Nou vroeg het me net afquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef Snoozey het volgende:
heeft bas een borstverkleining gehad? zie zo extra strepen lopen
Zijzelfquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef humpty het volgende:
Ronahi en Doriana over iemand die heel oppervlakkig is en dat Bas dat niet wil zien
en vervolgens over Alice of die echt wel zo Zwitserland is
pfff wat een meiden
Eerste zal vast over Tom gaanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef humpty het volgende:
Ronahi en Doriana over iemand die heel oppervlakkig is en dat Bas dat niet wil zien
pfff wat een meiden
hij is toch heel veel afgevallenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou vroeg het me net af
Er klopt iets niet
Omdat het kanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:08 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet Bas er zo raar bij zitten
Leuk, ze heeft er gewoon maling aan hoe ze erbij loopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Ashley zegt dat ze net wakker is. En loopt al de hele dag in badjas. Tis net Kees Flodder.
Zou hij wel willen maar tom schuift hem er niet inquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:09 schreef Snoozey het volgende:
en bas wordt even in zn kont geneukt, dat hij het zo uitschreeuwd met tom achter zich
Ik zie maar aan 1 kant een streepjequote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:09 schreef Snoozey het volgende:
en bas wordt even in zn kont geneukt, dat hij het zo uitschreeuwd met tom achter zich
Hij is niet zo lang geleden heel dik geweest.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef Snoozey het volgende:
heeft bas een borstverkleining gehad? zie zo extra strepen lopen
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:09 schreef Snoozey het volgende:
Vreselijke roddel en kwaadspreeksters. Omdat ze zelf slecht zijn kunnen ze er niet bij dat iemand niet slecht praat ober anderen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef humpty het volgende:
pfff wat een meiden
Heel lang wist ik niet waar ze me aan deed denken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:10 schreef greysbones het volgende:
Waarom schreeuwt karan de hele tijd zo
waarom staat die zo raarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Den Danny heeft de tranen over z'n wangen rollen
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heel lang wist ik niet waar ze me aan deed denken.
Totdat ik dacht en wist dit is het......."Smeagol"
secret mission?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:12 schreef Snoozey het volgende:
heeft ze nu iedereen al onder de epi gehad. of wat was de opdracht die ze mee heeft gekregen van dr vent
moest er net aan denkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:12 schreef Lillibet het volgende:
mag hopen dat dit maffe gedoe een geheime bb opdracht was
Owwww jij bent wakker.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:12 schreef Lillibet het volgende:
mag hopen dat dit maffe gedoe een geheime bb opdracht was
brrrrrrquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:13 schreef greysbones het volgende:
En nu lekker allemaal eten
Met rond vliegende oksel borst en been haren
Smakelijk
Je maakt mij niet wijs dat ze niet minstens 100 haren mee hebben genomenquote:
Poeh wat is die toch stoer en mannelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat staan als Bokito, reageert als Bambi
Maakt haar niet uit, merkt ze niets vanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat ze niet minstens 100 haren mee hebben genomen
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
Gedver je ziet het eten gewoon van links naar rechts gaan bij karen in haar mond. En ze was ook te horen brrr
Ik las net dat ze idd weer geslapen heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley loopt weer rond in haar Badjas.Heb ook het gevoel dat die weer geslapen heeft vanmiddag in de slaapkamer, want ze heeft het nodig
Naast seks (gemiddeld 19x per dag) denken mannen heel vaak aan het Romeinse Rijk, vaak wekelijks maar sommigen ook echt dagelijks...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:06 schreef Lillibet het volgende:
de stickers van glenn zijn nog niet af
het wordt een volledig harnas van de romeinen![]()
![]()
![]()
hoe verzin je het
Alice nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:20 schreef Snoozey het volgende:
ze mogen allemaal slapen wanneer ze nu willen ivm de opdracht
Ow kijk vandaarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:20 schreef Snoozey het volgende:
ze mogen allemaal slapen wanneer ze nu willen ivm de opdracht
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:20 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Naast seks (gemiddeld 19x per dag) denken mannen heel vaak aan het Romeinse Rijk, vaak wekelijks maar sommigen ook echt dagelijks...#Romanempire
Ik snap niet dat die gasten zich dat allemaal laten doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:24 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Nouchka een beetje viezig. Met haar scheermanie..En hoe ze gisteren Randy een strakke legging opdrong.
wow echt waar? Dat lijkt me best lastigquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:20 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Naast seks (gemiddeld 19x per dag) denken mannen heel vaak aan het Romeinse Rijk, vaak wekelijks maar sommigen ook echt dagelijks...#Romanempire
Hopen op TV momentje dus stel je zoveel mogelijk aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die gasten zich dat allemaal laten doen.
Ja geen geluidquote:
Basiri heeft toch 40kilo verloren waarschijnlijk extra vel.....ondanks alle trainingen kan je het aan hem zien.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou vroeg het me net af
Er klopt iets niet
En hij wilde niet.....Is het haar bedoeling om te laten zien dat niemand haar kan weerstaan.....daar gaat het toch echt op lijken.quote:
Niet gekregen maar gekocht.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:50 schreef BB-King het volgende:
Ah de dames hebben witte chocolade uit de wall gekregen.
Van hun eigen coins?quote:
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
Van hun eigen coins?
Maar wel met toestemming van hun duo partners zeker.
wat heeft die gelogen dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:54 schreef zodeju het volgende:
Tom heeft weer gelogen tegen de boys??....ze zijn diep teleurgesteld.
Wat is er gebeurd na dat Tom en Tyron het weer uitgepraat hadden??
En welke mannen dan. Als er iemand liegt daar is het rohaniquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:54 schreef zodeju het volgende:
Dat weet ik niet....was in ene in het solo huis en Tyron zegt "wat valt dat me tegen terwijl we net alles hadden uitgepraat." Waarop Randy zei "ja man hij riep me juist". Dus hoe kan hij nu tegen jou zeggen dat hij me niet gesproken had....quote:
Kun jij een screenshot maken op Goplay? Ikke niet. Dan krijg ik een zwart scherm. En als ik met de muis op het scherm kom wordt het beeld donkerder.quote:
Tyron en Randy over Tom maar kwam te laat binnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En welke mannen dan. Als er iemand liegt daar is het rohani
Zou niet weten waarover.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:54 schreef zodeju het volgende:
Nee, dit gaat echt over Tom en verschillende verhalen. En stemming.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarover.
Kan alleen weer een verzinsel zijn van de roddelclub.
Klopt omdat rohani en hij niet zouden zeggen op wie ze gestemd hadden. En zei ging dat dus wel doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:00 schreef marky het volgende:
Hij had tegen Randy gezegt dat hij niet op Tyron had gestemd.
ok vaag weerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet ik niet....was in ene in het solo huis en Tyron zegt "wat valt dat me tegen terwijl we net alles hadden uitgepraat." Waarop Randy zei "ja man hij riep me juist". Dus hoe kan hij nu tegen jou zeggen dat hij me niet gesproken had....
Hij blijft liegen zegt Tyron.......
Niets zeggen is wat anders dan liegen over wat je gestemd hebt.....je kan zeggen we hebben besloten om daar niet over te praten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt omdat rohani en hij niet zouden zeggen op wie ze gestemd hadden. En zei ging dat dus wel doen.
Dat komt allemaal door die Bitch Ronahi, die stookt en stookt en ze geloven haar allemaal.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:00 schreef marky het volgende:
Hij had tegen Randy gezegt dat hij niet op Tyron had gestemd.
Ik begrijp dat Tom zelf tegen Randy heeft gezegd dat hij niet op Tyron gestemd had.....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat komt allemaal door die Bitch Ronahi, die stookt en stookt en ze geloven haar allemaal.
Ronahi en Tom hadden afgesproken dat ze niet zouden zeggen op wie ze gestemd hebben zonder er samen te overleggen.
Tom heeft gewoon niet aan Randy laten weten op wie hij gestemd heeft en Randy ziet dat als liegen .
Ronahi die gewoon tegen iedereen lekker lult op wie ze gestemd hebben en dat Tom niet naar haar luisterde.
De boys hebben het over dat ze het wel later zullen zien in de uitzending. Wat gaan die op hun bek dan om leugennaarster Ro te geloven
Nou hij kreeg duidelijk instructies om het niet tegen Tyron te zeggen van haar. En toen deed ze het zelf nadat hij al had gezegd van niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niets zeggen is wat anders dan liegen over wat je gestemd hebt.....je kan zeggen we hebben besloten om daar niet over te praten.
Alsof de stream 24 uur op hun stond.. beetje kort door de bocht. Weten we gewoon nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:06 schreef Ireth het volgende:
Hhmm.. volgens vele twitteraars moet Tom niets tegen Randy gezegd hebben over stemmen en zou Randy nu dus liegen
Ik heb het niet zien zeggen door Tom, wel in gesprek randy en ronahi dat randy vertelde dat hun niet op tyron hebben gestemd toen zei ronahi hoezo. Vertelde tom zei hij toen. En ronahi zei dat liegt hij en maakte ze haar eigen draai aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:06 schreef Ireth het volgende:
Hhmm.. volgens vele twitteraars moet Tom niets tegen Randy gezegd hebben over stemmen en zou Randy nu dus liegen
Lekker duo die twee, ze kunnen beter ieder voor zich stemmen want het gaat toch fout.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom vraagt aan Ronahi als je apart komen en 2 namen moet noemen weet je het dan al?
Precies. In het gesprek met Tyron buiten heeft hij dat wel verteld en ook uitgelegd waarom.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat komt allemaal door die Bitch Ronahi, die stookt en stookt en ze geloven haar allemaal.
Ronahi en Tom hadden afgesproken dat ze niet zouden zeggen op wie ze gestemd hebben zonder er samen te overleggen.
Tom heeft gewoon niet aan Randy laten weten op wie hij gestemd heeft en Randy ziet dat als liegen .
Ronahi die gewoon tegen iedereen lekker lult op wie ze gestemd hebben en dat Tom niet naar haar luisterde.
De boys hebben het over dat ze het wel later zullen zien in de uitzending. Wat gaan die op hun bek dan om leugennaarster Ro te geloven
Zoals ik het begrijp daaro moet er een gesprek geweest zijn over stemmen, maar toen heeft Tom niets gezegd. Ik weet het ook allemaal niet meer hoor, sowieso versta ik zo'n 65% niet, dus als het wel gezegd zou zijn kan ik het ook nog gemist hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:07 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Alsof de stream 24 uur op hun stond.. beetje kort door de bocht. Weten we gewoon niet
Laten maar zo denken de waarheid ligt ergens in het midden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp daaro moet er een gesprek geweest zijn over stemmen, maar toen heeft Tom niets gezegd. Ik weet het ook allemaal niet meer hoor, sowieso versta ik zo'n 65% niet, dus als het wel gezegd zou zijn kan ik het ook nog gemist hebben
Hardware versnelling uitzettenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun jij een screenshot maken op Goplay? Ikke niet. Dan krijg ik een zwart scherm. En als ik met de muis op het scherm kom wordt het beeld donkerder.
Tyron kan het denken beter aan anderen overlaten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron denkt dat er zaterdag 2 mensen naar huis gaan
Maar dan heb je een oneven aantal
Opdracht gehaaldquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:15 schreef BB-King het volgende:
Huh heb ik wat gemist?
Waar is die waterbak gebleven?
Wat een feestquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:17 schreef Ireth het volgende:
Noushka mag morgen Ronahi gaan waxen, daar waar Noush dat wilt
maar dan is Randy ook dom hoor om dat als liegen te zien, en ja zij maakt het voor Tom 1 onaangenaam zooitje daarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze mochten stoppen.....dus 1000euro erbij.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:15 schreef BB-King het volgende:
Huh heb ik wat gemist?
Waar is die waterbak gebleven?
Ronahi heeft het niet gezegt. Ty wist het wel omdat hij ook kan tellen. Ronahi heeft het bevestigd.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
precies de spelelementen die bij Het Spel BigBrother horenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef Rhosyn het volgende:
Meer dan andere jaren heb ik het idee dat de mensen in deze groep zich vaker nep gedragen, niet zeggen wat ze echt denken, soms de waarheid verdraaien en zich regelmatig hysterisch en overdreven druk doen.
En nu vind ik juist dat Randy en Tyron daar heel koel in zijn. Zeg het gewoon en door.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef Rhosyn het volgende:
Meer dan andere jaren heb ik het idee dat de mensen in deze groep zich vaker nep gedragen, niet zeggen wat ze echt denken, soms de waarheid verdraaien en zich regelmatig hysterisch en overdreven druk doen.
Zo vertelt Rady het niet,. Die zei even geleden dat het wel degelijk Tom was die gezegd had dat hij niet op Tyron gestemd heeft.....misschien is er iemand die het opgenomen heeft vanavond......quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar dan is Randy ook dom hoor om dat als liegen te zien, en ja zij maakt het voor Tom 1 onaangenaam zooitje daar
Mij zegt het dat deze mensen zich niet veilig voelen in de groep.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
precies de spelelementen die bij Het Spel BigBrother horen
Mod edit. Stop maar met persoonlijk worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef marky het volgende:
[..]
Ronahi heeft het niet gezegt. Ty wist het wel omdat hij ook kan tellen. Ronahi heeft het bevestigd.
Randy vind ik juist vaak tegenstrijdige dingen zeggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:23 schreef marky het volgende:
[..]
En nu vind ik juist dat Randy en Tyron daar heel koel in zijn. Zeg het gewoon en door.
Het slaat verder nergens op maar ze trekt wel grappige conclusies.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Sabeau Danny is heel intelligent
Hij is ouder dan ons, heeft meer levenservaring
Heeft een beroep waar hij verder moet kijken dan zijn neus lang is
Ze kunnen heel goed met de situatie handelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Randy vind ik juist vaak tegenstrijdige dingen zeggen.
Alice en Danny als die genomineerd zouden wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie hebben ze het nu die twee in die groene ruimte. Sabeau denkt dat Alice eruit gestemd gaat worden. Die is echt dom.
Gesprek is even eerder dan 19.54 uur. Toen viel ik in het gesprek in de solokamer.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:26 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nou echt wel dit weet ik heel zeker dat gesprek en het stomme is dat die twee daar samen bij zaten
Ja leeftijdsconcurentie. Die heeft dus geen polls gezien voor ze het huis in ging. Zie ook niet veel anderen op het team Alice en Danny stemmenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:28 schreef engine het volgende:
Sabeau probeert Alice de hut uit te werken
Ik heb het ook gezien. Tyron en Doriana zaten zelf ook te tellen van wie erop hun gestemd had Tom en Rohani wisten ze zeker. Toen later Rohani erbij kwam bevestigde zij die gedachte. Ze namen het haar ook niet kwalijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:26 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nou echt wel dit weet ik heel zeker dat gesprek en het stomme is dat die twee daar samen bij zaten
Dat is niet zeker. Ze denken wel vaker daar wat.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:30 schreef Kodiak100 het volgende:
afijn ze bedenken nu allemaal wie wat waar, maar blijkt er morgen gewoon voor PoN gespeeld te moeten gaan worden
En ook een Nederlanderquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja leeftijdsconcurentie. Die heeft dus geen polls gezien voor ze het huis in ging. Zie ook niet veel anderen op het team Alice en Danny stemmen
Nee Randy zegt Tom heeft tegen mij gezegd dat hij niet op jouw gestemd heb tegen Tyron. Wie zegt Rohani ? Jullie ? Jawel hij heeft op Tyron gestemd ik wilden dat niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:30 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien. Tyron en Doriana zaten zelf ook te tellen van wie erop hun gestemd had Tom en Rohani wisten ze zeker. Toen later Rohani erbij kwam bevestigde zij die gedachte. Ze namen het haar ook niet kwalijk.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
Tom voelt zich niet persoonlijk aangevallen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:35 schreef GayGuy het volgende:
Goedenavond allemaal. Nog steeds dat water spel?
Tom heeft tegen Randy gezegd dat hij niet op Tyron had gestemd. Dat was dus Tom. Tom is communicatief onhandig. Hij had ook kunnen zeggen we zeggen niet op wie we gestemd hebben. Voor Randy en Tyron is dat gewoon liegen. Buiten dat waarom zou je erover liegen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:33 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Nee Randy zegt Tom heeft tegen mij gezegd dat hij niet op jouw gestemd heb tegen Tyron. Wie zegt Rohani ? Jullie ? Jawel hij heeft op Tyron gestemd ik wilden dat niet.
dat mag alleen zij doen zekerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:33 schreef engine het volgende:
Ronahi heeft door dat er gesmoesd wordt en komt even een kijkje nemen.
Ok voor de mensen die altijd klagen over de open mond van Karen.quote:
Mag ik ook voor Ronahi aanvragenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ok voor de mensen die altijd klagen over de open mond van Karen.
Jullie hebben je zin gekregen!
ze vergeten tegenover wie ze zelf willen komen te staan. Lijken me Danny en Alice geen goede keusquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:35 schreef BB-King het volgende:
Nouchka denkt bij een eventuele duo nominatie aan Tyron/Doriana
Sabeau zegt dat hij misschien al is genomineerd als hij van Randy verliest.
Nouchka vindt Danny ook een gevaarlijke speler dus zou ze hem erop zetten.
Alice vindt ze ook een sterke speler dus dan zou dat duo ook haar pick zijn.
Sabeau denkt dat Danny wint van Alice want hij zorgt voor sfeer en zij is gereserveerd.
Ze vraagt aan Nouchka wie ze sowieso niet zou nomineren.
Nu staan ze bij de coinhouders en de foto's al de duo's af te gaan.
Moeilijk te zien over wie ze het wel en niet hebben.
Glenn en Ashley gaan ze nog niet op in ieder geval.
Ja die kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
zo die Jimmy is ook een roddelmuts hoor
en ook nog gewoon het op zo'n valse manier van vertellenquote:
Je kijkt tvquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en ook nog gewoon het op zo'n valse manier van vertellen
Joh jij hebt gelijk primaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:37 schreef marky het volgende:
[..]
Tom heeft tegen Randy gezegd dat hij niet op Tyron had gestemd. Dat was dus Tom. Tom is communicatief onhandig. Hij had ook kunnen zeggen we zeggen niet op wie we gestemd hebben. Voor Randy en Tyron is dat gewoon liegen. Buiten dat waarom zou je erover liegen.
ja zet ik er altijd achter ook ( was het even vergeten maar had het al aangepast)quote:
quote:
Met stemmen mag ik hopen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Ashley wil Basiri op Doriana
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:28 schreef engine het volgende:
Sabeau probeert Alice de hut uit te werken
Net of niet alles binnenkomt inderdaad. Ook met de spellen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Randy vind ik juist vaak tegenstrijdige dingen zeggen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
zo zeg wat kan die muts goed manipuleren (TV)
Tyron had ook het idee dat Randy hem miste om Nouchka zoiets gezegd had. Ergens ook wel aardig dat hij zijn maatje opzoekt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik zie nu Tyron bij Randy maar had Tyron niet kunnen bedenken dat Randy met hem in een duo wilde ?
Tyron had gewoon doriana moeten sturen.
Maar niet slimquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Tyron had ook het idee dat Randy hem miste om Nouchka zoiets gezegd had. Ergens ook wel aardig dat hij zijn maatje opzoekt.
Ja dan waren we daar misschien ook meteen vanaf geweestquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik zie nu Tyron bij Randy maar had Tyron niet kunnen bedenken dat Randy met hem in een duo wilde ?
Tyron had gewoon doriana moeten sturen.
Nee dat nietquote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:15 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]Mooie blote buik😍😍SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat deed ze, hier staat verplicht urk opquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhh vuile vieze gore Bitch van een rohani (TV)![]()
![]()
Het boeit hem niet. Geeft ook aan niet bang te zijn voor de bank. Het huis is leuk maar thuis ook.quote:
Ik heb vandaag niet veel kunnen kijken dus weet niet waarom deze keuze.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:18 schreef marky het volgende:
[..]
Het boeit hem niet. Geeft ook aan niet bang te zijn voor de bank. Het huis is leuk maar thuis ook.
het verhaal van de DGK dus de beslissing dat Tom zou gaan gewoon helemaal verdraaien tegen over Doriana ja je zou het echt moeten terug kijken met hoe ze het vertelt ze zit gewoon te liegen ookquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat deed ze, hier staat verplicht urk op
Oke kijk ik vannacht even terugquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het verhaal van de DGK dus de beslissing dat Tom zou gaan gewoon helemaal verdraaien tegen over Doriana ja je zou het echt moeten terug kijken met hoe ze het vertelt ze zit gewoon te liegen ook
Je beseft je dat ze langer in die DBK zitten dan dat ze in de aflevering stoppen? Tom zei op stream tegen Randy ook dat ze steen papier schaar gedaan hadden, heb ik ook niet gezien in de aflevering. Liegt Tom dan, of is het eruit geknipt?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het verhaal van de DGK dus de beslissing dat Tom zou gaan gewoon helemaal verdraaien tegen over Doriana ja je zou het echt moeten terug kijken met hoe ze het vertelt ze zit gewoon te liegen ook
Ja, hahha. Halen we er allebij wat uitquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Jij om buik en ik omdat het relaxed is
ja moet je echt even doenquote:
nee dat besef ik heus wel maar ja kan wel beetje ervan op aan dat het verhaal van Rohani echt niet klopt zoals ze het vertelt, ze zat hem echt te manipuleren met ja ik ben eigenlijk niet tactisch en iets later als hij aangeeft al tegaan ja ik zou wel willen maar tom gaat graag bla bla bla ze kan niets maar puntje bij paaltje had ze het wel gekund juist wanneer Tom al zou gaanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je beseft je dat ze langer in die DBK zitten dan dat ze in de aflevering stoppen? Tom zei op stream tegen Randy ook dat ze steen papier schaar gedaan hadden, heb ik ook niet gezien in de aflevering. Liegt Tom dan, of is het eruit geknipt?
Niet dat Ronahi in d'r eerste leugen gestikt is, maar toch..
Die gasten zijn relaxed.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Jij om buik en ik omdat het relaxed is
tv topic is gewoon open 😉quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhh vuile vieze gore Bitch van een rohani (TV)![]()
![]()
Zelfs in NOBIGGY waar Ariana te gast is gaat het inderdaad ook nog over het zelfde gebeuren en wat Tom tegen Randy gezegd zou hebben. Ook dat waarschijnlijk de keuzes zowel van Karen en Ronahi moeilijk vonden en best langer hebben kunnen duren dan dat er getoond is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je beseft je dat ze langer in die DBK zitten dan dat ze in de aflevering stoppen? Tom zei op stream tegen Randy ook dat ze steen papier schaar gedaan hadden, heb ik ook niet gezien in de aflevering. Liegt Tom dan, of is het eruit geknipt?
Niet dat Ronahi in d'r eerste leugen gestikt is, maar toch..
Laat ik toch echt nog hopen dat er een leuke draai aan gegeven wordt om ze er alletwee nog in te houden.....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:32 schreef marky het volgende:
knap hoe ze steeds weer wat verzinnen met niets.
Dat wel, ja. Beter dan 3 jaar geleden. Toen had je het huis net zogoed met zakken aardappelen op de ank, en EEN in de Elstub kunnen zetten. No difference🤣🤣quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:32 schreef marky het volgende:
knap hoe ze steeds weer wat verzinnen met niets.
Ik denk het niet maar ik hoop het wel. Ik heb buiten Alice dan eigenkijk niets meer in BB te zoeken dit jaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat ik toch echt nog hopen dat er een leuke draai aan gegeven wordt om ze er alletwee nog in te houden.....
mocht hier toch ook of heb ik het nou misquote:
Geen problemen met screenshots hier (ik gebruik Greenshot in combinatie met Gyazo).quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun jij een screenshot maken op Goplay? Ikke niet. Dan krijg ik een zwart scherm. En als ik met de muis op het scherm kom wordt het beeld donkerder.
In het begin besloten hier over de streams en in topic tv over de tv. Nu doen we niet moeilijk om een berichtje.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mocht hier toch ook of heb ik het nou mis
Met uitzondering van de zaterdag toch? Omdat het weekoverzicht de liveshow dan ook op de streams is?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het begin besloten hier over de streams en in topic tv over de tv. Nu doen we niet moeilijk om een berichtje.
Maar niet de hele uitzending met meerdere het hier over tv hebben.
ok excusesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het begin besloten hier over de streams en in topic tv over de tv. Nu doen we niet moeilijk om een berichtje.
Maar niet de hele uitzending met meerdere het hier over tv hebben.
Op zaterdag is het ook op de streams dus dan kan het ook hier.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met uitzondering van de zaterdag toch? Omdat het weekoverzicht de liveshow dan ook op de streams is?
Geen probleem verderquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zaterdag is het ook op de streams dus dan kan het ook hier.
Dat zijn gasten zonder struggles. Ze lachen om een scheetquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:48 schreef engine het volgende:
Tyron en Randy hebben samen ook niet echt goede gesprekken. Spelen wat spelletjes en lullen wat maar meer is het ook niet.
Grote komodo varraan of zoietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:51 schreef kater1 het volgende:
Ja maar wat was het woord nou dat Tom net uitbeelde??????
Ja en dat was het. Dat valt mij wat tegen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:51 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zijn gasten zonder struggles. Ze lachen om een scheet
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:55 schreef engine het volgende:
Ah Randy weet nu ook dat ze Sabeau heet
Ik zou gaan voor de Gestreepte tenrek. Ook een makkie natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een huis vol probleemgevallen een verademingquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en dat was het. Dat valt mij wat tegen.
Inderdaad. Gewoon slap lallende, is ook fijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
In een huis vol probleemgevallen een verademing
ja graagquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan ashley ook stoppen over haar dieet
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:11 schreef Jockari het volgende:
Kan er iemand sandalen over de schutting gooien voor Tom ? Dan is hij helemaal assortie
[ afbeelding ]
Zouden de lampen niet komen van de lampjesstad in nederland ? Enig chauvinisme ? Of niet ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:14 schreef marky het volgende:
Volgens Randy zijn de lampen in het plafond niet van de action zo fel. Volgens Tyron zij ze van de Hornbach
Nee das dan dilano! Die komt uit lampegat ( Eindhoven)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zouden de lampen niet komen van de lampjesstad in nederland ? Enig chauvinisme ? Of niet ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:20 schreef GayGuy het volgende:
Benieuwd of er weer een valentijn actie komt. Ik lees er niets over, op de socials
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit Guangzhou China waar deze fantastische Jan Snel container ook gebouwd isquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zouden de lampen niet komen van de lampjesstad in nederland ? Enig chauvinisme ? Of niet ?
Heb toch al eerder het adres voorbij zien komen voor valentijnquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:20 schreef GayGuy het volgende:
Benieuwd of er weer een valentijn actie komt. Ik lees er niets over, op de socials
Oh dit keer een echt kaartje dus. Dan sla ik over. Te duurquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:25 schreef rinardo het volgende:
Heb jij een lieve boodschap voor je favoriete bewoner of voor het hele huis? Stuur deze nu naar het onderstaande adres en misschien komt jouw brief op Valentijnsdag wel in het huis terecht 💌
Big Brother
MediArena 2
1114BC Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |