Bijna 20 euro per week.Kan ik ook wel anders besteden.En ja gezondheid is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk werkt het op deze manier voor jou.
O dacht dat jij slijtage hadquote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goed zo...![]()
Neej drol ik bedoel slijtage van je zweepje...
Ik kon best pittig een wijntje drinken met vriendinnen of alleen thuis na een dag keihard werken... ik dronk in de zomer altijd wit en in de winter rood.. en nu nog heeeeeel af en toe met de meiden.. maar dat is 3 keer per jaar ofzo...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]Goed hoor
Ik rook al 14 jaar niet meer dit jaar in april en drinken doe ik nu zo 5 jaar geloof ik niet meer. Dronk niet veel af en toe bij het uit eten gaan een glaasje.
Heb wel tijden gehad dat er een fles per dag door ging maar dat al 15 jaar niet meer.
Heel af en toe dronk in een glasje wijn thuis. Nadeel is dat je een fles niet al te lang kunt bewaren en je dus weer een paar avonden 1 glas per avond dronk en dat wilde ik niet. Het gekke is dat ik altijd rode wijn dronk en toen ik af en toe een glaasje ging drinken alleen nog wit![]()
Dus toen gekozen voor alleen als ik uit eten ga.
Maar ook dat doe ik nu al een paar jaar niet meer
Jahhhh...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat jij slijtage had![]()
Gelukkig is het mijn zweepje maar![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:00 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen.
Test
[ link | afbeelding ]
Goedemorgen...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:00 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen.
Test
[ link | afbeelding ]
In de zomer meestal rosé.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kon best pittig een wijntje drinken met vriendinnen of alleen thuis na een dag keihard werken... ik dronk in de zomer altijd wit en in de winter rood.. en nu nog heeeeeel af en toe met de meiden.. maar dat is 3 keer per jaar ofzo...
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ben even naar zweepjes aan het kijken.Bij een ruitershop zijn ze veel goedkoper dan bij bijv. Easytoys
Gyazo hier.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:02 schreef Iceage het volgende:
Dotteke beterschap.
Ik gebruikte altijd tinypic maar die w plaatjes op forum wegebsite was ineens vort. Alle geuploade plaatjes op forum weg.
Zijn exact dezelfde zweepjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:
[..].. dat klinkt heel logisch...
Lekker bezig.Dit is je laatste post.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:06 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke wil jij m'n laatste post repareren... alvast bedankt..
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:06 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke wil jij m'n laatste post repareren... alvast bedankt..
Lijkt bijna wel een fotoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:10 schreef Iceage het volgende:
Er is een schilderij hier gearriveerd.
Heb ik via catawiki gekocht (veeeels te goedkoop) ben er erg blij mee. Ik moet hem nog opspannen en in een frame zetten. Komt uit italie. Afm 70x50 cm. De maker heeft er 140plus uur werk inzitten.Had absouut niet verwacht dat mijn bod winnend zou zijn.![]()
[ link | afbeelding ]
Easytoys hé...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn exact dezelfde zweepjes.[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker bezig.Dit is je laatste post.
Hahahaha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |