Suspilne is de omroep, Oekraïne moet nog kiezen, daar ging iets mis.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:03 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, ik zie dat Oekraïne voor Suspline gegaan is en niet voor die twee laffe zangeressen. HEEL GOED NIEUWS!! Dat was echt niets aan. Geen idee wie Suspline is, maar dat is sowieso beter
quote:Op zondag 4 februari 2024 00:00 schreef NailQueen het volgende:
@:Luctor.et.Emergo wakker worden jongen. Op naar de kroeg. We hebben flink wat te zuipen na de debacle in Spanje!
Dan moet je niet op je zij liggenquote:Op zondag 4 februari 2024 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik om mijn rug lig, heb ik nergens pijn. Als ik op mijn zij ga liggen, doet mijn knie pijn.
quote:Op zondag 4 februari 2024 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet je niet op je zij liggen![]()
Dankje.quote:Verder beterschap
Dit is waarschijnlijk de reden waarom ie niet meer bestaat.quote:Op zondag 4 februari 2024 08:55 schreef H_T het volgende:
Lief dagboek,
Vannacht droomde ik over werk. In mijn droom besefte ik dat ik al een tijdje niet gewerkt had en dat ik ook niet zeker wist wanneer ik weer moest werken, maar het kon wel eens die dag zijn. Dus werkkleding aan, naar werk, gewoon beginnen en stiekem tussendoor maar eens naar het rooster kijken. Dat stiekem kijken ging helaas niet, want er was een overleg bezig in het magazijn.
Eenmaal wakker besefte ik dat ik al 20 jaar geen vakkenvuller meer ben en dat Super de Boer niet meer bestaat. Goedemorgen
Rustig aan Billie. De uitslag is nog niet bekend. Die 'laffe zangeressen' hebben nog steeds een grote kans om te winnen.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:03 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, ik zie dat Oekraïne voor Suspline gegaan is en niet voor die twee laffe zangeressen. HEEL GOED NIEUWS!! Dat was echt niets aan. Geen idee wie Suspline is, maar dat is sowieso beter
Ja, jammer hoor. Hopelijk denken de Oekraïners na en zenden ze gewoon iets beters in. Ik begrijp niet waarom iedereen met die twee zangeressen wegloopt, wat een matig lied.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rustig aan Billie. De uitslag is nog niet bekend. Die 'laffe zangeressen' hebben nog steeds een grote kans om te winnen.
Hetzelfde kan je zeggen over Melovin.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, jammer hoor. Hopelijk denken de Oekraïners na en zenden ze gewoon iets beters in. Ik begrijp niet waarom iedereen met die twee zangeressen wegloopt, wat een matig lied.
Ze zijn in principe nu favoriet om het hele songfestival te winnen, maar waarom zijn ze laf dan?quote:Op zondag 4 februari 2024 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, jammer hoor. Hopelijk denken de Oekraïners na en zenden ze gewoon iets beters in. Ik begrijp niet waarom iedereen met die twee zangeressen wegloopt, wat een matig lied.
Ik hoop ook dat ze voor een ander nummer gaan, maar ik weiger dan ook gewoon voor moeder teresa te juichen.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze zijn niet laf, ik vind er gewoon niets aan, Momo. Op zaterdagnacht gebruik je dan andere woorden en 'laf' valt dan nog best meequote:Op zondag 4 februari 2024 11:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn in principe nu favoriet om het hele songfestival te winnen, maar waarom zijn ze laf dan?
Mijn gok is ook dat het winnende lied in Italie of Zweden zit. Heel misschien nog UK of Zwitserland. (Ik heb een raar goed gevoel over Zwitserlandquote:Op zondag 4 februari 2024 08:30 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, zeg ik heb nog niet het idee dat we ergens een ESF-winnaar hebben gehoord, dus ik begin mijn geld toch langzaam weer richting Italië, Zweden of NL te schuiven.
Het zou leuk zijn als Zwitserland een keer wintquote:Op zondag 4 februari 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn gok is ook dat het winnende lied in Italie of Zweden zit. Heel misschien nog UK of Zwitserland. (Ik heb een raar goed gevoel over Zwitserland)
Bij thuiskomst heb ik van mijn ouders een pyjama gekregen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:07 schreef Arizona het volgende:
@:Luctor.et.emergo heb je nog kadootjes gekregen en zo ja, wat?
SPOILER: openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwitserland voor het eerst sinds Céline zou wel leuk zijn. Eigenlijk alles behalve Israël of IJsland (of Azerbeidzjan) zou ik wel toejuichen, maar bij voorkeur een land dat al een tijdje wacht.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn gok is ook dat het winnende lied in Italie of Zweden zit. Heel misschien nog UK of Zwitserland. (Ik heb een raar goed gevoel over Zwitserland)
Ohja er was wel een rumor over de artiest in Zwitserland, maar dat maakte mij niet direct enthousiast, zal wel even plaatsen in topic daar.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |