daarom wil ie tegen hem strijdenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:46 schreef zodeju het volgende:
Och. Nouschka had gezegd tegen Ty dat Randy hem miste....en daarom
Eensquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
Tyron hoeft van mij nog niet exit
liever Doriana deze week en volgende week Ronahi, ben helemaal fel tegen dat gestook en gelieg van hun, ik heb medelijden met Tom, ik snap niet wat hij verkeerd doet eigenlijk
kijk roddelen over het spel qua wie je sterkste tegenstanders zijn, dat vind ik niet heel erg, hoort erbij maar wat Dora en Rona doen is letterlijk pestgedrag en met name Rona die het zo goed speelt om vele andere bewoners tegen Tom te krijgen
Ja terwijl Do het allemaal beter weet en zegt dat het niet nodig is, d'r zijn toch glazen daar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:44 schreef TheLuckyman het volgende:
Tom geeft slim aan dat Tyron zijn fles moet meenemen (sporten buiten)
Was dorianaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:47 schreef Lillibet het volgende:
iemand zegt tegen tyron ' ge gaat sterker terug komen'
beseffen ze dat randy dan genomineerd is?
jawelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:36 schreef zodeju het volgende:
Ze denken dat hij die nu verliest moet blijven in dat solo huis....maar als duidelijk is wie nu genomineerd wordt morgen dan hoeft diegene toch niet tot zaterdag daar te blijven.
Wat zie ik niet dat hem zo ellendig maakt??quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:47 schreef Cupfighter het volgende:
Hopen dat Randy wint en die ellendige Tyron eruit vliegt
zijn vriendinnen al vanaf begin moet ze met do en ro mee doen danquote:
Ik vind hem een leeghoofd en meeloper, inhoudsloos, maar dat is mijn persoonlijke meningquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat zie ik niet dat hem zo ellendig maakt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ja nou nee... dat zeker niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn vriendinnen al vanaf begin moet ze met do en ro mee doen dan
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind hem een leeghoofd en meeloper, inhoudsloos, maar dat is mijn persoonlijke mening
Met Dylano en Basiri heb ik ook weinig
Bij de dames met Doriana
alles beter dan dat gemuts van Doquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
stream 2 weer naar Randy, Ty zal daar wel zo binnenwaggelen
Ik vind hem niet zo veel aan, maar goed dat is persoonlijk, ik vind Randy Danny en Tom veel sympathieker bij de mannenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]![]()
Dilano is top samen met Jimmy, en nu hopelijk ook veel superleuke beelden tussen hem en z'n liefje Sabeau (heerlijk verfrissend vergeleken met al dat drama allemaal)
quote:
Tomquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo veel aan, maar goed dat is persoonlijk, ik vind Randy Danny en Tom veel sympathieker bij de mannen
ik denk dat Randy helemaal niet door heeft dat Do misschien een nog slechtere partner is dan Arianaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:54 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zal Randy balen 1 dat zijn gabby komt en mocht hij winnen zit hij met Do opgescheept![]()
Een conclusie waar hij goed over heeft nagedacht.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:53 schreef Jockari het volgende:
Basir: "Als je naar huis moet... moet je naar huis hè ?"
Ja, zeker....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind hem een leeghoofd en meeloper, inhoudsloos, maar dat is mijn persoonlijke mening
Met Dylano en Basiri heb ik ook weinig
Bij de dames met Doriana
nee maar die had gehoopt nu do te krijgen en als partner dan Tyrone gehad te hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Randy helemaal niet door heeft dat Do misschien een nog slechtere partner is dan Ariana
Precies. Ikke eerstquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Doriana gives zero fucks wie er genomineerd wordt of gaat winnen ("ik gun het ze allebei") zolang ze het zelf maar niet is, zoveel heeft ze inmiddels al wel laten doorschemeren.
Nee, weg is weg imhoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
kijken jullie ook ex bewoner videos op youtube over dit seizoen
No Biggie hebben we nog steeds ja, ook Michelangelo post enkele videos, met interviews van afvallers
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Hoe is het man
Randy : Ik kan niet meer man
Nope, exit is exit, van het scherm in de berm, adios ermeequote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
No Biggie hebben we nog steeds ja, ook Michelangelo post enkele videos, met interviews van afvallers
Ik niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
zijn best leuk, No Biggie eigenlijk net zo leuk als MolTalk bv of Eilandpraatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, exit is exit, van het scherm in de berm, adios ermee
Nee, weg is weg imhoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
Zie ik eruit als een ui?quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, weg is weg imho
[..]
Zie ik eruit als een ui?
UIquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, weg is weg imho
[..]
Zie ik eruit als een ui?
terugtrekkende haargrens.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:01 schreef Jockari het volgende:
Ashleys voorhoofd lijkt wel te groeien de laatste dagen
[ afbeelding ]
Randy : Dit is de voorraadkamer!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
UI
die foto bij je profiel![]()
![]()
complete tour van randy
Mijn UI is minstens 7 jaar ouder als jouw UI, maar waarom is dit relevant?quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mijn UI is minstens 7 jaar ouder als jouw UI, maar waarom is dit relevant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Randy is helemaal panisch manThinking is difficult, that’s why most people judge
Of de verliezer mag nomineren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:12 schreef Ace90ace het volgende:
De verliezer blijft volgens mij tot na de bekendmaking van de nominaties donderdag in deze kamer zitten. En dan terug in het huis komen.
Morgen zullen er duo nominaties zijn of individueel en de genomineerde Tyron of Randy kan dan nog mensen van de nominaties lijst afhalen als er een ex aequo is en zo beslissen naast wie hij op de bank komt te zitten.
En Ashley en Sabeau kenden elkaar ook al ?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
Tyron kent Sabeau
hebben gemeenschappelijke vrienden
Ja leek wel zoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Ashley en Sabeau kenden elkaar ook al ?
Of Randy krijgt te horen dat Ty naar huis wilquote:
Die hebben elkaar gezien bij de screening.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht via de aanmeldingen....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt aan de orde.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of Randy krijgt te horen dat Ty naar huis wil
Als we toch gaan speculazen
Nee, niet via een nominatie.....dan ben je nog niet zeker dat je eruit mag....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:17 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt aan de orde.
Hier was al even beeld van Ty en Ran in die kamerquote:
Hint hintquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Ik verveel me echt in het huis ... hele tijd niks doen. Na een tijdje heb je er geen zin meer in.
Als je zelf gaat verlies je de dagvergoeding. Ga je via nominatie dan niet. Hij geeft net ook al aan dat hij er een beetje doorheen zit.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, niet via een nominatie.....dan ben je nog niet zeker dat je eruit mag....
Dat is waar.....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:22 schreef marky het volgende:
[..]
Als je zelf gaat verlies je de dagvergoeding. Ga je via nominatie dan niet. Hij geeft net ook al aan dat hij er een beetje doorheen zit.
Die wil terug naar zijn vriendin en vrienden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Ik verveel me echt in het huis ... hele tijd niks doen. Na een tijdje heb je er geen zin meer in.
Jawelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:29 schreef BigBreg83 het volgende:
Huh? Niemand had Randy nog verteld over de wateropdracht??
Tyron zat het net tegen Randy te vertellen.
Echt he, heb er ook moeite meequote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Kan die Nouchka niet gewoon Engels praten? Dat versta ik beter dan dat West-Vlaams.
Het is dit jaar echt erger met de vlamingen. Zeker als ze onder elkaar zijn is er geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Kan die Nouchka niet gewoon Engels praten? Dat versta ik beter dan dat West-Vlaams.
Gaat niet meer gebeuren want te duur.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, heb er ook moeite mee
Ik zou graag weer eens gewoon een Nederlandse BB willen zien
Ja tyron mist thuis nu vooral zijn vrijheidquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:32 schreef zodeju het volgende:
De jongens missen hun vrijheid en het wachten totdat er wat gebeurt.....
Ik vind Belgen hartstikke leuk en het Vlaams ook, maar dan wel graag standaardtaal en geen tussentaal of dialect.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, heb er ook moeite mee
Ik zou graag weer eens gewoon een Nederlandse BB willen zien
Saaiquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:38 schreef marky het volgende:
Twee normale gasten zonder issues wat een verademing. Geen boekjeswijsheden, geen gekonkel. Lekker slap ouwehoeren.
Ik heb ook niets tegen de Belgen, maar merk wel dat ik moeite met dat taaltje heb.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind Belgen hartstikke leuk en het Vlaams ook, maar dan wel graag standaardtaal en geen tussentaal of dialect.
Naast Nouchka, Glenn, Danny en Tom is de rest best goed te verstaan toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen de Belgen, maar merk wel dat ik moeite met dat taaltje heb.
Je moet onzin kunnen waarderen. Ik ben de rest van die lui uit dat grote huis feitelijk allemaal al zat.quote:
Er is al in de buitenwereld zoveel rottigheid in het huis gebeuren ook achterbakse dingen en dan is dit een verademing tussen door....Geen messen in de rug van andere steken, geen ik wil heel veel in beeld en ik ben zielig.quote:
Smaken verschillen...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:46 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet onzin kunnen waarderen. Ik ben de rest van die lui uit dat grote huis feitelijk allemaal al zat.
Ik zag Nouchka net op die andere stream haren uit het gezicht van den Danny halen, dan heb ik sowieso liever het geouwehoer tussen Ty en Randyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:46 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet onzin kunnen waarderen. Ik ben de rest van die lui uit dat grote huis feitelijk allemaal al zat.
Ik zag het ook heel even. Het wordt langzaamaan een gekkehuis.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zag Nouchka net op die andere stream haren uit het gezicht van den Danny halen, dan heb ik sowieso liever het geouwehoer tussen Ty en Randy
Heerlijk smakelijk lachen om niets.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:48 schreef Lillibet het volgende:
ja man
sjiek man
hoorde alles man
ja man
we hebben echt niks man
ja man
ja man
ja man
ja man
goed gesprek
nou heb soms moeite met Do en Rohani ook hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Naast Nouchka, Glenn, Danny en Tom is de rest best goed te verstaan toch?
Ben benieuwd of zijn vrouw zich afvraagt of dit ook tot zijn droom behoort.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:52 schreef Lillibet het volgende:
eerste keer in zijn leven dat hij dit doet en piepen dat het pijn doet
Snap ik dus ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:53 schreef greysbones het volgende:
Waarom laten die mannen zich zo toe takelen
Misschien geniet ze er wel vanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben benieuwd of zijn vrouw zich afvraagt of dit ook tot zijn droom behoort.
Ik heb bij niemand in dat huis nog enige hersenactiviteit kunnen ontdekken eigenlijk. Denk dat de IQ test geen onderdeel was van de screeningquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon dom gelul van wederom leeghoofd Tyron
Ja vind het belachelijk gewoonquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:55 schreef marky het volgende:
Sorry hoor maar ik wil niet weten waar die vrouw dat allemaal al gehad heeft. We moeten dit dan leuk vinden op de streams.
denk dat scheren beter isquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn vrouw zegt dat is een epilady of zo die trekt de haren eruit. Ze benen zijn knal rood
Ik heb best al wel wat goede gesprekken gezien, maar zelden met Tyron eigenlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb bij niemand in dat huis nog enige hersenactiviteit kunnen ontdekken eigenlijk.
vind het geen pan hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:56 schreef Lillibet het volgende:
Alice staat een poets workout te doen
Zou ze bij haar screening gezegd hebben dat ze deze mee zou nemen en voor fantastische tv zou zorgen.quote:
Met scheren heb je een paar uur later al weer stoppels. Met epileren blijven ze soms wel een paar weken weg.quote:
Echte wenkiesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wil de regie poriën tellen ofzo ?
aha ok ja bij mijn groeit het niet hard dus heb daar niet zo'n last van heb gelukkig ook niet veel haar haha ben rossig zal wel iets mee te maken hebben is ook amper te zien bij mijn harenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:59 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Met scheren heb je een paar uur later al weer stoppels. Met epileren blijven ze soms wel een paar weken weg.
Gezien je username beschouw ik jou als de expert in dezequote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:59 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Met scheren heb je een paar uur later al weer stoppels. Met epileren blijven ze soms wel een paar weken weg.
Denk ook niet dat je daar naar luistert....Heb hele mooie gesprekken gehoord b.v. tijdens het koken met Alice.....maar denk dat jij van andere gesprekken houdt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb best al wel wat goede gesprekken gezien, maar zelden met Tyron eigenlijk
Ik heb alleen maar gesprekken gezien in algemeenheden en boekjeswijsheid en heel veel spiegelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb best al wel wat goede gesprekken gezien, maar zelden met Tyron eigenlijk
Alice heb ik diverse goede gesprekken horen voerenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je daar naar luistert....Heb hele mooie gesprekken gehoord b.v. tijdens het koken met Alice.....maar denk dat jij van andere gesprekken houdt.
Best bijzonderquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
Dilano: "Ik ben erop getest, maar blijkbaar ben ik niet autistisch"
Sabeau: "Ben je getest? Wat was de aanleiding"
Dilano: "Omdat ik dom ben! Nee.. Ik kon nooit zo goed lezen."
Sabeau: "Oh voor dyslexie?"
Dilano:"Bleek inderdaad dyslexie te zijn, maar toen hebben ze meteen alles getest."
Ligt eraan met wie zeker.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Alice heb ik diverse goede gesprekken horen voeren
Ook allemaal uit boekjes mindfullnes. Oppeppers weinig echt vragen etc. Vergelijk het met een gemiddeld gesprek met Jason vorig jaar die kwam altijd tot een kern daar kon je als kijker naar luisteren en ook zelf bij denken aha. Dit jaar zit er zoveel gelul in dat nergens over gaat dat je er jeuk van krijgt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Alice heb ik diverse goede gesprekken horen voeren
Ja omdat ze eerst dachten dat ie 'gewoon dom' was zei hij.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best bijzonder
Van een dyslexie naar een alles test
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nou, ben blij dat Randy van haar verlost is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:09 schreef kater1 het volgende:
Nouchka kijkt nog eens tevreden naar de haarloze benen van Danny. Ik denk echt dat ze een beetje verknipt is.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat mankeert die mannen dat ze zich door Nouska met die haarviberator alle haren laten weghalen op de benen. Maakt ze dat ding tussendoor wel schoon?
Beetje?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:09 schreef kater1 het volgende:
Nouchka kijkt nog eens tevreden naar de haarloze benen van Danny. Ik denk echt dat ze een beetje verknipt is.
Sowieso waarom benen scheren als je er nog nooit aan gedacht hebt. Ben je wielrenner oke (weet nog die deelnemer die zijn benen in de woonkamer deed)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat mankeert die mannen dat ze zich door Nouska met die haarviberator alle haren laten weghalen op de benen. Maakt ze dat ding tussendoor wel schoon?
Ja van de week nog met tyronquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je daar naar luistert....Heb hele mooie gesprekken gehoord b.v. tijdens het koken met Alice.....maar denk dat jij van andere gesprekken houdt.
Alice voert geen gesprekken uit een boekje. Dat is sabeauquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ook allemaal uit boekjes mindfullnes. Oppeppers weinig echt vragen etc. Vergelijk het met een gemiddeld gesprek met Jason vorig jaar die kwam altijd tot een kern daar kon je als kijker naar luisteren en ook zelf bij denken aha. Dit jaar zit er zoveel gelul in dat nergens over gaat dat je er jeuk van krijgt.
Zowel Alice als Tyron zijn gecast om voor het stukje seksuele spanning te zorgen maar toevalling hadden ze een maand voordat ze erin gingen toch een relatie dus zitten ze er eigenlijk een beetje doelloos.
Nee hoor heeft mijn zoon ook gehadquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best bijzonder
Van een dyslexie naar een alles test
Alice haar peptalkjes wel. Haar kleine gesprekjes gaan vooral over het leren kennen van iemand. Van de week met Tyron bijvoorbeeld. Maar wat als je het straks allemaal weet? Dan moet er diepgang kunnen komen. Daar zie ik ook Alice nog niet toe in staat.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
A
[..]
Alice voert geen gesprekken uit een boekje. Dat is sabeau
Echte koks zitten er niet in nee.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:18 schreef Xilia het volgende:
Doriana weet nieteens hoe je appelmoes maakt.
Amai
Dat is ook niet Italiaansquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:18 schreef Xilia het volgende:
Doriana weet nieteens hoe je appelmoes maakt.
Amai
Van Tyron kan dat kloppen, bij Alice zie ik dat veel minderquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:09 schreef marky het volgende:
[..]
Ook allemaal uit boekjes mindfullnes. Oppeppers weinig echt vragen etc. Vergelijk het met een gemiddeld gesprek met Jason vorig jaar die kwam altijd tot een kern daar kon je als kijker naar luisteren en ook zelf bij denken aha. Dit jaar zit er zoveel gelul in dat nergens over gaat dat je er jeuk van krijgt.
Zowel Alice als Tyron zijn gecast om voor het stukje seksuele spanning te zorgen maar toevalling hadden ze een maand voordat ze erin gingen toch een relatie dus zitten ze er eigenlijk een beetje doelloos.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:28 schreef marky het volgende:
Volgens mij krijgt die nouschka een natte poes kanarie van dat epileren. Als je haar gezicht ziet als ze het doet...
Nou ja in vergelijk met de andere aanwezige dames...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van Tyron kan dat kloppen, bij Alice zie ik dat veel minder
Toch jammer van die pruikenkapsterquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
We hebben nu twee kapsters, één voor hoofdhaar en één voor ander lichaamshaar
Eerder Zeeman of Action.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:06 schreef Xilia het volgende:
Wordt Nouchka gesponsord door Philips misschien?
Inderdaad, die Nouschka zou bij mij haar poten moeten thuis houden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:53 schreef greysbones het volgende:
Waarom laten die mannen zich zo toe takelen
scheren of miss kwek die een vlecht van stof maaktquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:33 schreef Ebinas het volgende:
Boeiende streams ook de hele tijd met dat scheren
Die nieuwe 2 doen ook aardig moeite aandacht te trekken met hun body, Karen an Ashley ook wel en zelfs Adriana deed het alleen zag dat er niet uitquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:30 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja in vergelijk met de andere aanwezige dames...
Vind je het zo erg jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:32 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Eerder Zeeman of Action.
Ze mogen haar ineens komen terughalen en weer in de rekken plaatsen, dan moeten we dat marginaal geval niet meer zien.
Echt vreselijk allebei.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:34 schreef Lillibet het volgende:
[..]
scheren of miss kwek die een vlecht van stof maakt
Yep datquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:34 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ik ook niet
te druk
te nep
boekenwijsheden van miss nep
Minder zin om te kijken ook merk ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt vreselijk allebei.
De dooddoeners voor mijn streams
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stukje wc-papier erlangs en we lullen er niet meer over
Ja dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:35 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Minder zin om te kijken ook merk ik
wat een hoop onzin komt er uitquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:36 schreef marky het volgende:
Een stream op shaving sex en een op we citeren een boekje met Sabeau.
Kan haar niet horen of zien.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:34 schreef Xilia het volgende:
[..]
Vind je het zo erg ja![]()
Verwacht niet dat ze lang blijft, ze is wel heel erg aanwezig.
Dat van Ashley en Karen is opgepompt en nep Die Nouchka haar hoofd helpt niet die Sabeau is erg dun.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die nieuwe 2 doen ook aardig moeite aandacht te trekken met hun body, Karen an Ashley ook wel en zelfs Adriana deed het alleen zag dat er niet uit
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:37 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Kan haar niet horen of zien.
'k ben gedeeltelijk opgegroeid in West-Vlaanderen en heb er goeie herinneringen aan lokaal schoon en blondines, maar hoe langer ik haar zie, hoe meer ik aan die herinneringen begin te twijfelen. In mijn ogen is't een marginaal viswijf.
Ik zwaai haar liever uitquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Nouska straks klaar is met al die mannen kaal te maken, zou ik zeggen: nu ben jij aan de beurt met die gele pruik van je
Neemt niet weg dat ze aandacht vragen met hun body, dus Alice is niet de enige die dat doetquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:38 schreef marky het volgende:
[..]
Dat van Ashley en Karen is opgepompt en nep Die Nouchka haar hoofd helpt niet die Sabeau is erg dun.
Ik hoop dat iemand een geheime opdracht krijgt om de oplader van dat ding "kwijt" te maken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:40 schreef jooba het volgende:
Die Nouschka kan met haar haarfetisj den boom in. Doe dat thuis met uw slaafje he.
Hare vriend heeft ze ook al volledig kaalgeschoren.
BB toch !
Ook de mannenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze aandacht vragen met hun body, dus Alice is niet de enige die dat doet
Ja man echt broquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:43 schreef ledn81 het volgende:
faya para bro man faya
heb ik zo de middag een beetje samengevat?
Ja man.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:43 schreef ledn81 het volgende:
faya para bro man faya
Bij Basiri probeerde ze ook maar hij wil niet en doet het niet....waarop zij zegt Misschien morgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Ty blij is dat hij weg is, iedereen moet kaal van die gekke meid. Die spoort echt niet
Ik slinger ook net even de stream aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:45 schreef zodeju het volgende:
Wat verschrikkelijk zeg. puisten uitknijpen En dat tegen etenstijd.......Ik ben even weg ervan.![]()
Geregeldquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie ze nog liever waterscheppen geloof ik
Alice en Nouschka zijn redelijk van het strak de rest niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze aandacht vragen met hun body, dus Alice is niet de enige die dat doet
tis een fetischquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik slinger ook net even de stream aan.
Waarom toch altijd dat gepluk aan die kerels? Gisteren zat die nieuwe blonde Miep al de teennagels van Randy te lakken.
Laat Alice en Ashley elkaar maar weer onderlinge massages geven, dat ziet er wat patenter uit.
Toen ze dat aan het doen waren had ik alleen het geluid op de achtergrond.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik slinger ook net even de stream aan.
Waarom toch altijd dat gepluk aan die kerels? Gisteren zat die nieuwe blonde Miep al de teennagels van Randy te lakken.
Laat Alice en Ashley elkaar maar weer onderlinge massages geven, dat ziet er wat patenter uit.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:49 schreef engine het volgende:
Karen gaat haar tattoos showen aan Sabeau
Geen fan van tattoos begrijp ik.quote:
Ik HAAT het. Ga er letterlijk van over mijn nek, vooral bij vrouwen.quote:
Ging sigaretten halen....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:56 schreef Snoozey het volgende:
is die vader van het broertje ook naar de melkboer gelopen?
ja zo zei ze het over dr eigen vader laatstquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ging sigaretten halen....
Geen idee. Heeft ze niet gezegd.
Ze maakt er in ieder geval geen gedoe van.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:57 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja zo zei ze het over dr eigen vader laatst
raar
Ik vind het wel grappig, het zijn twee brutaaltjes, lekker gebekt en volgens mij bepaald niet dom.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:00 schreef Snoozey het volgende:
ik zou uit de buurt van isabou blijven. en nog verder van nous
Dat was wel het niveau Ty en Randyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:43 schreef ledn81 het volgende:
faya para bro man faya
Van de week had ze ook al overdag geslapen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Ashley zegt dat ze net wakker is. En loopt al de hele dag in badjas. Tis net Kees Flodder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |