abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 februari 2024 @ 17:41:28 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212348867
quote:
De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekrane en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongenformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.

Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.

Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.

Verspreidt complottheorien
Geruchten bevestigd: Vladimir Poetin laat zich interviewen door omstreden presentator Carlson
Aangepast 6 februari 2024 21:08
Vladimir Poetin en de Amerikaanse presentator Tucker CarlsonBeeld Editorial / AFP
De conservatieve Amerikaanse presentator Tucker Carlson gaat de Russische president Vladimir Poetin interviewen. Daarmee worden geruchten die de afgelopen dagen steeds hardnekkiger werden, bevestigd. Carlson gaat het interview delen via zijn eigen kanaal Tucker on X op het socialmediaplatform X.

De oud-Fox News presentator zegt dat het zijn 'plicht' is om Amerikanen te informeren over wat er aan de hand is in Oekrane en om het verhaal van Poetin te delen. Carlson stelt dat Amerikanen eenzijdig nieuws voorgeschoteld krijgen en ongenformeerd zijn, omdat 'niemand hen de waarheid vertelt', zo beweert hij.

Online en op tv verspreidden Russische staatsmedia de afgelopen dagen foto's en video's van het bezoek van Carlson aan Moskou.

Carlson had eerder al eens geprobeerd om naar Moskou af te reizen voor een interview, maar dat werd volgens de presentator toen gedwarsboomd door Washington. De populaire presentator werd in april 2023 ontslagen.

Carlson deelde steeds vaker complottheorien in zijn goed bekeken tv-programma's, wat de Fox-directie op een gegeven moment te veel werd. Een van de complottheorien die hij veelvuldig verspreidde, is die over omvolking: de samenzweringstheorie die ten onrechte beweert dat niet-witte mensen naar de VS worden gebracht om witte kiezers te vervangen.

Eerder al noemde Amerika-correspondent Erik Mouthaan een dergelijk interview Tuckers grote droom. "Op X heeft hij dan ook gezegd dat hij dit interview al heel lang wil."

Zo'n interview zou hem op dit moment ook goed van pas komen, vervolgt Mouthaan. "Tot voor kort was hij nog een beroemde tv-presentator met dagelijks ruim 3 miljoen kijkers, maar nu is hij afgezakt naar de randen van de complottheorien." Het zou dus kunnen dat hij zich met dit interview weer in de kijker wil spelen.z
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
Dit is wel een eigen topic waard. Carlson is een premier league leugenaar, maar heeft wel een relatief grote groep fans die alles wat hij zegt voor waarheid aannemen. Zeker met het hoog op de verkiezingen in de VS volgend jaar is dit erg interessant en tevens zorgwekkend om te volgen. Putin krijgt om zijn vergif rechtstreeks in de hoofden van ik vermoed voornamelijk maga figuren te injecteren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212348913
Het maakt nogal wat los
pi_212348926
donderdag 8 februari 2024 17:41 schreef Starhopper het volgende:[/b] [..] Ben ik nu al voorstander van [/quote]
En hier ligt nu dus het werkelijke gevaar.
Ik heb je wel vaker fanatiek zien posten over zaken dat ik denk dat je geen haar beter bent dan de rest.

Mensen hebben zelf de keuze om iets te kijken en daar een eigen welgevormde mening over te creren.

Jij wil mensen de mond snoeren met een andere mening.

En al die journalisten die bijvoorbeeld een Bin Laden, Sadam, en Gaddafi een interview afnamen was ook niet goed?
Of waren die wel geschikt omdat die in het straatje passen waar jij je veilig voelt?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 8 februari 2024 @ 17:50:24 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212348986
Ik wil niemand de mond snoeren? Sancties tegen Carlson is wat anders dan de mond snoeren.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212349003
Zeer benieuwd wat deze journalist gaat vragen over de slachtpartij in Bucha.
pi_212349014
quote:
84s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:50 schreef Starhopper het volgende:
Ik wil niemand de mond snoeren? Sancties tegen Carlson is wat anders dan de mond snoeren.
Wat denk jij dat die sancties kunnen gaan zijn?
pi_212349023
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:51 schreef Lichtloper het volgende:
Zeer benieuwd wat deze journalist gaat vragen over de slachtpartij in Bucha.
Ik ben blij dat u daar naar vraagt Mr. Carlson want daar hadden wij dus niets mee te maken.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 8 februari 2024 @ 17:54:19 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212349026
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:53 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Wat denk jij dat die sancties kunnen gaan zijn?
Dat kan vanalles zijn.
pi_212349043
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik ben blij dat u daar naar vraagt Mr. Carlson want daar hadden wij dus niets mee te maken.
Ik ben benieuwd hoe erg het interview geknipt en geplakt gaat zijn.

Daar kun je vaak al wat uit opmaken.
pi_212349060
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:55 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Nou volgens mij is dat van tevoren wel besproken wat hij wel of niet mag vragen.
pi_212349077
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:57 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Nou volgens mij is dat van tevoren wel gesproken wat hij wel of niet mag vragen.
Ja dat denk ik ook.

Weten we ook al of het in het Russisch zal zijn of zal hij Engels spreken.
  donderdag 8 februari 2024 @ 18:00:15 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212349099
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:58 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ja dat denk ik ook.

Weten we ook al of het in het Russisch zal zijn of zal hij Engels spreken.
Russisch. Want Rusland is superieur. Zal wel met een tolk zijn.
pi_212349113
quote:
84s.gif Op donderdag 8 februari 2024 18:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Russisch. Want Rusland is superieur. Zal wel met een tolk zijn.
Hebben we hem wel eens publiekelijk Engels horen spreken?
Niet dat ik kan heugen eigenlijk.
  donderdag 8 februari 2024 @ 18:02:43 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212349135
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 18:01 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Nee. Maar hij kan het wel. Vloeiend zelfs.
pi_212349158
quote:
84s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat kan vanalles zijn.
Nekschot *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212349285
quote:
11s.gif Op donderdag 8 februari 2024 18:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Nekschot *O*
Of een kopje poloniumthee. :Y
  donderdag 8 februari 2024 @ 18:15:10 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212349307
quote:
11s.gif Op donderdag 8 februari 2024 18:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Nekschot *O*
_O-
pi_212349345
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 18:13 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Of een kopje poloniumthee. :Y
Terwijl ie uit het raam kijkt O-)
A murky, forgotten land.
pi_212349390
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 18:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Terwijl ie uit het raam kijkt O-)
Mijmerend over een Euraziatisch rijk of een multipolaire wereld. :')
  Forum Admin donderdag 8 februari 2024 @ 18:22:35 #20
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212349396
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 18:01 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Hij verstaat en spreekt het. Doet er alleen nooit wat mee. Iets wat ik dan wel weer snap van de man.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 8 februari 2024 @ 18:29:07 #21
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212349490
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hij verstaat en spreekt het. Doet er alleen nooit wat mee. Iets wat ik dan wel weer snap van de man.
In het openbaar spreekt hij Russisch. Dat is een teken van nationale trots en soevereiniteit, vooral op het wereldtoneel waar Engels de dominante taal is. Door Russisch te spreken, benadrukt Poetin de onafhankelijkheid en culturele identiteit van Rusland.

Informeel spreekt hij gewoon Engels.
pi_212349492
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd of hij de afgelopen jaren met verschillende Amerikaanse presidenten in n op n gesprekken wel Engels heeft gesproken.
Of dat dan n van de twee toch een oortje in heeft.

Hoe klinkt die man in het Engels.
pi_212349521
pi_212349530
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 18:29 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd of hij de afgelopen jaren met verschillende Amerikaanse presidenten in n op n gesprekken wel Engels heeft gesproken.
Of dat dan n van de twee toch een oortje in heeft.

Hoe klinkt die man in het Engels.
Dat oortje is voor Spotify, kan ie Ruzzische hardbass luisteren :Y

_O- :')
A murky, forgotten land.
pi_212349557
quote:
Bijna net zo goed Engels als Mark Rutte.
  donderdag 8 februari 2024 @ 20:06:02 #26
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212351221
quote:
Op zich is dit wel interessant, want er zijn dus echt mensen die denken en anders heel erg hopen, dat Putin eigenlijk een aardige man is en dat het Westen hem onterecht neerzet als een dictator die zijn oppositie vermoord.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_212351446
Hoop op een soortgelijk interview eerlijk gezegd

twitter

Dit soort gedrag zal namelijk de paranoia alleen maar verder voeden dat Tucker idd een werknemer van de Kremlin is
Wat heb je vandaag gegeten, broodje met kaas? Omg dat soooo amazing !!!! En dat die dan begint te giechelen als een 14-jarig tienermeisje, op elke antwoord dat die terugkrijgt

En dat die hem de hele avond, net zo liefdevol blijft aankijken als deze dame van het interview

Mocht dat allemaal uitkomen dan halen we min 50 delen, gegarandeerd :7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212351466
Nog 4 uurtjes te gaan c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212351481
quote:
14s.gif Op donderdag 8 februari 2024 20:17 schreef Ali_boo het volgende:
Hoop op een soortgelijk interview eerlijk gezegd

[ twitter ]

Dit soort gedrag zal namelijk de paranoia alleen maar verder voeden dat Tucker idd een werknemer van de Kremlin is
Wat heb je vandaag gegeten, broodje met kaas? Omg dat soooo amazing !!!! En dat die dan begint te giechelen als een 14-jarig tienermeisje, op elke antwoord dat die terugkrijgt

En dat die hem de hele avond, net zo liefdevol blijft aankijken als deze dame van het interview

[ afbeelding ]

Mocht dat allemaal uitkomen dan halen we min 50 delen, gegarandeerd :7
Dit is gewoon objectieve journalistiek. Complotdenker!
pi_212351575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 20:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dit is gewoon objectieve journalistiek. Complotdenker!
Ik meen het trouwens oprecht, geen cynisme van mijn kant.

Dat die zo door de mand valt als de dame van CNN
pi_212351658
quote:
84s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:50 schreef Starhopper het volgende:
Eventuele sancties hebben natuurlijk als uiteindelijk doel wel om hem de mond te snoeren, en belangrijker nog, een signaal af te geven naar andere journalisten dit vooral uit hun hoofd te laten. Op voorhand de mond te snoeren dus op straffe van je vrijheid gedeeltelijk verliezen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212351823
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 20:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Eventuele sancties hebben natuurlijk als uiteindelijk doel wel om hem de mond te snoeren, en belangrijker nog, een signaal af te geven naar andere journalisten dit vooral uit hun hoofd te laten. Op voorhand de mond te snoeren dus op straffe van je vrijheid gedeeltelijk verliezen.
Prima maatregel tegen de (pro-)Russische vijfde colonne. ^O^
pi_212351837
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 20:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
We staan op het randje van oorlog. Journalisten verliezen wat mij betreft de status van journalist zodra ze opzettelijk valse propaganda van de vijand verspreiden. Er zijn geen 'twee kanten' aan dit verhaal, anders dan dat het goed tegen kwaad is.

Dit interview gaat enorm veel schade toebrengen aan de vrije wereld in haar strijd tegen die duivelse natie.
pi_212351928
  Moderator donderdag 8 februari 2024 @ 20:46:47 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212352111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 20:34 schreef Confetti het volgende:
We staan op het randje van oorlog.
_O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212352153
Mensen die echt oprecht denken dat de dictator van Rusland zich kritisch gaat laten bevragen door een Westerse journalist in tijden van oorlog :') . Dan ben je simpel hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator donderdag 8 februari 2024 @ 20:54:01 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212352266
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 20:49 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die echt oprecht denken dat de dictator van Rusland zich kritisch gaat laten bevragen door een Westerse journalist in tijden van oorlog :') . Dan ben je simpel hoor.
niemand denkt dat, Carlson is nota bene groot fan van de dictator in kwestie, die gaat echt niet lastig zitten doen

dan nog is het wel interessant, Poetin kan niet meer zeggen dat het doel is Oekraine te demilitarizeren want dat gaat hem nooit meer worden en hij moet toch richting een exit toe gaan werken, dat is dan weer iets voor de eventuele onderhandelaars om aan te knabbelen

ik gok dat het doel altijd al was om Donbas en de Krim te bevrijden van de grote boze NAVO ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 8 februari 2024 @ 22:20:41 #38
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_212353834
2 mongooltjes die een voorgekauwd gesprek gaan voeren. Nou wat een ophef hoor :')
Je bent een waardeloze agent.
pi_212353985
Zin in
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212353996
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 22:30 schreef Discombobulate het volgende:
Zin in
Heb je een account op tuckercarlson.com dan?
pi_212354031
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 22:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Heb je een account op tuckercarlson.com dan?
Je kan ook op X kijken
pi_212354034
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 22:35 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Je kan ook op X kijken
Ik had begrepen dat het daar later werd uitgezonden.
pi_212354065
Moest stiekem wel lachen :@

twitter
pi_212354122
quote:
10s.gif Op donderdag 8 februari 2024 22:39 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Heeft Putin zijn benen laten verlengen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_212354136
quote:
10s.gif Op donderdag 8 februari 2024 22:39 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Ik zie geen ramen in de kamer dat ziet er wel veilig uit.
pi_212354197
quote:
11s.gif Op donderdag 8 februari 2024 22:45 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Heeft Putin zijn benen laten verlengen?
Denk dat die een te kleine broek aan heeft?
Check zijn sokken
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 22:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik zie geen ramen in de kamer dat ziet er wel veilig uit.
Vermoed dat het interview buiten het Kremlin is gehouden. Herken werkelijk niets aan de achtergrond
pi_212354212
quote:
14s.gif Op donderdag 8 februari 2024 22:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Denk dat die een te kleine broek aan heeft?
Check zijn sokken
[..]
Vermoed dat het interview buiten het Kremlin is gehouden. Herken werkelijk niets aan de achtergrond
Woon je daar in de buurt dan?
pi_212354337
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 17:55 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

De vragen zullen vantevoren besproken worden, er zullen uiteraard geen Rusland-kritische vragen zijn, er zullen wel NAVO-kritische vragen.
Ben benieuwd of Putin's mening over Trump naar voren zal komen, waarschijnlijk wel, en op een manier waarin Putin voordoet dat er meer vrede zal zijn als Trump aan de macht komt, zoiets.
pi_212354342
Zal ook wel real time n en ander op X komen.
pi_212354476
Ik zit klaar met de popcorn. c_/
pi_212354635

Het interview is nu te zien op Tucker zijn website.
  Moderator donderdag 8 februari 2024 @ 23:59:05 #52
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_212354662
Let’s watch it
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_212354663
Cucker wordt in de 1e minuut al gecucked :')
pi_212354669
pi_212354679
2u :')

Heb wel wat beters te doen
  Moderator vrijdag 9 februari 2024 @ 00:03:19 #56
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_212354689
Die kop van Tucker tijdens Vlads geschiedenisles wordt een meme
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_212354691
LINK!!!!!!?!?!?!?!?!?
  vrijdag 9 februari 2024 @ 00:03:57 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212354697
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die kop van Tucker tijdens Vlads geschiedenisles wordt een meme
Heb je een gifje?
pi_212354700
Kan Tucker Russisch verstaan of heeft hij een oortje?
pi_212354704
NVM lol
pi_212354723
Na 2 minuten is het wel duidelijk dat hier ontzettend in geknipt is. Jammer.
pi_212354726
niet leuk dit, 30 minuten geschiedenis les met een engelse voice over
pi_212354728
Nou ben benieuwd, morgen even terugkijken.
pi_212354737
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:08 schreef Document1 het volgende:
Na 2 minuten is het wel duidelijk dat hier ontzettend in geknipt is. Jammer.
Ik hield het geen 2 minuten vol.
pi_212354740
Leuke geschiedenisles :lijstje: :!
pi_212354743
Ik begrijp nu waarom iedereen zo bang was dat Russische propaganda zomaar vrij het westen in zou stromen.

Door dit gort en gortdroge verhaal van Poetin kantelt in het westen massaal de publieke opinie :')

De paniek was terecht.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212354744
Eerlijk is eerlijk, Tucker Carlson stelt best goede vragen. De antwoorden van Putler zijn echter totaal niet serieus te nemen.
pi_212354747
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:08 schreef Alpha0 het volgende:
niet leuk dit, 30 minuten geschiedenis les met een engelse voice over
Voiceover vertalingen zijn soberso waardeloos :{w

Wat is er mis met gewoon ondertiteling?
pi_212354749
:Z
pi_212354751
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
:Z
Ja, C-Span is er verkwikkend bij

Ben afgehaakt, was iedereen hier nou zo bang voor :')
pi_212354752
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:11 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik hield het geen 2 minuten vol.
Dat was ook wel de Max. Ben benieuwd wat voor ziektes experts nu weer herkennen in putin zijn manier van doen.
pi_212354756
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:15 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ja, C-Span is er verkwikkend bij

Ben afgehaakt, was iedereen hier nou zo bang voor :')
Misschien krijgen we nog een samenvatting de komende dagen.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 00:17:02 #74
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212354757
Is er een versie in originele taal met ondertiteling?
pi_212354762
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik begrijp nu waarom iedereen zo bang was dat Russische propaganda zomaar vrij het westen in zou stromen.

Door dit gort en gortdroge verhaal van Poetin kantelt in het westen massaal de publieke opinie :')

De paniek was terecht.
maakt met terugwerkende kracht de paniek van sommige users in dit topic wel erg grappig

putin legt gewoon zijn casus belli nog eens uit en begint een paar eeuwen geleden
pi_212354763
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:17 schreef Origami94 het volgende:
Is er een versie in originele taal met ondertiteling?
geef het even, heb je ze straks op twitter in alle talen
met verkeerde en accurate vertalingen
pi_212354764
twitter
pi_212354767
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:14 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Voiceover vertalingen zijn soberso waardeloos :{w

Wat is er mis met gewoon ondertiteling?
Amerikanen kunnen niet lezen of zijn er te lui voor.
pi_212354771
twitter
pi_212354774
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:22 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Die 30 seconden duurde 30 minuten.
pi_212354778
twitter

van dit soort geknipte filmpjes krijg je wel een beetje aids

en lijkt een vooropgezet dingetje, maar toch een leuke afsluiter
  vrijdag 9 februari 2024 @ 00:25:57 #82
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_212354781
Ik ben inmiddels aangekomen bij WOII in de geschiedenisles. Nog steeds niet duidelijk waarom Russen vrouwen in Oekrane moeten verkrachten.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_212354786
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben inmiddels aangekomen bij WOII in de geschiedenisles. Nog steeds niet duidelijk waarom Russen vrouwen in Oekrane moeten verkrachten.
van alle dingen is dat wel het belangrijkste ja :')

spoiler: is helaas aan de orde van de dag in elk conflictgebied, in overgenomen of kapot gemaakte gebieden, gevangenen en ander soorten slachtoffers die dit overkomt door de hand van strijdmachten
  vrijdag 9 februari 2024 @ 00:28:26 #84
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_212354787
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]
van alle dingen is dat wel het belangrijkste ja :')

spoiler: is helaas aan de orde van de dag in elk conflictgebied, in overgenomen of kapot gemaakte gebieden, gevangenen en ander soorten slachtoffers die dit overkomt door de hand van strijdmachten
Oh, dan is het goed.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_212354792
Dat hij zo gedetailleerd bezig is met de geschiedenis van 100 jaar geleden laat zien dat hij het contact met de hedendaagse werkelijkheid helemaal heeft verloren in die bunker van hem.

Wel mooi inzicht in de geest van deze gek.
pi_212354794
Nu ook op X *O*

twitter
pi_212354795
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:28 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Oh, dan is het goed.
nee
pi_212354798
Ik ga slapen, kijk het later wel af.
pi_212354800
"Nato expansion"
"Missile defense system"
"Dragging Ukraine into Nato"
"Pressure, pressure, pressure"

Calimero doet huilie huilie.
pi_212354802
En een antwoord waar niemand op zit te wachten :9

twitter
  Forum Admin vrijdag 9 februari 2024 @ 00:36:00 #91
pi_212354809
Het is wel weer classic Putin zullen we maar zeggen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212354816
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:36 schreef Straatcommando. het volgende:
Had je anders verwacht?
Lach met een schone bips
  Forum Admin vrijdag 9 februari 2024 @ 00:38:38 #93
pi_212354818
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Had je anders verwacht?
Natuurlijk niet.
pi_212354819
"neo-nazi's" :O
pi_212354821
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Natuurlijk niet.
TC en VP samen... Wat een wereld interview zag ik al niet komen :P
Lach met een schone bips
pi_212354825
Putin komt fitter over dan Biden.
pi_212354826
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:36 schreef Straatcommando. het volgende:
tuurlijk
het is de oud KGB-agent die tegenwoordig een soort van mafia-advocaat is en een totale chaos heeft gerfd en daar grip op houdt door altijd terug te grijpen op de geschiedenis (de delen die hem goed liggen) en de regeltjes/raamwerken die er zijn binnen zijn territorium

de volgende leider van rusland wordt denk ik een oud-generaal ofzo, als je dacht dat type leider vervelend was voor de wereld..
wacht dan op de nieuwe die ook weer stoer moet gaan doen en nu te maken heeft met het meest ervaren staande leger die er op de aarde is :+

antigenot, zou ik het op zijn minst noemen
pi_212354829
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
mijn dode kat ook
pi_212354834
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 00:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Dat dan weer wel, en welbespraakter ook als ik de vertaling mag geloven :P
Lach met een schone bips
  VIVA vrijdag 9 februari 2024 @ 00:42:41 #100
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_212354837
Precies randomly 1 minuut gekeken om te constateren dat het compleet in scene is gezet en totaal niets nieuws wordt gezegd, wat een kansloze exercitie
What lies behind makes no sense in my mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')