quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:25 schreef KinKiJan het volgende:
Nu weet ik waar de energie van Nouchka me aan doet denken
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:43 schreef ledn81 het volgende:
BB met al die apparaten lopen slepen. 1 bal was ook genoeg geweest
[ afbeelding ]
Ja , top jobquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Verteld Danny nu dat hij bij de mensen thuis de spullen komt noteren en dat mensen binnen maand moeten betalen anders spullen kwijt. Dus hij is deurwaarder of zo
Nope. Politie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Verteld Danny nu dat hij bij de mensen thuis de spullen komt noteren en dat mensen binnen maand moeten betalen anders spullen kwijt. Dus hij is deurwaarder of zo
In der eentjequote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Behalve Ashley![]()
Die heeft ff bijgeslapen en kan de hele avond ouwehoeren
Nee hij gaat mee met de deurwaarder(s)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Vreselijkquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef marky het volgende:
Den Danny is feitelijk hulp officier van justitie. Hij gaat het eerste naar binnen. Moet de situatie eigenlijk kalmeren daarna komt de deurwaarder en die gaat inventariseren. De agent is daar om de eventuele bewoners op afstand te houden zodat de deurwaarder zijn werk kan doen.
Oke verkeerd begrepen dus hahaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee hij gaat mee met de deurwaarder(s)
Lees wat Marky schreef boven jouw post.quote:
Ik heb gelezen maar dat maakt het niet minder vreselijkquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lees wat Marky schreef boven jouw post.
Politie wordt vaak en overal ingeschakeld.
Niet alleen maar boeven vangen of boetes uitschrijven.
ja klopt, hij loopt mee met gerechtsdeurwaarders heeft ie verteldquote:
ja dit vertelde hijquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef marky het volgende:
Den Danny is feitelijk hulp officier van justitie. Hij gaat het eerste naar binnen. Moet de situatie eigenlijk kalmeren daarna komt de deurwaarder en die gaat inventariseren. De agent is daar om de eventuele bewoners op afstand te houden zodat de deurwaarder zijn werk kan doen.
Ik hoorde hetquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja klopt, hij loopt mee met gerechtsdeurwaarders heeft ie verteld
Nee politie/rijkswachtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Valt mee hoor. Ik heb die situaties ook vaak meegemaakt. Alleen als er kinderen in huis zijn is het vreselijk.quote:
Ik vind van niet , het is hoe dan ook vreselijk voor mensen in die situatie .quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:54 schreef marky het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik heb die situaties ook vaak meegemaakt. Alleen als er kinderen in huis zijn is het vreselijk.
Ik ben wel effe klaar met Karen. Giebel wiebel pluk ratje.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:55 schreef BB-King het volgende:
Karen kan echt totaal niet volleyballen.
Verder blijft het een schatje.
Mijn ervaring met een deurwaarder zijn zeer positief.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind van niet , het is hoe dan ook vreselijk voor mensen in die situatie .
Vreselijk off topicquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind van niet , het is hoe dan ook vreselijk voor mensen in die situatie .
Rijkswacht is al een hele tijd afgeschaft.quote:
Als er politie bijkomt kijken dan is de situatie al in een verder stadium dan een deurwaarder aan de deur. Ik heb ook best prima ervaringen gehad en ik heb ook diep gezeten ,maar nooit met politie erbij . Is toch een andere situatie lijkt mijquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mijn ervaring met een deurwaarder zijn zeer positief.
.heel erg meedenkend en onderhandelen met schuldeiser en alles kwam goed.
Nu ineens is het off topic als ik op jouw post reageer? Apartquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Vreselijk off topic
Nee maar dat zullen buitenstaanders nooit begrijpen.
In belgie andere regelsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als er politie bijkomt kijken dan is de situatie al in een verder stadium dan een deurwaarder aan de deur. Ik heb ook best prima ervaringen gehad en ik heb ook diep gezeten ,maar nooit met politie erbij . Is toch een andere situatie lijkt mij
Dat weet ik dan weer niet maar dat lijkt me logisch , ik heb met NL regels en wetten te makenquote:
Preciesquote:
Euhh ik probeer dotteke van mijn rug te houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu ineens is het off topic als ik op jouw post reageer? Apart
Ja, pas op !!!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:01 schreef marky het volgende:
[..]
Euhh ik probeer dotteke van mijn rug te houden
Politie komt erbij als de Deurwaarder niet binnenkomt. Dan komt de slotenmaker ook mee en ga je hoe dan ook naarbinnen. Overigens is het al redelijk achterhaald. In nederland wordt er haast geen beslag op huisraad meer gelegd omdat het meer kost dan op zal leveren. Auto is bijvoorbeeld nog steeds wel interessant.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als er politie bijkomt kijken dan is de situatie al in een verder stadium dan een deurwaarder aan de deur. Ik heb ook best prima ervaringen gehad en ik heb ook diep gezeten ,maar nooit met politie erbij . Is toch een andere situatie lijkt mij
Jimmy is wel heel veel grootspraak. Hij zou haar toch wel even toespreken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor jimmy nu tegen ashley, schatteboutje ben je wakker. Ze heeft 2 uur geslapen want ze had zo.een buikpijn
Doriana met patattenzak kleren aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:57 schreef ledn81 het volgende:
Dora komt ook ff door het beeld lopen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |