Nee ik moet douchen want om 13:30 ben ik uitgenodigd bij vrienden om het Chinese nieuwjaar te vieren met een lunch.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik neem aan dat iedereen meedoet, dus ik heb maar meteen een hele pot gezet.
Finland en daarna Sanremo. Iets anders alleen als Finland heel lange pauzes heeftquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
Maar jongens gaan we tussen 20 en 22 uur kijken naar enkel Finland of , Finland en Letland en eventueel andere shows (heats, Sanremo)?
*Netjes met de ogen dicht een kopje thee de douchecabine inschuiftquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik moet douchen want om 13:30 ben ik uitgenodigd bij vrienden om het Chinese nieuwjaar te vieren met een lunch.
Oh je mag wel kijken hoor, ik douche altijd gewoon gekleedquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
*Netjes met de ogen dicht een kopje thee de douchecabine inschuift
Slim, dan zijn je kleren ook meteen schoonquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh je mag wel kijken hoor, ik douche altijd gewoon gekleed
* Schenkt een glas inquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik was in een random winkel en hoorde daar een nummer van De Mosselman. Dat had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik was even in het winkelcentrum en daar hoorde ik Miss You van Jeremie Markiese (Belgie 2022). Ik loop het centrum uit en hoor ik Burning Daylight door de speakers. De winkelmuziek stond volgens mij op thema 'Random ESF nummers'
Was je in Scheveningen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was in een random winkel en hoorde daar een nummer van De Mosselman. Dat had ik niet verwacht
Nee, Amsterdam!quote:
Dan kun je een vaasje tulpen meenemen.quote:
Het zal nu wel op zijn hèquote:Op zaterdag 10 februari 2024 12:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, maar nieuwe is zo gezet natuurlijk.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar nieuwe is zo gezet natuurlijk.
Keek je in de spiegel?quote:
Misschien ook wel een ijsbeer in een zeer overtuigend mensenkostuumquote:
Ik ken het niet, maar bravo! Altijd in je geloofd!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben zojuist Hitster gespeeld. Ik heb dik gewonnen.
Ik las Hitler en was even vertwijfeld over je enthousiasme.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
Dat las ik ook. Misschien een soort Risk waarbij degene wint, die de in de winter de Sovjet Unie wel weet te veroveren.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las Hitler en was even vertwijfeld over je enthousiasme.
Oh dat klinkt wel als een goed spel op zich!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat las ik ook. Misschien een soort Risk waarbij degene wint, die de in de winter de Sovjet Unie wel weet te veroveren.
Oh leuk! Dat doen wij de laatste tijd ook wel vaak met vrienden. Deed je de gewone of de guilty pleasure versie?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:15 schreef Arizona het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |