die ga je toch niet allemaal lezen of wel?quote:
Nee, toch maar niet ... toch nog een vraag, ik hoor ze over duels, kleine update ?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:30 schreef Joyce-43 het volgende:
die ga je toch niet allemaal lezen of wel?
Ik ooit een schommelbank voor in de tuin 30 jaar geleden. Nooit en nooit meer gedaan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny heeft bij de bingo op de camping een strijkijzer gewonnen
Nee is heel erg dit jaar met de Belgen en hun dialectquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:32 schreef Mikeshutup het volgende:
Ik kan die kooktub totaal niet volgen, kunnen ze niet gewoon Nederlands praten?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ooit een schommelbank voor in de tuin 30 jaar geleden. Nooit en nooit meer gedaan.
Na het vertrek van Ariana is Randy naar de solo room gestuurd, zo lang hij daar was, was hij genomineerdquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, toch maar niet ... toch nog een vraag, ik hoor ze over duels, kleine update ?
Ah ja niets aan te doenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hij is weekje naar Amerika geweest, en mocht daar niet op fok
Er was een opdracht met water. Weet niet precies wat, alleen dat het op mijn blaas werkte, haha.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, toch maar niet ... toch nog een vraag, ik hoor ze over duels, kleine update ?
Klopt en vooral als ze zeuren zoals Tom. Vermoeiend geleuterquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee is heel erg dit jaar met de Belgen en hun dialect
Lees even de sv dan ben je zo bij. Ze worden goed bij gehoudenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Luistert waarschijnlijk ook naar Toms gezeur over bingoavonden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron ligend in bed, Hallo BB die speaker hier die stoort hier de hele tijd, ik hoor de hele tijd een irritant geluid
Totdat BB zei dat ze mochten stoppen, moesten ze water uit een waterloper opvangen en er boven in weer ingooien.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Er was een opdracht met water. Weet niet precies wat, alleen dat het op mijn blaas werkte, haha.
Wat een goede update, dank je ...quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Na het vertrek van Ariana is Randy naar de solo room gestuurd, zo lang hij daar was, was hij genomineerd
Daar heeft hij het in 3 duels opgenomen tegen Tom, Nouchka en Tyron.
van de laatste heeft hij gewonnen, dus is Tyron nu genomineerd
Ga ik doen, ben pas weer thuis, moet veel inhalen ...quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:34 schreef Dotteke het volgende:
Lees even de sv dan ben je zo bij. Ze worden goed bij gehouden
Ik ga net als Tyron slapenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:34 schreef BB-King het volgende:
Tyron probeert te slapen. Het licht gaat uit.
Zegt nu tegen Big Brother dat er een speaker loopt te storen wat irritant is.
Dat zegt ze elke avond, vervolgens lult ze nog uren doorquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi zingt : Ik ga slapen denk ik ... ik ben echt moe
SPOILER: Meteen effe checken natuurlijk....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tis dat ze een snerpende stem heeftquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zegt ze elke avond, vervolgens lult ze nog uren door
quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:39 schreef KinKiJan het volgende:
~ 21:28 stream 2
Ronahi zegt dat ze het met Nouchka over volgers had. Daar was Nouchka veel mee bezig zegt Ronahi, dus ze had haar gevraagd of ze wist hoeveel Ronahi er nu had. Nouchka vroeg daarop hoeveel ze zelf dacht.
Ronahi: "Ik zeg zo max 5 of 4 duizend, 5 duizend zei ik, en zij zo... " (zie niet wat ze doet)
Randy: "Niet eens?"
Ronahi: "Nee nee! Zij was echt zo van....." (zie weer niet wat ze doet)
Doriana: "Wat? Meer!?"
Ronahi bevestigend: "Huuhuuh"
Jimmy: "Nee joh! Nee dat geloof ik niet"
Ronahi: "Ja heftig! Ik vind 5 al heel veel!"
Jimmy weer: "Nee joh"
Ronahi: "Ja Heftig"
StreamlockRonahi kan beter big lair op haar insta laten zettenSPOILER: Meteen effe checken natuurlijk....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
diegene die in de andere kamer zit zoals Randy van de week kreeg 3 keer een duel om eruit te komen en dan weer het huis in te kunnenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk eerder van de kooktubquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny zijn handen zitten onder de uitslag van het wasmiddel
alweer?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchka sloopt ondertussen haar microfoonketting
En morgen gaan de twee genomineerden naar Tyronquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
diegene die in de andere kamer zit zoals Randy van de week kreeg 3 keer een duel om eruit te komen en dan weer het huis in te kunnen
eerst koos hij duo Tom en Rohani waarvan Tom ging helaas verloor Randy dus moest die weer blijven en Tom ging terug
2de keer was tegen Duo Sabeau en Nouska toen ging Nouska waarvan hij weer verloor
en 3de keer was tegen Tyron en Dorianna waarvan Tyrone ging en daarvan won Randy dus die is weer in het huis en Tyrone zit in de room en is ook gelijk genomineerd door het verliezen.
mooi stelletjequote:
wie koopt dat? heb ik 2 weken te eten vanquote:
Basiriquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie koopt dat? heb ik 2 weken te eten van
wat een idiootquote:
basiri woont dan ook nog bij moeders?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Basiri moet er bij een man altijd een mooi horloge aanwezig zijn en een goede geur
Het liefst een rolex of quatier
Basiri wil graag een qautier van 8,5k![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:57 schreef Joyce-43 het volgende:
met een haarborstel je snor kammen , die Bas soort echt niet hoor
heeft ze een eigen sieraden lijn?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:00 schreef Joyce-43 het volgende:
vind die sieraden van Alice op der armen erg geel, vind dat niet mooi als ze zo worden na een tijdje want op haar site lijken ze meer op echt goud vind ik van 14 karaat dan
hoogwaardig stainless steel met gouden coating vermoed ikquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
heeft ze een eigen sieraden lijn?
vind der snel afgeleid ook hoor als ze iets aan het doen isquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
ah sabeau is weer met haar avond routine bezig
ja ze heeft een hele eigen sitequote:Op woensdag 7 februari 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
heeft ze een eigen sieraden lijn?
Lichte vorm van ADHD denk ikquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind der snel afgeleid ook hoor als ze iets aan het doen is
engie, dat is echt niet normaal, hoeveel meuk die meid wel niet op smeert. kan toch niet goed zijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:04 schreef engine het volgende:
Sabeau begonnen aan haar avondroutine.
Ja dat begrijp ik ook nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
engie, dat is echt niet normaal, hoeveel meuk die meid wel niet op smeert. kan toch niet goed zijn
Zij hebben iig wel lol met elkaarquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
jut en jeul liggen ook weer samen
Je vergeet "Aaaahahahahaahaaaahaaaaaa!!!"quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
poepje afvegen als ze kaka heeft gedaan oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leest de familie thuis mee?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Doriana is volgende week jarig.
Wil graag een feestje in thema glitter en glamour
Red velvet cake
slaap lekkerquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:27 schreef GayGuy het volgende:
Iedereen een fijne nacht gewenst. Ik ga slapen
al bijna 1,5 weekquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ziet Karen er slecht uit, zo grauw in haar gezicht ....
Ja. Zat toevallig in de uitzending. Armoedig flatje met mama en broertje.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
basiri woont dan ook nog bij moeders?
nou dat zou een feest zijn, als ik de streams aanzet en ik hoor stem alleen al, dan zet ik het geluid al weer uit, wat ben ik dat mens zat zegquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley denkt dat ze erop staat
Karen ik kan er ook op staan
Nee ik denk ik denk dat ik erop sta zegt Ashley
bank moet heel gek in elkaar zitten wil ik haar mijn stem niet gevenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley op de bank gaat ze toch weer overleven denk ik ....
fake newsquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTf, er is een feestje geweest met champagne, eindelijk ....
Gisteravond nog.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Karen en Tom zijn ook minder samen of lijkt dat maar?
Wens, vader gedachten, Ashley zeker niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ironahi voorspelt Ashley naast Tyron. En Danny of Nouchka.
Ja die 2 nieuwe kwamen met 3 flesjes champagne binnen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uiteraard !quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley op de bank gaat ze toch weer overleven denk ik ....
niet echt een feestje Sabeau en Nouchka hadden champange meequote:Op woensdag 7 februari 2024 22:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snel naar de andere stream zappen ....quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:36 schreef DGK-Eric het volgende:
Afdeling snode plannen, hallo met Jimmy!
wtf bro.. vind ik fayaquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:38 schreef odie22 het volgende:
en die nietszeggende randy-figuur er ook bij, die had ik geen seconde gemist toen hij in die mirrorroom zat
hij zit in het kamertje apart, is genomineerd en moet daar blijven tot zaterdag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, ik mis veel, maar is Tyron, al naar huis ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
De nachtbeugel van Doriana is in kokend water geweest, en is nu helemaal vervormd.
naar huis, nieuwe beugel laten maken. Wat jammerquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:39 schreef Puzzie het volgende:
Dorá's tanden kapot .. nachtbeugel dus
[ afbeelding ]
Heb het hier nog weleens gekker mee gemaakt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:57 schreef Joyce-43 het volgende:
met een haarborstel je snor kammen , die Bas soort echt niet hoor
die zit in de solo roomquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, die kasteel kamer, dank je ...quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:40 schreef Lillibet het volgende:
hij zit in het kamertje apart, is genomineerd en moet daar blijven tot zaterdag.
Morgen gaan de andere 2 genomineerden er ook heen
Nee die zit genomineerd te wezen in het Solo-huis, in afwachting van de andere genomineerdenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dan mag ze meteen door naar een museumquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Doriana : Mijn tanden gaan scheef groeien.
Sabeau : Dan moet je NU op de knop drukken.
Doriana : Mijn tanden hebben zoveel geld gekost!!
Inderdaad .. van 1 nachtje gaan al haar tanden ineens scheef groeien.
Toch nog dramaquote:
Hij zei dat het goed zou zijn als er even flink ruzie zou komen volgende week tussen anderenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snel naar de andere stream zappen ....
Ze is cupcake influencer. Niet teveel eisen eraan stellenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:43 schreef Lillibet het volgende:
je verwacht het niet he dat plastic vervormd in kokend water
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is cupcake influencer. Niet teveel eisen eraan stellen
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tussen anderenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij zei dat het goed zou zijn als er even flink ruzie zou komen volgende week tussen anderen
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, en Ariana is ook weg, lees het nu pas .....![]()
![]()
ja slechte tandjes van al dat snoepenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
straks gaat stream 2 weer op soundlock omdat ze een stagiaire op popcorn uitsturenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
op de FEBO komen ze vast niet meer bij van het lachen![]()
ze was gisteren bij nobiggiequote:Op woensdag 7 februari 2024 22:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, en Ariana is ook weg, lees het nu pas .....![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:45 schreef engine het volgende:
Sow Ronahi: "Dat is uw eigen schuld dan...ik heb geen mercy"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Lijkt het je watquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:46 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 googled cupcake influencer functieomschrijving
Nog een keer 3000 euro naar de haaienquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:46 schreef Lillibet het volgende:
Want de tanden gaan echt meteen terug scheef staan![]()
![]()
lekker balen
Nou ja wel lullig natuurlijkquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:46 schreef Lillibet het volgende:
Want de tanden gaan echt meteen terug scheef staan![]()
![]()
lekker balen
Misschien helpt 'ie wel een handjequote:Op woensdag 7 februari 2024 22:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tussen anderenIk zit juist te wachten op gedoe met hem
Ik hoop het , want volgens mij kan hij dat goedquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misschien helpt 'ie wel een handje
Die wel jaquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:48 schreef Lillibet het volgende:
ronahi vraagt in de slaapkamer of de vrienden van jimmie en dilano haar leuk zouden vinden
woahquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Rohani: "Dilano, denk je dat jouw moeder mij leuk vindt?"
Dilano: "Ik denk het niet"
![]()
![]()
Goedzo.. Ronnie liegt gewoon niet en is lekker directquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:45 schreef engine het volgende:
Sow Ronahi: "Dat is uw eigen schuld dan...ik heb geen mercy"
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Rohani: "Dilano, denk je dat jouw moeder mij leuk vindt?"
Dilano: "Ik denk het niet"
![]()
![]()
een epiladyquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: wat is er met een ontharingsapparaat, krijg verzoeken om filmpjes, geen idee waar te zoeken ....
noeska heeft iedereen van haar ontdaan. met een epileerdingquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: wat is er met een ontharingsapparaat, krijg verzoeken om filmpjes, geen idee waar te zoeken ....
Beter hadden ze er ff bijgezet wanneer dat wasquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet waar hij dat vandaan heeft..quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:51 schreef Lillibet het volgende:
bleh tepel piercing bij een man
volgens tom zien meisjes dat heel graag
en daar staan vast al 2400 filmpjes van onlinequote:Op woensdag 7 februari 2024 22:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
noeska heeft iedereen van haar ontdaan. met een epileerding
looool Nouchka heeft een epileer apparaat en heeft zo goed als alle mannen onder handen gehad, dit was gisterenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, niet de moeite waard dus, was iets met Tom en Basiri ...quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:52 schreef Lillibet het volgende:
een epilady
zo'n ding waar je haartjes mee uittrekt... soort scheerapparaat
wit ding dacht ik dat het was
basiri was een mager speenvarken, niet normaal zoals die schreeuwdequote:Op woensdag 7 februari 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, niet de moeite waard dus, was iets met Tom en Basiri ...
nee was niet de moeite waaardquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
Hij gaat staan als Bokito, reageert als Bambi
Die bestelt gewoon een nieuwe beugel en die is over twee dagen geleverd en in de voorraadkamer gelegd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:53 schreef BB-King het volgende:
Binnenkort een vrijwillige exit van Doriana omdat haar tanden scheef staan.
Ja, kreeg door stream 2 op dinsdag, maar geen tijdstip, ga niet zoeken, thanksquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:56 schreef Puzzie het volgende:
Noushca heeft heel wat mensen van hun haren ontdaan , lastig zoeken als je niet precies weet bij wie en welke dag
Basiri stond zich echt enorm aan te stellen: leek wel een chimpansee qua houding, bewegingen en kreten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Verstandigquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, kreeg door stream 2 op dinsdag, maar geen tijdstip, ga niet zoeken, thanks
18.10 Basiri gisterquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 7 februari 2024 22:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit Sabeau ook in die geheime kamer ?
Nope, alleen tyronquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
lees gewoon even de streamverslagen. Dan ben je helemaal bij in 5 minutenquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu zit alleen tyron er, het was voorheen de spiegelkamer/paleiskamer morgen gaan de 2 genomineerden Tyron gezelschap houden vertelde BB.quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
het staat daar niet en ze is al even niet op de stream geweestquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
lees gewoon even de streamverslagen. Dan ben je helemaal bij in 5 minuten
Ja sorry, ga het nu even doen ....quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:00 schreef ledn81 het volgende:
lees gewoon even de streamverslagen. Dan ben je helemaal bij in 5 minuten
Op 2 nu ander beeld, geluid van de woonkamerquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:06 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Vandaag was ie dat wel vaker op s2 geloof ik
Ik raak een beetje paranoia van alle beelden met afwijkende audio. Ik ga ook maar slapenquote:Op woensdag 7 februari 2024 23:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Op 2 nu ander beeld, geluid van de woonkamer
Iedereen roddelt daar. Het enige wat telt is dat je populair bent want dan is het OK; anders is het niet OK.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:30 schreef ledn81 het volgende:
Ashley roddelt en fluistert de hele hut bij elkaar. uurtje terug op stream 2![]()
Die gaat ook wel met zo'n titeltje online. Iedereen valt over Ronahi, maar Ashley doet niet anders.
Eens, die vernieuwen het basisconcept van BB met steeds andere varianten. Nu nog streams bij De Bondgenoten en dan maakt dit BB overbodig m.i.quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:01 schreef Lrod01 het volgende:
De meeste gaan al rond 22:00-22:30 naar bed. Sowieso een ontzettend saaie groep mensen weer dit jaar. De castingcrew moet echt op de schop bij EndemolShine. Bij de buren (Talpa) hebben ze het op dat vlak een stuk beter voor elkaar met De Bondgenoten en eerder EJVJL).
Eens over de saaie groep. Maar bij de buren kunnen ze ook alleen het kaartenbak bestand openen. Nu weer een YouTuber en een vrouwke wat al eerder op tv geweest is met temptation. Oh ja en zusje Balk niet te vergeten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:01 schreef Lrod01 het volgende:
De meeste gaan al rond 22:00-22:30 naar bed. Sowieso een ontzettend saaie groep mensen weer dit jaar. De castingcrew moet echt op de schop bij EndemolShine. Bij de buren (Talpa) hebben ze het op dat vlak een stuk beter voor elkaar met De Bondgenoten en eerder EJVJL).
Was het maar zo wat mij betreftquote:Op woensdag 7 februari 2024 22:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee niet iedereen, bv Alice nog niet 1x zien doen. En Glenn ook niet, maar dat kan zijn omdat ik hem niet versta.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iedereen roddelt daar. Het enige wat telt is dat je populair bent want dan is het OK; anders is het niet OK.
De nachtploeg wordt er stukje bij beetje uitgestemd. Lenie was van het laat opblijven en Tyron en Basiri kunnen er ook wel wat van maar die zijn uit elkaar geplukt nu.quote:Op woensdag 7 februari 2024 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kwart voor twaalf, iedereen op bed en einde streams denk ik .....
Arme Tyron dan. Moet die naar haar gekwaak luisteren.quote:Op donderdag 8 februari 2024 04:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was het maar zo wat mij betreft
Kleine intrigante is het.quote:Op donderdag 8 februari 2024 06:43 schreef marky het volgende:
[..]
Arme Tyron dan. Moet die naar haar gekwaak luisteren.
Ook. Maar ze probeert ook te manipuleren , ik mag hopen dat mensen dat doorhebben /haar doorzien.quote:
Ik zie het nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook. Maar ze probeert ook te manipuleren , ik mag hopen dat mensen dat doorhebben /haar doorzien.
Dylano niet in ieder gevalquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook. Maar ze probeert ook te manipuleren , ik mag hopen dat mensen dat doorhebben /haar doorzien.
knipquote:
Oh maar ik heb ook niet gezegd dat ze dat niet is. Ik zei dat het een kleine intrigante is met als aanvulling dat ze mensen naar hun mond praat , probeert te manipuleren (zoals o.a in een gesprekje met Noushca over nomineren) Daarnaast verspreekt ze zich vaak over bepaalde situaties /mensen . Ze kletst zich overal tussenuit , of zo lijkt het ,maar sommigen trappen niet in haar tegenstrijdige verhalen.quote:
Tsja, is een keuze die je maakt..quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:51 schreef marky het volgende:
Het is dat die camera's nog op je staan maar het moet toch lekker zijn om na een maand met al die mensen om je heen even helemaal alleen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |