IJsland mag wat mij betreft best winnen als ze deze sturen:quote:Op zondag 4 februari 2024 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zwitserland voor het eerst sinds Cline zou wel leuk zijn. Eigenlijk alles behalve Isral of IJsland (of Azerbeidzjan) zou ik wel toejuichen, maar bij voorkeur een land dat al een tijdje wacht.
Leuk liedjequote:Op zondag 4 februari 2024 14:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
IJsland mag wat mij betreft best winnen als ze deze sturen:
Gelukkig heeft YouTube de optie om iets vaker af te spelen.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk liedjeIk ken dit niet, maar wil het vaker horen.
Welke veganistische vrienden?quote:Op zondag 4 februari 2024 13:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik was Letland gisteren compleet vergeten. En als ik de recap zie begrijp ik weer waarom. Ik mis onze veganiste vrienden
quote:Op zondag 4 februari 2024 14:26 schreef Momo het volgende:
WK veldrijden zo met Mathieu (zonder Wout)
Ja, dat hd ik ook kunnen doenquote:
Da's wel heel langquote:Op zondag 4 februari 2024 18:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wilde weer eens een pokebowl + extra's bestellen, en nu zie ik dat m'n gebruikelijke restaurant z'n bezorgtijd indicatie heeft verhoogd tot 80-100 minuten. Dan verhonger ik, als ik zo lang op m'n eten moet wachten.
De laatste twee keren dat ik er besteld heb moest ik ook echt heel lang op de bezorging wachten. De laatste keer viel nog enigszins mee, maar die keer daarvoor heb ik ruim twee uur zitten wachten.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel heel langDrukke avond dan.
Nou da's ook niet de moeite danquote:Op zondag 4 februari 2024 18:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De laatste twee keren dat ik er besteld heb moest ik ook echt heel lang op de bezorging wachten. De laatste keer viel nog enigszins mee, maar die keer daarvoor heb ik ruim twee uur zitten wachten.
Hier was het ook een rustige zondagmiddag ja. We zijn even naar het tuincentrum geweest en verder heb ik voor de tv gehangen met dochter. Dochter is ziek en ik was moe omdat ik vannacht en vanmorgen hoofdpijn had.quote:
Altijd fijn, een lekkere pyjamaquote:Op zondag 4 februari 2024 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij thuiskomst heb ik van mijn ouders een pyjama gekregen.
Pfff dat is toch niet grappig meer.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wilde weer eens een pokebowl + extra's bestellen, en nu zie ik dat m'n gebruikelijke restaurant z'n bezorgtijd indicatie heeft verhoogd tot 80-100 minuten. Dan verhonger ik, als ik zo lang op m'n eten moet wachten.
Lekker om half 9 eten.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou da's ook niet de moeite danTenzij je echt opzettelijk vroeg bestelt.
Klinkt niet verkeerd! Ik heb nu sat besteld, moet er over ongeveer een half uur zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pfff dat is toch niet grappig meer.
Wij hebben een pureersoepje gegeten met een (afbak-)baguette gezond erbij.
Zouden ze daar veel bestellingen krijgen om 4 uur?quote:Op zondag 4 februari 2024 18:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen een dag van te voren bestellen.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zouden ze daar veel bestellingen krijgen om 4 uur?
wie zijn die mensenquote:Op zondag 4 februari 2024 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen een dag van te voren bestellen.
Ik vind een pyjama ook heel fijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:45 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond allen!
Om even terug te komen op de TT: ik vond Middelnederlands machtig interessant op de middelbare. Ik heb VRIJWILLIG Van den vos Reynaerde en drie van de vier Abele Spelen gelezen in het Middelnederlands
[..]
Hier was het ook een rustige zondagmiddag ja. We zijn even naar het tuincentrum geweest en verder heb ik voor de tv gehangen met dochter. Dochter is ziek en ik was moe omdat ik vannacht en vanmorgen hoofdpijn had.
[..]
Altijd fijn, een lekkere pyjama(Ik ben echt dol op pyjama's)
80-100 minutenquote:Op zondag 4 februari 2024 18:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, het is wel lekker dat Noorwegen en Oekrane gewoon netjes goed gekozen hebben dit weekend, want ik wil met wat nu gekozen is en bekend is aan voorrondes toch voorzichtig ongeveer de helft van het deelnemersveld afschrijven als het om een (potentieel) leuke inzending gaat. Er ligt dus wat druk op de rest.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie al een inzending van dit jaar dat jullie beter vinden dan vorig jaar? Ik kom eigenlijk alleen uit bij Oekraine en Spanje.
(Ja sorry ik kan nog steeds niets met Blanca Paloma. Het is nummer van dit jaar zou ik misschien nog op repeat zetten)
(Noorwegen en Frankrijk zijn me even lief)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |