Heb je het gekochtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
Stukje grillworst net kaas.
5 euro.
@:Frummelie
Dat wel.quote:
Lekker smikkelen dusquote:
quote:
Haha maar dan heb je hopelijk wel een lekker stukje grillworst kaas...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
Stukje grillworst net kaas.
5 euro.
@:Frummelie
Ik heb neusdruppels, een pufje, parcetamol en heel veel zakdoekjesquote:
Ah beterschapquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb neusdruppels, een pufje, parcetamol en heel veel zakdoekjes
ZIt ondertussen twee dingen te luisteren Te batle of the bands en zachtjes de live van BB
thnxquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah beterschap![]()
Heb BB maar afgezet duurt mij te lang en veel blabla
Misschien straks wel, meestal wel zo als je wat in huis hebt dat je dan geen zin hebt in een snackie..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb van alles in huis maar nog nergens trek in...
Nou je kan er tegen aan met je snotje....🤗quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb neusdruppels, een pufje, parcetamol en heel veel zakdoekjes
ZIt ondertussen twee dingen te luisteren Te batle of the bands en zachtjes de live van BB
Denk het ook, al ka. Ash nu Misschien wel echt weg gaan..drie keer is scheepsrechtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx
Ik ben alleen benieuwd wie blijft en wie gaat
Denk dat ik het wel kan inschatten Nouchka zal wel gaan.
Haha ja is echt zo hoor...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien straks wel, meestal wel zo als je wat in huis hebt dat je dan geen zin hebt in een snackie..
Heb je niks in huis dan wel
Zeg ik ook, van mij mag ze gaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het ook, al ka. Ash nu Misschien wel echt weg gaan..drie keer is scheepsrecht
Ik ga er op tijd in, ben kapoetquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou je kan er tegen aan met je snotje....🤗
Kan je alles mooi een beetje bijhouden en fok ook nog natuurlijk...
Ja groot gelijk... ach ja morgen weer een dag, nu even aan jezelf denken... en snel opknappen...🤗quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga er op tijd in, ben kapoet
Na de live nog heel even meelezen in de cos en dan kijk ik wel wat ik morgen tegen kom
Ja ik hoop het ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja groot gelijk... ach ja morgen weer een dag, nu even aan jezelf denken... en snel opknappen...🤗
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |