Maar zijn tegelijkertijd politiek onervaren. Trek je dan zo hard aan de noodrem?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een greep uit de fractieleden: Judith Uitmark, voormalig rechter. Caspar Veldkamp, voormalig ambassadeur en bewindvoerder bij de Europese Bank voor Wederopbouw en Ontwikkeling. Sandra Palmen, voormalig topjurist bij het Ministerie van Financiën en de Centrale Raad van Beroep. Die mensen hebben hun carrière niet opzij gezet om met Wilders te gaan regeren.
Dat geloof ik dan weer niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Sorry maar dat geloof ik niet. Dan tast je eerst informeel af of een uitnodiging zin heeft. Dit is puur voor het blok zetten.
Bedankt Hans, VBL is verderop.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is gewoon verschrikkelijk slecht wat feyenoord op dit moment laat zien
tegen roma wordt je op deze manier kapoet gemaakt
ze kunnen veel beter dan dit
shit verkeerde tabquote:
Haha, dat plaatje geeft denk ik inderdaad een treffend beeld van de formatietafel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:29 schreef KareldeStoute het volgende:
Is voor een econometrist niet alles tergend?
[ afbeelding ]
Op die ene foto lijkt Dilan opgelucht. Alsof ze blij is dat zij niet degene hoeft te zijn die de stekker uit dit circus trekt. Komt ze mooi weg.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Cameramensen uitnodigen om een lege stoel in beeld te brengen. Deze drie zijn echt niet goed wijs.
Halve burnout van de patstellingsformatie met de zeer geslepen maar rolspelende Wilders en de incompetente ja-knikkers Van der Plas en Yesilgöz.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lijkt me wel echt klaar als betrouwbare partner, ook voor anderen
Waarom niet? Eerst hebben ze nog even de kat uit de boom gekeken, uit beleefdheid voor de verkiezingsuitslag. Maar bij echt blijvende fundamentele bezwaren vind ik de noodrem een logische keus.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:32 schreef trein2000 het volgende:
Maar zijn tegelijkertijd politiek onervaren. Trek je dan zo hard aan de noodrem?
Sneu gedoe.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Cameramensen uitnodigen om een lege stoel in beeld te brengen. Deze drie zijn echt niet goed wijs.
Ik bedoel ... Ergens is het toch ook wel fijn voor de stoel, dat hij even zijn 15 minuten roem pakt. Dit maakt hem sowieso de populairste stoel aan de tafel, wellicht zelfs in het gebouw.quote:
gewoon niet geschikt voor dat spelletjequote:Op woensdag 7 februari 2024 21:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Halve burnout van de patstellingsformatie met de zeer geslepen maar rolspelende Wilders en de incompetente ja-knikkers Van der Plas en Yesilgöz.
Hij heeft het nog lang volgehouden
Als ze mij uitnodigen kom ik zeker langs. Ik neem aan dat de lunch gratis is, en er enige reiskostenvergoeding bestaat voor dit soort grapjes?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Tijn het volgende:
Misschien kunnen ze Omtzigt overmorgen ook weer uitnodigen. Komt-ie ook niet. Hi ha ho formeren die je zo.
Nogal contraproductief ook. Wat ik al zei, ik bespeur her en der wat rancune.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Goh, echt?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nogal contraproductief ook. Wat ik al zei, ik bespeur her en der wat rancune.
#durftevragenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:58 schreef Hexagon het volgende:
Gaat het kunnen aanvragen van je eigen nummerbord nu wel door?
Yeşilgöz gaat met deze rijden:quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
#durftevragen
Ik ga zwaar teleurgesteld zijn als ik straks niet als [ afbeelding ] 's Heeren wegen onveilig kan maken.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Yeşilgöz gaat met deze rijden:
[ afbeelding ]
Ja, de constante factor is de schuld, niet de mensen die op X steeds tekeer gingen? Ga je het zo framen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Probleem is nu dat je met Omtzigt gewoon totaal niet meer weet wat je in huis haalt, in feite precies het "probleem" dat bij de formatie van Rutte 4 leidde tot "functie elders". Ja het is niet netjes, het was natuurlijk normaal nooit gelekt als Olongren geen corona had gehad, maar het is wel precies waar men terecht bang voor was: Omtzigt kan zomaar ineens een andere afslag nemen en de boel laten klappen. Dat blijkt nu ook weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |