quote:
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
Zie net deze tekst langskomen op fb (Ja fb)
En de knuffeldiertjes dan? Ik zag op fb ook twee paarden van een draaimolen in de wei staan met de tekst, de efteling is bezig met het vrij laten van de paardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De hele week eigenlijk al,jij lekker geslapen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 05:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer lekker vroeg bij...
Ja hé vroege vogel...hmmm ut gaat...🤪quote:Op zaterdag 10 februari 2024 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De hele week eigenlijk al,jij lekker geslapen?
quote:
Beterschap gewenst.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verwennerij met koffie![]()
Fris en fruitig niet echt ik snotter en hoest me het heen en weer
Half diichte traanoogje en een loopneus is niet echt fris en fruitig
Dank u. IK vermoed dat dit jaar in het teken staat van Dot mag zich niet lekker voelenquote:
Nou das niet best... mooi kalm an doen... en je lekker laten verwennen... beterschap...🤗quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verwennerij met koffie![]()
Fris en fruitig niet echt ik snotter en hoest me het heen en weer
Half diichte traanoogje en een loopneus is niet echt fris en fruitig
Dat klinkt wel heel negatief.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u. IK vermoed dat dit jaar in het teken staat van Dot mag zich niet lekker voelen
Nou zeg, dat niet zeggen hoor..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u. IK vermoed dat dit jaar in het teken staat van Dot mag zich niet lekker voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |