Nou vroeg het me net afquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef Snoozey het volgende:
heeft bas een borstverkleining gehad? zie zo extra strepen lopen
Zijzelfquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef humpty het volgende:
Ronahi en Doriana over iemand die heel oppervlakkig is en dat Bas dat niet wil zien
en vervolgens over Alice of die echt wel zo Zwitserland is
pfff wat een meiden
Eerste zal vast over Tom gaanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef humpty het volgende:
Ronahi en Doriana over iemand die heel oppervlakkig is en dat Bas dat niet wil zien
pfff wat een meiden
hij is toch heel veel afgevallenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou vroeg het me net af
Er klopt iets niet
Omdat het kanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:08 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet Bas er zo raar bij zitten
Leuk, ze heeft er gewoon maling aan hoe ze erbij loopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Ashley zegt dat ze net wakker is. En loopt al de hele dag in badjas. Tis net Kees Flodder.
Zou hij wel willen maar tom schuift hem er niet inquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:09 schreef Snoozey het volgende:
en bas wordt even in zn kont geneukt, dat hij het zo uitschreeuwd met tom achter zich
Ik zie maar aan 1 kant een streepjequote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:09 schreef Snoozey het volgende:
en bas wordt even in zn kont geneukt, dat hij het zo uitschreeuwd met tom achter zich
Hij is niet zo lang geleden heel dik geweest.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef Snoozey het volgende:
heeft bas een borstverkleining gehad? zie zo extra strepen lopen
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:09 schreef Snoozey het volgende:
Vreselijke roddel en kwaadspreeksters. Omdat ze zelf slecht zijn kunnen ze er niet bij dat iemand niet slecht praat ober anderen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:07 schreef humpty het volgende:
pfff wat een meiden
Heel lang wist ik niet waar ze me aan deed denken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:10 schreef greysbones het volgende:
Waarom schreeuwt karan de hele tijd zo
waarom staat die zo raarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Den Danny heeft de tranen over z'n wangen rollen
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heel lang wist ik niet waar ze me aan deed denken.
Totdat ik dacht en wist dit is het......."Smeagol"
secret mission?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:12 schreef Snoozey het volgende:
heeft ze nu iedereen al onder de epi gehad. of wat was de opdracht die ze mee heeft gekregen van dr vent
moest er net aan denkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:12 schreef Lillibet het volgende:
mag hopen dat dit maffe gedoe een geheime bb opdracht was
Owwww jij bent wakker.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:12 schreef Lillibet het volgende:
mag hopen dat dit maffe gedoe een geheime bb opdracht was
brrrrrrquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:13 schreef greysbones het volgende:
En nu lekker allemaal eten
Met rond vliegende oksel borst en been haren
Smakelijk
Je maakt mij niet wijs dat ze niet minstens 100 haren mee hebben genomenquote:
Poeh wat is die toch stoer en mannelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat staan als Bokito, reageert als Bambi
Maakt haar niet uit, merkt ze niets vanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat ze niet minstens 100 haren mee hebben genomen
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
Gedver je ziet het eten gewoon van links naar rechts gaan bij karen in haar mond. En ze was ook te horen brrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |