Goedemorgen Frummel.Even dubbel klikken.Is echt een leuk filmpje.quote:Op zondag 11 februari 2024 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Fruitje, deze doet niks bij mij...
Oké Thnx, ga het weer proberen...quote:Op zondag 11 februari 2024 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel.Even dubbel klikken.Is echt een leuk filmpje.
quote:Op zondag 11 februari 2024 07:21 schreef Frummelie het volgende:
@:FreshFruit jammer ik zie alleen maar een draaiend rondje..
Agh, lief dat je het uitlegd... jammer dat hij het bij mij niet doet.quote:Op zondag 11 februari 2024 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Baby doet zijn eerste stapjes en loopt steeds naar dezelfde zus.Als de zus er niet meer bijzit doet hij een paar stapjes en draait zich om en kruipt weg.
Ja prima weer.Ben al druk met de was bezig.quote:
Zozo lekker bezig... ik lig nog lekker in m'n mandje...🤗quote:Op zondag 11 februari 2024 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja prima weer.Ben al druk met de was bezig.
Zijn veel die op FOK! liggen in bed.Ik kan dat echt niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 07:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zozo lekker bezig... ik lig nog lekker in m'n mandje...🤗
Heerlijk... op zondag altijd ontbijtje op bed... en gewoon luieren.... niks hoeft alles mag...quote:Op zondag 11 februari 2024 07:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn veel die op FOK! liggen in bed.Ik kan dat echt niet.
Jaja en daarna nog even blijven hangen om te kijken of er nog iets ging gebeuren, nou dat was wel het geval haha.. ik heb niet tot het einde gekeken. Ben wel benieuwd hoe de bedden verdeeld zijn nu..quote:
Ooh dat heb ik gemist... hoezo die handjes gevouwen?quote:Op zondag 11 februari 2024 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was gister wel het meest trieste.
[ afbeelding ]
Ooow BB ,we willen dit en we willen dat geef het ons.quote:Op zondag 11 februari 2024 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik gemist... hoezo die handjes gevouwen?
Heul heul triest als je daarvoor moet gaan staan te bedelen wat een triest trio...quote:Op zondag 11 februari 2024 07:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooow BB ,we willen dit en we willen dat geef het ons.
(Drank en eten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |