Was loos?quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:42 schreef Iceage het volgende: Frum als dat een foto van jezelf is pas dan wel op... er zijn een hoop gekken op internet aanwezig!
Neej hoor is geen foto van mezelf.... hihi maar dank voor de waarschuwing..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:42 schreef Iceage het volgende: Frum als dat een foto van jezelf is pas dan wel op... er zijn een hoop gekken op internet aanwezig!
Omdat dat van die geheime deur er in staat?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:16 schreef Iceage het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het nieuwe topic verkl**t
TOP. Dankje.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat dat van die geheime deur er in staat?
Ik heb hem gefixt voor je
In je settings kan je de advertenties nu uitzetten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:17 schreef Frummelie het volgende:
Nou ga ik op zoek naar m'n kadootje van Iceage.... ik heb even lang aan de foon gezeten...
Had jij niet vernageld hoor had FF (Niet dus iemand anders dus) gisteren al gedaan en ik domme mod had dat dus niet door gisterenquote:
Thnx...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Neej hoor is geen foto van mezelf.... hihi maar dank voor de waarschuwing..
Ok ik vond het al zo raar..Ik wist eigenlijk wel zeker dat ik het goed had geopend.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had jij niet vernageld hoor had FF gisteren al gedaan en ik domme mod had dat dus niet door gisteren
FreshFruit had de OP niet verkloot, dat was Tuttebollekequote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had jij niet vernageld hoor had FF gisteren al gedaan en ik domme mod had dat dus niet door gisteren
Ik zie dat ik een abonnement heb maar hoe zet ik dan de advertenties uit... of moet ik dat in de desktopversie doen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:22 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ok ik vond het al zo raar..Ik wist eigenlijk wel zeker dat ik het goed had geopend.
Ik zit er echt een puinhoop van te maken... komt dat ik overal zit... hahaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Je hebt idd te lang met de telefoon geknoeid. Je quoot jezelf nu![]()
![]()
rechts bovenin bij settings bij advertenties.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit er echt een puinhoop van te maken... komt dat ik overal zit... haha
Zijn bij mij altijd grijs.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:28 schreef Iceage het volgende:
Mijn gegeven blauwe duimpjes veranderen nu in grijs ...??
Waarschijnlijk is dat mobiel ook weer anders... hahaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:25 schreef Iceage het volgende:
[..]
rechts bovenin bij settings bij advertenties.
Geen idee dat weet vast wel iemand hier. @Lovely ?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat mobiel ook weer anders... haha
Mssn omdat je een leesbril op hebt nuquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Vreemd bij mij waren die ik gegeven had altijd blauw.
Ja hier ook en nog steeds...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Vreemd bij mij waren die ik gegeven had altijd blauw.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Mssn omdat je een leesbril op hebt nu
Naar settings gaan op overig klikken daar kan je advertenties uitzettenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:38 schreef Iceage het volgende:
Hulp gevraagd voor Frummelie. Hoe zet ze op haar mobiel de advertenties uit ?
Dat zei ik ook maar ze ziet het op mobiel niet. (ik heb geen idee wbt mobiel fokken)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar settings gaan op overig klikken daar kan je advertenties uitzetten
Moet ze even de desktop versie weer aanzetten wat ze net had Ik heb het hier op m obiel nl wel staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:41 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat zei ik ook maar ze ziet het op mobiel niet. (ik heb geen idee wbt mobiel fokken)
Toedelsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:44 schreef Iceage het volgende:
Ik moet echt weg nu.
Veel plezier verder samen en een fijn weekend.
Take Care en Carry on!
Een heel fijn weekend Icequote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:44 schreef Iceage het volgende:
Ik moet echt weg nu.
Take Care en Carry on!
Normaal vraag ik er geld voor maar ben met pensioenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ze even de desktop versie weer aanzetten wat ze net had Ik heb het hier op m obiel nl wel staan.
Frum houdt ons allemaal wel bezig vandaag
Een extraatje is dan toch extra welkomquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:47 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Normaal vraag ik er geld voor maar ben met pensioen
Ben niet hebberigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een extraatje is dan toch extra welkom
quote:
Haha... het is toch wel erg hé...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:38 schreef Iceage het volgende:
En nogmaals dank je wel...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:44 schreef Iceage het volgende:
Ik moet echt weg nu.
Take Care en Carry on!
Wow wat is dat relaxed zonder advertenties... me happy..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:38 schreef Iceage het volgende:
Thnx gelukt hoor....quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar settings gaan op overig klikken daar kan je advertenties uitzetten
Wat een productieve dagquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx gelukt hoor....![]()
Heerlijk relaxed zo... nu loop ik ook niet meer vast....
Jahhhh verschrikkelijk... maar ik ben reteblij met jullie allemaal, jullie hebben me lekker op weg geholpen... nogmaals dank...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ze even de desktop versie weer aanzetten wat ze net had Ik heb het hier op m obiel nl wel staan.
Frum houdt ons allemaal wel bezig vandaag
ALtijd fijn iemand die blij isquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jahhhh verschrikkelijk... maar ik ben reteblij met jullie allemaal, jullie hebben me lekker op weg geholpen... nogmaals dank...![]()
![]()
Posten gaat ook veel sneller/makkelijkerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wow wat is dat relaxed zonder advertenties... me happy..
Ja echt, ik ga als de brandweer...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Posten gaat ook veel sneller/makkelijker
quote:
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
Zie net deze tekst langskomen op fb (Ja fb)
En de knuffeldiertjes dan? Ik zag op fb ook twee paarden van een draaimolen in de wei staan met de tekst, de efteling is bezig met het vrij laten van de paardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De hele week eigenlijk al,jij lekker geslapen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 05:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer lekker vroeg bij...
Ja hé vroege vogel...hmmm ut gaat...🤪quote:Op zaterdag 10 februari 2024 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hele week eigenlijk al,jij lekker geslapen?
quote:
Beterschap gewenst.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verwennerij met koffie![]()
Fris en fruitig niet echt ik snotter en hoest me het heen en weer
Half diichte traanoogje en een loopneus is niet echt fris en fruitig
Dank u. IK vermoed dat dit jaar in het teken staat van Dot mag zich niet lekker voelenquote:
Nou das niet best... mooi kalm an doen... en je lekker laten verwennen... beterschap...🤗quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verwennerij met koffie![]()
Fris en fruitig niet echt ik snotter en hoest me het heen en weer
Half diichte traanoogje en een loopneus is niet echt fris en fruitig
Dat klinkt wel heel negatief.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u. IK vermoed dat dit jaar in het teken staat van Dot mag zich niet lekker voelen
Nou zeg, dat niet zeggen hoor..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u. IK vermoed dat dit jaar in het teken staat van Dot mag zich niet lekker voelen
Grillworst met kaas.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:26 schreef Frummelie het volgende:
Zo effe naar de winkel... lekker wat grillworst halen en wat toastjes materiaal voor bij de spannende live..
O zo is het bedoeld, maar vanaf de eerste dag dit jaar is het al niet lekker, val van het ene in het anderequote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel negatief.
He, van mijn zweep afblijven.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou zeg, dat niet zeggen hoor..... komt goed..
Ik ga de battle of the bands kijken met BB zachtjes op de laptop ernaastquote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:26 schreef Frummelie het volgende:
Zo effe naar de winkel... lekker wat grillworst halen en wat toastjes materiaal voor bij de spannende live..
Lekker maar vind die ook best wel prijzigquote:
Lokwinske.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga de battle of the bands kijken met BB zachtjes op de laptop ernaast
Vanmiddag verjaardag van de kleine meid die de 14de alweer 2 jaar word
Neem aan dat dat gefeliciteerd betekend ? Omdat dat vlaggetje er achter staat?quote:
Je hebt groot gelijk je mist geen moer aan de live, wie er weg gaat weten we ook al...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga de battle of the bands kijken met BB zachtjes op de laptop ernaast
Vanmiddag verjaardag van de kleine meid die de 14de alweer 2 jaar word
Volgens mij vindt Eric dat best fijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo is het bedoeld, maar vanaf de eerste dag dit jaar is het al niet lekker, val van het ene in het andere
WOrdt er niet negatief van hoor, het is een feit tot nu toe van dit jaar
[..]
He, van mijn zweep afblijven.
Het hem net al gebruikt voor @:DGK-Eric
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat dat gefeliciteerd betekend ? Omdat dat vlaggetje er achter staat?
Ik vond vorige week best leuk vooral het moment dat Ariana uit de draaideur kwam.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk je mist geen moer aan de live, wie er weg gaat weten we ook al...
Dus lekker genieten van je favo programma..
Ooh alvast gefeliciteerd Dot.... en heel veel plezier vanmiddag..
Ik vind het wel meevallen hoor..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker maar vind die ook best wel prijzig
Ooh dan is het goed, lekker positief blijven...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo is het bedoeld, maar vanaf de eerste dag dit jaar is het al niet lekker, val van het ene in het andere
WOrdt er niet negatief van hoor, het is een feit tot nu toe van dit jaar
[..]
He, van mijn zweep afblijven.
Het hem net al gebruikt voor @:DGK-Eric
Wat zijn wij gezond bezig, ik rook en drink ook niet. Haal het ook wel eens af en toe. Maar vind het desondanks wel prijzig.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen hoor..![]()
Ik rook niet, ik drink niet... dan maar een paar grillworsten met kaas d'r in hatsjikidee
Ben altijd positief ondanks al mijn pijntjes en kwaaltjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan is het goed, lekker positief blijven...![]()
Ooh ja slijtage...
Ja oké, dat was een leuk momentje maar voor de rest. Hmm hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond vorige week best leuk vooral het moment dat Ariana uit de draaideur kwam.
Rook jij nog steeds?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik laat jullie gezonde dames wel even alleen.
Ja dat hoofd vergeet ik nooit meer, dat had ze nooit verwachtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond vorige week best leuk vooral het moment dat Ariana uit de draaideur kwam.
Ja,wel steeds minder.En soms al een dag helemaal niet.Dus werk wel naar stoppen toe.Want het is echt niet meer te betalen.quote:
Ja klopt, ik eet het ook met mate al past het wel in mijn KH arm eetpatroon...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zijn wij gezond bezig, ik rook en drink ook niet. Haal het ook wel eens af en toe. Maar vind het desondanks wel prijzig.
Ik haal het ook niet te vaak want is wel heel vet en ik kom al aan als ik er naar kijk
Hopelijk werkt het op deze manier voor jou.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,wel steeds minder.En soms al een dag helemaal niet.Dus werk wel naar stoppen toe.Want het is echt niet meer te betalen.
Goed zo...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben altijd positief ondanks al mijn pijntjes en kwaaltjes.
Slijtage is ook minder, heb liever dat mijn broek slijt ipv gewrichten/botten
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik laat jullie gezonde dames wel even alleen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik eet het ook met mate al past het wel in mijn KH arm eetpatroon...
Ik ben 6 jaar geleden gestopt met roken en drinken, beste beslissing ooit natuurlijk wat betreft gezondheid maar ook wat je over houdt in je portemonnee.. maar ja dat gaat weer naar de grillworst.. neej geintje hoor..
Bijna 20 euro per week.Kan ik ook wel anders besteden.En ja gezondheid is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk werkt het op deze manier voor jou.
O dacht dat jij slijtage hadquote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goed zo...![]()
Neej drol ik bedoel slijtage van je zweepje...
Ik kon best pittig een wijntje drinken met vriendinnen of alleen thuis na een dag keihard werken... ik dronk in de zomer altijd wit en in de winter rood.. en nu nog heeeeeel af en toe met de meiden.. maar dat is 3 keer per jaar ofzo...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]Goed hoor
Ik rook al 14 jaar niet meer dit jaar in april en drinken doe ik nu zo 5 jaar geloof ik niet meer. Dronk niet veel af en toe bij het uit eten gaan een glaasje.
Heb wel tijden gehad dat er een fles per dag door ging maar dat al 15 jaar niet meer.
Heel af en toe dronk in een glasje wijn thuis. Nadeel is dat je een fles niet al te lang kunt bewaren en je dus weer een paar avonden 1 glas per avond dronk en dat wilde ik niet. Het gekke is dat ik altijd rode wijn dronk en toen ik af en toe een glaasje ging drinken alleen nog wit![]()
Dus toen gekozen voor alleen als ik uit eten ga.
Maar ook dat doe ik nu al een paar jaar niet meer
Jahhhh...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat jij slijtage had![]()
Gelukkig is het mijn zweepje maar![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:00 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen.
Test
[ link | afbeelding ]
Goedemorgen...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:00 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen.
Test
[ link | afbeelding ]
In de zomer meestal rosé.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kon best pittig een wijntje drinken met vriendinnen of alleen thuis na een dag keihard werken... ik dronk in de zomer altijd wit en in de winter rood.. en nu nog heeeeeel af en toe met de meiden.. maar dat is 3 keer per jaar ofzo...
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ben even naar zweepjes aan het kijken.Bij een ruitershop zijn ze veel goedkoper dan bij bijv. Easytoys
Gyazo hier.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:02 schreef Iceage het volgende:
Dotteke beterschap.
Ik gebruikte altijd tinypic maar die w plaatjes op forum wegebsite was ineens vort. Alle geuploade plaatjes op forum weg.
Zijn exact dezelfde zweepjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..].. dat klinkt heel logisch...
Lekker bezig.Dit is je laatste post.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:06 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke wil jij m'n laatste post repareren... alvast bedankt..
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:06 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke wil jij m'n laatste post repareren... alvast bedankt..
Lijkt bijna wel een fotoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:10 schreef Iceage het volgende:
Er is een schilderij hier gearriveerd.
Heb ik via catawiki gekocht (veeeels te goedkoop) ben er erg blij mee. Ik moet hem nog opspannen en in een frame zetten. Komt uit italie. Afm 70x50 cm. De maker heeft er 140plus uur werk inzitten.Had absouut niet verwacht dat mijn bod winnend zou zijn.![]()
[ link | afbeelding ]
Easytoys hé...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn exact dezelfde zweepjes.[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker bezig.Dit is je laatste post.
Hahahaha.quote:
Ben ik totaal ongeschikt voor.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:16 schreef Iceage het volgende:
[..]
Acrylverf op canvas op de achterkant leuke tekst en gesigneerd.
Nu wel (gerepareerd)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]...Iceage quote je wel de goeie?..
ik ga even op mijn handen zitten Als je begrijpt wat ik bedoel en dat ben jij nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ik totaal ongeschikt voor.
Ik??... neej toch..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:19 schreef Iceage het volgende:
[..]
ik ga even op mijn handen zitten Als je begrijpt wat ik bedoel en dat ben jij niet
Al een idee wat voor lijst?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Als je inzoomed kun je heel goed zien dat het geschilderd is. Ben er erg blij mee.
Goede keus.Dan komt die zwarte rand mooi uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
Heb ik al in huis spanraam en blanke houten baklijst (smal)
Ja dat geloof ik mooie aanwinst..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Als je inzoomed kun je heel goed zien dat het geschilderd is. Ben er erg blij mee.
Ik moet het wel heeeel voorzichtig doen zet hem in de hoeken eerst vast op het spanraam met klemmen.ik heb een electrisch nietapparaat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede keus.Dan komt die zwarte rand mooi uit.
Ik ga zo lekker plat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
Frummie gaat even een paar boodschapjes doen... tot zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Vergeet de grillworst niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
Frummie gaat even een paar boodschapjes doen... tot zo..
Niet helemaal, ik sta te wachten voor de deur, een beetje te vroeg hihi..quote:
Morguh Ericquote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Dacht al dat je zoiets zou gaan zeggen![]()
Vergeet de grillworst niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Eric
Ben ik al zo voorspelbaar![]()
Doe het even hier anders ga ik zelf off topic.![]()
Weet je af en toe is niet erg, maar soms kan het er zo lang over doorgaan
En ik vind dat ik geen uitzondering kan maken omdat jij toevallig in DGK heb gezeten.
Je bent voor mij ook een gewone user (sorry)![]()
In dit geval viel het wel mee en ging het snel over wat anders.
Net van de week wat gezegd over offtopic over Utopia dan kan ik niet anders dan nu ook wat zeggen. En je gaf een mooi voorzetje
En nu ga ik snel boodschappen doen![]()
Van @Dotteke kan ik het hebbenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Eric dat best fijn.
Was je een beetje naughty?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Van @:Dotteke kan ik het hebben
Je hebt toch ook helemaal gelijk!? Ik probeer het meestal ook te ontwijken, negeren of door te verwijzen naar m'n DM als het gebeurt. Maar ja, ze steken elkaar aan hèquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Eric
Ben ik al zo voorspelbaar![]()
Doe het even hier anders ga ik zelf off topic.![]()
Weet je af en toe is niet erg, maar soms kan het er zo lang over doorgaan
En ik vind dat ik geen uitzondering kan maken omdat jij toevallig in DGK heb gezeten.
Je bent voor mij ook een gewone user (sorry)![]()
In dit geval viel het wel mee en ging het snel over wat anders.
Net van de week wat gezegd over offtopic over Utopia dan kan ik niet anders dan nu ook wat zeggen. En je gaf een mooi voorzetje
En nu ga ik snel boodschappen doen![]()
Heb je nog weleens contact met andere bewoners?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je hebt toch ook helemaal gelijk!? Ik probeer het meestal ook te ontwijken, negeren of door te verwijzen naar m'n DM als het gebeurt. Maar ja, ze steken elkaar aan hè![]()
Voorzetje hielp wel, toch?
Oja! "Je hebt me op mijn smoel geslagen"quote:
Een corrigerend tikje.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Oja! "Je hebt me op mijn smoel geslagen"![]()
Oeps vergetenquote:
Ik zie het en dank daarvoorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je hebt toch ook helemaal gelijk!? Ik probeer het meestal ook te ontwijken, negeren of door te verwijzen naar m'n DM als het gebeurt. Maar ja, ze steken elkaar aan hè![]()
Voorzetje hielp wel, toch?
Zo af en toe jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je nog weleens contact met andere bewoners?
Zo lang alweer, jemig wat vliegt die tijd zegquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Leuk dat er nog eea online staat. Is toch alweer zo'n 17 jaar geleden
Leuk dat het bij zoveel mensen nog redelijk vers in het geheugen ligt en er met weemoed aan terugdenkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo lang alweer, jemig wat vliegt die tijd zeg
Kijk het regelmatig terug. Huub staat zelfs op Pornhub.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Leuk dat er nog eea online staat. Is toch alweer zo'n 17 jaar geleden
Wie nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk het regelmatig terug. Huub staat zelfs op Pornhub.
quote:
Ja dat waren ook leuke tijden. Toen kon er nog veel. Nu moeten ze zouit et wat allemaal speelt in de wereld en ook hoe streamers soms reageren en dingen doen. Het maakt het er voor de makers niet leuker op lijkt mij.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Leuk dat het bij zoveel mensen nog redelijk vers in het geheugen ligt en er met weemoed aan terugdenken
Eens. Ten tijde van DGK begonnen Twitter en YouTube net. Er was nog niet echt veel social media. Deelnemers krijgen heel wat over zich tegenwoordig, best heftig!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat waren ook leuke tijden. Toen kon er nog veel. Nu moeten ze zouit et wat allemaal speelt in de wereld en ook hoe streamers soms reageren en dingen doen. Het maakt het er voor de makers niet leuker op lijkt mij.
Nee dat kan niet meer. Denk dat er dan heel wat opstaan om te protesteren of zelfs de programmamakers aan gaan klagenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Eens. Ten tijde van DGK begonnen Twitter en YouTube net. Er was nog niet echt veel social media. Deelnemers krijgen heel wat over zich tegenwoordig, best heftig!
Maar sommige dingen die gebeurden, konden toen eigenlijk ook al niet. DGK zoals toen zou nu echt niet meer kunnen op tv. Stel je voor
Goedemorgen Lovy.quote:
DGK was de eerste keer dat ik ging streamen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:49 schreef Frummelie het volgende:
Tsjaaa dat waren nog eens gouden tijden van de gouden kooi.. heerlijk!
Ik moest altijd zo lachen om mijn moeder... als ze bij me was, was het eerste wat ze zei... zet effe je lappie aan ik wil gouden kooien...
Haha ja bij de beesten af maar wel genieten, ging soms wel te ver... zou nu allemaal niet meer kunnen... en terecht..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:50 schreef Lovely het volgende:
Heb daar niet veel naar gekeken.. maar ging er soms wel heftig aan toe
Nee, dat kan zeker niet meer.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja bij de beesten af maar wel genieten, ging soms wel te ver... zou nu allemaal niet meer kunnen... en terecht..
Ja mocht er een ruzie op de streams komen dan komt er meteen een slquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja bij de beesten af maar wel genieten, ging soms wel te ver... zou nu allemaal niet meer kunnen... en terecht..
Big Brother gaat daar ook redelijk ver in. Bij een jaar van je leven kregen ze wel net iets meer vrijheid.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat kan zeker niet meer.
Maar ik moet wel zeggen dat ik het allemaal wel overdreven vind wat nu niet meer mag
Morguh Enginequote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Big Brother gaat daar ook redelijk ver in. Bij een jaar van je leven kregen ze wel net iets meer vrijheid.
Goedemorgen
Ooh wat gaaf toen was je ook al mod? Ik zat volgens mij op het gouden kooi forum... van SBS of klep ik nu uit m'n nek?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DGK was de eerste keer dat ik ging streamen.
Heb heel wat streamverslagen geschreven over DGK. Niet voor hier was toen mod en later admin elders.
Daar hadden we echt een rooster van wie wanneer de SV bij hield zodat er altijd iemand was.
Heb vorig jaar trouwens ook hier over BB en EJVJL SV gemaakt, dit jaar had ik mij voorgenomen dat niet meer te doen dan.
Gelukkig zijn er andere die het heel goed doen
Wel jammerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja mocht er een ruzie op de streams komen dan komt er meteen een sl
Ja, maar niet hier hoor op een ander forum. Volgens mij bestaat dat al niet meerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh wat gaaf toen was je ook al mod? Ik zat volgens mij op het gouden kooi forum... van SBS of klep ik nu uit m'n nek?
Ja dat weet ik dat jij dat ook onder je hoede man... heerlijk veeel werk... respect voor diegene die het bijhouden..
Het is nu een beetje te inderdaad wordt erg snel ingegrepen maar ook jammer dat sommige forummers gaan mailen en klagen.. dan krijg je dat...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja mocht er een ruzie op de streams komen dan komt er meteen een sl
Dat begreep ik indd helemaal niks van..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is nu een beetje te inderdaad wordt erg snel ingegrepen maar ook jammer dat sommige forummers gaan mailen en klagen.. dan krijg je dat...
Ook onder dezelfde naam?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar niet hier hoor op een ander forum. Volgens mij bestaat dat al niet meer
Geen idee of er een van SBS 6 was zou maar zo kunnen
Ja volgens mij heeft dat een hoop kapot gemaakt aan de streamsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is nu een beetje te inderdaad wordt erg snel ingegrepen maar ook jammer dat sommige forummers gaan mailen en klagen.. dan krijg je dat...
Neej jammer, verpest veel..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat begreep ik indd helemaal niks van..
Ja echt heel veel... maar ik begrijp het wel, zij willen d'r handen ook niet branden zo moeilijk in deze tijd.. je hebt zo een bak ellende.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft dat een hoop kapot gemaakt aan de streams
Nee mijn eigen naam. Was zo dommie kende dat hele internet niet.quote:
Is ook zo. Maar heb de mensen nooit begrepen die gingen bellen en mailen Ook niet om dingen kapot te maken voor de deelnemers als ze iets geregeld hadden. Dan hup werd er weer gemaild naar betreffend bedrijf met allemaal elledige info.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt heel veel... maar ik begrijp het wel, zij willen d'r handen ook niet branden zo moeilijk in deze tijd.. je hebt zo een bak ellende.
O dat kan echt flink zeer doen inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:12 schreef Lovely het volgende:
Mijn duim doet zeer, gisteren stukje van mijn nagel er af getrokken en toen ging er een nagelwortel mee
Mwa meestal als ik van die dingen heb knip ik ze met nagelschaar er gewoon afquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan echt flink zeer doen inderdaad
Ja sorry hoor, ik snap niet wat zo iemand bezield, ik zou het ook niet in m'n hoofd halen... je maakt een heel format kapot!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar heb de mensen nooit begrepen die gingen bellen en mailen Ook niet om dingen kapot te maken voor de deelnemers als ze iets geregeld hadden. Dan hup werd er weer gemaild naar betreffend bedrijf met allemaal elledige info.
Ik weet nog dat mijn schoondochter ooit benaderd is. Ze geeft opleidingen voor nagelstylisten en doet het natuurlijk zefl ook. Of zij dat de nagels wilde komen doen van de dames.
Ze belde mij op en zei dit dat en zus en zo jij kijkt dat is dat iets?
IK heb het haar met klem afgeraden. Ik zei als je bedrijf je lief is doe je het niet. Ben je toevallig aardig tegen iemand die streamers niet aardig vinden ga je slechte reclame krijgen of ze gaan je lastig vallen.
Ze heeft het toen ook wijselijk niet gedaan. Eigenlijk jammer toch?
Kan je ook beter doen, bij trekken gaat het vaak veel verder. Had ik laatst met mijn teen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa meestal als ik van die dingen heb knip ik ze met nagelschaar er gewoon af
Ik zit er ook wel eens aan te pielen en te trekken met alle gevolgen van dien..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa meestal als ik van die dingen heb knip ik ze met nagelschaar er gewoon af
Tja had ik nu dus niet door..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook beter doen, bij trekken gaat het vaak veel verder. Had ik laatst met mijn teen.
Soms tot bloedend toequote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit er ook wel eens aan te pielen en te trekken met alle gevolgen van dien.....auwieee.
Ja het is echt jammer dat het zo moet gaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik snap niet wat zo iemand bezield, ik zou het ook niet in m'n hoofd halen... je maakt een heel format kapot!
Ja dat is natuurlijk hartstikke gaaf dat je benaderd wordt en dan erg triest dat je niet kan deelnemen. Wel goede raad van jou maar achteraf wel jammer!
Ooh dat is wel hartstikke gaaf.. RLS kan je maken of je breken...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt jammer dat het zo moet gaan
Onder tussen is ze veel in programma's te zien geweest.
Maar een RLS met stream zal ze nooit doen
Goh ik krijg er gelijk trek van, ik slinger vanavond ook m'n frituur aan..quote:
Denk dat het zuurvlees is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom ik op tv met mijn frietje saté
DIe zit er nog aanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja had ik nu dus niet door..
Hoe is met je teen afgelopen dan?..
Denk het ook, maar moest daar ineens aan denken..quote:
Jij hebt ook altijd wat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe zit er nog aan![]()
Zat een stukje nagel ingegroeid en die trok ik er uit, onstond een gaatje![]()
Even in de gaten houden dat hij niet opnieuw gaat ingroeien
Gelukkig maar..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe zit er nog aan![]()
Zat een stukje nagel ingegroeid en die trok ik er uit, onstond een gaatje![]()
Even in de gaten houden dat hij niet opnieuw gaat ingroeien
ja, daarom moet je eigenlijk als ondernemer daar niet aan mee willen doenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is wel hartstikke gaaf.. RLS kan je maken of je breken...
ALs je altijd wat hebt hoef je je ook niet te vervelen denk ik dan maarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wat.![]()
Tegen ingroeien een watje er tussen stoppen en zeker niet te kort afknippen Muts.
Ik merk wel dat het als je ouder wordt ook moeilijker wordt om die dingen te knippenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
Zorgen dat je het goed afknipt..
Misschien dan een pedicuren nemen? Of dat je bij een pedicure langs gaat, die je teen nagels knipt?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik merk wel dat het als je ouder wordt ook moeilijker wordt om die dingen te knippen
Een paar jaar geleden legde ik mijn voet nog in mijn nek, nu moet ik blij zijn dat ik hem n og op mijn knie kan krijgen
O het lukt mij nog wel gelukkig. Moet er niet aan denken dat een ander mijn nagels gaat knippenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan een pedicuren nemen? Of dat je bij een pedicure langs gaat, die je teen nagels knipt?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het lukt mij nog wel gelukkig. Moet er niet aan denken dat een ander mijn nagels gaat knippen
Nou als ik het zelf niet meer kan..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het lukt mij nog wel gelukkig. Moet er niet aan denken dat een ander mijn nagels gaat knippen
Dan weet ik iemand die met liefde je nagels wil knippen. Begint met een S.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als ik het zelf niet meer kan..
Dan zien we wel weer tegen die tijd, voorlopig kan ik het zelf nogquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als ik het zelf niet meer kan..
Zou hij inderdaad wel willen doen..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan weet ik iemand die met liefde je nagels wil knippen. Begint met een S.
Zelfs een kleurtje er op.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou hij inderdaad wel willen doen..![]()
Super?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan weet ik iemand die met liefde je nagels wil knippen. Begint met een S.
@marky kan jij mij uitleggen hoe ik die poll kan zien? ik volg spoilers bigbrother ook maar ik zie dit , en geen balkjes met percentagesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:41 schreef marky het volgende:
Nog een poll van insta. 10k aan volgers
[ afbeelding ]
Je moet op een naam klikken dan stem je daar op.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:marky kan jij mij uitleggen hoe ik die poll kan zien? ik volg spoilers bigbrother ook maar ik zie dit , en geen balkjes met percentages
[ link | afbeelding ]
ja dat is nog steeds zoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:09 schreef Hznootje het volgende:
Kan je dit jaar de live uitzending niet meer via de streams volgen? Vorig jaar kon je gewoon streams blijven kijken en dan kwam de uitzending daarop..
Jep werkt nog steedsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:09 schreef Hznootje het volgende:
Kan je dit jaar de live uitzending niet meer via de streams volgen? Vorig jaar kon je gewoon streams blijven kijken en dan kwam de uitzending daarop..
nog steedsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:09 schreef Hznootje het volgende:
Zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat denken jullie de aankomende week loveweek?
https://www.promiflash.de(...)her-staffel.amp.htmlquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
BB in duitsland terug maar gedegradeerd naar een kleinere zender Joyn
Heb je het gekochtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
Stukje grillworst net kaas.
5 euro.
@:Frummelie
Dat wel.quote:
Lekker smikkelen dusquote:
quote:
Haha maar dan heb je hopelijk wel een lekker stukje grillworst kaas...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
Stukje grillworst net kaas.
5 euro.
@:Frummelie
Ik heb neusdruppels, een pufje, parcetamol en heel veel zakdoekjesquote:
Ah beterschapquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb neusdruppels, een pufje, parcetamol en heel veel zakdoekjes
ZIt ondertussen twee dingen te luisteren Te batle of the bands en zachtjes de live van BB
thnxquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah beterschap![]()
Heb BB maar afgezet duurt mij te lang en veel blabla
Misschien straks wel, meestal wel zo als je wat in huis hebt dat je dan geen zin hebt in een snackie..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb van alles in huis maar nog nergens trek in...
Nou je kan er tegen aan met je snotje....🤗quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb neusdruppels, een pufje, parcetamol en heel veel zakdoekjes
ZIt ondertussen twee dingen te luisteren Te batle of the bands en zachtjes de live van BB
Denk het ook, al ka. Ash nu Misschien wel echt weg gaan..drie keer is scheepsrechtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx
Ik ben alleen benieuwd wie blijft en wie gaat
Denk dat ik het wel kan inschatten Nouchka zal wel gaan.
Haha ja is echt zo hoor...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien straks wel, meestal wel zo als je wat in huis hebt dat je dan geen zin hebt in een snackie..
Heb je niks in huis dan wel
Zeg ik ook, van mij mag ze gaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het ook, al ka. Ash nu Misschien wel echt weg gaan..drie keer is scheepsrecht
Ik ga er op tijd in, ben kapoetquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou je kan er tegen aan met je snotje....🤗
Kan je alles mooi een beetje bijhouden en fok ook nog natuurlijk...
Ja groot gelijk... ach ja morgen weer een dag, nu even aan jezelf denken... en snel opknappen...🤗quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga er op tijd in, ben kapoet
Na de live nog heel even meelezen in de cos en dan kijk ik wel wat ik morgen tegen kom
Ja ik hoop het ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja groot gelijk... ach ja morgen weer een dag, nu even aan jezelf denken... en snel opknappen...🤗
Goedemorgen Frummel.Even dubbel klikken.Is echt een leuk filmpje.quote:Op zondag 11 februari 2024 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Fruitje, deze doet niks bij mij...
Oké Thnx, ga het weer proberen...quote:Op zondag 11 februari 2024 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel.Even dubbel klikken.Is echt een leuk filmpje.
quote:Op zondag 11 februari 2024 07:21 schreef Frummelie het volgende:
@:FreshFruit jammer ik zie alleen maar een draaiend rondje..
Agh, lief dat je het uitlegd... jammer dat hij het bij mij niet doet.quote:Op zondag 11 februari 2024 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Baby doet zijn eerste stapjes en loopt steeds naar dezelfde zus.Als de zus er niet meer bijzit doet hij een paar stapjes en draait zich om en kruipt weg.
Ja prima weer.Ben al druk met de was bezig.quote:
Zozo lekker bezig... ik lig nog lekker in m'n mandje...🤗quote:Op zondag 11 februari 2024 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja prima weer.Ben al druk met de was bezig.
Zijn veel die op FOK! liggen in bed.Ik kan dat echt niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 07:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zozo lekker bezig... ik lig nog lekker in m'n mandje...🤗
Heerlijk... op zondag altijd ontbijtje op bed... en gewoon luieren.... niks hoeft alles mag...quote:Op zondag 11 februari 2024 07:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn veel die op FOK! liggen in bed.Ik kan dat echt niet.
Jaja en daarna nog even blijven hangen om te kijken of er nog iets ging gebeuren, nou dat was wel het geval haha.. ik heb niet tot het einde gekeken. Ben wel benieuwd hoe de bedden verdeeld zijn nu..quote:
Ooh dat heb ik gemist... hoezo die handjes gevouwen?quote:Op zondag 11 februari 2024 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was gister wel het meest trieste.
[ afbeelding ]
Ooow BB ,we willen dit en we willen dat geef het ons.quote:Op zondag 11 februari 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik gemist... hoezo die handjes gevouwen?
Heul heul triest als je daarvoor moet gaan staan te bedelen wat een triest trio...quote:Op zondag 11 februari 2024 07:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooow BB ,we willen dit en we willen dat geef het ons.
(Drank en eten)
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 11 februari 2024 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heul heul triest als je daarvoor moet gaan staan te bedelen wat een triest trio...
Die mogen van mij samen met Ashley zo het huis verlaten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |