Oké dank je.... ik ga effe pielen..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke afbeelding wil je veranderen ? Misschien kan ik de naam wijzigen als je hem via deze site upload en stuurt via DM
https://postimages.org/nl/
Op pc windows rechtermuisknop. naam wijzigen. Op mobiel weet ik niet. Ik gebruik mobiel alleen om te bellen whatsappen navigatie en aantal apps. ik FOK! er nooit mee.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ze weet niet hoe ze de naam moet wijzigen en een kortere naam
Mobiel weet ik wel, alleen heb ik androidquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:57 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op pc windows rechtermuisknop. naam wijzigen. Op mobiel weet ik niet. Ik gebruik mobiel alleen om te bellen whatsappen navigatie en aantal apps. ik FOK! er nooit mee.
Op degene zijn naam klikken dan kom je op degene z'n profiel daar staat hetquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Iceage het volgende:
Hoe doe ik iemand een abbo kado kon vroeger door op Usericon te klikken nu niet meer.
Juist .. android is een enigma voor mijquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:57 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op pc windows rechtermuisknop. naam wijzigen. Op mobiel weet ik niet. Ik gebruik mobiel alleen om te bellen whatsappen navigatie en aantal apps. ik FOK! er nooit mee.
Dank je.. Tis geluktquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op degene zijn naam klikken dan kom je op degene z'n profiel daar staat het
Oh op poppetje klikken dus waar ook dm/pm staat etc
Ik heb wel een androidversie 14 phone maar als ik bv met fotoos of videos of bestanden wil klooien zet ik ze eerst over naar pc, dan bewerken en dan zet ik ze daarna weer terug.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:02 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Juist .. android is een enigma voor mij
Vind je die niets aan, dat heb ik met Ashley vreselijk vind ik haarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:22 schreef Iceage het volgende:
Goedemiddag ,
Ner uurtje wakker (nachtdiensten)
Mijn super leuke intelligente schildpadkleurige Poes van 16 jr net medicatie druppels gegeven (schildklier te snel) (kan gelukkig door het vlees heen ) dus geen ellende met dwang.
Heel fijn weekend allemaal.
Ik ga BB misschien weer volgen als Basiri en Ronahi eruit zijn.
Take Care.
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:23 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hebben we op Fok! gelukkig geen last van
Dat heb ik met Tom.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je die niets aan, dat heb ik met Ashley vreselijk vind ik haar
Zet vaak mijn streams uit om haar
Ik ook niet hoor, en als ik moet modden op mobiel vind ik het helemaal een rampquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:47 schreef Iceage het volgende:
[..]
Mobiel fokken vinnik echt h e l e m a a l niks. Ik gebruik alleen pc of laptop.
ANders zet je je afbeelding die je als UI wil hier ik weet zeker dat iemand hem voor je goed kan maken. Dan kan je hem zo van hier weer opslaanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:50 schreef Frummelie het volgende:
Jullie zijn allemaal hartstikke lief, bedankt voor de hulp... maar Frummie krijgt het niet voor elkaar...
![]()
Naar zijn of haar profiel gaanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:59 schreef Iceage het volgende:
Hoe doe ik iemand een abbo kado kon vroeger door op Usericon te klikken nu niet meer.
Netjes en je hebt haar een abo geven, wat liefquote:
Jij hebt al abbo anders gaf ik jou er ook eenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes en je hebt haar een abo geven, wat lief
Dat is liefquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:19 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jij hebt al abbo anders gaf ik jou er ook een![]()
LIgt er aan wat je gekozen hebt, je kan het anoniem doen of kenbaar.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:20 schreef Iceage het volgende:
Ben benieuwd of ze het doorheeft . (krijg je daar een melding van ?)
Die keuze heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LIgt er aan wat je gekozen hebt, je kan het anoniem doen of kenbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |