Als het goed is staat ze d'r op nu.... dank voor al je hulp..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Naar je afbeelding gaan op je mobiel klik je op het i iccontje, daar bewerken aanklikken
Als je android hebt..
O echt niet, ik ga even kijken of het veranderd is.quote:
Nope maar je hebt nu wel **** account dus je kan nu de advertenties uitzettenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als het goed is staat ze d'r op nu.... dank voor al je hulp..
Ik zie geen afbeeldingquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En je hebt een abo kado gekregen heb je dat gezien? Niet van mij hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het staat er wel Had even jou profiel gepakt Cargaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nope maar je hebt nu wel **** account dus je kan nu de advertenties uitzetten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het staat er wel Had even jou profiel gepakt Cargaom te laten zien wat er staat kan alleen bij iemand die geen abo heeft nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duhh !
[..]
Het staat er wel Had even jou profiel gepakt Cargaom te laten zien wat er staat kan alleen bij iemand die geen abo heeft nl
Laat maar had iets niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
[..]
Overheen gekeken. Ik was te snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou zeg gekkie, wat lief, dat hoeft toch helemaal niet maar ben er wel heel blij mee..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nope maar je hebt nu wel **** account dus je kan nu de advertenties uitzetten![]()
![]()
Je bent een schatje...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:30 schreef Iceage het volgende:
[..]
kijk eens bij je user plaatje. staan nu 4 **** dus je kan de advertenties nu uitzetten
Je weet waaraan je het te danken hebt he. Had ik ge dmed paar dagen terug. Dat ik genoten heb van je post in de FB van een reeks die ik toen niet volgdequote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou zeg gekkie, wat lief, dat hoeft toch helemaal niet maar ben er wel heel blij mee..
Dank je wel Iceage... lief..![]()
Huh dat is ook maf... ik ga weer effe kijken...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:32 schreef Lovely het volgende:
Maar je hebt nog geen UI/afbeelding Frummie
Nee helaas niet. jammer maar zou toch moeten gaan lukken vandaag nogquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:32 schreef Lovely het volgende:
Maar je hebt nog geen UI/afbeelding Frummie
Mssn ff een reboot doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Huh dat is ook maf... ik ga weer effe kijken...
Ja klopt....quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:33 schreef Iceage het volgende:
[..]
Je weet waaraan je het te danken hebt he. Had ik ge dmed paar dagen terug. Dat ik genoten heb van je post in de FB van een reeks die ik toen niet volgde
Uploaden en dan user icoon gebruiken aanklikken..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Huh dat is ook maf... ik ga weer effe kijken...
Oké dan heb ik iets vergeten...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uploaden en dan user icoon gebruiken aanklikken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |