Dat aflikken heeft Danny nogal gedaan. Gaat er daarna nog mee terug in de pot waar de anderen ook uit moeten eten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:42 schreef marky het volgende:
Danny likt een mes af Tyron vraagt of hij zijn vrouw mist...🤣
Is zijn eigen pot choco pasta die hij uit de wall gekocht heeft voor op z'n pannenkoekenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat aflikken heeft Danny nogal gedaan. Gaat er daarna nog mee terug in de pot waar de anderen ook uit moeten eten.
Hij zoekt ook duidelijk even het slappe ouwehoeren op.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
Vind Danny stilletjes sinds de stemming gister.
Jij trapt er ook in dusquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk dat kind is zo labiel als de pest.
Knieën laten verlengen !!!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:52 schreef greysbones het volgende:
Alice je kunt alles aan jezelf fixen maar je lengte kun je niks aan doen
Ty
Je kunt je knieeen laten verlengen![]()
Net niet ty
Net niet
Je kunt op je tenen gaan staan. Dat welquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:52 schreef greysbones het volgende:
Alice je kunt alles aan jezelf fixen maar je lengte kun je niks aan doen
Ty
Je kunt je knieeen laten verlengen![]()
Net niet ty
Net niet
Je kunt je benen laten verlengenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt op je tenen gaan staan. Dat wel
Hij bedoelt vast scheenbeen of bovenbeen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Knieën laten verlengen !!!![]()
![]()
![]()
Daar gaat mijn koffie weer !
Grappig.....maar ze kunnen wel al bij een zwangerschap aan het kindje zien of het erg groot wordt door het hoofdje te meten....en dan e.v. met medicijnen wat aan de groei doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Net dat stukje niet inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt je benen laten verlengen
Maar dat doen ze niet met je knieën
Nou ja als ik scheenbeen/kuitbeen bedoel dan zeg ik niet kniequote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast scheenbeen of bovenbeen.
Roddelaniquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:57 schreef Lillibet het volgende:
overleg in het knuffelkamertje tussen ashley glenn basiri en Tom
Over de nomienaaties
Dat nouchka 'per ongeluk' genomineerd is dat mensen het niet verwacht hadden.
Basiri zegt dat iemand anders geviseerd was maar wie weet hij niet
Roddelenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:57 schreef Lillibet het volgende:
overleg in het knuffelkamertje tussen ashley glenn basiri en Tom
Over de nomienaaties
Dat nouchka 'per ongeluk' genomineerd is dat mensen het niet verwacht hadden.
Basiri zegt dat iemand anders geviseerd was maar wie weet hij niet
Ze had eruit moeten blijven maar goed dat is niet zo. Ze is nu op een platvorm gezet door de buitenwereld en wat ze ook zal doen ze valt er niet meer van af dus dat is de eerste finalist.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt ik lag er toch ook al de 1e week uit. Ze zit in groene kamer met Tom,Glenn, basari
Ze redeneerd goedquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:59 schreef Lillibet het volgende:
het teampje dat haar niet verwacht had was het teampje wat buiten zat
dus naast mij zou iemand anders staan vraagt ashley
dan hebben ze overleg gepleegd zeggen ze
Ze hebben het ook over gesprekken die ze met anderen hadden. Zoals Alice aan het 'roddelen' was toen ze het met Randy over haar gesprek met Ashley had.quote:
Terwijl hun zelf toch ook tegen dat groepje gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt weer ze gaan ons helemaal slopen.
Tyron heeft gezegd de nieuwe erop. Geen medelijde mee want als ze de kans krijgen zetten ze jou er ook op.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:54 schreef Joyce-43 het volgende:
dat van die 2 zwakker erop zetten en wie dat zei dat ging over Tyrone ik hoorde die naam toevallig vallen namelijk toen ze zeiden dat hij dat gezegd had
Ben zo benieuwd hoever Ashley komt met Tom.....quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:00 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze had eruit moeten blijven maar goed dat is niet zo. Ze is nu op een platvorm gezet door de buitenwereld en wat ze ook zal doen ze valt er niet meer van af dus dat is de eerste finalist.
Ze heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:01 schreef ledn81 het volgende:
Ashley hep Bas ze naam gehoord 2 weken terug. Dus Bas is de volgende volgens haar.
Ze is gewoon zieltjes aan het winnen om 'tegen' de rest een bondje te regelen.
met Tom? ze zit met Glenn tochquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd hoever Ashley komt met Tom.....
Zul je zien dat juist die 2 bij elkaar komen te zitten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:04 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat ze die duo’s door elkaar gooien
Kijken of dan naar boven komt hoe do en ro zijn
Wat overdreven weer. Ze vergeet dat ze nog steeds met elkaar moeten wonen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt weer ze gaan ons helemaal slopen.
daar heeft ze wel gelijk in want ze vonden Karen teveel met Ashleyquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt de andere kant wil karen en mij en basari en ty trekken.
Allebei genomineerd danquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zul je zien dat juist die 2 bij elkaar komen te zitten.
aha zo bedoel je, ik begreep het even niet hoe het bedoeld werdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar Tom is toch ook haar vertrouwens persoon.....
Bas is een beetje te stom voor het spelletje denkquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:05 schreef engine het volgende:
Ik vind die analyses van Ashley en Basiri ook een beetje sneu.
Ro en do bij elkaarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zul je zien dat juist die 2 bij elkaar komen te zitten.
Helemaal heeft het nog geen zin.......wie weet zit ze zo thuis......quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat overdreven weer. Ze vergeet dat ze nog steeds met elkaar moeten wonen.
Hoe gaat ze nu doen dan tegen "die" haar willen slopen?
quote:
en ze willen beide niets doen hahaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ro en do bij elkaar![]()
Ik teken ervoor
Die winnen niks
Jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Helemaal heeft het nog geen zin.......wie weet zit ze zo thuis......
Hoor je Tyron over bondjes en dergelijke praten.....met zijn matties.
Dat zou best eens kunnen.....ook al mag ik hem niet denk wel dat hij te vertrouwen is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
Basari zegt ik ben geen roddelaar, hij is een man van het woord.
Dat hoor ik nu pasquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley heeft gelijk, degene die niet sterk zijn, fysiek of mentaal, die gaan stoken. Ze heeft het over Ro en Do, alleen weet ze dat nog niet.
Randy verteld Bas van Arianaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen.....ook al mag ik hem niet denk wel dat hij te vertrouwen is.
denk dat ze dat echt wel weet hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley heeft gelijk, degene die niet sterk zijn, fysiek of mentaal, die gaan stoken. Ze heeft het over Ro en Do, alleen weet ze dat nog niet.
En Ashley beredeneert ook iets wat ze zelf ook deed bij Jimmy Die haar sterkte wenste en dat ze zei laat maar hoef het van jou niet. Is ook in emotie reageren.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bas is een beetje te stom voor het spelletje denk![]()
Veel te opvliegend en doet te snel dingen zonder na te denken
Ze is niet aan het stoken, ze analyseren de stemmen en wat zou kunnen komen. Hoor haar niet vals praten over mensenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:08 schreef Koos1958 het volgende:
Mensen die niet goed zijn in tactisch en emotioneel gaan roddelen en stoken. Wat doet ze nu zelf bij die mannen.
en Karen toch? ( heb ik nu een sticker verdiend)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy verteld Bas van Ariana
Geen duo meer willen zijn
Bas verteld het aan Karen
Karen aan Ariana
Dan is Bas dus ook een roddelaar
dus datquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is niet aan het stoken, ze analyseren de stemmen en wat zou kunnen komen. Hoor haar niet vals praten over mensen
Kom op is toch ook roddelen. Dat doen ze allemaal daar Hoe je het ook bekijkt. Daar is niets mis mee Je leeft in een kleine wereld maar geef het geen andere benamingen terwijl het ook gewoon roddelen is.quote:
Ze moeten nog naar zaterdag en ze komt net uit de dbk lees ik hier en dan gelijk alweer ja hoe zal ik het noemen aan het werk voor volgende week.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is niet aan het stoken, ze analyseren de stemmen en wat zou kunnen komen. Hoor haar niet vals praten over mensen
Anticiperen, vooruit denken, het spel spelen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze moeten nog naar zaterdag en ze komt net uit de dbk lees ik hier en dan gelijk alweer ja hoe zal ik het noemen aan het werk voor volgende week.
Glenn is echt een nuchterequote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn: Dat is wat ik soms zeg tegen jou. Sommigen dingen hoef je niet zo te zeggen. Je geeft soms te veel informatie vrij dat je hebt, terwijl ze dat niet hoeven te weten. Zo breng je jezelf in een positie, want zo weten zij hoe jij denkt."
Ashley beaamt dat.
Ik vind wat ronahi doet wel van een andere orde dan roddelenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Kom op is toch ook roddelen. Dat doen ze allemaal daar Hoe je het ook bekijkt. Daar is niets mis mee Je leeft in een kleine wereld maar geef het geen andere benamingen terwijl het ook gewoon roddelen is.
die drie minder maakte al een heel verschilquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
We gaan weer naar het kippenhok. Mute.
Ik merk elk jaar opnieuw dat ik liever kijk als ze met minder bewoners zijn.
Het is stoken wat ze doet, over mensen liegen om ze aan haar kant te krijgen, vooral over Tom. Dat is haar manier om het spel te spelen, maar wel een hele valse manier. Maar ook met vals spelen kan je winnen, wat ik absoluut niet hoop.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind wat ronahi doet wel van een andere orde dan roddelen
Ik niet, het is gewoon haar manier en hoe ze is. Ze doet het niet heel bewust denk. Ik vind het allemaal nog heel braaf allemaal. Maar ben alle negativiteit naar bepaalde bewoners toe nu al wel zat aan het worden (op X, maar hier ook soms).quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Die is vals aan her roddelen maar het is wel roddelen wat de rest doet en ze doen het allemaalquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook zegt!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind ashley eigenlijk net zo doen als ronahi.
Dat heeft hem geen moer opgeleverd. Denk dat als hij blijft hij de nominatiepin gaat worden. Bij gebrek aan beter nomineren ze hem.quote:
Die praat echt slecht over vooral tomquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het heel bewust doetquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik niet, het is gewoon haar manier en hoe ze is. Ze doet het niet heel bewust denk. Ik vind het allemaal nog heel braaf allemaal. Maar ben alle negativiteit naar bepaalde bewoners toe nu al wel zat aan het worden (op X, maar hier ook soms).
Ja al vanaf dag 1quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Helemaal heeft het nog geen zin.......wie weet zit ze zo thuis......
Hoor je Tyron over bondjes en dergelijke praten.....met zijn matties.
Als je zo bent krijg je nooit de support van de stemmers. In haar geval is het ook nog gericht tegen een populaire bewoner. Ze graaft gewoon haar eigen graf.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is stoken wat ze doet, over mensen liegen om ze aan haar kant te krijgen, vooral over Tom. Dat is haar manier om het spel te spelen, maar wel een hele valse manier. Maar ook met vals spelen kan je winnen, wat ik absoluut niet hoop.
Ik vind haar wel een leuk karakter. Beetje vreemd maar het is wel grappig ook.quote:
Eens!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als je zo bent krijg je nooit de support van de stemmers. In haar geval is het ook nog gericht tegen een populaire bewoner. Ze graaft gewoon haar eigen graf.
Hoezo ..populaire bewonerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als je zo bent krijg je nooit de support van de stemmers. In haar geval is het ook nog gericht tegen een populaire bewoner. Ze graaft gewoon haar eigen graf.
Dat hele bondje heeft niets gebracht. Het was amper een bondje. Niemand heeft elkaar gedekt. Op dit moment staat Tyron alleen hij weet het alleen nog niet.quote:
Tom natuurlijk! Je mag er niets slechts over zeggen of je wordt langs alle fronten aangevallenquote:
Ja ik ook , ik zou het echt jammer vinden als zij weg moet , maar dat heb ik bij Ashley ook. Ze hebben elkaar nu ook op een bepaalde manier gevonden door die afzondering in het huis. Het is net wat DGK-Eric zei : ff weg kan goed werken, en laat ook ook weer mooie kanten zien voor mijquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een leuk karakter. Beetje vreemd maar het is wel grappig ook.
Ik hoorde hem eerder best wel slimme dingen zeggen over zoogdieren en vissen en dacht.. nou nou hij is toch niet zo dom als dat ik dacht maar dat deed hij met deze uitspraak weer tenietquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vond haar echt een leuk mens.....maar ik weet het niet. Er zijn dingen die ik helemaal niet leuk vindt. Zoals je zegt en nu oproepen dat ze haar kids wil zien en dat hij die moet meenemen.....quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley tijdje terug helemaal.huilen buiten omdat ze iedereen zo gemist had en dan net dat gesprek in de groene kamer vind ik zo een groot contrast. Wil de echt ashley opstaan. Vind die kwetsbare vrouw leuker dan dat geacteerde en gespeelde sterke speelster.was al de 2e keer dat ze brak
Ja dat vind ik ook wel weer vermakelijk want allebei de personen waar de bewoners een persoonlijk probleem mee hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom staat al 4 weken op 1 in de populairiteitspollen. Op de voet gevolgd door Ashley.
Vind Tom maar een engerd en doe niet aan popipols.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom staat al 4 weken op 1 in de populairiteitspollen. Op de voet gevolgd door Ashley.
Ashley zakt daar al wel. Merk ook steeds meer negatieve reacties. Voorlopig is ze nog niet naar huis.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
lol dat ja . Onzekere afgunstige mensen hebben dat soort streken vaak nodigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:51 schreef JosSmos37 het volgende:
Ronahi stop eens met Tom steeds door het slijk te halen. We zien zonder jouw misplaatste haat ook wel dat je onzeker bent!
Ashley komt wel in de finale hoor. Die is al door de buitenwereld op het platvorm gezet en ik geloof niet dat dat nog gaat veranderen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley zakt daar al wel. Merk ook steeds meer negatieve reacties. Voorlopig is ze nog niet naar huis.
Haar naar huis sturen zit er voorlopig nog niet in denk. daar krijgt ze nog genoeg stemmen voor
Maar het zal zoals de voorgaande jaren volgens mij toch de persoon zijn die het meeste zelfbeheersing toont en beleefdheid die de pot naar huis meeneemt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:53 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ashley komt wel in de finale hoor. Die is al door de buitenwereld op het platvorm gezet en ik geloof niet dat dat nog gaat veranderen.
Je hoeft maar 1x wat verkeerd te doen of zeggen en je staat zo buitenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:53 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ashley komt wel in de finale hoor. Die is al door de buitenwereld op het platvorm gezet en ik geloof niet dat dat nog gaat veranderen.
Alice is een stevige concurrente als Nederlandse vrouw voor een finaleplaats. Tobias was ook heel lang de gedoodverfde favoriet; heeft volgens mij de finaleweek niet gehaald.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:53 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Precies dat.. ik zei ook al meteen dat het geen licht was maar het blijkt echt een top kerel te zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
Glenn valt me niks tegen. Toen ie die troonkamer binnenkwam zei ik hier zoiets als dat het lijkt of ie wat contactjes los had in z'n bovenkamer ofzo. Ik had het weer helemaal mis.
Rustige nuchtere kerel, zegt wat ie vindt, kan met iedereen een goed gesprek houden en een beetje ouwehoeren. Mag 'm wel
Misschien wordt Nouschka wel haar rivale.....de mannen moeten toch vaak om haar lachen, en ze laat zich horen net als Ashley.....of Nouschka moet er gauw uitliggen en stoppen met ontharen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:53 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Alice dus ... kee kan bb stoppenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:54 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Maar het zal zoals de voorgaande jaren volgens mij toch de persoon zijn die het meeste zelfbeheersing toont en beleefdheid die de pot naar huis meeneemt.
Heb in Tobias nooit een favoriet gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice is een stevige concurrente als Nederlandse vrouw voor de finaleplaats. Tobias was ook heel lang de gedoodverfde favoriet; heeft volgens mij de finaleweek niet gehaald.
Ik eerder als er 2 zouden gaanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:56 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou het wel kunnen waarderen als er morgen niemand weg hoeft
Nous en Ash hebben elkaar wel gevonden op een bepaalde manierquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien wordt Nouschka wel haar rivale.....de mannen moeten toch vaak om haar lachen, en ze laat zich horen net als Asley.....of Nouschka moet er gauw uitliggen en stoppen met ontharen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb in Tobias nooit een favoriet gezien
Te gemiddeld
Te Zwitserland
Haar directe concurenten zijn Alice en Sabeau. Alice wordt als saai gezien en Sabeau is rete irritant.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley zakt daar al wel. Merk ook steeds meer negatieve reacties. Voorlopig is ze nog niet naar huis.
Haar naar huis sturen zit er voorlopig nog niet in denk. daar krijgt ze nog genoeg stemmen voor
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:56 schreef ledn81 het volgende:
Ik voel me oud![]()
had nog nooit van "10 tellen in de rimboe / jungle" gehoord
Twee anderen wel maar met deze bank dus niet voor mijquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:56 schreef ledn81 het volgende:
Ik voel me oud![]()
had nog nooit van "10 tellen in de rimboe / jungle" gehoord
Klopt van tobias, die ging zich.ineens vreemd gedragen richting kristof en salar. Leek wel.jaloezie toenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alice is een stevige concurrente als Nederlandse vrouw voor een finaleplaats. Tobias was ook heel lang de gedoodverfde favoriet; heeft volgens mij de finaleweek niet gehaald.
Bart vorig jaar was ook saai.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Haar directe concurenten zijn Alice en Sabeau. Alice wordt als saai gezien en Sabeau is rete irritant.
Ze moet wel iets heel raars uithalen wil ze niet in die top 4 zitten.
Laag nep overheenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef JosSmos37 het volgende:
Ik heb het gevoel bij Sabeau dat ze iets te opgewekt is waardoor het eerder een masker lijkt en het wachten is tot ze breekt. Positiviteit in huis is goed, maar gefabriceerde positiviteit... naah
Saboo??quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Haar directe concurenten zijn Alice en Sabeau. Alice wordt als saai gezien en Sabeau is rete irritant.
Ze moet wel iets heel raars uithalen wil ze niet in die top 4 zitten.
Vind haar erg nep overkomenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef JosSmos37 het volgende:
Ik heb het gevoel bij Sabeau dat ze iets te opgewekt is waardoor het eerder een masker lijkt en het wachten is tot ze breekt. Positiviteit in huis is goed, maar gefabriceerde positiviteit... naah
Ik vind het jammer dat Nouschka er uit zou liggen. Ze is er nog maar net en heeft nog te weinig kans gehad om zich te laten zienquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien wordt Nouschka wel haar rivale.....de mannen moeten toch vaak om haar lachen, en ze laat zich horen net als Ashley.....of Nouschka moet er gauw uitliggen en stoppen met ontharen.
Tobias was 5e.quote:Alice is een stevige concurrente als Nederlandse vrouw voor een finaleplaats. Tobias was ook heel lang de gedoodverfde favoriet; heeft volgens mij de finaleweek niet gehaald.
Als ik hier lees is het duidelijk dat Tyron gaat. En de andere twee blijven.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:00 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Nouschka er uit zou liggen. Ze is er nog maar net en heeft nog te weinig kans gehad om zich te laten zien
Nee kan ik me niet voorstellen dat Ty weg moetquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ik hier lees is het duidelijk dat Tyron gaat. En de andere twee blijven.
Precies dit… ben ook benieuwd hoe lang Ashley het volhoudt om dit masker op te houden. Op een gegeven moment ga je breken en komt de ware Ashley weer boven.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:54 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Maar het zal zoals de voorgaande jaren volgens mij toch de persoon zijn die het meeste zelfbeheersing toont en beleefdheid die de pot naar huis meeneemt.
Die wilde toch weg.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ik hier lees is het duidelijk dat Tyron gaat. En de andere twee blijven.
Klopt, al heb ik het gevoel dat Tom voor rede vatbaar is. Dit heb je minder bij bvb Rohani. Zij is echt volop bezig met een lastercampagne naar Tom om de aandacht van haar af te houden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:03 schreef Keane007 het volgende:
Zelfde als Tom goeie jongen maar wil te veel zijn eigen mening erdoor drukken. Ik zie Glenn en Alice nog wel ergens verder stijgen de komende weken.
We weten niet of dat in een opwelling was heb het zelf niet gehoord maar hij verveelde zich heel erg.quote:
Ja heeft ze zelf ook verteldquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:06 schreef Ebinas het volgende:
Ashley slaapt. Regelmatig hoor ik dat zij in de middag slaapt
Tom is alleen maar steeds populairder aan het worden omdat die Rohani zo over hem roddelt en liegt steedsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Vind Tom maar een engerd en doe niet aan popipols.
Tom staat sterk. Heb nog maar weinig gezien dat iemand stevast op alle SM platvormen bovenin staat.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:03 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Precies dit… ben ook benieuwd hoe lang Ashley het volhoudt om dit masker op te houden. Op een gegeven moment ga je breken en komt de ware Ashley weer boven.
Zelfde als Tom goeie jongen maar wil te veel zijn eigen mening erdoor drukken. Ik zie Glenn en Alice nog wel ergens verder stijgen de komende weken.
Bij mij zakken en stijgen alle bewoners nog iedere week. Al heb ik ook lichtelijke voorkeuren in de groep.
Blijf het een engerd vinden <punt>quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:10 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Tom is alleen maar steeds populairder aan het worden omdat die Rohani zo over hem roddelt en liegt steeds
Ja is ook mijn type niet maar zal op hem stemmen alleen om de kop van Rohani te zienquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:12 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Blijf het een engerd vinden <punt>
Roep dat nu niet te hard, hardlopers zijn ........quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom staat sterk. Heb nog maar weinig gezien dat iemand stevast op alle SM platvormen bovenin staat.
Waarom op hem stemmen als hij niet genomineerd staat.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:14 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ja is ook mijn type niet maar zal op hem stemmen alleen om de kop van Rohani te zien
Wat had je anders verwacht dat je mee mocht kijkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:08 schreef Ebinas het volgende:
Poffer. Ik zet net de streams aan.
"we zijn zo terug"
Was bij de sporttoestellen wel het geval.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht dat je mee mocht kijken
Hij gaf gister aan dat hij relaxed op de bank zit. Hij vindt naar huis gaan niet erg want daar is het ook leuk. Wel gaf hij aan toch liever nog te blijven.quote:
Nee dat niet. Maar mijn timing is: Precies verkeer binnenvallen momentquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht dat je mee mocht kijken
Broek in bilspleet van Alicequote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:25 schreef Harry het volgende:
Stream 2 geeft de beste beelden momenteel.
Jimmy's ergste nachtmerriequote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:27 schreef ledn81 het volgende:
Sabeau kom je met me touwtje spelen![]()
[ afbeelding ]
Hoe zelf ophalen in de dagboekkamer neem ik to h wel aanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:15 schreef ledn81 het volgende:
Dora heeft haar nachtbeugel volgende week terug![]()
Ze mag hem zelf op gaan halen
was een grappie Gerrie. Van mij mag ze hem ook zelf thuis bij de tandarts ophalenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hoe zelf ophalen in de dagboekkamer neem ik to h wel aan
O hahahaha ja dat mag dan weer wel iddquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
was een grappie Gerrie. Van mij mag ze hem ook zelf thuis bij de tandarts ophalen
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:27 schreef ledn81 het volgende:
Sabeau kom je met me touwtje spelen![]()
[ afbeelding ]
Ja precies. Dat gebeurt bij Ashley ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom natuurlijk! Je mag er niets slechts over zeggen of je wordt langs alle fronten aangevallen
Buikpijnquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo mag die draak in haar bed liggen.
Dit doet me denken aan een deelnemer van BB (lang geleden) die ging naar sexclubs en ze vertelde dat het niks voorstelde. Gewoon wat mensen op een hoopje op elkaar.quote:
Ja en. Op de bank met een dekentje kan ook. Heeft ze wel al afgewassen of had ze toen al buikpijn.quote:
Niet moeilijke vragen gaan stellen hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en. Op de bank met een dekentje kan ook. Heeft ze wel al afgewassen of had ze toen al buikpijn.
De jongens zijn speels.quote:
Ze hebben de grootste lol daarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De jongens zijn speels.Daar bouw je een goede band mee op trouwens.
Is leuk om te zienquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens: iets gevarieerder zou wel beter zijn , en wat meer mogelijkheden om hun energie kwijt te kunnen met sportquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:57 schreef marky het volgende:
Geef die kerels normaal voer en je krijgt er veel meer energie voor terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:10 schreef KinKiJan het volgende:
Ok Karen, denk dat zij, wij en heel die omtrek van dat huis inmiddels wel weet dat je seffes mee doet
Net alsof je kinderen loslaat in de speeltuinquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
Leuk om te zien de lol die ze hebben met elkaar tijdens het sporten
Die heeft vorige week ruim een uur op de loopband staan rennenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:13 schreef Jockari het volgende:
De Noes gaat er wel tegen. Van de conditie van Karen ben ik ook wel onder de indruk, niet verwacht.
Jimmy valt me ook niet tegen, vorige week met die 50 rondjes, nu weer met dit. Als ie eenmaal begint maakt ie het wel afquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:13 schreef Jockari het volgende:
De Noes gaat er wel tegen. Van de conditie van Karen ben ik ook wel onder de indruk, niet verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jimmy heeft echt een partij doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jimmy valt me ook niet tegen, vorige week met die 50 rondjes, nu weer met dit. Als ie eenmaal begint maakt ie het wel af
Idd !!!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jimmy valt me ook niet tegen, vorige week met die 50 rondjes, nu weer met dit. Als ie eenmaal begint maakt ie het wel af
Daarom heet die kant ook kontquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:22 schreef Cargamelk het volgende:
Vind die kont van Alice geen gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:25 schreef KinKiJan het volgende:
Nu weet ik waar de energie van Nouchka me aan doet denken
Ik krijg echt de kriebels van haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom heet die kant ook kont
En daarnaast ver ongezond om zo weinig lichaamsbeweging te krijgenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:22 schreef ledn81 het volgende:
Wel leuk dat BB dit doet dit jaar. Voor ons maar ook voor bewoners.
Ze hebben geluisterd naar het gemopper van eerdere jaren dat het saai is op donderdag en vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |