quote:De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekrane en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongenformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.
Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.
Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.
Verspreidt complottheorien
Geruchten bevestigd: Vladimir Poetin laat zich interviewen door omstreden presentator Carlson
Aangepast 6 februari 2024 21:08
Vladimir Poetin en de Amerikaanse presentator Tucker CarlsonBeeld Editorial / AFP
De conservatieve Amerikaanse presentator Tucker Carlson gaat de Russische president Vladimir Poetin interviewen. Daarmee worden geruchten die de afgelopen dagen steeds hardnekkiger werden, bevestigd. Carlson gaat het interview delen via zijn eigen kanaal Tucker on X op het socialmediaplatform X.
De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekrane en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongenformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.
Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.
Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.
Carlson deelde steeds vaker complottheorien in zijn goed bekeken tv-programma's, wat de Fox-directie op een gegeven moment te veel werd. Een van de complottheorien die hij veelvuldig verspreidde, is die over omvolking: de samenzweringstheorie die ten onrechte beweert dat niet-witte mensen naar de VS worden gebracht om witte kiezers te vervangen.
Eerder al noemde Amerika-correspondent Erik Mouthaan een dergelijk interview Tuckers grote droom. "Op X heeft hij dan ook gezegd dat hij dit interview al heel lang wil."
Zo'n interview zou hem op dit moment ook goed van pas komen, vervolgt Mouthaan. "Tot voor kort was hij nog een beroemde tv-presentator met dagelijks ruim 3 miljoen kijkers, maar nu is hij afgezakt naar de randen van de complottheorien." Het zou dus kunnen dat hij zich met dit interview weer in de kijker wil spelen.zbronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel een eigen topic waard. Carlson is een premier league leugenaar, maar heeft wel een relatief grote groep fans die alles wat hij zegt voor waarheid aannemen. Zeker met het hoog op de verkiezingen in de VS volgend jaar is dit erg interessant en tevens zorgwekkend om te volgen. Putin krijgt om zijn vergif rechtstreeks in de hoofden van ik vermoed voornamelijk maga figuren te injecteren.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Wat denk jij dat die sancties kunnen gaan zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:50 schreef Starhopper het volgende:
Ik wil niemand de mond snoeren? Sancties tegen Carlson is wat anders dan de mond snoeren.
Ik ben blij dat u daar naar vraagt Mr. Carlson want daar hadden wij dus niets mee te maken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:51 schreef Lichtloper het volgende:
Zeer benieuwd wat deze journalist gaat vragen over de slachtpartij in Bucha.
Dat kan vanalles zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat denk jij dat die sancties kunnen gaan zijn?
Ik ben benieuwd hoe erg het interview geknipt en geplakt gaat zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ben blij dat u daar naar vraagt Mr. Carlson want daar hadden wij dus niets mee te maken.
Nou volgens mij is dat van tevoren wel besproken wat hij wel of niet mag vragen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe erg het interview geknipt en geplakt gaat zijn.
Daar kun je vaak al wat uit opmaken.
Ja dat denk ik ook.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:57 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Nou volgens mij is dat van tevoren wel gesproken wat hij wel of niet mag vragen.
Russisch. Want Rusland is superieur. Zal wel met een tolk zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Weten we ook al of het in het Russisch zal zijn of zal hij Engels spreken.
Hebben we hem wel eens publiekelijk Engels horen spreken?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Russisch. Want Rusland is superieur. Zal wel met een tolk zijn.
Nee. Maar hij kan het wel. Vloeiend zelfs.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hebben we hem wel eens publiekelijk Engels horen spreken?
Niet dat ik kan heugen eigenlijk.
quote:
Terwijl ie uit het raam kijktquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Of een kopje poloniumthee.
Mijmerend over een Euraziatisch rijk of een multipolaire wereld.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Terwijl ie uit het raam kijkt
Hij verstaat en spreekt het. Doet er alleen nooit wat mee. Iets wat ik dan wel weer snap van de man.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hebben we hem wel eens publiekelijk Engels horen spreken?
Niet dat ik kan heugen eigenlijk.
In het openbaar spreekt hij Russisch. Dat is een teken van nationale trots en soevereiniteit, vooral op het wereldtoneel waar Engels de dominante taal is. Door Russisch te spreken, benadrukt Poetin de onafhankelijkheid en culturele identiteit van Rusland.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij verstaat en spreekt het. Doet er alleen nooit wat mee. Iets wat ik dan wel weer snap van de man.
Ben wel benieuwd of hij de afgelopen jaren met verschillende Amerikaanse presidenten in n op n gesprekken wel Engels heeft gesproken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij verstaat en spreekt het. Doet er alleen nooit wat mee. Iets wat ik dan wel weer snap van de man.
Dat oortje is voor Spotify, kan ie Ruzzische hardbass luisterenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of hij de afgelopen jaren met verschillende Amerikaanse presidenten in n op n gesprekken wel Engels heeft gesproken.
Of dat dan n van de twee toch een oortje in heeft.
Hoe klinkt die man in het Engels.
Bijna net zo goed Engels als Mark Rutte.quote:
Op zich is dit wel interessant, want er zijn dus echt mensen die denken en anders heel erg hopen, dat Putin eigenlijk een aardige man is en dat het Westen hem onterecht neerzet als een dictator die zijn oppositie vermoord.quote:
Dit is gewoon objectieve journalistiek. Complotdenker!quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:17 schreef Ali_boo het volgende:
Hoop op een soortgelijk interview eerlijk gezegd
[ twitter ]
Dit soort gedrag zal namelijk de paranoia alleen maar verder voeden dat Tucker idd een werknemer van de Kremlin is
Wat heb je vandaag gegeten, broodje met kaas? Omg dat soooo amazing !!!! En dat die dan begint te giechelen als een 14-jarig tienermeisje, op elke antwoord dat die terugkrijgt
En dat die hem de hele avond, net zo liefdevol blijft aankijken als deze dame van het interview
[ afbeelding ]
Mocht dat allemaal uitkomen dan halen we min 50 delen, gegarandeerd
Ik meen het trouwens oprecht, geen cynisme van mijn kant.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dit is gewoon objectieve journalistiek. Complotdenker!
Eventuele sancties hebben natuurlijk als uiteindelijk doel wel om hem de mond te snoeren, en belangrijker nog, een signaal af te geven naar andere journalisten dit vooral uit hun hoofd te laten. Op voorhand de mond te snoeren dus op straffe van je vrijheid gedeeltelijk verliezen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:50 schreef Starhopper het volgende:
Ik wil niemand de mond snoeren? Sancties tegen Carlson is wat anders dan de mond snoeren.
Prima maatregel tegen de (pro-)Russische vijfde colonne.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Eventuele sancties hebben natuurlijk als uiteindelijk doel wel om hem de mond te snoeren, en belangrijker nog, een signaal af te geven naar andere journalisten dit vooral uit hun hoofd te laten. Op voorhand de mond te snoeren dus op straffe van je vrijheid gedeeltelijk verliezen.
We staan op het randje van oorlog. Journalisten verliezen wat mij betreft de status van journalist zodra ze opzettelijk valse propaganda van de vijand verspreiden. Er zijn geen 'twee kanten' aan dit verhaal, anders dan dat het goed tegen kwaad is.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Eventuele sancties hebben natuurlijk als uiteindelijk doel wel om hem de mond te snoeren, en belangrijker nog, een signaal af te geven naar andere journalisten dit vooral uit hun hoofd te laten. Op voorhand de mond te snoeren dus op straffe van je vrijheid gedeeltelijk verliezen.
quote:
niemand denkt dat, Carlson is nota bene groot fan van de dictator in kwestie, die gaat echt niet lastig zitten doenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:49 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die echt oprecht denken dat de dictator van Rusland zich kritisch gaat laten bevragen door een Westerse journalist in tijden van oorlog. Dan ben je simpel hoor.
Je kan ook op X kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Heb je een account op tuckercarlson.com dan?
Heeft Putin zijn benen laten verlengen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
Moest stiekem wel lachen![]()
[ twitter ]
Ik zie geen ramen in de kamer dat ziet er wel veilig uit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
Moest stiekem wel lachen![]()
[ twitter ]
Denk dat die een te kleine broek aan heeft?quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:45 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Heeft Putin zijn benen laten verlengen?
Vermoed dat het interview buiten het Kremlin is gehouden. Herken werkelijk niets aan de achtergrondquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik zie geen ramen in de kamer dat ziet er wel veilig uit.
Woon je daar in de buurt dan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Denk dat die een te kleine broek aan heeft?
Check zijn sokken
[..]
Vermoed dat het interview buiten het Kremlin is gehouden. Herken werkelijk niets aan de achtergrond
De vragen zullen vantevoren besproken worden, er zullen uiteraard geen Rusland-kritische vragen zijn, er zullen wel NAVO-kritische vragen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe erg het interview geknipt en geplakt gaat zijn.
Daar kun je vaak al wat uit opmaken.
Heb je een gifje?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die kop van Tucker tijdens Vlads geschiedenisles wordt een meme
Ik hield het geen 2 minuten vol.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:08 schreef Document1 het volgende:
Na 2 minuten is het wel duidelijk dat hier ontzettend in geknipt is. Jammer.
Voiceover vertalingen zijn soberso waardeloosquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:08 schreef Alpha0 het volgende:
niet leuk dit, 30 minuten geschiedenis les met een engelse voice over
Dat was ook wel de Max. Ben benieuwd wat voor ziektes experts nu weer herkennen in putin zijn manier van doen.quote:
Misschien krijgen we nog een samenvatting de komende dagen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja, C-Span is er verkwikkend bij
Ben afgehaakt, was iedereen hier nou zo bang voor
maakt met terugwerkende kracht de paniek van sommige users in dit topic wel erg grappigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik begrijp nu waarom iedereen zo bang was dat Russische propaganda zomaar vrij het westen in zou stromen.
Door dit gort en gortdroge verhaal van Poetin kantelt in het westen massaal de publieke opinie
De paniek was terecht.
geef het even, heb je ze straks op twitter in alle talenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:17 schreef Origami94 het volgende:
Is er een versie in originele taal met ondertiteling?
Amerikanen kunnen niet lezen of zijn er te lui voor.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Voiceover vertalingen zijn soberso waardeloos![]()
Wat is er mis met gewoon ondertiteling?
van alle dingen is dat wel het belangrijkste jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben inmiddels aangekomen bij WOII in de geschiedenisles. Nog steeds niet duidelijk waarom Russen vrouwen in Oekrane moeten verkrachten.
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
van alle dingen is dat wel het belangrijkste ja
spoiler: is helaas aan de orde van de dag in elk conflictgebied, in overgenomen of kapot gemaakte gebieden, gevangenen en ander soorten slachtoffers die dit overkomt door de hand van strijdmachten
Had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is wel weer classic Putin zullen we maar zeggen.
Natuurlijk niet.quote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is wel weer classic Putin zullen we maar zeggen.
Dat dan weer wel, en welbespraakter ook als ik de vertaling mag gelovenquote:
Joh? Had jij een open interview verwacht dan met Poetin?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:42 schreef cosmosis het volgende:
Precies randomly 1 minuut gekeken om te constateren dat het compleet in scene is gezet en totaal niets nieuws wordt gezegd, wat een kansloze exercitie
Nou ja stille hoop tegen beter inquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh? Had jij een open interview verwacht dan met Poetin?
dit is eigenlijk nog triester dan alles geloven wat er daar wordt gezegdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:42 schreef cosmosis het volgende:
Precies randomly 1 minuut gekeken om te constateren dat het compleet in scene is gezet en totaal niets nieuws wordt gezegd, wat een kansloze exercitie
Had ook op meer gehoopt, maar helaas.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:44 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou ja stille hoop tegen beter in
Joah, goed plan... Die zeggen net zoveel niksquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien kan hij mee met een van deze meneren bij het volgende bezoek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb tot nu toe alles al eerder gehoord, wat heb jij als nieuw nieuws ervaren tijdens dit gesprek?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit is eigenlijk nog triester dan alles geloven wat er daar wordt gezegd
jij wist alles al?
ik vond het geschiedenislesje wel leuk om te beginnen, zaten wat namen in die ik niet kendequote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:49 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alles al eerder gehoord, wat heb jij als nieuw nieuws ervaren tijdens dit gesprek?
lachen dat putin, die perfect engels spreekt en dus ongetwijfeld ook verstaat, netjes wacht op een vertaling (zogenaamd) om wat extra tijd te winnen voor elk antwoordquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:51 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste bijdrage voor vandaag![]()
[ twitter ]
Wat wel grappig is, het onderdanige handje van Rutte hier waarbij Xi eigenlijk om moet lachen.. En waar Biden wel een echte hand geeft en eigenlijk met zijn duim bovenop aangeeft "ik ben niet onderdanig".. Wel kudo's voor dat.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien kan hij mee met een van deze meneren bij het volgende bezoek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh ja, de theorie van beta mannen dat dominantie wordt bepaald door het schudden van handen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, het onderdanige handje van Rutte hier waarbij Xi eigenlijk om moet lachen.. En waar Biden wel een echte hand geeft en eigenlijk met zijn duim bovenop aangeeft "ik ben niet onderdanig".. Wel kudo's voor dat.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:32 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ach, ja. Extreem rechts aanbid succesvolle dictators, want dat zouden ze zelf ook doen, als ze de kans kregen.
Water is nat.
jouw internet is kapot?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:34 schreef Origami94 het volgende:
Tucker had een interview beloofd zonder bewerkte frames.
Is dit gelukt?
Het werkt hetzelfde als een reclamespot opnemen. Dat is wat ze allebei altijd doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:34 schreef Origami94 het volgende:
Tucker had een interview beloofd zonder bewerkte frames.
Is dit gelukt?
Doen we ook, hoef je niet aan mee te doen als je geen beta bent. Neemt niemand je kwalijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:34 schreef stalybridge het volgende:
[..]
oh ja, de theorie van beta mannen dat dominantie wordt bepaald door het schudden van handen.
Voor alfa-mannen is alles een competitie, dus wat is het verschil?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:34 schreef stalybridge het volgende:
[..]
oh ja, de theorie van beta mannen dat dominantie wordt bepaald door het schudden van handen.
Wie gaat de silver back gorilla plaatsen als baas!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:52 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Voor alfa-mannen is alles een competitie, dus wat is het verschil?
Analfabetenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Voiceover vertalingen zijn soberso waardeloos![]()
Wat is er mis met gewoon ondertiteling?
In ieder geval scherper en helderder van geest. Maar daar is weinig voor nodig.quote:
Zal niet elke vraag al lang en breed besproken en beoordeeld zijn? Plus al voorgekauwde antwoorden?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lachen dat putin, die perfect engels spreekt en dus ongetwijfeld ook verstaat, netjes wacht op een vertaling (zogenaamd) om wat extra tijd te winnen voor elk antwoord
een artikel over het interview gekeken?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Net een artikel over het interview gekeken. Carlson mag wmb een vervolging tegemoet zien. Je zo laten misbruiken als propaganda kanaal voor een vijandige natie die momenteel verwikkeld is in een oorlog met een bevriende natie is schandalig en misdadig.
Waarom zou je in vredesnaam altijd in gesprek moeten gaan met discutabele mensen? Eerzucht en prestatiedrang? Wat zijn dat nou weer voor waarden?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een artikel over het interview gekeken?
als mediamaker moet je toch altijd ja zeggen tegen een gesprek met zo'n figuur?
als je enige vorm van eerzucht en prestatiedrang hebt, tenminste
hij stapt lijkt mij morgen in het vliegtuig als hij bij Xi, Jong-Un of een andere despoot mag aanschuiven voor een uniek 2 uur durend gesprek
maar jij wil graag dat hij wordt vervolgd?
als mediamaker/journalist in gesprek gaan met wereldleiders, verkrachters, kleine of grote boefjes, misselijkmakende figuren is niet misdadigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam altijd in gesprek moeten gaan met discutabele mensen? Eerzucht en prestatiedrang? Wat zijn dat nou weer voor waarden?
Je hebt nu een vijandig staatshoofd een podium gegeven om de publieke opinie binnen jouw eigen land te benvloeden met mogelijk enorme gevolgen voor de burgers in Oekrane en wellicht zelfs wereldwijd. Ja, dat is misdadig.
Eng he? Die vrijheid.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Net een artikel over het interview gekeken. Carlson mag wmb een vervolging tegemoet zien. Je zo laten misbruiken als propaganda kanaal voor een vijandige natie die momenteel verwikkeld is in een oorlog met een bevriende natie is schandalig en misdadig.
Het is inderdaad zeker eng dat misdadigers podia krijgen om zichzelf te whitewashen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als mediamaker/journalist in gesprek gaan met wereldleiders, verkrachters, kleine of grote boefjes, misselijkmakende figuren is niet misdadig
maar daar mag je anders naar kijken natuurlijk, wel een beetje eng is dat dan
Vrijheid is een mooi goed, maar vrijheid gebruiken; om een man te promoten die zijn eigen volk, en dat van een ander soeverein land totaal geen vrijheid gunt is ziekelijk.quote:
Mwah, vervolging....geen idee wat hier volgens de letter der wet niet aan zou mogen. Vrijheid om als journalist je werk te doen, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
je bent vooral een beetje de weg kwijt dat als media personen in gesprek gaan met mensen dat dan 'promoten' isquote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vrijheid is een mooi goed, maar vrijheid gebruiken; om een man te promoten die zijn eigen volk, en dat van een ander soeverein land totaal geen vrijheid gunt is ziekelijk.
Exact. Hij heeft zelf al aangegeven een entertainer te zijn dus het argument dat het enige journalistieke waarde met zich meebrengt vervalt. Dan resteert dat je een podium geeft aan n van de grootste oorlogsmisdadigers om zichzelf vrij te pleiten van blaam. Normaliter ben ik een groot voorstander van mensen laten lullen in de rondte en de mensen zelf te laten beslissen wat ze met de informatie willen doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, vervolging....geen idee wat hier volgens de letter der wet niet aan zou mogen. Vrijheid om als journalist je werk te doen, dat soort dingen.
Waarbij 'journalist' uiteraard tussen meer aanhalingstekens staat dan het aantal korrels zand in Scheveningen, maar dat spreekt voor zich
Zeker, maar je beseft niet dat het vooral Rusland is die dat nooit zou doen omdat ze alleen een spreekpop willen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:05 schreef aTypisch het volgende:
Als iemand van de NOS, RTL of Wilfred Genee de kans zou krijgen dan zouden die toch ook gewoon naar Putin moeten afreizen voor het verhaal?
Alleen als men (NOS, RTL) de vrijheid krijgt over alles te spreken met Poetin.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:05 schreef aTypisch het volgende:
Als iemand van de NOS, RTL of Wilfred Genee de kans zou krijgen dan zouden die toch ook gewoon naar Putin moeten afreizen voor het verhaal?
Waarom? In de VS noemen ze zoiets presidentile verkiezingen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vrijheid is een mooi goed, maar vrijheid gebruiken; om een man te promoten die zijn eigen volk, en dat van een ander soeverein land totaal geen vrijheid gunt is ziekelijk.
Inmiddels delen gezien, geen enkele echte kritische vraag.. Of doorgaan over eerdere opmerkingen van Putler die zegt geen andere landen te winnen binnen vallen; staat namelijk in schril contrast op eerde uitspraken vanuit Moskou.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bent vooral een beetje de weg kwijt dat als media personen in gesprek gaan met mensen dat dan 'promoten' is
heb je het interview gekeken?
soeverein land genot, dat zegt niks in de wereld politiek
wij als nederland zitten en zaten zelfs jaren in allerlei 'soevereine landen', maar dan was het voor de goede zaak natuurlijk
haha grappigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Alleen als men (NOS, RTL) de vrijheid krijgt over alles te spreken met Poetin.
Carlson is geen journalist maar een hoer van het Kremlin.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haha grappig
zelfs met normale nederlandse politici spelen ze bij een mooi exclusief interviewtje al mee met de regels die vooraf door persvoorlichters worden opgesteld
maar ben benieuwd welke vragen je hebt gemist bij carlson, die vooral gewoon zijn murikaanse publiek wil bedienen
helaas, ook jij kan de moderne grote politieke spelers niet loskoppelen van een gevallen en afgemaakte duitse leider die bijna 80 jaar geleden leefdequote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:09 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Inmiddels delen gezien, geen enkele echte kritische vraag.. Of doorgaan over eerdere opmerkingen van Putler die zegt geen andere landen te winnen binnen vallen; staat namelijk in schril contrast op eerde uitspraken vanuit Moskou.
Op onze daden in die landen was dan ook genoeg kritiek, en daar zit het verschil. Hier mag je die mening hebben; in Rusland mag je blij zijn dat je "maar" in de gevangenis beland..
welke vragen heb je gemist?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:11 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Carlson is geen journalist maar een hoer van het Kremlin.
Ah de standaard reactie van een Putler fan die inziet dat ie eigenlijk onzin aan het verkopen is. Ik denk dat jezelf meer succes nodig gaat hebben met de toekomstquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
helaas, ook jij kan de moderne grote politieke spelers niet loskoppelen van een gevallen en afgemaakte duitse leider die bijna 80 jaar geleden leefde
treurig en niet geheel onvoorspelbaar met zo'n UI en totale non-argumenten
wel schattig
sterkte met de toekomst, gaat lastig worden voor je
ik ben geen fan van putinquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ah de standaard reactie van een Putler fan die inziet dat ie eigenlijk onzin aan het verkopen is. Ik denk dat jezelf meer succes nodig gaat hebben met de toekomst
Linda de Mol was ook zeer kritisch tegen Borsato.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 04:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Historisch interview, beetje vergelijkbaar met het interview van Humberto Tan bij Marco Borsato thuis.
Ja hele integere man.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:29 schreef KoosVogels het volgende:
Wie benieuwd is hoe het interview is ontvangen in wappierechtse kringen:
[ twitter ]
Wie zijn deze enge mensen toch, die reacties eronder ook. Waren dit in de jaren 30/40 dezelfde griezels die zich aansloten bij de NSB?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:29 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wie zijn deze enge mensen toch, die reacties eronder ook. Waren dit in de jaren 30/40 dezelfde griezels die zich aansloten bij de NSB?
Altijd bijzonder om te zien hoe diep de zelfhaat jegens het westen zit bij deze mensen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:29 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Ik ga de beelden niet bekijken, dat is niet nodig. Jij gaat als troll roepen dat ik er dan niet over mag oordelen, maar dat kan wel. De uitkomst van dit interview staat vooraf al vast: Het is bruikbaar voor Carlson en Poetin. Ik weet wie Tucker Carlson is, een voormalige rat van FOX zonder enige principes, die een zogenaamd kritisch interview met een dictator houdt. Journalisten die cht een kritisch interview zouden willen houden met Poetin, krijgen never nooit toestemming. Kritische journalisten uit Rusland zelf gaan simpelweg naar de gevangenis of worden vermoord.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Heeft Tucker zojuist WW3 voorkomen?
Is al een tijdje bezig toch.quote:
Is de paus katholiek?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:40 schreef xpompompomx het volgende:
Heeft Tucker zojuist zijn bibs gespreid voor Poetin?
Dit zijn toch gewoon betaalde ruslandtrollen, niet? Dat taalgebruik ligt er zo dik bovenop.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:29 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Afgaande op de afgelopen tien jaar.. ben ik bang dat we heel veel totaaldebielen hebben....quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Leuk propaganda verhaaltje afgestoken door een bloeddorstige oorlogsmisdadiger die een of andere gevallen useful idiot gevonden heeft die 0 kritische vragen stelt maar als stropop voorgeprogrammeerde vragen opdreunt.
Als iemand hierom van mening zou veranderen en stopt met Rusland als gewelddadige agressor te zien dan is diegene natuurlijk een totaaldebiel.
Ho ho, niet jegens alles in het westen he. De subsidies, uitstekende infrastructuur en al dat soort zaken gebruiken ze natuurlijk wel optimaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Altijd bijzonder om te zien hoe diep de zelfhaat jegens het westen zit bij deze mensen.
Betaalde accounts volgens mij.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wie zijn deze enge mensen toch, die reacties eronder ook. Waren dit in de jaren 30/40 dezelfde griezels die zich aansloten bij de NSB?
En de vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho ho, niet jegens alles in het westen he. De subsidies, uitstekende infrastructuur en al dat soort zaken gebruiken ze natuurlijk wel optimaal.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Het interview in een notendop:
[ link | afbeelding ]
Dank voor de samenvatting! Dan hoef ik dus niet te kijken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:53 schreef Scorpie het volgende:
Het interview in een notendop:
[ link | afbeelding ]
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon betaalde ruslandtrollen, niet? Dat taalgebruik ligt er zo dik bovenop.
"Ik heb geluisterd, bijna ademloos, tot het einde …..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:29 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Blijft wel vervelend. Ik had twee van dergelijke collega's, dat waren (en zijn) gewoon oprecht vriendelijke mensen waar je over serieuze persoonlijke zaken hele goede gesprekken mee kunt voeren, maar die ook helemaal in die wappiewereld zijn gevallen dus je moet lk mogelijk gevoelig onderwerp koste wat het kost vermijdenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maar ik heb een tante die ook zo lult, die beschouwt Poetin ook als een held en ziet onze eigen leiders als het ultieme kwaad. Tijdens de coronacrisis is die diep in de wappiefuik gezwommen.
Over twee weken verjaardag van m'n moeder. Dat wordt vast een weer dolle boel.
Geweldige uitvinding dat social media. Elke dorpsgek kan elkaar nu ontmoeten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maar ik heb een tante die ook zo lult, die beschouwt Poetin ook als een held en ziet onze eigen leiders als het ultieme kwaad. Tijdens de coronacrisis is die diep in de wappiefuik gezwommen.
Over twee weken verjaardag van m'n moeder. Dat wordt vast een weer dolle boel.
Echt zo gnant die reacties.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:29 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Hou het contact kort en werk gerelateerd. Verder negeren die lui. Voor persoonlijke gesprekken heb je vriendenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijft wel vervelend. Ik had twee van dergelijke collega's, dat waren (en zijn) gewoon oprecht vriendelijke mensen waar je over serieuze persoonlijke zaken hele goede gesprekken mee kunt voeren, maar die ook helemaal in die wappiewereld zijn gevallen dus je moet lk mogelijk gevoelig onderwerp koste wat het kost vermijden
Dat heb ik meerdere malen wel oprecht kut gevonden, want ja, je kunt er nog steeds persoonlijk goede gesprekken mee voeren, maar die wappietoon zit constant om het hoekje te turen.
Het probleem is alleen dat ze er bij elk willekeurig onderwerp wel een wappie-draai aan kunnen geven.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijft wel vervelend. Ik had twee van dergelijke collega's, dat waren (en zijn) gewoon oprecht vriendelijke mensen waar je over serieuze persoonlijke zaken hele goede gesprekken mee kunt voeren, maar die ook helemaal in die wappiewereld zijn gevallen dus je moet lk mogelijk gevoelig onderwerp koste wat het kost vermijden
Jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat ze er bij elke willekeurig onderwerp wel een wappie-draai aan kunnen geven.
Maar klopt wat hij uitkraamde ook?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:16 schreef DrDentz het volgende:
Heb alvast eerste deel geluisterd in de auto, wat een geschiedenis kennis heeft Putin paraat, pohh.
Goh. Deze reactie komt mij bekend voor. Deze heb ik al tig keer gezien op meerdere platforms.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:16 schreef DrDentz het volgende:
Heb alvast eerste deel geluisterd in de auto, wat een geschiedenis kennis heeft Putin paraat, pohh. Vergelijk dat even met Joe Biden die niet meer weet wanneer hij vicepresident was of wanneer zijn zoon is overleden..
Ok, dus meer mensen vinden dit, ik heb verder nog geen reacties gelezen, alleen het "interview" beluisterd (eerste deel).quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Goh. Deze reactie komt mij bekend voor. Deze heb ik al tig keer gezien op meerdere platforms.
Ik geloof je direct.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ok, dus meer mensen vinden dit, ik heb verder nog geen reacties gelezen, alleen het "interview" beluisterd (eerste deel).
Weet ik niet, ergens ook wel beetje vreemd om grenzen van 1568 te claimen, dan zouden wij van Spanje zijn?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar klopt wat hij uitkraamde ook?
Tuurlijk, maar het is natuurlijk niet vreemd dat je met bepaalde collega's een betere band opbouwt en daar ook persoonlijke gesprekken mee voert zo nu en dan (natuurlijk niet 90% van de tijdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hou het contact kort en werk gerelateerd. Verder negeren die lui. Voor persoonlijke gesprekken heb je vrienden
Dit.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:17 schreef TLC het volgende:
Ik zie nog de beelden van Boetsja voor me, waar een deel van de bevolking gewoon op straat werd geexecuteerd.
Iedereen die putin een wijs man noemt is een verspilling van zuurstof.
Fijn dat je na bijna 3 maanden afwezigheid inlogt om dit even te melden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:26 schreef cleanfreak het volgende:
Ben aan het luisteren. Zeer interessant!
Maar niet als we gewoon grenzen van vr die tijd pakken. Sterker nog, dan is Spanje gewoon weer van de Moren, zal ze lerenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weet ik niet, ergens ook wel beetje vreemd om grenzen van 1568 te claimen, dan zouden wij van Spanje zijn?
Niet lang, ze hebben 3 weken terug nog den decreet uitgevaardigd die zegt dat die verkoop onwettig was.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:20 schreef Basp1 het volgende:
Maar als Poetin zegt dat Oekrane bij rusland hoort vanwege 900 jaar geschiedenis hoe lang gaat het nog duren voordat rusland weer een claim op Alaska gaat maken wat ze voor een appel en een ei onder druk aan de Amerikanen verkocht hebben.
Dit is de speld toch, toch.....?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:29 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Of betaalde Kremlin troll, of iemand die dat serieus denkt en gelooft.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit is de speld toch, toch.....?
Als je gewoon Putin's bevelen opvolgt, heb je niet zo veel te vrezen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:34 schreef Monomeism het volgende:
Ik zag een paar sneeuwvlokken aan het begin van het bij de inleiding van het interview. Minstens code paars voor Nederlandse begrippen. Hoe overleven die Russen dat joh. Tucker had niet eens een helm op. Held.
Afspraken met Rusland zijn dus niets waard.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:20 schreef Basp1 het volgende:
Maar als Poetin zegt dat Oekrane bij rusland hoort vanwege 900 jaar geschiedenis hoe lang gaat het nog duren voordat rusland weer een claim op Alaska gaat maken wat ze voor een appel en een ei onder druk aan de Amerikanen verkocht hebben.
Ik zou net zeggen... Dit moet toch ironisch bedoeld zijn? Anders krijg je het niet eens verzonnen...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dit is de speld toch, toch.....?
Straks gaan de Nederlandse jongens er heen bevolen worden door onze NAVO. We moeten wat mij betreft daarom meer immigranten gaan binnenhalen en huisvesten om op onze moeders en dochters te passen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:38 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als je gewoon Putin's bevelen opvolgt, heb je niet zo veel te vrezen.
Daar zijn de Russische soldaten het niet mee eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:38 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als je gewoon Putin's bevelen opvolgt, heb je niet zo veel te vrezen.
Dit is de speld toch, toch.....?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:29 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Die waarin hij Putin vraagt waarom die onzin aan het uitkramen is.quote:
Waar gaan wij heen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:42 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Straks gaan de Nederlandse jongens er heen bevolen worden door onze NAVO. We moeten wat mij betreft daarom meer immigranten gaan binnenhalen en huisvesten om op onze moeders en dochters te passen.
Okeequote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:42 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Straks gaan de Nederlandse jongens er heen bevolen worden door onze NAVO. We moeten wat mij betreft daarom meer immigranten gaan binnenhalen en huisvesten om op onze moeders en dochters te passen.
Ik had in het bedrijfsrestaurant een gesprek met een collega, met aantal collega's. Het ging over dat het westen oprukte volgens poetin tegen de afspraken in (even los van het onmogelijke van de stelling).quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere malen wel oprecht kut gevonden, want ja, je kunt er nog steeds persoonlijk goede gesprekken mee voeren, maar die wappietoon zit constant om het hoekje te turen.
Graag gedaan. Veel te druk met werk laatste tijd helaas om te posten..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Fijn dat je na bijna 3 maanden afwezigheid inlogt om dit even te melden.
Ja, dit soort discussies vermijd ik dus grotendeels, behalve met de mensen die het wellicht niet helemaal met me eens zijn, maar waar wel normaal mee te praten valt (want die zijn er uiteraard ook)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik had in het bedrijfsrestaurant een gesprek met een collega, met aantal collega's. Het ging over dat het westen oprukte volgens poetin tegen de afspraken in (even los van het onmogelijke van de stelling).
Hoe het in grote lijnen ging.
Collega: Het Westen heeft rusland gewoon ingesloten, tegen de afsrpaken in, ze zouden niet uitbreiden.
Ik: Wat maakt dat Poetins verhaal geloofwaardiger?
Hij: Ja, zie maar wat Amerika in Irak heeft gedaan. Ze willen gewoon de baas spelen.
Ik: Okay; Maar wat maakt poetins verhaal geloofwaardig?
Hij: Hoezo, wat denk je dat het westen zulke lieverdjes zijn?
Ik: Ehh nee, maar ik vroeg aan je wat maakt poetins verhaal geloofwaardig?
hij (begint wat geirriteerder te praten): Wat maakt het verhaal van de MSM dan geloofwaardig?
Ik: Eeh geen idee, maar ik vraag alleen wat maakt poetins verhaal geloofwaardig omdat zijn claim bijna onmogelijk is om waar te zijn.
Hij; Ja, maar jij bent woke;
Ik; dat wist ik niet (collega's begonnen te lachen)
hij: ja, zie je nu hoe corrupt het is!!!
ik; Of het hier corrupt is, zal vast, maar ik vroeg wat maakt poetins claim geloofwaardig, omdat hoeveel landen zaten er in de Navo, toen die afpsraak is gemaakt? en in welke statuten zijn zie afspraken opgenomen? waarom heeft Trump deze documenten niet vrijgegeven? hoe hebben ze dit overgedragen aan andere regeringen. Of zit trump ook in het complot (NB; de beste man was extreem trump fan). Waarom stapt een Orban niet uit de navo?
hij: weet ik niet.... Amerika runt de Navo gewoon.
Ik; okay, maar er is dus s geen reden om poetins verhaal te geloven.
Hij; dus ze liegen dus alles aan elkaar, geloof je het zelf.
ik: begin wel dat te denken.
Hij: Maar zo kan het hier ook niet langer, met Rutte.
ik; misschien, maar ookal zal alles waar zijn wat jij denkt; waar woon je liever hier, of elk ander EUland, VS of canada of in rusland, waar was je liever geboren?
hij: hier natuurlijk.
ik; dus..... ondanks ik denk dat het gelul is van Poetin, wat maakt het dan uit of het waar is. wij zijn toch in alles verruit superieur.
hij: ehh, dat is wel zo.
Daarna hebben we nooit meer die discussie gehad.
Weet ik niet. Ik ben wat cynisch over oorlogshitserij ja. Er moeten volgens mij straks meer immigranten komen wanneer de dienstplicht weer wordt ingevoerd. Dat lijkt me duidelijk wanneer ik dit lees.quote:
Ja inderdaad de dienstplicht herinvoeren betekend inderdaad dat de sluizen nu helemaal open gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:56 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ben wat cynisch over oorlogshitserij ja. Er moeten volgens mij straks meer immigranten komen wanneer de dienstplicht weer wordt ingevoerd. Dat lijkt me duidelijk wanneer ik dit lees.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)voering-dienstplicht
Of wil je die immigranten gelijk wapens geven en door sturen naar Rusland met de belofte: Als je levend terugkomt krijg je hier een mooi huis in Nederland?
Al aan het indrinken voor carnaval?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:56 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ben wat cynisch over oorlogshitserij ja. Er moeten volgens mij straks meer immigranten komen wanneer de dienstplicht weer wordt ingevoerd. Dat lijkt me duidelijk wanneer ik dit lees.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)voering-dienstplicht
Of wil je die immigranten gelijk wapens geven en door sturen naar Rusland met de belofte: Als je levend terugkomt krijg je hier een mooi huis in Nederland?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:34 schreef Monomeism het volgende:
Ik zag een paar sneeuwvlokken aan het begin van het bij de inleiding van het interview. Minstens code paars voor Nederlandse begrippen. Hoe overleven die Russen dat joh. Tucker had niet eens een helm op. Held.
Je zinnen lopen niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:42 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Straks gaan de Nederlandse jongens er heen bevolen worden door onze NAVO.
De ultieme waarschuwing voor Polen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:07 schreef xzaz het volgende:
"We zullen Polen niet binnen vallen daar hebben helemaal geen interesse in"
Uhhhh: https://tass.com/politics/1400517
Het feit dat die ook gelijk doorgaat naar de Baltische staten zegt genoegquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:09 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
De ultieme waarschuwing voor Polen.
En Nederland heeft ook meer geboorten nodig. Mannen en vrouwen hebben hier decennia lang nooit tijd gehad voor een gezin. Immigranten hebben nooit last van stagnatie bij gezins vorming. Dat lukt ze wel. Alleen maar voordelen dus voor ons land en Nederlandse vrouwen die achterblijven wanneer de grenzen helemaal open worden gezet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad de dienstplicht herinvoeren betekend inderdaad dat de sluizen nu helemaal open gaan.
Dat was n van de momenten waar een echte journalist zou ingaan op die eerdere uitspraken... Maar ja...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:07 schreef xzaz het volgende:
"We zullen Polen niet binnen vallen daar hebben helemaal geen interesse in"
Uhhhh: https://tass.com/politics/1400517
Polen heeft een sterk leger en is voorbereid en zeer gemotiveerd, dat laat 'ie wel uit zijn achterlijke hoofd.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:17 schreef Tekaschi het volgende:
Nog niets gezien, is het de moeite waard? Of zoals ik al lees een herhaling van argumenten en zetten?
Las wel iets dat hij zei dat hij Polen niet zou binnenvallen, riep hij dat ook niet twee dagen voordat hij Oekrane binnenviel?
Zou als ik Polen was mij toch zorgen beginnen maken.
In 2014 zei Poetin dat de Krim Oekraens grondgebied was.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:17 schreef Tekaschi het volgende:
Nog niets gezien, is het de moeite waard? Of zoals ik al lees een herhaling van argumenten en zetten?
Las wel iets dat hij zei dat hij Polen niet zou binnenvallen, riep hij dat ook niet twee dagen voordat hij Oekrane binnenviel?
Zou als ik Polen was mij toch zorgen beginnen maken.
Halbe Zijlstra zal het wel verkeerd gehoord hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:20 schreef Aether het volgende:
[..]
In 2014 zei Poetin dat de Krim Oekraens grondgebied was.
Kneuzeneindequote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:46 schreef Korenfok het volgende:
ik; dus..... ondanks ik denk dat het gelul is van Poetin, wat maakt het dan uit of het waar is. wij zijn toch in alles verruit superieur.
hij: ehh, dat is wel zo.
Oekraine is ook zeer gemotiveerd? In Polen is er een gigantische haat richting de Sovjets daar in het Kremlin. Maar riepen de bekende poetinpijpers ook niet dat hij nooit Oekraine aan zouvallen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Polen heeft een sterk leger en is voorbereid en zeer gemotiveerd, dat laat 'ie wel uit zijn achterlijke hoofd.
Nu wel ja, maar toen niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:26 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Oekraine is ook zeer gemotiveerd? In Polen is er een gigantische haat richting de Sovjets daar in het Kremlin. Maar riepen de bekende poetinpijpers ook niet dat hij nooit Oekraine aan zouvallen.
Nee, ik zei in grote lijnen gesprek en daarna ging het gesprek toen over op iets anders, dacht BTC. Grotendeels wordt die collega genegeerd als hij iets roept.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Kneuzeneinde![]()
Heel lulverhaal als "discussie" en dan hiermee eindigen.
Ja maar een tweede front openen is wel andere koek. Zeker tegen Polen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:26 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Oekraine is ook zeer gemotiveerd? In Polen is er een gigantische haat richting de Sovjets daar in het Kremlin. Maar riepen de bekende poetinpijpers ook niet dat hij nooit Oekraine aan zouvallen.
Ik zou de woke cultuur nou niet superieur willen noemen. jij wel?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:30 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Nee, ik zei in grote lijnen gesprek en daarna ging het gesprek toen over op iets anders, dacht BTC. Grotendeels wordt die collega genegeerd als hij iets roept.
en wat is er kneuzig aan? Of jij denkt dat de westerse cultuur en landen niet in alles superieur is aan Rusland?
Zeker wel, maar daar hoef ik niet eerst een A4-tje aan "discussie" uit de lief dagboek categorie voor te posten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:30 schreef Korenfok het volgende:
en wat is er kneuzig aan? Of jij denkt dat de westerse cultuur en landen niet in alles superieur is aan Rusland?
Ach alle media is tegenwoordig kritiekloos. Over dit interview valt heel veel te zeggen, Poetin de radicaal, Carlson de wappie, maar het is overal zo. Het is net zo'n kritiekloos interview als dat van Kaag, en door de jaren heen hebben genoeg mensen zich gestoord aan de kritiekloze programma's op buis waar een politicus aanschoof die dan een verkiezingspraatje mocht houden zonder weerwoord of kritiek.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
Tijdens de coronaperiode had je van die wappen die "Media = virus" stickers op lantaarnpalen plakten. Ik vond dat toen een beetje onterecht en vergezocht, maar de laatste tijd zie ik steeds vaker de schade in kritiekloze media die een steeds grotere invloed hebben op verkiezingen, zowel nationaal als internationaal en dit soort eveneens kritiekloze interviews waarin een dictator wederom een podium krijgt om zijn leugens de wereld in te gooien en daar geen enkele kritische vraag over gesteld krijgt. Net alsof een podium zoals RussiaToday niet al voldoende giftige propaganda is. Tucker zal vast genieten van het geld wat hij heeft gekregen om deze rotzooi de wereld in te helpen en hij zal er waarschijnlijk geen nacht minder om slapen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:32 schreef Monomeism het volgende:
Rusland kan niks. Ze bijten zich al stuk aan de eigen grenzen.Wat hebben ze nu eigenlijk klaargespeeld in de wereld?
Ze hebben niet de expansiedrift, de brutaliteit en daadkracht die de USA al meerdere decennia heeft als vrede stichter en verspreider van de democratie. Vooral in het Midden Oosten. Hoeveel basissen in de wereld heeft Rusland nou. De hegemonie van de USA is gewoon superieur.
Hebben ze wel. Er komt alleen niet zoveel van terecht. Eerste Europese groot macht ooit die een oorlog verloor tegen een niet Europees land genot. (tegen japan)quote:
Is dan toch niet teleurstellend. Maar precies wat er verwacht werdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Ali_boo het volgende:
Gisteravond halverwege in slaap gevallen, zal zo de rest van het interview bekijken
Ondanks dat ik hem niet in zijn geheel heb gezien, vind ik het wel een teleurstellend tot nu toe. Putin heeft de leiding genomen over het interview en Tucker zat erbij en keek erna
Dat je hem de ruimte wil geven om een geschiedenisles te vertellen tot daar aan toe. Maar dat je zo over je heen laat lopen is echt not done
Ja zeker aan die van rusland..... aangezien de woke gewoon onderdeel is van meningen die hier in het westen leven (en ook in Rusland). Het feit dat wij woke kunnen denken komt door het westen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik zou de woke cultuur nou niet superieur willen noemen. jij wel?
Zelfs die is nog beter dan de totaal geflipte Russische cultuur. Liever een genderneutraal toilet dan het gewelddadige dronken lijfeigenschap wat men de Russische "cultuur" noemt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik zou de woke cultuur nou niet superieur willen noemen. jij wel?
Woke denken is niet superieur, het is een vorm van radicalisering en racisme verpakt in onzin argumenten over goede bedoeldingen. Pak alleen al het racisme debat. Racisme is racisme, iedereen maakt zich er schuldig aan, in de woke wereld maken alleen blanken zich er schuldig aan en hebben anderen een vrijbrief, dat is gewoon de reinste vorm van racisme in het racisme debat, veroorzaakt door woke gedachtengoed, wat gewoon een ander woord is voor links extremisme.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:41 schreef Korenfok het volgende:
0
[..]
Ja zeker aan die van rusland..... aangezien de woke gewoon onderdeel is van meningen die hier in het westen leven (en ook in Rusland). Het feit dat wij woke kunnen denken komt door het westen.
Net als in alle andere aspecten wij de dominante cultuur zijn, zelfs in china.
Kijk maar;
wat voor kleding draagt Poetin (westerse)
Wat voor kleding dragen ze in china (westers) en zo kunnen we wel even doorgaan. Het westen en ons liberaal denken is gewoon superieur. helaas maar waar.
Ja precies, dat zeg ik. Rondom onze eigen kamerverkiezingen al net zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ach alle media is tegenwoordig kritiekloos.
Of een enkeltje raam op de hoogste verdieping.quote:Denk ook niet dat je in het geval van Poetin kritische vragen gaat stellen of hem confronteert met gedrag/uitspraken, dan krijg je snel een nieuw kopje thee aangeboden.
Carlson is dan ook geen journalist. normaal trekt hij aan de touwtjes en kan hij er van maken wat hij wil. Deze keer deed Poetin dat.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Ali_boo het volgende:
Gisteravond halverwege in slaap gevallen, zal zo de rest van het interview bekijken
Ondanks dat ik hem niet in zijn geheel heb gezien, vind ik het wel een teleurstellend tot nu toe. Putin heeft de leiding genomen over het interview en Tucker zat erbij en keek erna
Dat je hem de ruimte wil geven om een geschiedenisles te vertellen tot daar aan toe. Maar dat je zo over je heen laat lopen is echt not done
Precies.quote:
Daarbij, ze kunnen niet eens voor hun eigen volk zorgen. Hele stukken Rusland hebben geen verharde wegen, geen stromend water, barre leefomstandigheden. Alleen een klein clubje oligarchen is achterlijk rijk en houdt elkaar de hand boven het hoofd. Voor zijn eigen volk zorgen is geen prioriteit, die domme expansiedraft en sloopdrang blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:32 schreef Monomeism het volgende:
Rusland kan niks. Ze bijten zich al stuk aan de eigen grenzen.Wat hebben ze nu eigenlijk klaargespeeld in de wereld?
Ze hebben niet de expansiedrift, de brutaliteit en daadkracht die de USA al meerdere decennia heeft als vrede stichter en verspreider van de democratie. Vooral in het Midden Oosten. Hoeveel basissen in de wereld heeft Rusland nou. De hegemonie van de USA is gewoon superieur.
woke is ook geen cultuur al weet ik niet eens wat het is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:44 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Woke denken is niet superieur, het is een vorm van radicalisering en racisme verpakt in onzin argumenten over goede bedoeldingen. Pak alleen al het racisme debat. Racisme is racisme, iedereen maakt zich er schuldig aan, in de woke wereld maken alleen blanken zich er schuldig aan en hebben anderen een vrijbrief, dat is gewoon de reinste vorm van racisme in het racisme debat, veroorzaakt door woke gedachtengoed, wat gewoon een ander woord is voor links extremisme.
Als je alleen de koppen van het AD leest dan snap ik wel dat je dit denkt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja precies, dat zeg ik. Rondom onze eigen kamerverkiezingen al net zo.
Helemaal eens. Tucker had gewoon boos weg moeten lopen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Ali_boo het volgende:
Heb je al wat Twitter mme berichten van het woke gedrag van Tucker.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Ali_boo het volgende:
Maar dat je zo over je heen laat lopen is echt not done
Ik heb een grote monoloog gezien, wellicht kantelt het later nog in het interview maar betwijfel hetquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is dan toch niet teleurstellend. Maar precies wat er verwacht werd
Als die geen journalist is waarom is er de verwachting dat die zich als een journalist zal gedragen? En al de juiste kritische vragen zal stellen ?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Carlson is dan ook geen journalist. normaal trekt hij aan de touwtjes en kan hij er van maken wat hij wil. Deze keer deed Poetin dat.
En uit de NAVO willen stappen is stap 2...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Interview is er maar voor 1 reden gekomen: ter ondersteuning van Trump's campagne en om hem in het zadel te krijgen richting zijn tweede termijn als President. Trump zal de economische steun aan Oekrane per direct stoppen wanneer hij gekozen wordt en dat weet Putin ook.
Gelachen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:41 schreef Korenfok het volgende:
0
[..]
Ja zeker aan die van rusland..... aangezien de woke gewoon onderdeel is van meningen die hier in het westen leven (en ook in Rusland). Het feit dat wij woke kunnen denken komt door het westen.
Kijk maar;
Wat voor kleding dragen ze in china (westers) en zo kunnen we wel even doorgaan. Het westen en ons protestans / reformatie liberaal denken is gewoon superieur. helaas maar waar.
Poetin noemde 'lutheriaans (niemand in de VS noemt zich lutheriaans) == protestants denken de oorzaak van het verval. Maar het is juist de start van de moderne revolutie.
Edit
Op een uitzondering na, had niemand die verwachting.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als die geen journalist is waarom is er de verwachting dat die zich als een journalist zal gedragen? En al de juiste kritische vragen zal stellen ?
Hij is daar afgereisd als fanboy en dat is de reden dat Kremlin hem een podium heeft gegeven
Echt je, je zou denken dat met alle middelen mensen een beetje kritischer en slimmer worden. Nee hoor, nog altijd dezelfde makke domme schaapjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:58 schreef PakjeDrum het volgende:
Twitter/X ontploft ook helemaal, het wel duidelijk dat Twitter ondertussen de social media propaganda is. De interview series destijds van SHOWTIME met Putin was vele interessanter. Alhoewel hij daar precies hetzelfde verteld.
een autocratie als rusland kan alleen maar groeien door expansie, er is geen interne competitie en dus geen interne groei.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daarbij, ze kunnen niet eens voor hun eigen volk zorgen. Hele stukken Rusland hebben geen verharde wegen, geen stromend water, barre leefomstandigheden. Alleen een klein clubje oligarchen is achterlijk rijk en houdt elkaar de hand boven het hoofd. Voor zijn eigen volk zorgen is geen prioriteit, die domme expansiedraft en sloopdrang blijkbaar wel.
Die grotere kans is volledig verklaarbaar door de hogere criminaliteitscijfers onder zwarte amerikanen (sterker nog, als je daarvoor corrigeert hebben ze zelfs een iets kleinere kans om in een vuurgevecht met de politie te komen).quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:52 schreef Korenfok het volgende:
Voorbeeld BLM; zwarte mensen hebben vele malen hogere kans om doodgeschoten te worden, aangehouden etc dan blanken.... dit wordt bespreek baar gemaakt. dan een hele discussie beginnen over ALM (maar niet of een oplossing om dit probleem op te lossen), is niks meer dan status quo instandhouden. En vooral de rascisten in Amerika werden getriggerd door BLM alsof zwarten dan meer privileges zouden krijgen, als hun levens verbeterd.
Precies. Niemand kan tippen aan de USA en de zorg voor de burger aldaarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daarbij, ze kunnen niet eens voor hun eigen volk zorgen. Hele stukken Rusland hebben geen verharde wegen, geen stromend water, barre leefomstandigheden. Alleen een klein clubje oligarchen is achterlijk rijk en houdt elkaar de hand boven het hoofd. Voor zijn eigen volk zorgen is geen prioriteit, die domme expansiedraft en sloopdrang blijkbaar wel.
Allereerst, als donkere mensen (vind zwart zo denigrerend), een grotere kans hebben om doodgeschoten te worden dan moet daar een onderzoek naar plaatsvinden. Volgens mij heeft dat ook al meermaals plaatsgevonden, en was de conclusie ook dat donkere mensen zich veel vaker schuldig maken aan criminaliteit, zich veel vaker verzetten bij een aanhouding en dan ben ik eerlijk om ook toe te geven dat er ook excessen rondlopen die gewoon een donker mens wil neerschieten en ze als minderwaardig wil zien. Die excessen moeten aangepakt worden, maar het grote probleem met het racisme debat gevoerd door woke is dat het aanbod van racisme een stuk lager is dan de vraag, dus wordt op elke slak zout gelegd, elke blanke agent die een donker persoon neerschiet is 100% zeker weten al een racist, elk conflict tussen een blanke en donker persoon is bij voorbaat de schuld van de blanke. Dat is het grote probleem met het huidige woke, elke vorm van nuance ontbreekt gewoon. Ze zijn geen haar beter dan die blanke mensen die krijsen dat donkere mensen meer privileges hebben, geen haar, want zij krijsen juist dat blanke mensen meer privileges hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:52 schreef Korenfok het volgende:
[..]
woke is ook geen cultuur al weet ik niet eens wat het is.
Maar in jou voorbeeld; klopt en alleen is dat geen argument om dan maar niet te zeggen dat er gedicrimineerd wordt.
Voorbeeld BLM; zwarte mensen hebben vele malen hogere kans om doodgeschoten te worden, aangehouden etc dan blanken.... dit wordt bespreek baar gemaakt. dan een hele discussie beginnen over ALM (maar niet of een oplossing om dit probleem op te lossen), is niks meer dan status quo instandhouden. En vooral de rascisten in Amerika werden getriggerd door BLM alsof zwarten dan meer privileges zouden krijgen, als hun levens verbeterd.
Superieur en dominant zijn niet hetzelfde. Je kant dominant zijn (door bv een land te bombarderen) maar dat maakt je niet superieur. Woke cultuur is gewoon racisme verpakt in een mooi jasje, met 100 genders. Een vorm van woke is ook in de Sovjet unie geprobeerd maar dat bleek geen succes en daar hoef je geen westerling voor te zijn maar gewoon een idioot.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:41 schreef Korenfok het volgende:
0
[..]
Kijk maar;
Wat voor kleding dragen ze in china (westers) en zo kunnen we wel even doorgaan. Het westen en ons protestans / reformatie liberaal denken is gewoon superieur. helaas maar waar.
Poetin noemde 'lutheriaans (niemand in de VS noemt zich lutheriaans) == protestants denken de oorzaak van het verval. Maar het is juist de start van de moderne revolutie.
Edit
oh ja, wat wordt er in de concert zalen gespeeld in china? Westerse klassieke muziek.quote:
En aangezien Poetin de tijden van de USSR wil doen herleven kunnen we dus stellen dat je maatje Poetin zo woke als de neten is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Superieur en dominant zijn niet hetzelfde. Je kant dominant zijn (door bv een land te bombarderen) maar dat maakt je niet superieur. Woke cultuur is gewoon racisme verpakt in een mooi jasje, met 100 genders. Een vorm van woke is ook in de Sovjet unie geprobeerd maar dat bleek geen succes en daar hoef je geen westerling voor te zijn maar gewoon een idioot.
Helemaal mee eens. De nuance mist, en zeker aan die woke kant, maar het verstrekt elkaar, die extremere.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Allereerst, als donkere mensen (vind zwart zo denigrerend), een grotere kans hebben om doodgeschoten te worden dan moet daar een onderzoek naar plaatsvinden. Volgens mij heeft dat ook al meermaals plaatsgevonden, en was de conclusie ook dat donkere mensen zich veel vaker schuldig maken aan criminaliteit, zich veel vaker verzetten bij een aanhouding en dan ben ik eerlijk om ook toe te geven dat er ook excessen rondlopen die gewoon een donker mens wil neerschieten en ze als minderwaardig wil zien. Die excessen moeten aangepakt worden, maar het grote probleem met het racisme debat gevoerd door woke is dat het aanbod van racisme een stuk lager is dan de vraag, dus wordt op elke slak zout gelegd, elke blanke agent die een donker persoon neerschiet is 100% zeker weten al een racist, elk conflict tussen een blanke en donker persoon is bij voorbaat de schuld van de blanke. Dat is het grote probleem met het huidige woke, elke vorm van nuance ontbreekt gewoon. Ze zijn geen haar beter dan die blanke mensen die krijsen dat donkere mensen meer privileges hebben, geen haar, want zij krijsen juist dat blanke mensen meer privileges hebben.
En als we dan het onderwerp "doodgeschoten" willen aanhouden, blanke mensen worden veel vaker doodgeschoten door donkere mensen dan donkere mensen door blanke mensen, een onderwerp waar niet over gesproken mag worden.
De gedachtegang en bedoelingen zijn niet verkeerd van "woke", de uitwerking en de oplossingen die ze aandragen schuurt aan tegen het extremisme en ze vervallen veelal in hetgeen waarvan ze een ander beschuldigen.
Maar ik houd het hier even bij mbt. "woke" dit topic gaat over het interview met Poetin, en wil niet een mod op mijn dak hebben.
Nederland....Wat wil je zeggenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:03 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Precies. Niemand kan tippen aan de USA en de zorg voor de burger aldaar
wanneer je de beste cultuur hebt dan wil iedereen dit overnemen. Dan wordt je de dominante cultuur.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Superieur en dominant zijn niet hetzelfde. Je kant dominant zijn (door bv een land te bombarderen) maar dat maakt je niet superieur. Woke cultuur is gewoon racisme verpakt in een mooi jasje, met 100 genders. Een vorm van woke is ook in de Sovjet unie geprobeerd maar dat bleek geen succes en daar hoef je geen westerling voor te zijn maar gewoon een idioot.
Ja wij gaan ook die kant op. Gelukkig ruimen de armzaligen nu alle weggegooide blikjes op en kunnen wij de zwervers geen muntjes meer geven vanwege het feit dat we alleen nog maar pinnen. Dus het is wel iets schoner geworden in de natuur.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland....Wat wil je zeggen
[ afbeelding ]
Qh, dus dat is de waarde van jouw principes?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho ho, niet jegens alles in het westen he. De subsidies, uitstekende infrastructuur en al dat soort zaken gebruiken ze natuurlijk wel optimaal.
Ha ha ha. Waarom zou je een mod op je dak krijgenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Allereerst, als donkere mensen (vind zwart zo denigrerend), een grotere kans hebben om doodgeschoten te worden dan moet daar een onderzoek naar plaatsvinden. Volgens mij heeft dat ook al meermaals plaatsgevonden, en was de conclusie ook dat donkere mensen zich veel vaker schuldig maken aan criminaliteit, zich veel vaker verzetten bij een aanhouding en dan ben ik eerlijk om ook toe te geven dat er ook excessen rondlopen die gewoon een donker mens wil neerschieten en ze als minderwaardig wil zien. Die excessen moeten aangepakt worden, maar het grote probleem met het racisme debat gevoerd door woke is dat het aanbod van racisme een stuk lager is dan de vraag, dus wordt op elke slak zout gelegd, elke blanke agent die een donker persoon neerschiet is 100% zeker weten al een racist, elk conflict tussen een blanke en donker persoon is bij voorbaat de schuld van de blanke. Dat is het grote probleem met het huidige woke, elke vorm van nuance ontbreekt gewoon. Ze zijn geen haar beter dan die blanke mensen die krijsen dat donkere mensen meer privileges hebben, geen haar, want zij krijsen juist dat blanke mensen meer privileges hebben.
En als we dan het onderwerp "doodgeschoten" willen aanhouden, blanke mensen worden veel vaker doodgeschoten door donkere mensen dan donkere mensen door blanke mensen, een onderwerp waar niet over gesproken mag worden.
De gedachtegang en bedoelingen zijn niet verkeerd van "woke", de uitwerking en de oplossingen die ze aandragen schuurt aan tegen het extremisme en ze vervallen veelal in hetgeen waarvan ze een ander beschuldigen.
Maar ik houd het hier even bij mbt. "woke" dit topic gaat over het interview met Poetin, en wil niet een mod op mijn dak hebben.
ohh, de nazi frame werkte 2 jaar geleden niet, dus nu maar woke?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:20 schreef Document1 het volgende:
Het is wel weer het typische iedereen is stom behalve ik en m’n extreem rechtse vriendjes. Soort witte Oprah show, jij bent woke en jij bent woke. Jij bent ook woke. Hier nog een woke voor jou. Iedereen aan de woke.
Gewoon iedereen een leefbare wereld toewensen is een misdrijf blijkbaar.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Een vorm van woke is ook in de Sovjet unie geprobeerd
Hoezo is een interview waarin hij hetzelfde vertelt interessanter? Wat maakt dat interview dan interessanter?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:58 schreef PakjeDrum het volgende:
Twitter/X ontploft ook helemaal, het wel duidelijk dat Twitter ondertussen de social media propaganda is. De interview series destijds van SHOWTIME met Putin was vele interessanter. Alhoewel hij daar precies hetzelfde verteld.
Nee hoor, de nazi frame werkte wel. Nu de woke frame nog. Duurt even, eerst nog lachen om blonde Greet en oppersnor Derksen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:22 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ohh, de nazi frame werkte 2 jaar geleden niet, dus nu maar woke?
Je bent je er wel van bewust dat allerlei figuren, die vaak onder hetzelfde rijtje vallen (antivaccin, pro-Rusland, COVID is een hoax, "ik ben niet homofobisch/racistisch, maar...", roverheid, etc), juist om de haverklap alles en iedereen woke noemen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:22 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ohh, de nazi frame werkte 2 jaar geleden niet, dus nu maar woke?
Er zijn ik weet niet hoeveel kruisbestuivingen. Het is toch hoop ik geen nieuws voor je dat er hier mensen zijn die Chinees eten bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
oh ja, wat wordt er in de concert zalen gespeeld in china? Westerse klassieke muziek.
Welke ideeen gebruiken ze elke dag; bedacht door het westen, etc.
waar is hun politieke ideologie opgebaseerd (communisme = westerse ideologie)
Je kunt lachen wat je wil, maar de westerse cultuur is dominant in alle landen op de wereld.
Je hebt geen idee kennelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland....Wat wil je zeggen
[ afbeelding ]
Om jou te citeren: 'Het is toch hoop ik geen nieuws voor je dat er hier mensen zijn die Chinees eten bijvoorbeeld?'quote:
ja, daar doel ik ook op. Poetin wilde eerst sentiment creeren door Oekrainers nazis te noemen, en iedereen die Oekraine steunt gelijk te stellen aan nazi's steunen. En ze moesten ons allemaal waarschuwen voor het Azov nazi regiment (vanaf dag 1 na de inval in het krim) of Navalny te bestempelen als Nazi en onguur extreem rechtspersoon.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bent je er wel van bewust dat allerlei figuren, die vaak onder hetzelfde rijtje vallen (antivaccin, pro-Rusland, COVID is een hoax, "ik ben niet homofobisch/racistisch, maar...", roverheid, etc), juist om de haverklap alles en iedereen woke noemen?
het is toevallig, allemaal denk ik.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:39 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik maak een beetje fun van Poetin, Nadezhdin en de manier waarop Rusland gerund wordt. Mag dat niet?
Ik weet niet precies wat jij bedoelt, maar ik mag er toch wel van uit gaan dat je wel begrijpt dat er op het niveau van de leiding van Rusland geen enkele 'goede' man te vinden is.
Dat Nadezhdin lid van de oppositie is maakt hem nog niet tot een 'goede' of tot een 'held' ofzo. Wie is hier nou naef?
Nadezhdin heeft, toen hij nog lid was van een extreem rechtse partij ooit allemaal skinheads om zich heen verzameld. Zo'n fijne man is die Nadezhdin ook niet, hoor.
noem eens waar ze verder in zijn, qua bedenken en creeren van technieken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn ik weet niet hoeveel kruisbestuivingen. Het is toch hoop ik geen nieuws voor je dat er hier mensen zijn die Chinees eten bijvoorbeeld?
Dat de Chinezen technologisch achter lopen is ook niet meer eenduidig zo. Nog even en de Westerse autoindustrie is zo goed als dood. Onder meer omdat de Chinezen op veel vlakken verder zijn dan hun Westerse tegenhangers.
Het was gewoon een enorm arrogant en onwaar stukje proza.
Het is anders in mekaar gezet, geen geknip/plak werk. Echter weder vragen, kijkje inhet leven van Putin zelf, niet uren zittend op 1 stoel etc. Dus kijk het gewoon.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hoezo is een interview waarin hij hetzelfde vertelt interessanter? Wat maakt dat interview dan interessanter?
De Chinese autoindustrie is alleen maar booming vanwege valse concurrentie dmv overheidssteun. Net zoals je rommel van AliExpress zonder verzendkosten kon krijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:52 schreef Korenfok het volgende:
[..]
noem eens waar ze verder in zijn, qua bedenken en creeren van technieken.
De nieuwe (hype?) AI, komt gewoon uit westerse koppen.
Alle super computers in de wereld, waar staan die hoeveel chineze ontwerpen zitten hierin precies?
Ja china de koploper van innovatie.... en ideeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |