Dat applaus wat je na hun optreden hoortquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:11 schreef Strani het volgende:
Ik vind nog steeds dat Il Volo in 2015 had moeten winnen (hoewel ik niet weet hoe erg de slip-up in de jury-show was).
Je hebt nog een paar dagen. Als het slaaptekort genoeg is opgebouwd is dat vast andersquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:13 schreef Greys het volgende:
Prima lied maar het doet me niet veel.Misschien ben ik dood van binnen ofzo vanavond want alle emo liedjes doen me weinig.
Dat was next level, ja.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Nou vooruit, er werd nog wel een mooi einde aan gebrouwen, maar het is geen Grande Amore
Hardop lachenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:13 schreef Greys het volgende:
Prima lied maar het doet me niet veel.Misschien ben ik dood van binnen ofzo vanavond want alle emo liedjes doen me weinig.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:10 schreef Momo het volgende:
Hier komen 3 potentiële echtgenoten van @:NailQueen
De kwarktassen hangen goed in de verpakking jaquote:
True, morgen waarschijnlijk al ben ik labiel en emo, na vannacht. Dus ik ga dan alles nog eens luisteren. (oké niet alles)quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar dagen. Als het slaaptekort genoeg is opgebouwd is dat vast anders
Dat is wel een beetje ons probleem. We gaan vergelijken.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Nou vooruit, er werd nog wel een mooi einde aan gebrouwen, maar het is geen Grande Amore
quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kwarktassen hangen goed in de verpakking ja
Hadden wij niet alletwee gezegd dat we naar bed gingen? En zijn wij niet nog alletwee hier?quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hardop lachen![]()
Maar dat had ik deze avond ook wel wat ja met de ballads
En je weet dat ik zó enorm hou van emo ballads dus ik wilde het zó graag kippenvelmooi vinden maar mwah.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hardop lachen![]()
Maar dat had ik deze avond ook wel wat ja met de ballads
Dat vergelijken is echt best rot ja maar onvermijdelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ons probleem. We gaan vergelijken.
Irama met zijn eerdere nummers en dit met Grande Amore. Dan dan valt het vaak tegen.
Misschien komt het nog (een beetje) bij de studioversies. Vorig jaar vond ik een aantal nummers live ook wat minder en daarna ineens geweldigquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En je weet dat ik zó enorm hou van emo ballads dus ik wilde het zó graag kippenvelmooi vinden maar mwah.![]()
Ik vond dit beter dan Musica che resta. Maar dat vind ik ook een enorm zoutloos nummerquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ons probleem. We gaan vergelijken.
Irama met zijn eerdere nummers en dit met Grande Amore. Dan dan valt het vaak tegen.
Ja ik moest nog tandenpoetsen etc. etc. en nu ik lig nog even kijken hier hequote:Op woensdag 7 februari 2024 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Hadden wij niet alletwee gezegd dat we naar bed gingen? En zijn wij niet nog alletwee hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |