SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die dingen heten tanden. Hazen hebben van die hele rare, totaal buiten proportieHet zijn dan ook kutdieren.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nee hoorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
maargoed morgenavond gaan ik naar @Mickytjuh indrinken voor oeteldonkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik maak bezwaar tegen de Engelse vertaling van de productnaam.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Verzamelen op station Oeteldonk centraolOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bezwaar geaccepteerdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik maak bezwaar tegen de Engelse vertaling van de productnaam.![]()
Is goed moppiequote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Verzamelen op station Oeteldonk centroalWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ben jij familie van @hemarookworst?quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Thanksquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jullie zijn allemaal mijn niffo'squote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ben jij familie van @:hemarookworst?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ahhhwww i am your niffoOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Fijn spekkie
You are my sepcial spekkieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Ben bang dat ik om vijf uur de hap kan gaan bellenm'n eigen huisarts is niet meer bereikbaar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oeiii ja dat lijkt me verstandigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Aaawwhquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Fijn spekkie
You are my sepcial spekkiemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Your mom told.me you are specialOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jullie kunnen allebei prima bij de stamppot zuurkoolquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal mijn niffo's
Weekend.![]()
En die beginnen we uiteraard met ...... koffie.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Iemand die mijn naam niet normaal.kan spellen mag niet met mij op datequote:
RememberOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Proostquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Weekend.![]()
En die beginnen we uiteraard met ...... koffie.![]()
![]()
ehh..
![]()
![]()
De sportschool is nog steeds stomOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja ben dat ongeveer aan het doen jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Em, Ie, Jee, En, spatie, En, Aa, Aa, Em.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Iemand die mijn naam niet normaal.kan spellen mag niet met mij op date
Remember
SORRY DAT GAAT STEEDS AUTOMATISCHquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Iemand die mijn naam niet normaal.kan spellen mag niet met mij op date
Remember
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja los dat maar op PaulOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
HET SPIJT ME ZO IK MAAK HET GOED IN OETELDONKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee kans verkekenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
NEEEEEEEEEEE HET SPIJT ME ZO OOOOOOOOOOOH WAT EEN SPIJT HEB IKquote:!!!!!!!!!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je bent zelf een stamppotquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
As usualOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: