Ja ik vind de stem ook niet helemaal geweldig. De klank ervan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:26 schreef usagi414 het volgende:
Nummer is best mooi maar de zang is nogal onzeker.
Vooral Annalisaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik val net binnen, wat heb ik gemist?
Eigenlijk niet super veel, veel we mooie nummers, maar geen hoogvliegers. Behalve Annalisaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Zlatan Ibrahimovic, een zeekoe bij de nooduitgang en wat gebbetjes met iemand die deed of hij bevroren wasquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:27 schreef TheVulture het volgende:
zeker, maar we waren vast begonnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Met andere woorden, de eerste 2.5 uur van San Remo.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Zlatan Ibrahimovic, een zeekoe bij de nooduitgang en wat gebbetjes met iemand die deed of hij bevroren was
En iemand die onder de serpentines zat, en mensen op paarden die niet bewogen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Zlatan Ibrahimovic, een zeekoe bij de nooduitgang en wat gebbetjes met iemand die deed of hij bevroren was
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |