Ik dacht waarom staat Jock met foto in de cosquote:

Waarom tokkie? Is een goed verzorgde jonge manquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
morguh![]()
![]()
nog een dagje tot tokkie Tyron oprot uit BB

Lenie is wegquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:30 schreef Lovely het volgende:
Er zitten sowieso geen tokkies in het huis..

Nee vind ik inderdaad ook nietquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:30 schreef Lovely het volgende:
Er zitten sowieso geen tokkies in het huis..

Gelukkig wel al was dat eerder een persoon die nogal aanwezig wasquote:

Die mogen van mij wel het huis uitquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee vind ik inderdaad ook niet
Al hebben do en ro wel behoorlijk grof taal gebruik in bepaalde situaties

Wat een gedoetjes weer allemaalquote:

naam inkorten bestand mag dacht ik max 60x60 pixels zijn. opslaan op pc die je gebruikt en dan naam wijzigen. ik dacht dat jpg bestandje het beste werkt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb een vraagje, ik ben met m'n avatar aant klooien gaat redelijk maar m'n bestandsnaam is te lang... iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar krijg?
Bedankt alvast....

Ik zit op m'n mobiel te klooien en heb de ballen verstand van bestandjes en dat soort ongein...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:35 schreef Iceage het volgende:
[..]
naam inkorten bestand mag dacht ik max 60x60 pixels zijn. opslaan op pc die je gebruikt en dan naam wijzigen. ik dacht dat jpg bestandje het beste werkt.

Bestandsnaam van je avatar heeft niets te maken met je nick .. kan en mag alles zijn tot 8 tekensquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb een vraagje, ik ben met m'n avatar aant klooien gaat redelijk maar m'n bestandsnaam is te lang... iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar krijg?
Bedankt alvast....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |