Hardop gelachenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:47 schreef Fred_B het volgende:
Het liedje is doorsnee, maar die tieten horen in de superfinale thuis.
De vlucht komt zoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik gok dat ik voor Annalisa ben dit jaar
en dat ik nu ga slapen. Fijne avond!
Tietie Fruttiquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:47 schreef Fred_B het volgende:
Het liedje is doorsnee, maar die tieten horen in de superfinale thuis.
En waar je Mahmood zei The Kolors.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:49 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe in m'n top 5, nog even in willekeurige volgorde:
Annalisa
Mevrouw Mango
Diodato
Mahmood
Irama
Lekker slaap!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:50 schreef Em31 het volgende:
Ik ga morgen de rest luisteren, mijn favorieten waren Annalisa, Alessandra Amoroso, The Kolors, Clara, Diodato & Angelina Mango.
Al met al weer genoeg leuks om toe te voegen op Spotify
Ja, wat is dat nouquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:49 schreef Strani het volgende:
Ze is 22 @:Fred_B, die moeten we volgens onze afspraak aan @:ijs_beer overlaten.
Ik vind het lied van Mahmood leuker al was z'n uitvoering niet al te best.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En waar je Mahmood zei The Kolors.
Stop de tijd, geen jokers.
Pieter Omtzigt haalt zelfs de Italiaanse tvquote:
Ze had ook wel een mooi achterste, het is net waar je de voorkeur aan geeftquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:55 schreef Momo het volgende:
Mensen op de tijdlijn zijn fan van mevrouw Mango en dan niet perse vanwege haar tieten @:Fred_B
Daar zat wel weer heel veel snelheid in.quote:
Oh, die hadden het geluid wel aan?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:55 schreef Momo het volgende:
Mensen op de tijdlijn zijn fan van mevrouw Mango en dan niet perse vanwege haar tieten @:Fred_B
Zeg datquote:
Die vond ik nooit zo eigenlijk, maar ik vergeef het 'mquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:03 schreef NailQueen het volgende:
Dan wil ik ook dat hij L'essentiale doet
Ik wil hier op trouwenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begreep eerder van Momo dat dit niet heel waarschijnlijk is?
Je mag altijd dromenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begreep eerder van Momo dat dit niet heel waarschijnlijk is?
Ik wil Santi ook halenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:08 schreef Greys het volgende:
Nu Il Volo nog even en dan zeg ik dat ik afhaak waarschijnlijk maar ik wil Santi Francesi eigenlijk zien dus wie weet. Slapen is voor bange dieren, enzo.
Altijd al geweten dat ze meelazenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:08 schreef NailQueen het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig maar laat de vlucht nu maar landen
Is dit een hint, Greys?quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:09 schreef Greys het volgende:
Zoenen is wel de rode draad vanavond he.
Ja, zeker.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Die middelste is wel by far de beste zanger van de 3
Hier wordt ik ook best blij vanquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:13 schreef usagi414 het volgende:
De Italiaans pers werd hier dan weer niet echt blij van, geloof ik.
Maar ik wel.
Dat applaus wat je na hun optreden hoortquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:11 schreef Strani het volgende:
Ik vind nog steeds dat Il Volo in 2015 had moeten winnen (hoewel ik niet weet hoe erg de slip-up in de jury-show was).
Je hebt nog een paar dagen. Als het slaaptekort genoeg is opgebouwd is dat vast andersquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:13 schreef Greys het volgende:
Prima lied maar het doet me niet veel.Misschien ben ik dood van binnen ofzo vanavond want alle emo liedjes doen me weinig.
Dat was next level, ja.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Nou vooruit, er werd nog wel een mooi einde aan gebrouwen, maar het is geen Grande Amore
Hardop lachenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:13 schreef Greys het volgende:
Prima lied maar het doet me niet veel.Misschien ben ik dood van binnen ofzo vanavond want alle emo liedjes doen me weinig.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:10 schreef Momo het volgende:
Hier komen 3 potentile echtgenoten van @:NailQueen
De kwarktassen hangen goed in de verpakking jaquote:
True, morgen waarschijnlijk al ben ik labiel en emo, na vannacht. Dus ik ga dan alles nog eens luisteren. (ok niet alles)quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar dagen. Als het slaaptekort genoeg is opgebouwd is dat vast anders
Dat is wel een beetje ons probleem. We gaan vergelijken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Nou vooruit, er werd nog wel een mooi einde aan gebrouwen, maar het is geen Grande Amore
quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kwarktassen hangen goed in de verpakking ja
Hadden wij niet alletwee gezegd dat we naar bed gingen? En zijn wij niet nog alletwee hier?quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hardop lachen![]()
Maar dat had ik deze avond ook wel wat ja met de ballads
En je weet dat ik z enorm hou van emo ballads dus ik wilde het z graag kippenvelmooi vinden maar mwah.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hardop lachen![]()
Maar dat had ik deze avond ook wel wat ja met de ballads
Dat vergelijken is echt best rot ja maar onvermijdelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ons probleem. We gaan vergelijken.
Irama met zijn eerdere nummers en dit met Grande Amore. Dan dan valt het vaak tegen.
Misschien komt het nog (een beetje) bij de studioversies. Vorig jaar vond ik een aantal nummers live ook wat minder en daarna ineens geweldigquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En je weet dat ik z enorm hou van emo ballads dus ik wilde het z graag kippenvelmooi vinden maar mwah.![]()
Ik vond dit beter dan Musica che resta. Maar dat vind ik ook een enorm zoutloos nummerquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ons probleem. We gaan vergelijken.
Irama met zijn eerdere nummers en dit met Grande Amore. Dan dan valt het vaak tegen.
Ja ik moest nog tandenpoetsen etc. etc. en nu ik lig nog even kijken hier hequote:Op woensdag 7 februari 2024 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Hadden wij niet alletwee gezegd dat we naar bed gingen? En zijn wij niet nog alletwee hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |