quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie heeft het over grenzen dicht en asielzoekers naar 0? Tante Bep op Facebook misschien maar het is bij mijn weten geen standpunt van de PVV. Stop toch eens met het ridiculiseren van mensen die rechts stemmen.. ik ben zelf ook hoogopgeleid maar heb een hekel aan dat elitaire linkse gewauwel.
Misschien toch wat beter lezen voordat je begint te zeiken over de zogenaamd demoniserende linkse elite?quote:• Asielstop en algeheel restrictief immigratiebeleid
https://www.pvv.nl/images/2023/PVV-Verkiezingsprogramma-2023.pdf
Sowieso is dat hele programma zwakzinnig. Het is dan ook echt een partij voor zwakzinnigen. Eenderde van Nederland vind dit blijkbaar ook logisch klinken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:08 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Misschien toch wat beter lezen?
Dit is dus Wilders' financiele onderbouwing voor zijn plannen.quote:Zolang het referendum over Nexit nog niet gehouden is:
• Zetten wij in op het terughalen van onze miljarden uit Brussel en een
fors lagere EU-afdracht. Nederland wordt netto-ontvanger in plaats van
betaler
Jup.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sowieso is dat hele programma zwakzinnig. Het is dan ook echt een partij voor zwakzinnigen.
Nee, daar heeft Plasterk sowieso niks over te zeggen en Wilders, Van der Plas en Omtzigt eigenlijk ook niet. Het doel lijkt me eerder een lijmpoging. Of bespreking van zijn verslag dat dan misschien al af is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:23 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hij komt niet. Hij zit in Enschede. Hij heeft rust.
Wat is hier het doel van? In volle vaart naar de stembus?
Met een openbare uitnodiging aan iemand die weigert te komen? Want hij komt morgen ook niet. Lijkt op iemand voor het blok zetten, iemand die ze nog heel hard nodig hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, daar heeft Plasterk sowieso niks over te zeggen en Wilders, Van der Plas en Omtzigt eigenlijk ook niet. Het doel lijkt me eerder een lijmpoging. Of bespreking van zijn verslag dat dan misschien al af is.
Alle uitnodigingen van Plasterk zijn openbaar, dat is zo geregeld. Alles komt op de website van de formatie.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Met een openbare uitnodiging aan iemand die weigert te komen? Want hij komt morgen ook niet. Lijkt op iemand voor het blok zetten, iemand die ze nog heel hard nodig hebben.
Maar waarom dan op zo een rare manier eruit stappen. “Ik ben moe, ik ga even weg om na te denken”.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Leg dit naast de reconstructie in het AD en de conclusie is dat Omtzigt een appje of smsje heeft gehad maandag begin van de middag vanuit de fractie, dat een deel er uit zou kunnen stappen.
Is voor een econometrist niet alles tergend?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:56 schreef Kowloon het volgende:
Omtzigt, gepromoveerd econometrist, en dan met lui als Van der Plas en Wilders aan tafel moeten zitten… De afgelopen weken moeten tergend voor Omtzigt zijn geweest.
Heb al eens eerder gesteld dat zijn partij / kader veel linkser is dan zijn stemmers. Dit lijkt dat te bevestigen…quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:01 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kijk aan. De puzzelstukjes beginnen te komen.
Omdat zeggen 'iemand van de fractie stapt er uit, ik moet mijn partij gaan redden' ook niet best klinkt, zeker niet omdat de geheime gesprekken van de dag er voor zo in de krant stonden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar waarom dan op zo een rare manier eruit stappen. “Ik ben moe, ik ga even weg om na te denken”.
Klinkt eerder alsof hij weer richting een burn-out gaat. Hoop het niet voor hem.
Een greep uit de fractieleden: Judith Uitmark, voormalig rechter. Caspar Veldkamp, voormalig ambassadeur en bewindvoerder bij de Europese Bank voor Wederopbouw en Ontwikkeling. Sandra Palmen, voormalig topjurist bij het Ministerie van Financiën en de Centrale Raad van Beroep. Die mensen hebben hun carričre niet opzij gezet om met Wilders te gaan regeren.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:06 schreef trein2000 het volgende:
Een dergelijk scenario wordt met het uur waarschijnlijker inderdaad
Sorry maar dat geloof ik niet. Dan tast je eerst informeel af of een uitnodiging zin heeft. Dit is puur voor het blok zetten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Alle uitnodigingen van Plasterk zijn openbaar, dat is zo geregeld. Alles komt op de website van de formatie.
Het lijkt me echt op een lijmpoging van Plasterk als hij ze tegelijk uitnodigt, als het om de beurt is zal hij het verslag willen bespreken.
Maar zijn tegelijkertijd politiek onervaren. Trek je dan zo hard aan de noodrem?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een greep uit de fractieleden: Judith Uitmark, voormalig rechter. Caspar Veldkamp, voormalig ambassadeur en bewindvoerder bij de Europese Bank voor Wederopbouw en Ontwikkeling. Sandra Palmen, voormalig topjurist bij het Ministerie van Financiën en de Centrale Raad van Beroep. Die mensen hebben hun carričre niet opzij gezet om met Wilders te gaan regeren.
Dat geloof ik dan weer niet.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Sorry maar dat geloof ik niet. Dan tast je eerst informeel af of een uitnodiging zin heeft. Dit is puur voor het blok zetten.
Bedankt Hans, VBL is verderop.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is gewoon verschrikkelijk slecht wat feyenoord op dit moment laat zien
tegen roma wordt je op deze manier kapoet gemaakt
ze kunnen veel beter dan dit
shit verkeerde tabquote:
Haha, dat plaatje geeft denk ik inderdaad een treffend beeld van de formatietafel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:29 schreef KareldeStoute het volgende:
Is voor een econometrist niet alles tergend?
[ afbeelding ]
Op die ene foto lijkt Dilan opgelucht. Alsof ze blij is dat zij niet degene hoeft te zijn die de stekker uit dit circus trekt. Komt ze mooi weg.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Cameramensen uitnodigen om een lege stoel in beeld te brengen. Deze drie zijn echt niet goed wijs.
Halve burnout van de patstellingsformatie met de zeer geslepen maar rolspelende Wilders en de incompetente ja-knikkers Van der Plas en Yesilgöz.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lijkt me wel echt klaar als betrouwbare partner, ook voor anderen
Waarom niet? Eerst hebben ze nog even de kat uit de boom gekeken, uit beleefdheid voor de verkiezingsuitslag. Maar bij echt blijvende fundamentele bezwaren vind ik de noodrem een logische keus.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:32 schreef trein2000 het volgende:
Maar zijn tegelijkertijd politiek onervaren. Trek je dan zo hard aan de noodrem?
Sneu gedoe.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Cameramensen uitnodigen om een lege stoel in beeld te brengen. Deze drie zijn echt niet goed wijs.
Ik bedoel ... Ergens is het toch ook wel fijn voor de stoel, dat hij even zijn 15 minuten roem pakt. Dit maakt hem sowieso de populairste stoel aan de tafel, wellicht zelfs in het gebouw.quote:
gewoon niet geschikt voor dat spelletjequote:Op woensdag 7 februari 2024 21:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Halve burnout van de patstellingsformatie met de zeer geslepen maar rolspelende Wilders en de incompetente ja-knikkers Van der Plas en Yesilgöz.
Hij heeft het nog lang volgehouden
Als ze mij uitnodigen kom ik zeker langs. Ik neem aan dat de lunch gratis is, en er enige reiskostenvergoeding bestaat voor dit soort grapjes?quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:56 schreef Tijn het volgende:
Misschien kunnen ze Omtzigt overmorgen ook weer uitnodigen. Komt-ie ook niet. Hi ha ho formeren die je zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |