SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Arbeit macht frei! Ow wacht dat is ook alweer politiek incorrect onderhandquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet zo janken, werken voor je geld verdomme
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ohquote:
Ja natuurlijkI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Als je komt krijg je gelijk een paar geitenwollen sokkenquote:zelf gebreid van mijn geiten die vrij mogen grazen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Aufmachen bitte!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Arbeit macht frei! Ow wacht dat is ook alweer politiek incorrect onderhandIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Waar ben je dan? Deur staat wagen wijd open voor je!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goed voor je gasrekening, want ik blijf lekker thuisquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Deur staat wagen wijd open voor je!
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik draag graag bij aan de opwarming van de aarde, Den Bosch aan zee met een gematigd klimaat en palmbomen scheelt weer enorm aan vliegreizen naar mediterraanse bestemmingenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Goed voor je gasrekening, want ik blijf lekker thuis
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet zo janken, werken voor je geld verdomme
♡♡♡♡![]()
Met hetzelfde gemak schijt je in de afvalbak.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik zag van de week een kaartje van hoe NL er uit zou zien zonder dijken, ik dacht ook meteen: DOEN!!1!!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik draag graag bij aan de opwarming van de aarde, Den Bosch aan zee met een gematigd klimaat en palmbomen scheelt weer enorm aan vliegreizen naar mediterraanse bestemmingen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die leg ik elke dag in de pot.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ist gelukt?quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, groot succes.quote:
Voel m'n darmen nu langzaam terugkrimpen naar hun eigen formaat.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Te lang gewacht dan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, groot succes.
Voel m'n darmen nu langzaam terugkrimpen naar hun eigen formaat.
Kijk, deze panter zou niet misstaan in een parlement dat NL weer groot maakt!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zag van de week een kaartje van hoe NL er uit zou zien zonder dijken, ik dacht ook meteen: DOEN!!1!!
Ik zeg: Stem allen op de Panter Partij en maak NL weer leefbaar
Ja. Wijn gvd! En chips aubIk heb er één en ik ben er trots op
Gaan we lekker bij Den Bosch aan zee een keer naar het strand een paar goede pinten pakken. Als jij een vlaai meeneemt regel ik de Bossche Bollen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, deze panter zou niet misstaan in een parlement dat NL weer groot maakt!
Ik zeg: Stem allen op de Panter Partij en maak NL weer leefbaar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-02-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 2181 / +273 / +232 / 2917 / 3502
2. devzero / 853 / +67 / +96 / 343 / 529
3. JustinK / 434 / +91 / +86 / 674 / 919
4. mario390 / 379 / +122 / +91 / 98 / 201
5. Harrie / 316 / +78 / +35 / 470 / 648
6. HappyCharly / 292 / +34 / +31 / 547 / 709
7. KoningWouter / 277 / +15 / +26 / 256 / 342
8. KillemWieft / 270 / +59 / +5 / 114 / 198
9. DerRabbit / 219 / +36 / +29 / 289 / 374
10. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 357 / 446
11. Mickytjuh / 199 / +39 / +16 / 385 / 494
12. Paul / 198 / +18 / +14 / 645 / 816
13. kree / 163 / +16 / +36 / 233 / 307
14. hemarookworst / 146 / +35 / +2 / 217 / 296
15. DJMO / 119 / +22 / +45 / 94 / 145
16. gebrokenglas / 117 / +0 / +22 / 61 / 100
17. Shii / 97 / +6 / +0 / 92 / 140
18. Rob / 85 / +7 / +0 / 109 / 138
19. ieniminimuis / 81 / +14 / +24 / 150 / 193
20. ToT / 73 / +1 / +0 / 252 / 297SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Holk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dus jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Move or die was leuk
Dus nu even stickfightOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja is leukOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Aii das wel naar.
Kleding?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: