Is dat ook een van de favorieten?quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:20 schreef Greys het volgende:
Nog anderhalf uur tot Santi Francesi.
TRING.
Geen idee, ik heb wat stukjes van hun X factor optredens gezien en dat klonk echt heel tof. Maar geloof niet dat ze echt een geweldig Sanremo lied hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat ook een van de favorieten?
Ok nicequote:Op woensdag 7 februari 2024 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb wat stukjes van hun X factor optredens gezien en dat klonk echt heel tof. Maar geloof niet dat ze echt een geweldig Sanremo lied hebben.
Luister even tien seconden vanaf 0.30 ajb dan weet je waarom ik nieuwsgierig ben:
Wel echt opkomende naam en winnaar Sanremo Giovanni (waar je sanremo ticket kan winnen als jongere zonder grote naam)quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat ook een van de favorieten?
Tel er maar minstens 20 jaar bij op.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:27 schreef H_T het volgende:
En daar staan twee vijftigplussers in een enorme strik
ESF legendes!quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:27 schreef H_T het volgende:
Ik vind 50+ nog lief ingeschat, zij lijkt me op zijn minst 70quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:27 schreef H_T het volgende:
Hehe aandoenlijk hoor. Alsof Jan Keizer en Anny Schilder weer optredenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:29 schreef usagi414 het volgende:
@:NailQueen wou een opa op het podium. Hier is er n.
Ze bestaan al vanaf 1968
Ik besloot een keer niet met een mogelijke belediging te beginnenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind 50+ nog lief ingeschat, zij lijkt me op zijn minst 70
Weltrustenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:31 schreef NailQueen het volgende:
Maar ik brei er een eind aan. Ci vediamo domani
Ciao Ciaoquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:31 schreef NailQueen het volgende:
Maar ik brei er een eind aan. Ci vediamo domani
Jawelquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:32 schreef TheVulture het volgende:
Dit is niet de Emma van 2014 toch?
Oh toch welquote:
Aantrekkelijke meneer die in het blauw. Maar het lied is vrij niksig he?quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:38 schreef Momo het volgende:
Deze 2 hebben al vaak meegedaan aan San Remo
Ja, dit vergeet je zo weerquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Aantrekkelijke meneer die in het blauw. Maar het lied is vrij niksig he?
Het is vrij niksig inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Aantrekkelijke meneer die in het blauw. Maar het lied is vrij niksig he?
Weltrustenquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is vrij niksig inderdaad.
De laatste 10 nummers hoor ik later misschien nog wel.
Slaap lekker, volhouders straks
Ik denk het!quote:
Ik heb een gezichtmasker opgedaan paar minuten geleden, en die moet half uur blijven zitten dus zo lang blijf ik ookquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het!
Weet niet of ik het einde ga halen maar het gaat nog. Al gaan die lange tussenstukken me hoe later hoe meer storen.
Zouden er niet een paar momenten zijn dat ze kunnen gaan?quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
Echt respect voor dat orkest altijd hoor. Ik krijg al een paniekaanval als ik eraan denk dat ze niet even kunnen gaan plassen tussendoor. Of dat ze tijdens de reclame even gaan en met hun jasje achter drie muziekstandaards blijven hangen en de hele boel om-dominoot.
Wel een leuke prop. Ik hou ervan.quote:
Ja die autotune lijkt mij niet nodigquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een leuke prop. Ik hou ervan.
Ook weer totaal geen slecht lied maar het is zo tam gezongen.
Ik hoop het voor ze. Maar ik zou echt niet durven uit angst om de hele zooi om te stoten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden er niet een paar momenten zijn dat ze kunnen gaan?
Nog 3 kwartier tot Santiquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je hem ook daar hl in de verte, de finish?
Nummer is best wel goed, maar zang en die zonnebril verpesten het voor mijquote:Op woensdag 7 februari 2024 01:02 schreef Greys het volgende:
Oeh, veelbelovend begin.
Edit: die piano dan.
Hij kan helaas niet zo goed zingen.
Ja same.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Nummer is best wel goed, maar zang en die zonnebril verpesten het voor mij
Jaquote:Op woensdag 7 februari 2024 01:08 schreef Greys het volgende:
Godver ik wil dit eigenlijk helemaal niet leuk vinden maar wat een belachelijk heerlijk aanstekelijk lied.
Geen idee, kan schema niet zo snel vinden door honderden tweets op dat accountquote:Op woensdag 7 februari 2024 01:19 schreef Greys het volgende:
Lopen ze ineens een half uur voor of hebben ze een deel overgeslagen?
Ik ga ook! Hebben we ze toch nog gezien! Welterusten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:22 schreef Momo het volgende:
Maar goed ik ga langzaam richting bed alsnog weltrusten
Zou echt zonde zijn als we zelfs van Itali dit jaar geen kwaliteit krijgen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 05:57 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals we al zeiden, je zal er wel Italiaans voor moeten zijn?
Ok.... Delusional.quote:Op woensdag 7 februari 2024 05:57 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals we al zeiden, je zal er wel Italiaans voor moeten zijn?
quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:50 schreef Greys het volgende:
Echt respect voor dat orkest altijd hoor. Ik krijg al een paniekaanval als ik eraan denk dat ze niet even kunnen gaan plassen tussendoor. Of dat ze tijdens de reclame even gaan en met hun jasje achter drie muziekstandaards blijven hangen en de hele boel om-dominoot.
Die had in 2022 ook al een lekkere nummertje.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:09 schreef Momo het volgende:
Mensen die teruglezen even kijken naar Dargen D amico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |