Ja, eigenlijk wel. Ook omdat we de nummers voor eerst te horen krijgen. De hele show er omheen ga ik wel zien, heb hier en daar al wat overgelezen.quote:
En soms denk je "Oh ja, nu snap ik het weer" en dan valt er een wit konijn in pak van de trap en begint een liedje te zingen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik begin wel.
Soms denk je van "Wooo! De draad ben ik kwijt" en dan denk "he?" en dan zie de dingen allemaal even niet zo scherp.
Zelf maken is ook leuk om te doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:43 schreef Momo het volgende:
Ik wou tiramisu bestellen voor vandaag gisteren bij picnic maar die was al op
Oké. Ik vind je dapper. En als je het over een uur of twee of drie allemaal niet meer ziet zitten: Bedenk dan: Je hebt een mooi leven gehad vóór San Remo.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:46 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ook omdat we de nummers voor eerst te horen krijgen. De hele show er omheen ga ik wel zien, heb hier en daar al wat overgelezen.
Ja, of dat het geluid even zacht moet als er een valse uithaal komt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier ongeveer op hetzelfde moment. Maar da's handig want dan kunnen anderen ons waarschuwen dat we wakker moeten schrikken als er iets interessants gebeurt.
Maar ze zijn nu wel Sanremo knollenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:47 schreef H_T het volgende:
Goed dat die band op paarden GEEN METER op die dieren gereden heeft
Kun je het volgen?quote:
Ik kon letterlijk wat volgenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
Italiaans is normaal ook een snelle taal maar tijdens San Remo praten ze allemaal expres trager zodat het langer duurt.
Niet Linda, Roos & Jessica? Was ook een enorme hit in Italië.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Adem in, adem uit. Een Lisa, Amy en Shelley-referentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |