Misschien dan een pedicuren nemen? Of dat je bij een pedicure langs gaat, die je teen nagels knipt?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik merk wel dat het als je ouder wordt ook moeilijker wordt om die dingen te knippen
Een paar jaar geleden legde ik mijn voet nog in mijn nek, nu moet ik blij zijn dat ik hem n og op mijn knie kan krijgen
O het lukt mij nog wel gelukkig. Moet er niet aan denken dat een ander mijn nagels gaat knippenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan een pedicuren nemen? Of dat je bij een pedicure langs gaat, die je teen nagels knipt?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het lukt mij nog wel gelukkig. Moet er niet aan denken dat een ander mijn nagels gaat knippen
Nou als ik het zelf niet meer kan..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het lukt mij nog wel gelukkig. Moet er niet aan denken dat een ander mijn nagels gaat knippen
Dan weet ik iemand die met liefde je nagels wil knippen. Begint met een S.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als ik het zelf niet meer kan..
Dan zien we wel weer tegen die tijd, voorlopig kan ik het zelf nogquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als ik het zelf niet meer kan..
Zou hij inderdaad wel willen doen..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan weet ik iemand die met liefde je nagels wil knippen. Begint met een S.
Zelfs een kleurtje er op.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou hij inderdaad wel willen doen..![]()
Super?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan weet ik iemand die met liefde je nagels wil knippen. Begint met een S.
@marky kan jij mij uitleggen hoe ik die poll kan zien? ik volg spoilers bigbrother ook maar ik zie dit , en geen balkjes met percentagesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:41 schreef marky het volgende:
Nog een poll van insta. 10k aan volgers
[ afbeelding ]
Je moet op een naam klikken dan stem je daar op.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:marky kan jij mij uitleggen hoe ik die poll kan zien? ik volg spoilers bigbrother ook maar ik zie dit , en geen balkjes met percentages
[ link | afbeelding ]
ja dat is nog steeds zoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:09 schreef Hznootje het volgende:
Kan je dit jaar de live uitzending niet meer via de streams volgen? Vorig jaar kon je gewoon streams blijven kijken en dan kwam de uitzending daarop..
Jep werkt nog steedsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:09 schreef Hznootje het volgende:
Kan je dit jaar de live uitzending niet meer via de streams volgen? Vorig jaar kon je gewoon streams blijven kijken en dan kwam de uitzending daarop..
nog steedsquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:09 schreef Hznootje het volgende:
Zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat denken jullie de aankomende week loveweek?
https://www.promiflash.de(...)her-staffel.amp.htmlquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
BB in duitsland terug maar gedegradeerd naar een kleinere zender Joyn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |