Eekhoornquote:Op zondag 11 februari 2024 21:18 schreef Nanuke het volgende:
Ik zag een eekhoorn. En een kever. Ook een wieldop in een boom. Het was droog. Weer 5km in de pocket.
Ja, had je het hem het wel moeilijk gemaakt?quote:Op maandag 12 februari 2024 08:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Tering... Nooit veel met top hardlopers gehad, maar omdat hij en ik allebei Rotterdam zouden lopen, was ik toch wel heel benieuwd naar wat hij neer zou zetten. Ik leefde er wel naartoe om samen aan de start te staan.
Heel triest nieuws dit.
Uiteraard, jij niet dan?quote:Op maandag 12 februari 2024 09:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja, had je het hem het wel moeilijk gemaakt?
Alleen maar goed dat dit uitgebreid gecheckt wordt! Ze gaan je echt niet zomaar zeggen om te stoppen met hardlopen, stilzitten is vaak veel schadelijker.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:31 schreef Evangelion het volgende:
Waar ik al een beetje bang voor was, sportmedisch onderzoek (voor de verplichte doktersverklaring die je nodig hebt voor een sportevenement in Frankrijk) eindigt met doorverwijzing naar de cardioloog.
Meer het zekere voor het onzekere vanwege familiegeschiedenis en wat dingen die net op de grens van normaal zaten voor mensen die veel sporten. Maar toch een beetje eng. Eigenlijk wist ik wel dat ik me om de zoveel tijd zou moeten laten onderzoeken vanwege dat eerste punt, maar dat natuurlijk altijd vermeden. Dus wel goed dat ik toch gegaan ben (ik overwoog al om marathons in Frankrijk dan maar te skippen).
Hoop niet dat ze aanraden om minder te lopen.![]()
Verklaring kon ik wel al krijgen maar toch besloten om maar eerst ff goed te kijken.
Sterkte, moet er niet aan denken om met mijn hobby te moeten stoppen.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:31 schreef Evangelion het volgende:
Waar ik al een beetje bang voor was, sportmedisch onderzoek (voor de verplichte doktersverklaring die je nodig hebt voor een sportevenement in Frankrijk) eindigt met doorverwijzing naar de cardioloog.
Meer het zekere voor het onzekere vanwege familiegeschiedenis en wat dingen die net op de grens van normaal zaten voor mensen die veel sporten. Maar toch een beetje eng. Eigenlijk wist ik wel dat ik me om de zoveel tijd zou moeten laten onderzoeken vanwege dat eerste punt, maar dat natuurlijk altijd vermeden. Dus wel goed dat ik toch gegaan ben (ik overwoog al om marathons in Frankrijk dan maar te skippen).
Hoop niet dat ze aanraden om minder te lopen.![]()
Verklaring kon ik wel al krijgen maar toch besloten om maar eerst ff goed te kijken.
Ow wat vet! Zelf ook gigaveel van die challenges gedaan, maar helaas geen ticket gewonnenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:39 schreef Zwabberhark het volgende:
wyccie is ingeloot voor de marat
Heel vet! Ik had ook meegedaan met de challenges, hoewel ik niet weet of ik het nou goed snapte die app. Maar ook niet ingeloot, wel beter voor de portemonnee ookquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:39 schreef Zwabberhark het volgende:
@:wyccie en ik gaan naar de Olympische Spelen in Parijs. Zeer veel atletiek, waaronder de 100 m mannen, 200 m vrouwen, 400 meter horden vrouwen en wyccie is ingeloot voor de marathon, die dit keer ook opengesteld wordt voor recreanten(op de avond ervoor).
Dat is toch juist heel goed!quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:17 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Nou een maand geleden kon ik geen 10min hardlopen, ook niet rustig
Sinds een paar weken wel ja. Die loop op woensdag is trouwens ontzettend rustig: 10/15% langzamer dan mn beoogde wedstrijdtempo (wat al niet hoog ligt), dus dat voelt meer als herstellen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:04 schreef Evangelion het volgende:
Heb je altijd 3 zware sessies op di-wo-do?
Ja!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:47 schreef JimmyJames het volgende:
Vond dit een erg gaaf en inspirerend filmpje:
17 jaar om een marathon in onder 3 uur te rennen. Wat een vasthoudendheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |