Met zulke werktijden zou ik het op een gegeven moment ook voor gezien houden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
Dit jaar voor de laatste keer las ik, Amadeus?
Dat heeft hij vaker gezegd toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
Dit jaar voor de laatste keer las ik, Amadeus?
Nou, die deden het niet. En zongen over de gevolgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet Linda, Roos & Jessica? Was ook een enorme hit in Italië.
Ho dovuto bussare perché il campanello non funzionava.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:49 schreef H_T het volgende:
Amadeus doet me nog steeds aan Gertje denken
DIe hoeven we niet door de translate te gooien.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho dovuto bussare perché il campanello non funzionava.
Nee hèquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
DIe hoeven we niet door de translate te gooien.
Nou dat denk ik ook steeds, ze hadden nog beter zoiets kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:51 schreef FlyingEagle het volgende:
Toch wel knap dat ze toen geen werkend podium voor elkaar konden krijgen, als je dit ziet
Onze Soldaat van Oranje.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:50 schreef Em31 het volgende:
Amadeus die al 100 keer zou stoppen is er weer
all'inizio lo è Albertooooooquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho dovuto bussare perché il campanello non funzionava.
San Remo >>> Eurovisie in Italiëquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:51 schreef FlyingEagle het volgende:
Toch wel knap dat ze toen geen werkend podium voor elkaar konden krijgen, als je dit ziet
Je merkt waar de prioriteiten liggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:51 schreef FlyingEagle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |