Naast Quote staat rapporteer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet nog niet eens hoe ik een tr moet zetten, nog nooit gedaan... hoe moet dat eigenijk haha, serieuze vraag hé...
Ik noem geen naam maar er was gister iemand behoorlijk de sfeer aan het bederven imo.En dat werd feilloos even opgepakt door Dot.Ik had hiervoor nogal snel de neiging om daar zelf op af te gaan met gevolg dat ik vakantie kreeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:59 schreef Frummelie het volgende:
Ik erger me ook nooit aan het gelul wat er tussen staat... gewoon lekker scrollen... maar ik snap dat sommige zich er wel aan ergeren want het is een blijft de cos natuurlijk..
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is op mobiel zeker anders, ik zie het namelijk niet...
Dat denk ik ook. Verwijs mensen ook altijd naar de sc het meeste wordt wel als sv neer gezet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik begin nu wel te begrijpen dat er mensen zijn die een soort van pure COS willen lezen.Maar er zijn ook streamverslagen en filmpjes.En de COS is toch een moment opname.Deze discussie zal altijd wel blijven.
Heb je dat al vaker proberen duidelijk te maken. Laat je niet meeslepen. Zet een tr er is altijd wel een mod die het oppakt. Maar we zijn er geen 24 uur.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik noem geen naam maar er was gister iemand behoorlijk de sfeer aan het bederven imo.En dat werd feilloos even opgepakt door Dot.Ik had hiervoor nogal snel de neiging om daar zelf op af te gaan met gevolg dat ik vakantie kreeg.
Zat ik net aan te denken.In UTO is dit ook al voorgesteld.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Verwijs mensen ook altijd naar de sc het meeste wordt wel als sv neer gezet.
Wat mij betreft hadden de cos en de sc wel in een gemogen. Maar denk dat andere het daar niet mee eens zouden zijn
Dezequote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is op mobiel zeker anders, ik zie het namelijk niet...
Ik heb het niet meegekregen was vroeg uit de cos... ja dat is hartstikke jammer, en ik begrijp je reaktie maar zo zonde dan ben je zelf het haasje..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik noem geen naam maar er was gister iemand behoorlijk de sfeer aan het bederven imo.En dat werd feilloos even opgepakt door Dot.Ik had hiervoor nogal snel de neiging om daar zelf op af te gaan met gevolg dat ik vakantie kreeg.
Die vond ik an sich wel ontopic.Had ze het specifieke ras maar moeten noemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:13 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het soms erg lastig om een harde grens tussen off en ontopic te vinden. Gisteren had Sabeau het over een hondenras waarvan ze niet op de naam kon komen, ik wel, dus gepost,vervolgens iets over problemen bij deze honden net de snuit en toen ging het 2 a 3 berichten lang over de problemen met het doorfokken. Was het op dd streams? Eh ja, eigenlijk wel, maar was het dusdanig van belang dat het ontopic bleef? Nee eigenlijk niet. Het werd een COS gesprek van 5 a 7 minuten nav 1 losse opmerking van 3 seconden.
Dus waar ligt dan de on en off grens
Ja maar wanneer gaat dat dan weer offtopic? Ze hadden het over mogelijke problemen bij ras X. Alleen konden zij er niet op komen. Ik wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vond ik an sich wel ontopic.Had ze het specifieke ras maar moeten noemen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar wanneer gaat dat dan weer offtopic? Ze hadden het over mogelijke problemen bij ras X. Alleen konden zij er niet op komen. Ik wel.![]()
Meestal hou ik het dan maar bij 2 of 3x reageren er over in de hoop dat @:Dotteke dat door de vingers ziet
Zag ze vroeger wel regelmatig bij ons op de manege.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die jaMet hun verdrukte hersentjes
Morguh heer Jockariquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |