quote:Sanremo 2024 – 1st night
City Sanremo
Hosts Amadeus
Marco Mengoni
Voting 100% press jury (TV, online media)
All 26 artists will perform their songs
2nd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
First half (13 artists) will perform their songs again
3rd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
Second half (13 artists) will perform their songs again
4th night
Host Amadeus + ?
Voting 33% press jury (TV, online media) + 33% radio jury + 34% televoting
Cover night: Each of the 26 artists will perform a cover of another song.
The artists can perform the song solo or together with an acclaimed Italian or international guest artist.
5th night
Host Amadeus + ?
First round: All 26 songs will be performed again. Televoting from the 5th night combined with the results from the previous nights will select 5 songs for the second round.
Second round: Top-5 songs will be performed again. The result of the second round – and the winner of Sanremo 2024 – will be decided by 33% press jury, 33% radio jury and 34% televoting.
quote:Running order first night
CLARA (20:52)
SANGIOVANNI
FIORELLA MANNOIA
LA SAD
IRAMA (21:39)
GHALI
NEGRAMARO
ANNALISA (22:10)
MAHMOOD (22:35)
DIODATO (22:43)
LOREDANA BERTÈ (23:08)
GEOLIER
ALESSANDRA AMOROSO
THE KOLORS (23:43)
ANGELINA MANGO
IL VOLO (00:16)
BIGMAMA
RICCHI E POVERI
EMMA (00:40)
FRANCESCO RENGA & NEK
MR. RAIN (00:56)
BNKR44
GAZZELLE (01:10)
DARGEN D'AMICO
ROSE VILLAIN
SANTI FRANCESI (01:42)
FRED DE PALMA
MANINNI
ALFA
IL TRE (02:16)
quote:
Nee maar ze doen zo alle liedjes snel zodat je lekker naar bed kuntquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hebben we al een winnaar?
Ik ben al best moe namelijk.
Loredana Bertequote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja moeten we dit nog uitleggen in een simpel liedje met een klein pianootje?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
Zijn er nog mensen die dit jaar voor het eerst meekijken?
Over 5 uur en 45 minuten moet het klaar zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Was vorig jaar ook al?quote:
San Remo in één minuutquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja moeten we dit nog uitleggen in een simpel liedje met een klein pianootje?
Keer 5quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over 5 uur en 45 minuten moet het klaar zijn.
Mooi, in het Italiaans betekent dit dat de laatste zal optreden als ik al naar werk rij geloof ik?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ze doen zo alle liedjes snel zodat je lekker naar bed kunt
Ik ben voorquote:
Ik had wel tiramisuquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
Heeft iedereen een heerlijk bord spaghetti bolognese met ketchup en geraspte Goudse fijngesneden, opgepeuzeld en weggespoeld met een cappuccino?
Ik heb ananas-tiramisu toe!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
Heeft iedereen een heerlijk bord spaghetti bolognese met ketchup en geraspte Goudse fijngesneden, opgepeuzeld en weggespoeld met een cappuccino?
Ja, eerste keer dat ik de eerste avond kijk. Normaal kijk alleen een deel van de finalequote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
Zijn er nog mensen die dit jaar voor het eerst meekijken?
Oké! Heb je hoge verwachtingen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:43 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja, eerste keer dat ik de eerste avond kijk. Normaal kijk alleen een deel van de finale
Twee keer in 5 dagen een soort mentale martelingquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:43 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja, eerste keer dat ik de eerste avond kijk. Normaal kijk alleen een deel van de finale
quote:
Ik heb een pizza Hawaï op.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
Nu pas hierquote:
Ik begin wel.quote:
Hier ongeveer op hetzelfde moment. Maar da's handig want dan kunnen anderen ons waarschuwen dat we wakker moeten schrikken als er iets interessants gebeurt.quote:
Ja, eigenlijk wel. Ook omdat we de nummers voor eerst te horen krijgen. De hele show er omheen ga ik wel zien, heb hier en daar al wat overgelezen.quote:
En soms denk je "Oh ja, nu snap ik het weer" en dan valt er een wit konijn in pak van de trap en begint een liedje te zingen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik begin wel.
Soms denk je van "Wooo! De draad ben ik kwijt" en dan denk "he?" en dan zie de dingen allemaal even niet zo scherp.
Zelf maken is ook leuk om te doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:43 schreef Momo het volgende:
Ik wou tiramisu bestellen voor vandaag gisteren bij picnic maar die was al op
Oké. Ik vind je dapper. En als je het over een uur of twee of drie allemaal niet meer ziet zitten: Bedenk dan: Je hebt een mooi leven gehad vóór San Remo.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:46 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ook omdat we de nummers voor eerst te horen krijgen. De hele show er omheen ga ik wel zien, heb hier en daar al wat overgelezen.
Ja, of dat het geluid even zacht moet als er een valse uithaal komt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier ongeveer op hetzelfde moment. Maar da's handig want dan kunnen anderen ons waarschuwen dat we wakker moeten schrikken als er iets interessants gebeurt.
Maar ze zijn nu wel Sanremo knollenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:47 schreef H_T het volgende:
Goed dat die band op paarden GEEN METER op die dieren gereden heeft
Kun je het volgen?quote:
Ik kon letterlijk wat volgenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
Italiaans is normaal ook een snelle taal maar tijdens San Remo praten ze allemaal expres trager zodat het langer duurt.
Niet Linda, Roos & Jessica? Was ook een enorme hit in Italië.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Adem in, adem uit. Een Lisa, Amy en Shelley-referentie.
Met zulke werktijden zou ik het op een gegeven moment ook voor gezien houden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
Dit jaar voor de laatste keer las ik, Amadeus?
Dat heeft hij vaker gezegd toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
Dit jaar voor de laatste keer las ik, Amadeus?
Nou, die deden het niet. En zongen over de gevolgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet Linda, Roos & Jessica? Was ook een enorme hit in Italië.
Ho dovuto bussare perché il campanello non funzionava.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:49 schreef H_T het volgende:
Amadeus doet me nog steeds aan Gertje denken
DIe hoeven we niet door de translate te gooien.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho dovuto bussare perché il campanello non funzionava.
Nee hèquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
DIe hoeven we niet door de translate te gooien.
Nou dat denk ik ook steeds, ze hadden nog beter zoiets kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:51 schreef FlyingEagle het volgende:
Toch wel knap dat ze toen geen werkend podium voor elkaar konden krijgen, als je dit ziet
Onze Soldaat van Oranje.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:50 schreef Em31 het volgende:
Amadeus die al 100 keer zou stoppen is er weer
all'inizio lo è Albertooooooquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho dovuto bussare perché il campanello non funzionava.
San Remo >>> Eurovisie in Italiëquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:51 schreef FlyingEagle het volgende:
Toch wel knap dat ze toen geen werkend podium voor elkaar konden krijgen, als je dit ziet
Je merkt waar de prioriteiten liggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:51 schreef FlyingEagle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |