als hartpatiënt tevens prostaatkankerlijer vind ik het ongepast om in een dodespeltopic te figureren. Terwijl ik elders, als hoofdrolspeler, FOK! levend hou. Trusten lieve mede FOK!ers. Dikke en vette knipoog. Keep de halve zolen en FOK! alive.
FF pissen.♡♡♡♡![]()
Gewoon kneiterhard door blijven bolken en je kan winnen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké
Alleen mods kunnen ook winnenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mooi dat ik dit heb mogen meemaken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee oneens. Als hartpatiënt tevens prostaatkankerlijer vind ik het ongepast om in een dodespeltopic te figureren. Terwijl ik elders, als hoofdrolspeler, FOK! levend hou. Trusten lieve mede FOK!ers. Dikke en vette knipoog. Keep de halve zolen en FOK! alive.
FF pissen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Tongquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
FF pissen.![]()
![]()
![]()
Nahquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon kneiterhard door blijven bolken en je kan winnen.♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
FF pissen.![]()
![]()
![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
Nee morgen in Lampegatquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Hai scheetje, ben je al aan het hossen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik was er vandaag nog zonder boerenkiel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar komt ie niet in zonder boerenkiel![]()
Ja jij komt er wel in zonder boerenkielquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik was er vandaag nog zonder boerenkiel.![]()
Altijd.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja jij komt er wel in zonder boerenkiel![]()
Lang geleden dat ik Carnaval heb gevierd.![]()
ben je van onder de riveren?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Altijd.![]()
Lang geleden dat ik Carnaval heb gevierd.Uw ADH vitamine Worst
Ja geboren en getogen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je van onder de riveren?
Inmiddels woon ik boven de rivieren.![]()
ik zou best wel weer eens willenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Altijd.![]()
Lang geleden dat ik Carnaval heb gevierd.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
geen zin om alleen te gaan.quote:
Ging voorheen wel eens met een vriend maar die gaat tegenwoordig altijd weekendje weg oidSame shit, different day
SC hopper present![]()
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
Zou je jezelf kunnen verdrinken? Dat kan zeker niet..![]()
Oh dat is jammer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen zin om alleen te gaan.
Ging voorheen wel eens met een vriend maar die gaat tegenwoordig altijd weekendje weg oid
Het is echt lang geleden dat ik carnaval heb gevierd, maar zou best weer eens leuk zijn inderdaad.![]()
Fok carnaval 2025quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat is jammer.
Het is echt lang geleden dat ik carnaval heb gevierd, maar zou best weer eens leuk zijn inderdaad.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gaan jullie samenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat is jammer.
Het is echt lang geleden dat ik carnaval heb gevierd, maar zou best weer eens leuk zijn inderdaad.♡♡♡♡![]()
Volgens mij zijn er er genoeg mensen alleen in bad verdronkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat je dan automatisch naar adem hapt lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aww wat leukquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:50 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Goed plan. Ik wil wel met Koen carnaval vieren.![]()
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er er genoeg mensen alleen in bad verdronkenJa maar das per ongeluk dan toch, hartaanval of onder invloed v ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Ohhhhj dat wist ik nietquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken Shii intussen al aardig IRL ;-)
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar das per ongeluk dan toch, hartaanval of onder invloed v ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een steen om je middel en dan....quote:![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:54 schreef JustinK het volgende:
[..]Dank voor de tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een steen om je middel en dan....
[..]♡♡♡♡![]()
Ok laat ff weten waar en wanneerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je mag tzt t kleingeld uit mijn zakken van de bodem halen![]()
246 punten per dag so far.
Hard zwoegen hoor
topsport is niet voor iedereen weggelegdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Hard zwoegen hoorUw ADH vitamine Worst
kloptquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
topsport is niet voor iedereen weggelegdmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Je redt het wel. Weinig kapers op de kust.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Hard zwoegen hoor![]()
Ik ben bang aangelegdquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Je redt het wel. Weinig kapers op de kust.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ey met die instelling ga je niet rijk wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang je maar niet levensmoe bent♡♡♡♡![]()
Ja fuck die 7,50quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ey met die instelling ga je niet rijk worden![]()
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
In dat geval geef ik je wel een zetje♡♡♡♡![]()
Ga werkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Duurt zo lang totdat ik geld kan verdienen...♡♡♡♡![]()
The Nationalquote:
Laatst nog live gezien. Genot.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
The National
Laatst nog live gezien. Genot.
♡♡♡♡![]()
The Nationalquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:12 schreef JustinK het volgende:
Wie hebben jullie voor het laatst live gezien?
Verliefd geworden op Smoke Detector en Space Invader
Why not?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ik bezoek eigenlijk nooit concerten.♡♡♡♡![]()
Causes. Die bestaan niet meer trouwens.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:12 schreef JustinK het volgende:
Wie hebben jullie voor het laatst live gezien?
En mezelf.![]()
![]()
Ga nu luisterenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
The National
Verliefd geworden op Smoke Detector en Space Invader♡♡♡♡![]()
Geen idee.quote:
Armin van Buuren heb ik live gezien vorig jaar, maar dat is meer een festival met tig artieestenUw ADH vitamine Worst
Oh nice!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorryquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Das niet lief
En staat er los van
Ja ik ook bijna altijd festivalsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee.
Armin van Buuren heb ik live gezien vorig jaar, maar dat is meer een festival met tig artieestenmaar ook een enkel concertje
![]()
Wat leuk!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee, keyboard.
Maar beginner hoor. Maar wel in een bandje.
♡♡♡♡![]()
Je gaat zeker geen video posten zoals @kreequote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee, keyboard.
Maar beginner hoor. Maar wel in een bandje.♡♡♡♡![]()
Nee echt niet. Soms denk ik dat ik al teveel loslaat. Blijf liever anoniem hier.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je gaat zeker geen video posten zoals @:kree![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gepost en je vindt me al slaap verwekkend![]()
Solly♡♡♡♡![]()
quote:
Ik ben nog steeds wakker
Lange dag.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Je moet er wel wat voor doen om te winnenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wakker
Lange dag.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: