Naar je afbeelding gaan op je mobiel klik je op het i iccontje, daar bewerken aanklikkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb een vraagje, ik ben met m'n avatar aant klooien gaat redelijk maar m'n bestandsnaam is te lang... iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar krijg?
Bedankt alvast....
Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat ze pc of laptop gebruikt voor FOK!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Naar je afbeelding gaan op je mobiel klik je op het i iccontje, daar bewerken aanklikken
Als je android hebt..
Haha ik zeg toch ook niet dat het iets met m'n nick te maken heeft... als ik de avatar wil plaatsen krijg ik....bestandsnaam is te lang... en ik ben een kneus met dit soort dingen hiquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:38 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bestandsnaam van je avatar heeft niets te maken met je nick .. kan en mag alles zijn tot 8 tekens
Nee ze zegt net dat ze op haar mobiel zitquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:41 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat ze pc of laptop gebruikt voor FOK!
Dan kort je de naam in ..tis simplequote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ik zeg toch ook niet dat het iets met m'n nick te maken heeft... als ik de avatar wil plaatsen krijg ik....bestandsnaam is te lang... en ik ben een kneus met dit soort dingen hi
Ik zit altijd op m'n mobiel te klooien...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:41 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat ze pc of laptop gebruikt voor FOK!
Hahaha echt?...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:42 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dan kort je de naam in ..tis simple
Ok heb ik gemist . hoe het op mobiel werkt weet ik niet daquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ze zegt net dat ze op haar mobiel zit
Klopt.....thnxquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ze zegt net dat ze op haar mobiel zit
De bestandsnaam, inclusief extensie, mag niet langer zijn dan 20 tekensquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:45 schreef Cargamelk het volgende:
Weet ook niks van mobiel maar als je bestandsnaam te lang is moet je die korter maken ..standaard is het 8 tekens .
Mobiel fokken vinnik echt h e l e m a a l niks. Ik gebruik alleen pc of laptop.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:45 schreef Cargamelk het volgende:
Weet ook niks van mobiel maar als je bestandsnaam te lang is moet je die korter maken ..standaard is het 8 tekens .
Nou hartstikke lief maar ik krijg net niet voor elkaar..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Naar je afbeelding gaan op je mobiel klik je op het i iccontje, daar bewerken aanklikken
Als je android hebt..
Jepquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je afbeelding in galerij staan?
tuulijk wel ... gaat goed komenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:50 schreef Frummelie het volgende:
Jullie zijn allemaal hartstikke lief, bedankt voor de hulp... maar Frummie krijgt het niet voor elkaar...
![]()
Nope, heb ik wel maar die staat al 3 jaar ergens boven... ik zit hier mobiel en met ipadquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:49 schreef Iceage het volgende:
[..]
kun je op bv op een laptop inloggen ?
Welke afbeelding wil je veranderen ? Misschien kan ik de naam wijzigen als je hem via deze site upload en stuurt via DMquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:50 schreef Frummelie het volgende:
Jullie zijn allemaal hartstikke lief, bedankt voor de hulp... maar Frummie krijgt het niet voor elkaar...
![]()
Maar ze weet niet hoe ze de naam moet wijzigen en een kortere naamquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:54 schreef Iceage het volgende:
Frum het gaat er om dat je een plaatje hebt van max 60x60 (dacht ik uit mijn hoofd) met een korte naam. Als je weet waar je dat opgeslagen hebt kan je die gebruiken en dan moet het lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |