quote:Sanremo 2024 – 1st night
City Sanremo
Hosts Amadeus
Marco Mengoni
Voting 100% press jury (TV, online media)
All 26 artists will perform their songs
2nd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
First half (13 artists) will perform their songs again
3rd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
Second half (13 artists) will perform their songs again
4th night
Host Amadeus + ?
Voting 33% press jury (TV, online media) + 33% radio jury + 34% televoting
Cover night: Each of the 26 artists will perform a cover of another song.
The artists can perform the song solo or together with an acclaimed Italian or international guest artist.
5th night
Host Amadeus + ?
First round: All 26 songs will be performed again. Televoting from the 5th night combined with the results from the previous nights will select 5 songs for the second round.
Second round: Top-5 songs will be performed again. The result of the second round – and the winner of Sanremo 2024 – will be decided by 33% press jury, 33% radio jury and 34% televoting.
quote:Running order first night
CLARA (20:52)
SANGIOVANNI
FIORELLA MANNOIA
LA SAD
IRAMA (21:39)
GHALI
NEGRAMARO
ANNALISA (22:10)
MAHMOOD (22:35)
DIODATO (22:43)
LOREDANA BERT (23:08)
GEOLIER
ALESSANDRA AMOROSO
THE KOLORS (23:43)
ANGELINA MANGO
IL VOLO (00:16)
BIGMAMA
RICCHI E POVERI
EMMA (00:40)
FRANCESCO RENGA & NEK
MR. RAIN (00:56)
BNKR44
GAZZELLE (01:10)
DARGEN D'AMICO
ROSE VILLAIN
SANTI FRANCESI (01:42)
FRED DE PALMA
MANINNI
ALFA
IL TRE (02:16)
In dat gevalquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
Is dit nou de Friese taal van Italie?
Kweenie. Hij komt gewoon uit Napels.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
Is dit nou de Friese taal van Italie?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou mensen, het was een leuke eerste avond, maar hier houd ik het toch voor gezien.
Il volo ga ik niet meer trekken, hun tijd ligt me iets te kort voor de wekker, al ben ik wel benieuwd naar hun lied.
Het zijn er ook drie dus had best veel werk geweest.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou mensen, het was een leuke eerste avond, maar hier houd ik het toch voor gezien.
Il volo ga ik niet meer trekken, hun tijd ligt me iets te kort voor de wekker, al ben ik wel benieuwd naar hun lied.
Trustenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Sterkte op je werk morgen en slaap lekker.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je kan er twee tegelijk doen natuurlijk, maar je bent alsnog langer bezigquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zijn er ook drie dus had best veel werk geweest.
Trusten!
Ja en dat gaat ook niet ten goede komen van de kwaliteitquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan er twee tegelijk doen natuurlijk, maar je bent alsnog langer bezig
Hopelijk na 10 uur?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele week vrij maar helaas krijg ik ook onderhoud aan mijn huis
En je was nog zo blij dat ze pas rond 10.00 kwamen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele week vrij maar helaas krijg ik ook onderhoud aan mijn huis
Ja ik vind de stem ook niet helemaal geweldig. De klank ervan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:26 schreef usagi414 het volgende:
Nummer is best mooi maar de zang is nogal onzeker.
Vooral Annalisaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik val net binnen, wat heb ik gemist?
Eigenlijk niet super veel, veel we mooie nummers, maar geen hoogvliegers. Behalve Annalisaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Zlatan Ibrahimovic, een zeekoe bij de nooduitgang en wat gebbetjes met iemand die deed of hij bevroren wasquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:27 schreef TheVulture het volgende:
zeker, maar we waren vast begonnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Met andere woorden, de eerste 2.5 uur van San Remo.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Zlatan Ibrahimovic, een zeekoe bij de nooduitgang en wat gebbetjes met iemand die deed of hij bevroren was
En iemand die onder de serpentines zat, en mensen op paarden die niet bewogen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Zlatan Ibrahimovic, een zeekoe bij de nooduitgang en wat gebbetjes met iemand die deed of hij bevroren was
quote:
Maar aan de andere kant is Il Volo misschien een medicijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Precies 10 uur. Maar ik ben niet lekker dus ik wil nog even wat slaap pakken
Ik geloof dat daar wel goed van ga dromenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is Il Volo misschien een medicijn?
Annalisa is de favoriet, maar nog even afwachten op een paar kanshebbers die nog moeten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:31 schreef molloot200 het volgende:
Iemand die eigenlijk de odds bijhoudt en daar al dingen ziet gebeuren?
Lijkt wel dat ze er vanuit gaan dat veel mensen afhaken rond uur of 01:00. Zul je net zien dat daar een verassing zit.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De komende drie eigenlijk wel. En Il Volo als outsiders.
Ja extra mooi dit jaarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Dat podium ziet er trouwens fantastisch uit, dus ze kunnen het wel
Hier hebben ze wel budget voor hquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Je ziet waar de prioriteiten liggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Diodato was ook weer fantastisch als artiest en optreden maar z'n lied is ook geen Fai Rumore. (Alsnog wel echt tof).quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Irama net even teruggeluisterd maar dat is inderdaad geen winnaar helaas
Met zo`n tatoeage heb je minder moeite ?quote:
Ik weet niet waarom maar ik vind oorbellen bij mannen heel lelijk staanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met zo`n tatoeage heb je minder moeite ?
Maar wel een lekker nummer.
Te vrouwelijk, of zo?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik vind oorbellen bij mannen heel lelijk staan
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:47 schreef Fred_B het volgende:
Het liedje is doorsnee, maar die tieten horen in de superfinale thuis.
De vlucht komt zoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik gok dat ik voor Annalisa ben dit jaar
en dat ik nu ga slapen. Fijne avond!
Tietie Fruttiquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:47 schreef Fred_B het volgende:
Het liedje is doorsnee, maar die tieten horen in de superfinale thuis.
En waar je Mahmood zei The Kolors.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:49 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe in m'n top 5, nog even in willekeurige volgorde:
Annalisa
Mevrouw Mango
Diodato
Mahmood
Irama
Lekker slaap!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:50 schreef Em31 het volgende:
Ik ga morgen de rest luisteren, mijn favorieten waren Annalisa, Alessandra Amoroso, The Kolors, Clara, Diodato & Angelina Mango.
Al met al weer genoeg leuks om toe te voegen op Spotify
Ja, wat is dat nouquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:49 schreef Strani het volgende:
Ze is 22 @:Fred_B, die moeten we volgens onze afspraak aan @:ijs_beer overlaten.
Ik vind het lied van Mahmood leuker al was z'n uitvoering niet al te best.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En waar je Mahmood zei The Kolors.
Stop de tijd, geen jokers.
Pieter Omtzigt haalt zelfs de Italiaanse tvquote:
Ze had ook wel een mooi achterste, het is net waar je de voorkeur aan geeftquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:55 schreef Momo het volgende:
Mensen op de tijdlijn zijn fan van mevrouw Mango en dan niet perse vanwege haar tieten @:Fred_B
Daar zat wel weer heel veel snelheid in.quote:
Oh, die hadden het geluid wel aan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:55 schreef Momo het volgende:
Mensen op de tijdlijn zijn fan van mevrouw Mango en dan niet perse vanwege haar tieten @:Fred_B
Zeg datquote:
Die vond ik nooit zo eigenlijk, maar ik vergeef het 'mquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:03 schreef NailQueen het volgende:
Dan wil ik ook dat hij L'essentiale doet
Ik wil hier op trouwenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begreep eerder van Momo dat dit niet heel waarschijnlijk is?
Je mag altijd dromenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begreep eerder van Momo dat dit niet heel waarschijnlijk is?
Ik wil Santi ook halenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:08 schreef Greys het volgende:
Nu Il Volo nog even en dan zeg ik dat ik afhaak waarschijnlijk maar ik wil Santi Francesi eigenlijk zien dus wie weet. Slapen is voor bange dieren, enzo.
Altijd al geweten dat ze meelazenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:08 schreef NailQueen het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig maar laat de vlucht nu maar landen
Is dit een hint, Greys?quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:09 schreef Greys het volgende:
Zoenen is wel de rode draad vanavond he.
Ja, zeker.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Die middelste is wel by far de beste zanger van de 3
Hier wordt ik ook best blij vanquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:13 schreef usagi414 het volgende:
De Italiaans pers werd hier dan weer niet echt blij van, geloof ik.
Maar ik wel.
Dat applaus wat je na hun optreden hoortquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:11 schreef Strani het volgende:
Ik vind nog steeds dat Il Volo in 2015 had moeten winnen (hoewel ik niet weet hoe erg de slip-up in de jury-show was).
Je hebt nog een paar dagen. Als het slaaptekort genoeg is opgebouwd is dat vast andersquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:13 schreef Greys het volgende:
Prima lied maar het doet me niet veel.Misschien ben ik dood van binnen ofzo vanavond want alle emo liedjes doen me weinig.
Dat was next level, ja.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Nou vooruit, er werd nog wel een mooi einde aan gebrouwen, maar het is geen Grande Amore
Hardop lachenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:13 schreef Greys het volgende:
Prima lied maar het doet me niet veel.Misschien ben ik dood van binnen ofzo vanavond want alle emo liedjes doen me weinig.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:10 schreef Momo het volgende:
Hier komen 3 potentile echtgenoten van @:NailQueen
De kwarktassen hangen goed in de verpakking jaquote:
True, morgen waarschijnlijk al ben ik labiel en emo, na vannacht. Dus ik ga dan alles nog eens luisteren. (ok niet alles)quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar dagen. Als het slaaptekort genoeg is opgebouwd is dat vast anders
Dat is wel een beetje ons probleem. We gaan vergelijken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Nou vooruit, er werd nog wel een mooi einde aan gebrouwen, maar het is geen Grande Amore
quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kwarktassen hangen goed in de verpakking ja
Hadden wij niet alletwee gezegd dat we naar bed gingen? En zijn wij niet nog alletwee hier?quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hardop lachen![]()
Maar dat had ik deze avond ook wel wat ja met de ballads
En je weet dat ik z enorm hou van emo ballads dus ik wilde het z graag kippenvelmooi vinden maar mwah.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hardop lachen![]()
Maar dat had ik deze avond ook wel wat ja met de ballads
Dat vergelijken is echt best rot ja maar onvermijdelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ons probleem. We gaan vergelijken.
Irama met zijn eerdere nummers en dit met Grande Amore. Dan dan valt het vaak tegen.
Misschien komt het nog (een beetje) bij de studioversies. Vorig jaar vond ik een aantal nummers live ook wat minder en daarna ineens geweldigquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En je weet dat ik z enorm hou van emo ballads dus ik wilde het z graag kippenvelmooi vinden maar mwah.![]()
Ik vond dit beter dan Musica che resta. Maar dat vind ik ook een enorm zoutloos nummerquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ons probleem. We gaan vergelijken.
Irama met zijn eerdere nummers en dit met Grande Amore. Dan dan valt het vaak tegen.
Ja ik moest nog tandenpoetsen etc. etc. en nu ik lig nog even kijken hier hequote:Op woensdag 7 februari 2024 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Hadden wij niet alletwee gezegd dat we naar bed gingen? En zijn wij niet nog alletwee hier?
Is dat ook een van de favorieten?quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:20 schreef Greys het volgende:
Nog anderhalf uur tot Santi Francesi.
TRING.
Geen idee, ik heb wat stukjes van hun X factor optredens gezien en dat klonk echt heel tof. Maar geloof niet dat ze echt een geweldig Sanremo lied hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat ook een van de favorieten?
Ok nicequote:Op woensdag 7 februari 2024 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb wat stukjes van hun X factor optredens gezien en dat klonk echt heel tof. Maar geloof niet dat ze echt een geweldig Sanremo lied hebben.
Luister even tien seconden vanaf 0.30 ajb dan weet je waarom ik nieuwsgierig ben:
Wel echt opkomende naam en winnaar Sanremo Giovanni (waar je sanremo ticket kan winnen als jongere zonder grote naam)quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat ook een van de favorieten?
Tel er maar minstens 20 jaar bij op.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:27 schreef H_T het volgende:
En daar staan twee vijftigplussers in een enorme strik
ESF legendes!quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:27 schreef H_T het volgende:
Ik vind 50+ nog lief ingeschat, zij lijkt me op zijn minst 70quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:27 schreef H_T het volgende:
Hehe aandoenlijk hoor. Alsof Jan Keizer en Anny Schilder weer optredenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:29 schreef usagi414 het volgende:
@:NailQueen wou een opa op het podium. Hier is er n.
Ze bestaan al vanaf 1968
Ik besloot een keer niet met een mogelijke belediging te beginnenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind 50+ nog lief ingeschat, zij lijkt me op zijn minst 70
Weltrustenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:31 schreef NailQueen het volgende:
Maar ik brei er een eind aan. Ci vediamo domani
Ciao Ciaoquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:31 schreef NailQueen het volgende:
Maar ik brei er een eind aan. Ci vediamo domani
Jawelquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:32 schreef TheVulture het volgende:
Dit is niet de Emma van 2014 toch?
Oh toch welquote:
Aantrekkelijke meneer die in het blauw. Maar het lied is vrij niksig he?quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:38 schreef Momo het volgende:
Deze 2 hebben al vaak meegedaan aan San Remo
Ja, dit vergeet je zo weerquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Aantrekkelijke meneer die in het blauw. Maar het lied is vrij niksig he?
Het is vrij niksig inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Aantrekkelijke meneer die in het blauw. Maar het lied is vrij niksig he?
Weltrustenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is vrij niksig inderdaad.
De laatste 10 nummers hoor ik later misschien nog wel.
Slaap lekker, volhouders straks
Ik denk het!quote:
Ik heb een gezichtmasker opgedaan paar minuten geleden, en die moet half uur blijven zitten dus zo lang blijf ik ookquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het!
Weet niet of ik het einde ga halen maar het gaat nog. Al gaan die lange tussenstukken me hoe later hoe meer storen.
Zouden er niet een paar momenten zijn dat ze kunnen gaan?quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
Echt respect voor dat orkest altijd hoor. Ik krijg al een paniekaanval als ik eraan denk dat ze niet even kunnen gaan plassen tussendoor. Of dat ze tijdens de reclame even gaan en met hun jasje achter drie muziekstandaards blijven hangen en de hele boel om-dominoot.
Wel een leuke prop. Ik hou ervan.quote:
Ja die autotune lijkt mij niet nodigquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een leuke prop. Ik hou ervan.
Ook weer totaal geen slecht lied maar het is zo tam gezongen.
Ik hoop het voor ze. Maar ik zou echt niet durven uit angst om de hele zooi om te stoten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden er niet een paar momenten zijn dat ze kunnen gaan?
Nog 3 kwartier tot Santiquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je hem ook daar hl in de verte, de finish?
Nummer is best wel goed, maar zang en die zonnebril verpesten het voor mijquote:Op woensdag 7 februari 2024 01:02 schreef Greys het volgende:
Oeh, veelbelovend begin.
Edit: die piano dan.
Hij kan helaas niet zo goed zingen.
Ja same.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Nummer is best wel goed, maar zang en die zonnebril verpesten het voor mij
Jaquote:Op woensdag 7 februari 2024 01:08 schreef Greys het volgende:
Godver ik wil dit eigenlijk helemaal niet leuk vinden maar wat een belachelijk heerlijk aanstekelijk lied.
Geen idee, kan schema niet zo snel vinden door honderden tweets op dat accountquote:Op woensdag 7 februari 2024 01:19 schreef Greys het volgende:
Lopen ze ineens een half uur voor of hebben ze een deel overgeslagen?
Ik ga ook! Hebben we ze toch nog gezien! Welterusten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:22 schreef Momo het volgende:
Maar goed ik ga langzaam richting bed alsnog weltrusten
Zou echt zonde zijn als we zelfs van Itali dit jaar geen kwaliteit krijgen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 05:57 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals we al zeiden, je zal er wel Italiaans voor moeten zijn?
Ok.... Delusional.quote:Op woensdag 7 februari 2024 05:57 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals we al zeiden, je zal er wel Italiaans voor moeten zijn?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
Echt respect voor dat orkest altijd hoor. Ik krijg al een paniekaanval als ik eraan denk dat ze niet even kunnen gaan plassen tussendoor. Of dat ze tijdens de reclame even gaan en met hun jasje achter drie muziekstandaards blijven hangen en de hele boel om-dominoot.
Die had in 2022 ook al een lekkere nummertje.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:09 schreef Momo het volgende:
Mensen die teruglezen even kijken naar Dargen D amico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |