Dat aflikken heeft Danny nogal gedaan. Gaat er daarna nog mee terug in de pot waar de anderen ook uit moeten eten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:42 schreef marky het volgende:
Danny likt een mes af Tyron vraagt of hij zijn vrouw mist...🤣
Is zijn eigen pot choco pasta die hij uit de wall gekocht heeft voor op z'n pannenkoekenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat aflikken heeft Danny nogal gedaan. Gaat er daarna nog mee terug in de pot waar de anderen ook uit moeten eten.
Hij zoekt ook duidelijk even het slappe ouwehoeren op.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:47 schreef Koos1958 het volgende:
Vind Danny stilletjes sinds de stemming gister.
Jij trapt er ook in dusquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Tuurlijk dat kind is zo labiel als de pest.
Knieën laten verlengen !!!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:52 schreef greysbones het volgende:
Alice je kunt alles aan jezelf fixen maar je lengte kun je niks aan doen
Ty
Je kunt je knieeen laten verlengen![]()
Net niet ty
Net niet
Je kunt op je tenen gaan staan. Dat welquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:52 schreef greysbones het volgende:
Alice je kunt alles aan jezelf fixen maar je lengte kun je niks aan doen
Ty
Je kunt je knieeen laten verlengen![]()
Net niet ty
Net niet
Je kunt je benen laten verlengenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt op je tenen gaan staan. Dat wel
Hij bedoelt vast scheenbeen of bovenbeen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Knieën laten verlengen !!!![]()
![]()
![]()
Daar gaat mijn koffie weer !
Grappig.....maar ze kunnen wel al bij een zwangerschap aan het kindje zien of het erg groot wordt door het hoofdje te meten....en dan e.v. met medicijnen wat aan de groei doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Knieën laten verlengen !!!![]()
![]()
![]()
Daar gaat mijn koffie weer !
Net dat stukje niet inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt je benen laten verlengen
Maar dat doen ze niet met je knieën
Nou ja als ik scheenbeen/kuitbeen bedoel dan zeg ik niet kniequote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast scheenbeen of bovenbeen.
Roddelaniquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:57 schreef Lillibet het volgende:
overleg in het knuffelkamertje tussen ashley glenn basiri en Tom
Over de nomienaaties
Dat nouchka 'per ongeluk' genomineerd is dat mensen het niet verwacht hadden.
Basiri zegt dat iemand anders geviseerd was maar wie weet hij niet
Roddelenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:57 schreef Lillibet het volgende:
overleg in het knuffelkamertje tussen ashley glenn basiri en Tom
Over de nomienaaties
Dat nouchka 'per ongeluk' genomineerd is dat mensen het niet verwacht hadden.
Basiri zegt dat iemand anders geviseerd was maar wie weet hij niet
Ze had eruit moeten blijven maar goed dat is niet zo. Ze is nu op een platvorm gezet door de buitenwereld en wat ze ook zal doen ze valt er niet meer van af dus dat is de eerste finalist.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt ik lag er toch ook al de 1e week uit. Ze zit in groene kamer met Tom,Glenn, basari
Ze redeneerd goedquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:59 schreef Lillibet het volgende:
het teampje dat haar niet verwacht had was het teampje wat buiten zat
dus naast mij zou iemand anders staan vraagt ashley
dan hebben ze overleg gepleegd zeggen ze
Ze hebben het ook over gesprekken die ze met anderen hadden. Zoals Alice aan het 'roddelen' was toen ze het met Randy over haar gesprek met Ashley had.quote:
Terwijl hun zelf toch ook tegen dat groepje gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt weer ze gaan ons helemaal slopen.
Tyron heeft gezegd de nieuwe erop. Geen medelijde mee want als ze de kans krijgen zetten ze jou er ook op.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:54 schreef Joyce-43 het volgende:
dat van die 2 zwakker erop zetten en wie dat zei dat ging over Tyrone ik hoorde die naam toevallig vallen namelijk toen ze zeiden dat hij dat gezegd had
Ben zo benieuwd hoever Ashley komt met Tom.....quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:00 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze had eruit moeten blijven maar goed dat is niet zo. Ze is nu op een platvorm gezet door de buitenwereld en wat ze ook zal doen ze valt er niet meer van af dus dat is de eerste finalist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |