die ga je toch niet allemaal lezen of wel?quote:
Nee, toch maar niet ... toch nog een vraag, ik hoor ze over duels, kleine update ?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:30 schreef Joyce-43 het volgende:
die ga je toch niet allemaal lezen of wel?
Ik ooit een schommelbank voor in de tuin 30 jaar geleden. Nooit en nooit meer gedaan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny heeft bij de bingo op de camping een strijkijzer gewonnen
Nee is heel erg dit jaar met de Belgen en hun dialectquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:32 schreef Mikeshutup het volgende:
Ik kan die kooktub totaal niet volgen, kunnen ze niet gewoon Nederlands praten?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ooit een schommelbank voor in de tuin 30 jaar geleden. Nooit en nooit meer gedaan.
Na het vertrek van Ariana is Randy naar de solo room gestuurd, zo lang hij daar was, was hij genomineerdquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, toch maar niet ... toch nog een vraag, ik hoor ze over duels, kleine update ?
Ah ja niets aan te doenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hij is weekje naar Amerika geweest, en mocht daar niet op fok
Er was een opdracht met water. Weet niet precies wat, alleen dat het op mijn blaas werkte, haha.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, toch maar niet ... toch nog een vraag, ik hoor ze over duels, kleine update ?
Klopt en vooral als ze zeuren zoals Tom. Vermoeiend geleuterquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee is heel erg dit jaar met de Belgen en hun dialect
Lees even de sv dan ben je zo bij. Ze worden goed bij gehoudenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Luistert waarschijnlijk ook naar Toms gezeur over bingoavonden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Tyron ligend in bed, Hallo BB die speaker hier die stoort hier de hele tijd, ik hoor de hele tijd een irritant geluid
Totdat BB zei dat ze mochten stoppen, moesten ze water uit een waterloper opvangen en er boven in weer ingooien.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Er was een opdracht met water. Weet niet precies wat, alleen dat het op mijn blaas werkte, haha.
Wat een goede update, dank je ...quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Na het vertrek van Ariana is Randy naar de solo room gestuurd, zo lang hij daar was, was hij genomineerd
Daar heeft hij het in 3 duels opgenomen tegen Tom, Nouchka en Tyron.
van de laatste heeft hij gewonnen, dus is Tyron nu genomineerd
Ga ik doen, ben pas weer thuis, moet veel inhalen ...quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:34 schreef Dotteke het volgende:
Lees even de sv dan ben je zo bij. Ze worden goed bij gehouden
Ik ga net als Tyron slapenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:34 schreef BB-King het volgende:
Tyron probeert te slapen. Het licht gaat uit.
Zegt nu tegen Big Brother dat er een speaker loopt te storen wat irritant is.
Dat zegt ze elke avond, vervolgens lult ze nog uren doorquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi zingt : Ik ga slapen denk ik ... ik ben echt moe
SPOILER: Meteen effe checken natuurlijk....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tis dat ze een snerpende stem heeftquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zegt ze elke avond, vervolgens lult ze nog uren door
quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:39 schreef KinKiJan het volgende:
~ 21:28 stream 2
Ronahi zegt dat ze het met Nouchka over volgers had. Daar was Nouchka veel mee bezig zegt Ronahi, dus ze had haar gevraagd of ze wist hoeveel Ronahi er nu had. Nouchka vroeg daarop hoeveel ze zelf dacht.
Ronahi: "Ik zeg zo max 5 of 4 duizend, 5 duizend zei ik, en zij zo... " (zie niet wat ze doet)
Randy: "Niet eens?"
Ronahi: "Nee nee! Zij was echt zo van....." (zie weer niet wat ze doet)
Doriana: "Wat? Meer!?"
Ronahi bevestigend: "Huuhuuh"
Jimmy: "Nee joh! Nee dat geloof ik niet"
Ronahi: "Ja heftig! Ik vind 5 al heel veel!"
Jimmy weer: "Nee joh"
Ronahi: "Ja Heftig"
StreamlockRonahi kan beter big lair op haar insta laten zettenSPOILER: Meteen effe checken natuurlijk....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
diegene die in de andere kamer zit zoals Randy van de week kreeg 3 keer een duel om eruit te komen en dan weer het huis in te kunnenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |