quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:25 schreef KinKiJan het volgende:
Nu weet ik waar de energie van Nouchka me aan doet denken
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:43 schreef ledn81 het volgende:
BB met al die apparaten lopen slepen. 1 bal was ook genoeg geweest
[ afbeelding ]
Ja , top jobquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Verteld Danny nu dat hij bij de mensen thuis de spullen komt noteren en dat mensen binnen maand moeten betalen anders spullen kwijt. Dus hij is deurwaarder of zo
Nope. Politie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Verteld Danny nu dat hij bij de mensen thuis de spullen komt noteren en dat mensen binnen maand moeten betalen anders spullen kwijt. Dus hij is deurwaarder of zo
In der eentjequote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Behalve Ashley![]()
Die heeft ff bijgeslapen en kan de hele avond ouwehoeren
Nee hij gaat mee met de deurwaarder(s)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Vreselijkquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef marky het volgende:
Den Danny is feitelijk hulp officier van justitie. Hij gaat het eerste naar binnen. Moet de situatie eigenlijk kalmeren daarna komt de deurwaarder en die gaat inventariseren. De agent is daar om de eventuele bewoners op afstand te houden zodat de deurwaarder zijn werk kan doen.
Oke verkeerd begrepen dus hahaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee hij gaat mee met de deurwaarder(s)
Lees wat Marky schreef boven jouw post.quote:
Ik heb gelezen maar dat maakt het niet minder vreselijkquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lees wat Marky schreef boven jouw post.
Politie wordt vaak en overal ingeschakeld.
Niet alleen maar boeven vangen of boetes uitschrijven.
ja klopt, hij loopt mee met gerechtsdeurwaarders heeft ie verteldquote:
ja dit vertelde hijquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef marky het volgende:
Den Danny is feitelijk hulp officier van justitie. Hij gaat het eerste naar binnen. Moet de situatie eigenlijk kalmeren daarna komt de deurwaarder en die gaat inventariseren. De agent is daar om de eventuele bewoners op afstand te houden zodat de deurwaarder zijn werk kan doen.
Ik hoorde hetquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja klopt, hij loopt mee met gerechtsdeurwaarders heeft ie verteld
Nee politie/rijkswachtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Valt mee hoor. Ik heb die situaties ook vaak meegemaakt. Alleen als er kinderen in huis zijn is het vreselijk.quote:
Ik vind van niet , het is hoe dan ook vreselijk voor mensen in die situatie .quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:54 schreef marky het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik heb die situaties ook vaak meegemaakt. Alleen als er kinderen in huis zijn is het vreselijk.
Ik ben wel effe klaar met Karen. Giebel wiebel pluk ratje.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:55 schreef BB-King het volgende:
Karen kan echt totaal niet volleyballen.
Verder blijft het een schatje.
Mijn ervaring met een deurwaarder zijn zeer positief.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind van niet , het is hoe dan ook vreselijk voor mensen in die situatie .
Vreselijk off topicquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind van niet , het is hoe dan ook vreselijk voor mensen in die situatie .
Rijkswacht is al een hele tijd afgeschaft.quote:
Als er politie bijkomt kijken dan is de situatie al in een verder stadium dan een deurwaarder aan de deur. Ik heb ook best prima ervaringen gehad en ik heb ook diep gezeten ,maar nooit met politie erbij . Is toch een andere situatie lijkt mijquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mijn ervaring met een deurwaarder zijn zeer positief.
.heel erg meedenkend en onderhandelen met schuldeiser en alles kwam goed.
Nu ineens is het off topic als ik op jouw post reageer? Apartquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Vreselijk off topic
Nee maar dat zullen buitenstaanders nooit begrijpen.
In belgie andere regelsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als er politie bijkomt kijken dan is de situatie al in een verder stadium dan een deurwaarder aan de deur. Ik heb ook best prima ervaringen gehad en ik heb ook diep gezeten ,maar nooit met politie erbij . Is toch een andere situatie lijkt mij
Dat weet ik dan weer niet maar dat lijkt me logisch , ik heb met NL regels en wetten te makenquote:
Preciesquote:
Euhh ik probeer dotteke van mijn rug te houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu ineens is het off topic als ik op jouw post reageer? Apart
Ja, pas op !!!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:01 schreef marky het volgende:
[..]
Euhh ik probeer dotteke van mijn rug te houden
Politie komt erbij als de Deurwaarder niet binnenkomt. Dan komt de slotenmaker ook mee en ga je hoe dan ook naarbinnen. Overigens is het al redelijk achterhaald. In nederland wordt er haast geen beslag op huisraad meer gelegd omdat het meer kost dan op zal leveren. Auto is bijvoorbeeld nog steeds wel interessant.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als er politie bijkomt kijken dan is de situatie al in een verder stadium dan een deurwaarder aan de deur. Ik heb ook best prima ervaringen gehad en ik heb ook diep gezeten ,maar nooit met politie erbij . Is toch een andere situatie lijkt mij
Jimmy is wel heel veel grootspraak. Hij zou haar toch wel even toespreken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor jimmy nu tegen ashley, schatteboutje ben je wakker. Ze heeft 2 uur geslapen want ze had zo.een buikpijn
Doriana met patattenzak kleren aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:57 schreef ledn81 het volgende:
Dora komt ook ff door het beeld lopen![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar alleen Alice schijnt met haar gesproken te hebben over gister. Of we hebben het van jimmy niet gezien op de streamsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:08 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy is wel heel veel grootspraak. Hij zou haar toch wel even toespreken.
Alle tijd nog. Vandaag nog geen moment de tijd voor gehad. Ashley was druk aan het bijpraten met haar bestiesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:08 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy is wel heel veel grootspraak. Hij zou haar toch wel even toespreken.
Ik heb er totaal geen hekel aan. Integendeel !quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:08 schreef jooba het volgende:
[..]
Doriana met patattenzak kleren aan.
Maar het bovenlichaam van Alice ziet er ook raar uit. Niet in verhouding ofzo.
Voor pulled chicken, zie cap van Engine hierboven, daarna nog even bakkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:10 schreef happyme28 het volgende:
Waarom die kip koken? Dat is toch droge zooi?
Is blijkbaar lekkerder vinden ze daar (plus dat ze niet heel veel pp hebben)ze trekken die uit elkaar en daarna bakken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:10 schreef happyme28 het volgende:
Die ligt er al een paar dagen. Door het koken gaat alle ongewenste meuk die er in rond kruipt dood.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:10 schreef happyme28 het volgende:
Werkt wel sneller en beter iddquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
Wat doet dilano moeilijk met dat plukken. Was gewoon je handen goed en pluk het met je handen
Komt wel weer goed tussen die twee, ik weet alleen niet of ze al met elkaar hebben gesproken over het gebeurde.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:14 schreef Koos1958 het volgende:
Echt die prietpraat tussen jimmy en ashley verbaas ik me over maar zie het wel liever dan dat gezeik
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Komt wel weer goed tussen die twee, ik weet alleen niet of ze al met elkaar hebben gesproken over het gebeurde.
Ik weet wel dat ze vanmorgen huilde en dat Jimmy daar bij was , dus ik hoop dat ze allebei open staan om hun gedoe met elkaar uit te praten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:16 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik hoop het!
En nee denk het niet, althans niet op streams.
Oh dat heb ik dan weer niet live gezien, wel jouw capsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze vanmorgen huilde en dat Jimmy daar bij was , dus ik hoop dat ze allebei open staan om hun gedoe met elkaar uit te praten.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tot papa Jimmy roept dat het eten klaar is
Ja er zijn 2 ashley een privé en.een spel. Randy was gister toch ook niet eens met hoe ashley haf gereageerd. Nu hoor ik hem maar jajajaja zeggenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:28 schreef humpty het volgende:
Ashley en Randy in gesprek val er net in
over mensen die dingen dan verkeerd opvatten?
Dat was toen iddquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:22 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet live gezien, wel jouw caps
Menstruatiepijn, mocht Doriana ook eerder. Kennelijk een uitzonderingquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Ashley had blijkbaar privileges om te mogen slapen in bed vanmiddag. Dacht dat dit nooit mocht?
Haar maandelijkse periodequote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Ashley had blijkbaar privileges om te mogen slapen in bed vanmiddag. Dacht dat dit nooit mocht?
Ik weet het ook niet. Misschien ergens flink last van?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Ja en ik weet dat Alice met ashley had gesproken vanmorgen over wat ze gister had gezegd.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:32 schreef humpty het volgende:
Oeii die Randy lult weer eens met iemand mee
Sommige mensen hebben korte maandenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh die heeft ze dan ook vaak, dag of 10 terug ook al
Menstruaties kunnen ook ontregeld zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tja stress kan de boel wel eens van slag brengen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha ben geen ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Menstruaties kunnen ook ontregeld zijn
Stress, andere leefpatronen kunnen veel doenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha ben geen ervaringsdeskundige
Eens!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:47 schreef happyme28 het volgende:
Behalve dat ze direct is met haar uitspraken en nogal veel het woord heeft, kan Ashley weinig op onwaarheden betrappen. En wie de schoen past trekken hem aan. Ronahi liet zich gewoon uit de tent lokken.
heb paar stukjes opgenomen. Is net aan het uploaden. Staat over 30 min denk online in filmpjes topicquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:54 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ga even serie kijken mis gelijk een leuke dag zie ik met veel lachen, was het BB Sportdag vandaag?
balen niet gezien dus
oh kijk wel even terug vanacht danquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
heb paar stukjes opgenomen. Is net aan het uploaden. Staat over 30 min denk online in filmpjes topic
Mooi mens die op dingen terug durft te komen , sorry kan zeggen en mensen kan bedanken om wie ze zijn .quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:55 schreef marky het volgende:
Ashley is een ordinair viswijf. Die geeft die bek af en toe een gooi en ziet wel waar het schip stranden gaat. Ik vond haar gister heerlijk maar ik kan mij ook aan haar dood ergeren. Ze komt er nu achter dat ze gevoel niet kan uitsluiten.
Ja maar misschien ook wat handiger als ze eens eerst gaat denken voordat ze die scheur opentrekt. Dit zei Glenn ook vandaag toen ze terug wasquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi mens die op dingen terug durft te komen , sorry kan zeggen en mensen kan bedanken om wie ze zijn .
Mooie eigenschap
Ik denk niet dat dat gaat veranderenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar misschien ook wat handiger als ze eens eerst gaat denken voordat ze die scheur opentrekt. Dit zei Glenn ook vandaag toen ze terug was
Gevulde koeken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
Nog twee dagen rodekool,kip en wraps.. benieuwd wat ze volgende week krijgen
Wordt tijd dat ze gewoon weer bestellen mogen wat ze willen. Dat basispakket vind ik een beetje geweest. In het eerste jaar dat het weer terug was, kregen ze een tablet waar ze hun boodschappen op mochten doorgeven en ze een keuze konden maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
Zou geen gek idee zijn voor in de middag bij normale thee/koffiequote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:59 schreef BB-King het volgende:
De Belgen weten niet wat een gevulde koek is.
Ja lijkt mij dat ze dit toch ook niet tot april blijven doen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze gewoon weer bestellen mogen wat ze willen. Dat basispakket vind ik een beetje geweest. In het eerste jaar dat het weer terug was, kregen ze een tablet waar ze hun boodschappen op mochten doorgeven en ze een keuze konden maken.
En ik vraag mij af waarom ze zo gestraft worden met dat eenzijdige voedsel, want dat is het.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
Snap het ook niet.. heeft totaal niks met het hele spel programma te maken..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ik vraag mij af waarom ze zo gestraft worden met dat eenzijdige voedsel, want dat is het.
Ja is beter, krijg je ook vanzelf weer discussies en dat is dan weer leuk voor onsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze gewoon weer bestellen mogen wat ze willen. Dat basispakket vind ik een beetje geweest. In het eerste jaar dat het weer terug was, kregen ze een tablet waar ze hun boodschappen op mochten doorgeven en ze een keuze konden maken.
Jimmy is wel vindingrijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snap het ook niet.. heeft totaal niks met het hele spel programma te maken..
De meest lekkere dingen kwamen voorbij. En ze moesten rekening houden met de Vegans wat ook weer discussies opleverde.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja is beter, krijg je ook vanzelf weer discussies en dat is dan weer leuk voor ons
Scheurbuik.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Pulled chicken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had ie nu weer iets anders er van gemaakt dan?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Scheurbuik.
Nou denk dat ze idd wel wat vitaminen te kort komen, weinig tot geen vezels etc..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
[..]
Scheurbuik.
zuster Sabeau heeft een pallet vitaminepillen mee dus dat komt vast goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Frikandellen kan je best veel mee doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:14 schreef Snoozey het volgende:
jimmie had het over een airfryer en frikandelen. nou..
Een week lang alleen maar friet en snacks uit de airfryerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:14 schreef Snoozey het volgende:
jimmie had het over een airfryer en frikandelen. nou..
Ze hebben peren en sinaasappels genoeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou denk dat ze idd wel wat vitaminen te kort komen, weinig tot geen vezels etc..
Gadverquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Frikandellen kan je best veel mee doen.
Tijd voor andere fruit..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben peren en sinaasappels genoeg.
Druiven,dan kunnen ze wijn maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja geef die mensen appels en bv banaan.
Platstampen in de hottubquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Druiven,dan kunnen ze wijn maken.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja geef die mensen appels en bv banaan.
Je omschrijft het mooi maar zo mooi is het niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi mens die op dingen terug durft te komen , sorry kan zeggen en mensen kan bedanken om wie ze zijn .
Mooie eigenschap
Dat is juist heel mooiquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:29 schreef marky het volgende:
[..]
Je omschrijft het mooi maar zo mooi is het niet.
Druk met achter Sabeau aanlopen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano heeft een drukke dag gehad zegt hij
Zeker de hele dag achter Sabootje aan gelopen. Ik vond het zelfs vermoeiend om naar te kijken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano heeft een drukke dag gehad zegt hij
Past wel bij haar.Best een leuke site.quote:
Klopt , ik heb er zelf ook wel leuke dingen gekochtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Past wel bij haar.Best een leuke site.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:41 schreef Wallie80 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dit de reden is dat hij dat zegt.
Ja preciesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:42 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja en gunt het de nieuwe om te blijven
Hij hoopt dat dat zo isquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:39 schreef Puzzie het volgende:
Danny denkt dat het moeilijk gaat worden voor Ashley
Op 26 jaar is 6 jaar al veelquote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:50 schreef greysbones het volgende:
Ty keek vroeger veel
Ook jij Ty bent nog niet zo oud
Stagiaires moeten etenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt he, verdorie regie ga is aan de knoppen zitten draaien
Nou iddquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ik denk dat de fulltime medewerkers van BB weekend hebben. De stagiaires moeten nog even door.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Oefenenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ze namen aan de knop draaien wat letterlijk
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ze namen aan de knop draaien wat letterlijk
[..]
Scheurbuik.
Ze krijgen blijkbaar elke dag een vitamine bruis om te drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Was maar een grapje. Het is nogal eentonig voer daarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze krijgen blijkbaar elke dag een vitamine bruis om te drinken.
Geen grapje.. ze krijgen vitamine. Dat is alle seizoenen al geweest. Dat is ook wel hard nodig met het eten wat ze daar krijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Het is nogal eentonig voer daar
Als ze maar geen puntje doet bij Tyron.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:11 schreef greysbones het volgende:
Oh jee
Karen is weer mannen haar aan het vernaggelen
Jepquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ja karen doet normaal gesproken voornamelijk vrouwen knippen he
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze maar geen puntje doet bij Tyron.
Was er bang voor.quote:
Ik ook niet.. ziet er toch echt niet uitquote:
Dus niet en daarom lijkt het net of hij een champignon op zijn hoofd heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
Maar ze moet als kapper toch een fade kunnen zetten ??
ik moet nog stemmen 3x hahaquote:
Huh?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nouska heeft dingen verteld over op internet en de sleepover.
hoe zei ze dat precies en was het tegeltjes waardig?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hoorde ik het goed, Karen is een leeuw maar in bed een tijger ....
Neequote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
Dat is toch helemaal niet uitvergroot geweest dat Tom daar lag.
Heb wel wat gezien. Maar op Twitter en Facebook maken ze van elke scheet drama.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
Dat is toch helemaal niet uitvergroot geweest dat Tom daar lag.
Je tegel staat op FB.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
hoe zei ze dat precies en was het tegeltjes waardig?
Tarrels.quote:
Viel er net in, had het over haar sterrenbeeld en vervolgens in de achtergrond deze opmerking dacht ik .. heb het wel opgenomen. Ga eerst de uurfilmpjes uploaden, ga daarna wel even zoeken ....quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:21 schreef rinardo het volgende:
hoe zei ze dat precies en was het tegeltjes waardig?
Ging over ontharen onder de oksels en benedenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
karen heeft 2 tattoos weg laten laseren 1 onder der borsten op der zij geloof wat ze aanwees en 1 beneden lies ongeveer
Ja maar in België noemen ze dat blijkbaar karbonkelsquote:
In een BB groep.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar in België noemen ze dat blijkbaar karbonkels
Ik kan me wel voorstellen dat het best moeilijk kan zijn als ze zien dat de bewoners erg close zijn. Nu vind ik in BB het allemaal erg braafjes dus dat zal dan wel meevallen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley is bezig over partners dat die soms dingen zouden kunnen gaan zien die niet zo zijn
nee niet Alice zei dat het net zoveel zeer deed als tatoeëren toen zei Karen laseren doet nog meer zeer en toen vroeg Tyron aan haar of ze dat gedaan had en toen wees ze het dus aanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ging over ontharen onder de oksels en beneden
Alice heeft toch heel veel karbonkels op haar gezicht?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar in België noemen ze dat blijkbaar karbonkels
lolquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:28 schreef Wallie80 het volgende:
[..]
Alice heeft toch heel veel karbonkels op haar gezicht?
Super, voel me vereerd, laat ze die tegels maar delen, vind dat leukquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een BB groep.![]()
Iemand van hier heeft een leuke reactie gegeven.
De tegels worden hier bijna dagelijks vanaf gepluktquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Super, voel me vereerd, laat ze die tegels maar delen, vind dat leuk
Hier staan een aantal van mij.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Super, voel me vereerd, laat ze die tegels maar delen, vind dat leuk
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:19 schreef Joyce-43 het volgende:
nu wil ik die tattoo ook zien van karen
ik vermoed dat het de leeuw isquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:34 schreef Lillibet het volgende:
[..]
watisda? eierstokken met een kleine baarmoeder?
owquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik vermoed dat het de leeuw is
wist niet dat dat zo populair was, ik zie ze nooitquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
De tegels worden hier bijna dagelijks vanaf geplukt
Dannyquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:36 schreef Lillibet het volgende:
alice en danny hebben de gevulde koeken uit de wall gehaald![]()
![]()
morgen weer piepen dat haar broek niet past
Ik dacht ook al.quote:
heb ze gezien, leuke bij !!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier staan een aantal van mij.
https://www.instagram.com/fok.nl/
Moesten ze allemaal toch doen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet Randy dan zijn bed opmaken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |