quote:
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
Zie net deze tekst langskomen op fb (Ja fb)
En de knuffeldiertjes dan? Ik zag op fb ook twee paarden van een draaimolen in de wei staan met de tekst, de efteling is bezig met het vrij laten van de paardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De hele week eigenlijk al,jij lekker geslapen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 05:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer lekker vroeg bij...
Ja hé vroege vogel...hmmm ut gaat...🤪quote:Op zaterdag 10 februari 2024 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hele week eigenlijk al,jij lekker geslapen?
quote:
Beterschap gewenst.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verwennerij met koffie![]()
Fris en fruitig niet echt ik snotter en hoest me het heen en weer
Half diichte traanoogje en een loopneus is niet echt fris en fruitig
Dank u. IK vermoed dat dit jaar in het teken staat van Dot mag zich niet lekker voelenquote:
Nou das niet best... mooi kalm an doen... en je lekker laten verwennen... beterschap...🤗quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verwennerij met koffie![]()
Fris en fruitig niet echt ik snotter en hoest me het heen en weer
Half diichte traanoogje en een loopneus is niet echt fris en fruitig
Dat klinkt wel heel negatief.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u. IK vermoed dat dit jaar in het teken staat van Dot mag zich niet lekker voelen
Nou zeg, dat niet zeggen hoor..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u. IK vermoed dat dit jaar in het teken staat van Dot mag zich niet lekker voelen
Grillworst met kaas.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:26 schreef Frummelie het volgende:
Zo effe naar de winkel... lekker wat grillworst halen en wat toastjes materiaal voor bij de spannende live..
O zo is het bedoeld, maar vanaf de eerste dag dit jaar is het al niet lekker, val van het ene in het anderequote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel negatief.
He, van mijn zweep afblijven.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou zeg, dat niet zeggen hoor..... komt goed..
Ik ga de battle of the bands kijken met BB zachtjes op de laptop ernaastquote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:26 schreef Frummelie het volgende:
Zo effe naar de winkel... lekker wat grillworst halen en wat toastjes materiaal voor bij de spannende live..
Lekker maar vind die ook best wel prijzigquote:
Lokwinske.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga de battle of the bands kijken met BB zachtjes op de laptop ernaast
Vanmiddag verjaardag van de kleine meid die de 14de alweer 2 jaar word
Neem aan dat dat gefeliciteerd betekend ? Omdat dat vlaggetje er achter staat?quote:
Je hebt groot gelijk je mist geen moer aan de live, wie er weg gaat weten we ook al...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga de battle of the bands kijken met BB zachtjes op de laptop ernaast
Vanmiddag verjaardag van de kleine meid die de 14de alweer 2 jaar word
Volgens mij vindt Eric dat best fijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo is het bedoeld, maar vanaf de eerste dag dit jaar is het al niet lekker, val van het ene in het andere
WOrdt er niet negatief van hoor, het is een feit tot nu toe van dit jaar
[..]
He, van mijn zweep afblijven.
Het hem net al gebruikt voor @:DGK-Eric
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat dat gefeliciteerd betekend ? Omdat dat vlaggetje er achter staat?
Ik vond vorige week best leuk vooral het moment dat Ariana uit de draaideur kwam.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk je mist geen moer aan de live, wie er weg gaat weten we ook al...
Dus lekker genieten van je favo programma..
Ooh alvast gefeliciteerd Dot.... en heel veel plezier vanmiddag..
Ik vind het wel meevallen hoor..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker maar vind die ook best wel prijzig
Ooh dan is het goed, lekker positief blijven...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo is het bedoeld, maar vanaf de eerste dag dit jaar is het al niet lekker, val van het ene in het andere
WOrdt er niet negatief van hoor, het is een feit tot nu toe van dit jaar
[..]
He, van mijn zweep afblijven.
Het hem net al gebruikt voor @:DGK-Eric
Wat zijn wij gezond bezig, ik rook en drink ook niet. Haal het ook wel eens af en toe. Maar vind het desondanks wel prijzig.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen hoor..![]()
Ik rook niet, ik drink niet... dan maar een paar grillworsten met kaas d'r in hatsjikidee
Ben altijd positief ondanks al mijn pijntjes en kwaaltjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan is het goed, lekker positief blijven...![]()
Ooh ja slijtage...
Ja oké, dat was een leuk momentje maar voor de rest. Hmm hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond vorige week best leuk vooral het moment dat Ariana uit de draaideur kwam.
Rook jij nog steeds?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik laat jullie gezonde dames wel even alleen.
Ja dat hoofd vergeet ik nooit meer, dat had ze nooit verwachtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond vorige week best leuk vooral het moment dat Ariana uit de draaideur kwam.
Ja,wel steeds minder.En soms al een dag helemaal niet.Dus werk wel naar stoppen toe.Want het is echt niet meer te betalen.quote:
Ja klopt, ik eet het ook met mate al past het wel in mijn KH arm eetpatroon...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zijn wij gezond bezig, ik rook en drink ook niet. Haal het ook wel eens af en toe. Maar vind het desondanks wel prijzig.
Ik haal het ook niet te vaak want is wel heel vet en ik kom al aan als ik er naar kijk
Hopelijk werkt het op deze manier voor jou.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,wel steeds minder.En soms al een dag helemaal niet.Dus werk wel naar stoppen toe.Want het is echt niet meer te betalen.
Goed zo...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben altijd positief ondanks al mijn pijntjes en kwaaltjes.
Slijtage is ook minder, heb liever dat mijn broek slijt ipv gewrichten/botten
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik laat jullie gezonde dames wel even alleen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik eet het ook met mate al past het wel in mijn KH arm eetpatroon...
Ik ben 6 jaar geleden gestopt met roken en drinken, beste beslissing ooit natuurlijk wat betreft gezondheid maar ook wat je over houdt in je portemonnee.. maar ja dat gaat weer naar de grillworst.. neej geintje hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |