Haha geeft niks, nu is het geluktquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké dan heb ik iets vergeten.....ooo wat erg
Wat ik al zei ..android enigmaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:39 schreef Iceage het volgende:
[..]
uitloggen en opnieuw inloggen, maar geen idee of dat helpt, denk het niet eigenlijk. plaatje ui zou het gelijk moeten doen toch ?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Huh dat is ook maf... ik ga weer effe kijken...
Ik houd me ff stil pomtodomquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:42 schreef Iceage het volgende:
Frum als dat een foto van jezelf is pas dan wel op... er zijn een hoop gekken op internet aanwezig!
Yeahhhhhh hij doet hetquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké dan heb ik iets vergeten.....ooo wat erg
Dat wist ik niet. Thanks.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:51 schreef Cargamelk het volgende:
Nu ze toch een abbo heeft mag die avatar ook groter gemaakt worden
Is toch gewoon Marilyn Monroe ?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:50 schreef Iceage het volgende:
@:Frummelie Misschien verstandig om je plaatje te veranderen in iets neutraals. Bv foto van 1 van je katten. Begrijp me niet verkeerd ik vinnut een leuke foto die je nu hebt maar je kan er een hoop gedoe mee krijgen. (helaas)
Huh dus alleen bij iemand die nog geen abo heeft wat stomquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:58 schreef Iceage het volgende:
Wat @:Dotteke melde wist ik dus ook niet. Dat je alleen een abbo kan geven aan iemand die er geen heeft . Ik keek bij Jou Lovely maar dat kan dus niet. De keuze om het anoniem te doen wist ik ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh dus alleen bij iemand die nog geen abo heeft wat stom![]()
Mijn abo loopt eind deze maand af
Logisch .. anders kan je iemands abo veranderen van zeg **** naar bijv * sterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duhh !
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh dus alleen bij iemand die nog geen abo heeft wat stom![]()
Mijn abo loopt eind deze maand af
Ja idd ik vind het ook vreemd. Iemand die dus een basic abbo heeft kan je niet upgraden. En maar dm me maar als je abbo afgelopen is wat betreft de spoiler wel fijn. maar door je hulpvaardigheid hier met alle plezier hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat van * naar *** wel ging, maar dus ook nietquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:04 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Logisch .. anders kan je iemands abo veranderen van zeg **** naar bijv * ster
Tja dat klinkt logisch iddquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:04 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee je kan ook niet upgradenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat van * naar *** wel ging, maar dus ook niet
Dat kan toch makkelijk uitgeschakeld worden lijkt mij ? zijn vast wel topics over in de algemene FB.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:04 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Is een tijdje geweest dat je geen abo kon doneren aan een ander dus dit is alweer heel wat.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:06 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat kan toch makkelijk uitgeschakeld worden lijkt mij ? zijn vast wel topics over in de algemene FB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |