Maar aan de andere kant is Il Volo misschien een medicijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Precies 10 uur. Maar ik ben niet lekker dus ik wil nog even wat slaap pakken
Ik geloof dat daar wel goed van ga dromenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is Il Volo misschien een medicijn?
Annalisa is de favoriet, maar nog even afwachten op een paar kanshebbers die nog moeten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:31 schreef molloot200 het volgende:
Iemand die eigenlijk de odds bijhoudt en daar al dingen ziet gebeuren?
Lijkt wel dat ze er vanuit gaan dat veel mensen afhaken rond uur of 01:00. Zul je net zien dat daar een verassing zit.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De komende drie eigenlijk wel. En Il Volo als outsiders.
Ja extra mooi dit jaarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Dat podium ziet er trouwens fantastisch uit, dus ze kunnen het wel
Hier hebben ze wel budget voor hèquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Je ziet waar de prioriteiten liggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Diodato was ook weer fantastisch als artiest en optreden maar z'n lied is ook geen Fai Rumore. (Alsnog wel echt tof).quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Irama net even teruggeluisterd maar dat is inderdaad geen winnaar helaas
Met zo`n tatoeage heb je minder moeite ?quote:
Ik weet niet waarom maar ik vind oorbellen bij mannen heel lelijk staanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met zo`n tatoeage heb je minder moeite ?
Maar wel een lekker nummer.
Te vrouwelijk, of zo?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik vind oorbellen bij mannen heel lelijk staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |