SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die dingen heten tanden. Hazen hebben van die hele rare, totaal buiten proportieHet zijn dan ook kutdieren.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nee hoorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
maargoed morgenavond gaan ik naar @Mickytjuh indrinken voor oeteldonkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik maak bezwaar tegen de Engelse vertaling van de productnaam.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Verzamelen op station Oeteldonk centraolOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bezwaar geaccepteerdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik maak bezwaar tegen de Engelse vertaling van de productnaam.![]()
Is goed moppiequote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Verzamelen op station Oeteldonk centroalWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ben jij familie van @hemarookworst?quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Thanksquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jullie zijn allemaal mijn niffo'squote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ben jij familie van @:hemarookworst?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ahhhwww i am your niffoOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Fijn spekkie
You are my sepcial spekkieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Ben bang dat ik om vijf uur de hap kan gaan bellenm'n eigen huisarts is niet meer bereikbaar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oeiii ja dat lijkt me verstandigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Aaawwhquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Fijn spekkie
You are my sepcial spekkiemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Your mom told.me you are specialOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jullie kunnen allebei prima bij de stamppot zuurkoolquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal mijn niffo's
Weekend.![]()
En die beginnen we uiteraard met ...... koffie.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Iemand die mijn naam niet normaal.kan spellen mag niet met mij op datequote:
RememberOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Proostquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Weekend.![]()
En die beginnen we uiteraard met ...... koffie.![]()
![]()
ehh..
![]()
![]()
De sportschool is nog steeds stomOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja ben dat ongeveer aan het doen jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Em, Ie, Jee, En, spatie, En, Aa, Aa, Em.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Iemand die mijn naam niet normaal.kan spellen mag niet met mij op date
Remember
SORRY DAT GAAT STEEDS AUTOMATISCHquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Iemand die mijn naam niet normaal.kan spellen mag niet met mij op date
Remember
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja los dat maar op PaulOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
HET SPIJT ME ZO IK MAAK HET GOED IN OETELDONKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee kans verkekenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
NEEEEEEEEEEE HET SPIJT ME ZO OOOOOOOOOOOH WAT EEN SPIJT HEB IKquote:!!!!!!!!!
Je bent zelf een stamppotquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
As usualOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nog tien minuten en dan ben ik hier wel klaarOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
tot later mopquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Nog tien minuten en dan ben ik hier wel klaarWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mijn te zware, lesbische bovenbuurvrouw ook, als ze door haar huis looptquote:
Heerlijk. Ik houd het op nasi met saté.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Oh jaquote:![]()
Of
Oh Nee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ook voor DTS gevallen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Spekkie en ik hebben vaak goede gesprekken![]()
Zonde
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Skillsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mickey en Paul in een Mickey-pak:
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Hooiquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Puzzie!![]()
Ik lepel ook gewoon nog hoor![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zo, ik lig in de massagestoelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja onder het genot van een bakkie koffie en een koekje zit ik vol spanning mee te lezenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Spekkie en ik hebben vaak goede gesprekkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie weetquote:
Die massagestoel is zeer fijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
* Homijn wil puntenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Die harde dingen heb ik al gehadquote:
Dat was bij de tandartsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
................quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed zo, nu volhouden!quote:![]()
Ik heb me vandaag er doorheen gesleept en 40 minuten gezwommen. Zondagmorgen weer.![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de "punten", maar nu gewoon even niet holken.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Bedankt
Wat kan een dag lang duren pffffffff maar we zijn er weer door..... Verkansie dus tijd voor een koude pater![]()
![]()
Geniet ervan Harrie!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:13 schreef Harrie het volgende:
Wat kan een dag lang duren pffffffff maar we zijn er weer door..... Verkansie dus tijd voor een koude pater![]()
Op je vakantie Harrie!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:13 schreef Harrie het volgende:
![]()
Ok dan gooi ik het over een andere boeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn slager verkoopt geen speklappen
Biefstukken.![]()
![]()
Wat is dat voor een slager?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn slager verkoopt geen speklappen![]()
de kans dat ik wat kalfsbeef mee pak is wel groot jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ok dan gooi ik het over een andere boeg.
Biefstukken.100% halalquote:![]()
![]()
Lekker man!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
de kans dat ik wat kalfsbeef mee pak is wel groot ja
[..]
100% halal![]()
nee maak je geen zorgen, ik drink alleen koude paters tegenwoordig, de rest maken ze mij niet meer blij mee, daar heb ik in het verleden genoeg van gedronkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:21 schreef KoningWouter het volgende:
Of slager is een code naam voor slijter.
Je gaat aan de Tequilla vanavond!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:13 schreef Harrie het volgende:
Wat kan een dag lang duren pffffffff maar we zijn er weer door..... Verkansie dus tijd voor een koude paterkut
Slechte ervaringen er mee?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee maak je geen zorgen, ik drink alleen koude paters tegenwoordig, de rest maken ze mij niet meer blij mee, daar heb ik in het verleden genoeg van gedronken![]()
Hey KW vond je het niet meer leuk dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoi Dot!
DTS is weer eventjes leuk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga vanavond lekker gamen met MrMickytjuh en een vriendinnetje.
#ZinInOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ben geen 25 meer dus als ik tequilla en dat soort zooi ga zuipen moet ik minimaal 5 dagen bijkomen dus ik kijk wel uitquote:![]()
![]()
Wel met jou en de meesten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW vond je het niet meer leuk dan?![]()
Haha ja goed punt!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
ben geen 25 meer dus als ik tequilla en dat soort zooi ga zuipen moet ik minimaal 5 dagen bijkomen dus ik kijk wel uit![]()
![]()
Naja voordat iedereen van alles gaat denken.
Ik ben een beetje klaar met dat inhoudsloze gezever van Paul en Speklap.
@Dotteke![]()
MR MICKYTJUHH ?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga vanavond lekker gamen met MrMickytjuh en een vriendinnetje.
#ZinIn
Dan heb ik 1 tip stop met posten in DTSquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:30 schreef KoningWouter het volgende:
@:Dotteke
DTS = nog meer onzin dan ONZ SC
Dus wellicht is ONZ sc beter voor je of KLB SC of weet ik het welke SC
Je hebt een abo je kan ze op blokeer zettenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:30 schreef KoningWouter het volgende:
@:Dotteke
Ik stoor mij ook aan bepaalde zaken maar ik scrol wel door
Vind wat beide heren doen zelf overigens niet zo erg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu gaat het wel goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan heb ik 1 tip stop met posten in DTS
Maar ik ga niet weg hier.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan heb ik 1 tip stop met posten in DTS
Ja heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een abo je kan ze op blokeer zetten
Ik stoor mij ook aan bepaalde zaken maar ik scrol wel door
Vind wat beide heren doen zelf overigens niet zo erg.![]()
Ja als je je er aan stoort gewoon doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een dikke, vette, sappige BradWürst?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Als hij maar niet te hard opgebakken is
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als je je stoort aan mensen moet je er gewoon overheen lezen of een gezelligere SC opzoeken. Ondanks dat ik het fijn vind om je hier erbij te hebben moet je vooral aan je eigen mentale gezondheid denken.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oeh zin in taart!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een taartpunt voor Homijn:
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Deze week heb ik hem niet nog niet gezien.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:41 schreef KoningWouter het volgende:
Heeft iemand @:_UserName_ recentelijk nog gezien?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is geen kwestie van volhoudenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed zo, nu volhouden!![]()
Ik heb me vandaag er doorheen gesleept en 40 minuten gezwommen. Zondagmorgen weer.![]()
Maar lief dat je het zegt♡♡♡♡![]()
Ja zo erg is het niet hoor. Ik reageer dan gewoon niet hier maar ergens anders. Alleen vind het wel jammer. Vind de groep over het algemeen zo leuk hier.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je je stoort aan mensen moet je er gewoon overheen lezen of een gezelligere SC opzoeken. Ondanks dat ik het fijn vind om je hier erbij te hebben moet je vooral aan je eigen mentale gezondheid denken.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van volhouden
Maar lief dat je het zegt![]()
![]()
Het kan hier met tijd en wijlen heel gezellig zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo erg is het niet hoor. Ik reageer dan gewoon niet hier maar ergens anders. Alleen vind het wel jammer. Vind de groep over het algemeen zo leuk hier.
Aww een lieve post van jouquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je je stoort aan mensen moet je er gewoon overheen lezen of een gezelligere SC opzoeken. Ondanks dat ik het fijn vind om je hier erbij te hebben moet je vooral aan je eigen mentale gezondheid denken.
♡♡♡♡![]()
Het wisselt hier nogal eens. Er gaan en komen mensen, maar dat is in iedere SC en overal vind je wel iets wat niet leuk is. Gewoon met de mensen babbelen waar je het leuk mee hebt en de rest links laten liggenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zo erg is het niet hoor. Ik reageer dan gewoon niet hier maar ergens anders. Alleen vind het wel jammer. Vind de groep over het algemeen zo leuk hier.
Goede tip, ga ik doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wisselt hier nogal eens. Er gaan en komen mensen, maar dat is in iedere SC en overal vind je wel iets wat niet leuk is. Gewoon met de mensen babbelen waar je het leuk mee hebt en de rest links laten liggen![]()
![]()
Ga je nu morgen weer zwemmen KW of om de dag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen is er geen baanzwemmen. Dus ga nu 6 dagen per week. Zondagmorgen 9 uur sta ik weer klaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nu morgen weer zwemmen KW of om de dag?![]()
![]()
Zet 'm op toppertquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Morgen is er geen baanzwemmen. Dus ga nu 6 dagen per week. Zondagmorgen 9 uur sta ik weer klaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even appeltje etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je mag wel jij zeggen.quote:![]()
Haha ja gaat wel goed eigenlijk op het moment, heb een goede dag gehad.![]()
![]()
Dat mag jij ook hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je mag wel jij zeggen.![]()
Haha ja gaat wel goed eigenlijk op het moment, heb een goede dag gehad.![]()
Dat is fijn om te lezen.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Feestdag voor @:schakeltopia
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
nog precies twee weken en dan gaat @hemarookworst met de voetjes van de vloer
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ah fijn, dan zal ik u voortaan met je aanspreken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat mag jij ook hoor![]()
Dat is fijn om te lezen..![]()
![]()
Gaat ie lekker tanzenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
nog precies twee weken en dan gaat @:hemarookworst met de voetjes van de vloer
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Helemaal prima, anders voel ik mij dan nogal oudquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah fijn, dan zal ik u voortaan met je aanspreken.
Whaha het was ook als grapje bedoeld. Maar je nam het wel serieus.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal prima, anders voel ik mij dan nogal oud![]()
Tanzen?quote:
Hakken, Rammen, Tanken en Vlammen bedoel je?![]()
Domme ikquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Whaha het was ook als grapje bedoeld. Maar je nam het wel serieus.
Dat idd jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tanzen?
Hakken, Rammen, Tanken en Vlammen bedoel je?![]()
Vioolquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een lange dag dus. Wat leuk voor haar dat ze daar aan mee doet. Welk instrument bespeeld ze>![]()
Oke, niet mijn favorieten muziek instrument maar dat hoeft ook nietquote:![]()
ALs zij het maar leuk vindtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bespeel het instrument van de liefde ookquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Viool, pracht instrument.![]()
Ik bespeel het instrument van de liefde ook.
♡♡♡♡![]()
Wat is jouw favoriete instrument dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, niet mijn favorieten muziek instrument maar dat hoeft ook niet![]()
ALs zij het maar leuk vindt![]()
Kijk je mee op de streamquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
nog precies twee weken en dan gaat @:hemarookworst met de voetjes van de vloer
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat is jouw instrument van de liefde dan HC?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bespeel het instrument van de liefde ook![]()
een koude bak van 24quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete instrument dan?
Proost![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is jouw instrument van de liefde dan HC?
♡♡♡♡![]()
Het trilt en eet batterijen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bespeel het instrument van de liefde ook![]()
Mijn buurman ook ellende vond ik hetquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik bespeel het instrument van de liefde ook.![]()
Maar ieder zijn smaak
Gitaar, en piano dat laatste heb ik altijd nog willen leren maar nooit van gekomenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete instrument dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is niet fijn. Te grote sneakers overigens ook niet omdat je dan makkelijk blaren krijgt
♡♡♡♡![]()
quote:
Als je goed viool kunt spelen vind ik t prachtigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik bespeel het instrument van de liefde ook.♡♡♡♡![]()
Mijn docente zegt dat ik het goed kan. Wat win ik nu?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als je goed viool kunt spelen vind ik t prachtig![]()
Ik stuur jou de hoofdprijs wel op, Dev kennende zal die ook wel trillen en batterijen vretenquote:
Yay mequote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur jou de hoofdprijs wel op, Dev kennende zal die ook wel trillen en batterijen vreten
♡♡♡♡![]()
Oh dan mag jij die hoofdprijs welquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mijn docente zegt dat ik het goed kan. Wat win ik nu?♡♡♡♡![]()
Hahaha nee ik accepteer geen draadloze eiermixers in mijn huis.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dan mag jij die hoofdprijs wel![]()
wat hebben ze je aangedaan?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha nee ik accepteer geen draadloze eiermixers in mijn huis.♡♡♡♡![]()
Nu even spaghetti etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nope.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:07 schreef devzero het volgende:
Het antwoord op de TT is natuurlijk tanden
Wat heb ik gewonnen @:mickytjuh?
Ik was bij de tandarts.
Er zaten hele andere harde dingen in mijn mond.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De lul van de tandarts?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nope.
Ik was bij de tandarts.
Er zaten hele andere harde dingen in mijn mond.
Altijd extra betalen voor die op accu. Heb je meer plezier vanquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Van jou had ik toch wel verwacht dat je de versie met zonnepanelen zou kiezenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Altijd extra betalen voor die op accu. Heb je meer plezier van![]()
Dingen met een goeie accu kun je prima plannen zodat ze niet op zijn als je ze wil gebruiken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan alles zonder draadjes. Batterijen gaan net op als het niet goed uitkomt.
vooral de mobiele telefoon met draad is een toppertje![]()
![]()
Ik heb ooit een half jaar viool gespeeld. Volgens de docent had ik talent, maar ik was liever buiten aan het spelen dan dat ik aan het oefenen wasTrotste mama van Ambar
en die viool was ook op accuquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ooit een half jaar viool gespeeld. Volgens de docent had ik talent, maar ik was liever buiten aan het spelen dan dat ik aan het oefenen was![]()
![]()
Dan moet je dat weer buiten in de zon doen anders doet alles het niet. En dat vind ik ook weer zo watquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Van jou had ik toch wel verwacht dat je de versie met zonnepanelen zou kiezenTrotste mama van Ambar
Je hebt toch een balkon?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet je dat weer buiten in de zon doen anders doet alles het niet. En dat vind ik ook weer zo wat![]()
Ik had dat met piano, alleen werd mij nooit verteld dat ik talent hadquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ooit een half jaar viool gespeeld. Volgens de docent had ik talent, maar ik was liever buiten aan het spelen dan dat ik aan het oefenen was![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had dat met piano, alleen werd mij nooit verteld dat ik talent had![]()
♡♡♡♡![]()
En toen moest ik ja echt moeten, een liedje spelen op het huwelijksjubileum van mijn opa en oma en toen was het voor mij helemaal klaar. Dat vond ik echt niet leuk.Trotste mama van Ambar
Hamster met hamsterwiel it isquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:34 schreef devzero het volgende:
[..]
En een exercise bike met dynamo is ook weer zoveel werkTrotste mama van Ambar
Ja mobiele telefoon met draad doe ik altijd standaard. Top tip!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dingen met een goeie accu kun je prima plannen zodat ze niet op zijn als je ze wil gebruiken.
vooral de mobiele telefoon met draad is een toppertje![]()
![]()
De voorspeelavonden waren het ergste. Toen maakte mijn moeder nog al mijn kleren en voor haar bestond "netjes gekleed" uit ongemakkelijke overhemden en vestjesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
En toen moest ik ja echt moeten, een liedje spelen op het huwelijksjubileum van mijn opa en oma en toen was het voor mij helemaal klaar. Dat vond ik echt niet leuk.![]()
![]()
Ik snap je. De trauma is realquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:37 schreef devzero het volgende:
[..]
De voorspeelavonden waren het ergste. Toen maakte mijn moeder nog al mijn kleren en voor haar bestond "netjes gekleed" uit ongemakkelijke overhemden en vestjesTrotste mama van Ambar
Chips als avondeten?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lekker.. wil ik ook..
Geen idee..
Denk... patat... of chips.. of..
Kom maar langs heb 2 porties. Moet je wel binnen 10 minuten hier zijn want dan is het klaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lekker.. wil ik ook..
Geen idee..
Denk... patat... of chips.. of..![]()
![]()
Als ik vooraf chips eet, dan hoef/eet ik geen avond eten meerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het ene hoef het andere niet uit te sluiten he
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ik vooraf chips eet, dan hoef/eet ik geen avond eten meermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Vuule biggenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Soms zijn de echte bolkjes de vriendschappen die we op de reis makenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bolk je nu of gaat er iets niet goed?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nou wat poëtisch zegquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Soms zijn de echte blokjes de vriendschappen die we op de reis maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee manquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Aww te laat ... dm volgende keer je adres direct ffquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kom maar langs heb 2 porties. Moet je wel binnen 10 minuten hier zijn want dan is het klaar.♡♡♡♡![]()
Komt goed!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww te laat ... dm volgende keer je adres direct ff![]()
![]()
Pas je op? Er zitten gevaarlijke mensen hierquote:Trotste mama van Ambar
Oh sorryquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pas je op? Er zitten gevaarlijke mensen hier
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Gay mag niet meer Paulus sorry dat zit niet in het woke alfabet LHBTIQ+ dus graag wel een beetje oplettenquote:![]()
Ik maakte maar een grapjequote:
PS. Ik ben een vrouw
sorry meneerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:21 schreef Harrie het volgende:
dus nu op je knietjes en sorry zeggen tegen ome Harrie anders geen carnaval voor jou knulWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je hebt je broek al op de enkels voor hem?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:21 schreef Harrie het volgende:
dus nu op je knietjes en sorry zeggen tegen ome Harrie anders geen carnaval voor jou knulIk heb er één en ik ben er trots op
Mijn broertjes mochten mijn afdankertjes dragen, dus ik ben er nog goed van afgekomenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap je. De trauma is realMaar iedere keer als ik een jongetje met een corderoy broek en vestje zie, dan heb ik medelijden met ze
![]()
![]()
dat je dat nog moet vragen tssssssss Uiteraardquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt je broek al op de enkels voor hem?![]()
![]()
Uw beroep is priester?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat je dat nog moet vragen tssssssss UiteraardIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat doe ik er bij in de weekenden en tijdens carnaval
♡♡♡♡![]()
Ik heb beeldquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat doe ik er bij in de weekenden en tijdens carnaval![]()
Waar?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom je morgen boom knuffelen?![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Smakelijk!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kut betraptdan ga ik eerst maar ff mijn laatste avondmaal naar binnen schuiven
♡♡♡♡![]()
Daar moet een...... dutje inquote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kut betraptdan ga ik eerst maar ff mijn laatste avondmaal naar binnen schuiven
Mijn wekker staat morgen weer op 05:30, mag daar even over gehuild worden? Ja dat mag!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Niet zo janken, werken voor je geld verdommequote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn wekker staat morgen weer op 05:30, mag daar even over gehuild worden? Ja dat mag!
enIk heb er één en ik ben er trots op
weIk heb er één en ik ben er trots op
gaan dichtIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: